Probleem opgelost toch? Slotje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
Hij valt misschien in herhaling, maar ergens heeft ie wel gelijk natuurlijkquote:
We zullen je niet missenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:09 schreef JJH het volgende:
Prachtige OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flauw he?
Ik ben het zeker met je eens dat Nederland een probleem heeft wat de filosofische/intellectuele ontwikkeling betreft. die heeft een 'ongure' status, en dat is ten koste van het land.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.
M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.
De doorzonwoningen issie ook vergeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:12 schreef JJH het volgende:
O, en je hebt de typisch Nederlandse verjaardagen (Kring, koffie, biertje en een blokje kaas) en onze gierigheid niet genoemd.
Ja dat vermoedde ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Bewust hoor! Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen.
Jep, kijk maar in z'n history, bijna exact dezelfde op ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:24 schreef trovey het volgende:
Is deze discussie met dezelfde TS al niet eens eerder geweest?Komt me zo bekend voor
Edit: Ja dus....is mijn geheugen zo slecht nog niet
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, kijk maar in z'n history, bijna exact dezelfde op ook.
TS is ook niet zo creatief, ik denk dat ie toch bovengemiddeld goed in Nederland past.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ts heeft duidelijk twee problemen : Nederland en zijn geheugen
dat pest me een beetje, discussie is over?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is er nog wel meer mis. Als je geeneens je eigen MyAT meer kan lezen.......quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij was er heel nog geen discussie, TS heeft na de OP niet meer gereageerd en er is al eens zo'n topic geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat pest me een beetje, discussie is over?
Mijn gebied, dus ik voel mij (als allochtoon) genoodzaakt te reageren. Nederland heeft Spinoza, Erasmus, Bekker, Van den Enden, de gebroeders Koerbagh, Lodewijk Meyer, Van Dale, Van Leenhof en vele anderen. Het meest grappige vind ik nog het feit dat je iemand als Descartes aanhaalt, terwijl Descartes vanuit dit 'strontland' zijn ideeen over West-Europa verspreidde. Een goede aanrader is dan ook een boek als de Radicale Verlichting waarin Jonathan Israel laat blijken dat 'de verlichting, die de westerse samenleving zo radicaal heeft veranderd, in Nederland geboren werd. Dat uit Nederland afkomstige en in Nederland gevestigde denkers Europa op zijn grondvesten deden trillen'. Toch best knap voor een dergelijke 'strontland', vind je niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.
klagen is Nederlanders eigen, daarom is het ook best goed geregeld zo niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:29 schreef captainkid het volgende:
Alles klopt wat je zegt.
Maar andere landen hebben vast weer andere problemen.
Veiligheid, de zorg, cultuur, etc.
Gras is altijd groener bij de buren.
Maar klagen mag natuurlijk altijd.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat pest me een beetje, discussie is over?
dat zoeken we op. trustenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn gebied, dus ik voel mij (als allochtoon) genoodzaakt te reageren. Nederland heeft Spinoza, Bekker, Van den Enden, de gebroeders Koerbagh, Lodewijk Meyer, Van Dale, Van Leenhof en vele anderen. Het meest grappige vind ik nog het feit dat je iemand als Descartes aanhaalt, terwijl Descartes vanuit dit 'strontland' zijn ideeen over West-Europa verspreidde. Een goede aanrader is dan ook een boek als de Radicale Verlichting waarin Jonathan Israel laat blijken dat 'de verlichting, die de westerse samenleving zo radicaal heeft veranderd, in Nederland geboren werd. Dat uit Nederland afkomstige en in Nederland gevestigde denkers Europa op zijn grondvesten deden trillen.'
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is er nog wel meer mis. Als je geeneens je eigen MyAT meer kan lezen.......
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:35 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
klagen is Nederlanders eigen, daarom is het ook best goed geregeld zo niet?
je gaat naar de stembus. uiteindelijk helpen de klagers de regering in het pluch.
niet stemmen, niet klagen.
Lekker om lachen dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik TS dan echt serieus nemen.... Schelden op Nederland terwijl hij in een land woont waar het ook niet echt de hemel op aarde is. Ieder land heeft zijn na- en voordelen....als het je ergens niet bevalt dan ga je weg naar een land wat wel aan je eisen voldoet....natrappen naar het land waar je dan vandaan komt is laf en opzettelijk beledigend en ik denk dat TS kickt op de reakties die mensen hier plaatsen die Nederland verdedigen oftwel TS zit lekker de boel op te naaien hier. Ik doe daar verder niet aan mee en wens TS veel succes in het land van zijn dromen en hoop dat alles goed blijft gaan in zijn leven en hij niet onder de brug eindigd als het niet zo lekker loopt in zijn leven, niet zo'n ondenkbare optie in het land van zijn keuze.
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijk eens hoe de Hollanders in de verdediging schieten. Leuke weerwoordjes, zijn Hollanders goed in. Maar daar koop je natuurlijk nogsteeds niet meer mee hier in Nederland. TS heeft dus natuurlijk gelijk als het klopt wat hij zegt over Amerika ed.
In Holland zijn ze druk de kop boven water te houden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijk eens hoe de Hollanders in de verdediging schieten. Leuke weerwoordjes, zijn Hollanders goed in. Maar daar koop je natuurlijk nogsteeds niet meer mee hier in Nederland. TS heeft dus natuurlijk gelijk als het klopt wat hij zegt over Amerika ed.
Maar in de VS kun je op elke hoek van de straat legaal een wapen kopen, was er tot voor kort geen normaal zorgstelsel en leeft een véél groter percentage van de bevolking onder de armoedegrens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:43 schreef Schenkstroop het volgende:
TS is gewoon een kneus. Je hebt een gebrek aan realisme en intelligentie als je dat niet inziet hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Toe begin jij nu ook al....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
en bubbels en 38 graden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:51 schreef trovey het volgende:
TS is trouwens weer vergeten de foutjes uit de OP te halen.....hij heeft weer een huis met een zwemband
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.
Succes met het vinden van een appartement in NYC voor 150.000 dollar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en bubbels en 38 graden?
" nude pakje inpakt" Adres?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een appartement in NYC voor 150.000 dollar.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat allemaal in een zwembandje...Land van onbeperkte mogelijkheden. Adres ...geef TS een pm
roflownedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Toe begin jij nu ook al....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat je daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
quote:
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?
Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen.
dat is niet zo, kijk een beetje verder van de snelweg af.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.
In Detroit zijn de huizen gratis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.
Wat is dit toch met Nederlanders en "poep, hihi" ? "Poep" en het idee daaraan vinden jullie zo verschirkkelijk interessant ofzo. Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:10 schreef trovey het volgende:
Zou TS eerder een topic als deze Hoevaak poep jij per week? hebben gelezen op FOK gezien zijn TT?
Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:16 schreef Crazy Harry het volgende:
Tja, altijd makkelijk om appartementen midden in een stad met alle gemakken om de hoek te vergelijken met huizen op het platteland waar je eerst 10KM moet overbruggen als je 'vers' brood wil hebben...
Laggen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:23 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Met veel plezier lees ik dit topic. Echt waar.
[..]
Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.
Denk je dat je een uurtje gaat moeten rijden om wat boodschappen te halen als je ergens in Delfzijl woont?
Ik geef SchenkStroop groot gelijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |