abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79476926
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?

Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen. Geen privacy, geen zwembad, geen sfeer, doch gewoon glorified Hollandse stront. Wil je in je tuin zitten? Dat kan, maar dan zitten dus tussen de 8 en 10 buren in je achtertuin te staren. En we weten allemaal hoe gek Nederlanders zijn op stiekem staren. Voortuin? Nee. In plaats daarvan hebben we de voorstoep. Close but no cigar.

Appartementje in Den Haag voor 175.000 Euro: http://www.funda.nl/koop/(...)405-suzannaland-602/
Huis in Phoenix, Arizona voor omgerekend nog geen 155.000 Euro: http://www.realtor.com/re(...)_AZ_85085_1115940190
Appartementje in Amsterdam voor 165.000 Euro: http://www.funda.nl/koop/(...)5-alkmaarstraat-301/
Huis in Atlanta, Georgia voor omgerekend 150.000 Euro: http://www.realtor.com/re(...)_GA_30068_1115068494

Even met de auto lekker de sleur van alledag ontvluchten en heerlijk naar de natuur zoals ze dat in films doen? Vergeet het maar, er is geen natuur! Dit land heeft gewoon geen natuur! Wauw! ALS je al ergens een stukje gras kan vinden, struikel je er over de joggers, gezinnen en stront, want iedereen wil er gebruik van maken. Geen wonder dat de meesten hier geestelijk niet in orde zijn. En nee, de Veluwe noem ik geen natuur.
De Veluwe:

Alweer dat stinkend vee.

Bora Bora:

Phi Phi Eilanden:

De Alpen:

En voor de mensen die zeggen dat de bovenstaande plaatsen alleenmaar voor toeristen zijn.

Rio de Janeiro:

Punta Cana:

Miami:

Meer kun je zelf opzoeken.

En laat de auto liever thuis staan, er is altijd file. Vind je het gek als je 70 moet rijden op de snelweg, dan weer 50, dan weer 90, dan weer 70? Neem ook even een tweede hypotheek als je lekker door het land wilt cruisen, want de benzine is een luxe. Nee, de auto is TE AMERIKAANS voor de Hollanders. Een echte Hollander hoort de fiets te nemen naar de stad om daar als een aardappelmannetje gebak en koffie te vreten op een terras en dan als een willoze aardappelmannetje terug te fietsen.

Naar een andere stad voor de afwisseling? Vergeet het maar, want hoewel Paramaribo niet op Port of Spain lijkt en Las Vegas totaal anders is dan Miami, lijken alle Hollandse steden op elkaar. Je wordt schijtmisselijk van diezelfde klotewinkels overal. Waar is de fantasie? Waar is die unieke sfeer of unieke winkeltjes? Wat is er nou in godsnaam uniek aan een stad als Almere? Wat moet dat in fuck's name voorstellen?

Dan hebben we nog die klotementaliteit van Hollandse collega's waar je als allochtoon mee opgescheept zit. Een soort mix van luiheid die ze je willen opdringen, jaloezie op je betere kwalificaties en superioriteitsgevoelens die steeds moeilijker te rechtvaardigen zijn. Je moet je te kapot werken zodat een of andere Janneke die overspannen is geraakt of RSI heeft, weer 6 maanden thuis kan zitten op haar luie reet

TV aanzetten? Sla al die Hollandse zenders gelijk over als je leven je lief is. Er zijn maar drie soorten programmas op de Nederlandse tv: 1. Zeikprogrammas als Pauw en Witteman 2. immorele programmas als de Gouden Kooi 3. sex programmas (alles na 22:30). Of men is aan het discussiėren, of men is zich aan het verlagen naar een nieuw dieptepunt qua moraal, of een paar Hollandse sletjes smeken je om in hun bek klaar te komen en hun nummer te bellen. Kies maar uit.

Zit je lekker in je huis naar het EK voetbal te kijken; belt de buurman de politie want de TV staat te luid aan.

Denk je een dag vrij te nemen en in de stad te gaan wandelen. Word je aangesproken door mensen die je vragen waarom je niet op het werk zit, want ze zien je als een low life allochtoon die van de bijstand leeft en hun belastings geld op zit te maken, want je hebt donker haar en donkere ogen.

Heb je kinderen die alleen buiten spelen ? Heb je soms ruzie met je partner ? Pas dan op, want dan belt mevrouw de jeugdzorg. Die komen je kinderen dan binnen no-time ophalen.

Elke dag komt er wel ongewild een acceptgiro kaart binnen. Als het nou voor vuilophaal is, gedwongen verbouwing van een flatgebouw, portieklicht, allemaal van je koophuis. Noem maar op. Je kan potverdomme niet in de rust leven.

DE Nederlander:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.
*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).
*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs armere landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Duitsland, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeėnhalve eikenboom bij jullie. http://www.telegraaf.nl/b(...)_NS_te_helpen__.html
*Op vakantie ? Een Nederlander gaat op een camping in Frankrijk, MET Nederlanders.

M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.

Gewoon de feiten onder ogen zien. Nederland is een strontland.

En ik denk dat alle allochtonen dit vinden, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.

PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
pi_79476931
ijs_beer fan!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:55:23 #3
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_79476941
Het zit je wel hoog hč

Nu nog even lezen.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_79476958
cool story bro
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:58:28 #5
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_79476969
pi_79476974
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
Probleem opgelost toch? Slotje?
Flauw he?
pi_79476978
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:54 schreef NanKing het volgende:
deja vu Mensa_Allochtoon
Hij valt misschien in herhaling, maar ergens heeft ie wel gelijk natuurlijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:59:28 #8
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_79476979
quote:
We zullen je niet missen
pi_79476994
negers
pi_79476998
Weer een allochtoon minder binnenkort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79477003
TS heeft een fascinatie voor uitwerpselen.
pi_79477046
16 miljoen mensen op een heel klein stukje aarde. In New York heeft ook niet iedereen een voortuin.

Verder is Nederland een van de vredigste, welvarendste landen van de wereld. Het klopt dat je in Nederland geen Rocky Mountains hebt staan, maar hoezo is dat een negatief kenmerk van een land - daar kunnen de bewoners niet veel aan doen he.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:09:04 #13
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477048

Prachtige OP.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:12:39 #14
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477064
O, en je hebt de typisch Nederlandse verjaardagen (Kring, koffie, biertje en een blokje kaas) en onze gierigheid niet genoemd.
pi_79477082
Waar ben je dan naartoe geėmigreerd?
pi_79477083
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:09 schreef JJH het volgende:

Prachtige OP.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauw he?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:16:05 #17
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79477085
quote:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.

M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.

Ik ben het zeker met je eens dat Nederland een probleem heeft wat de filosofische/intellectuele ontwikkeling betreft. die heeft een 'ongure' status, en dat is ten koste van het land.

Maar: Nederland heeft zowel Erasmus als Spinoza voortgebracht. Ik denk dat Spinoza alleen tot zijn religieuze inzichten heeft kunnen komen door het religieuze liberalisme in het Nederland van toentertijd. Denk ook aan Descartes, die publiceerde als inwoner van Nederland(en specifiek naar Nederland afreisde om te kunnen publiceren!).

Ik heb zelf Nederland inmiddels verlaten, maar ik moet terugkeren binnenkort ( ), en ik denk dat het land nog lang niet verloren is. Denk aan de veilige steden(je liet bijvoorbeeld Rio zien als voorbeeld. Nou je bent een knappe vent als je daar 's avond alleen durft rond te lopen), de nog altijd liberale houding en de nuchtere inslag.

Je hebt voornamelijk gelijk in je kritische analyse, maar dat betekend niet dat het land als verloren kan worden beschouwd.
pi_79477101
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:12 schreef JJH het volgende:
O, en je hebt de typisch Nederlandse verjaardagen (Kring, koffie, biertje en een blokje kaas) en onze gierigheid niet genoemd.
De doorzonwoningen issie ook vergeten.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:22:20 #19
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477107
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:15 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:

[..]

Bewust hoor! Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:24:01 #20
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79477116
Nou prima toch, dan ga je lekker ergens anders heen, heb je meteen je hele probleem opgelost.

Ik lees dat je al vertrokken bent. Waarom dan toch dit topic? Beetje jammer voor de mensen die het hier wel naar hun zin hebben.
Tics van je petten.
pi_79477119
Is deze discussie met dezelfde TS al niet eens eerder geweest? Komt me zo bekend voor

Edit: Ja dus ....is mijn geheugen zo slecht nog niet
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_79477123
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:22 schreef JJH het volgende:

[..]

Bewust hoor! Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen.
Ja dat vermoedde ik ook
Flauw he?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:26:51 #24
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477128
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:24 schreef trovey het volgende:
Is deze discussie met dezelfde TS al niet eens eerder geweest? Komt me zo bekend voor

Edit: Ja dus ....is mijn geheugen zo slecht nog niet
Jep, kijk maar in z'n history, bijna exact dezelfde op ook.

TS is ook niet zo creatief, ik denk dat ie toch bovengemiddeld goed in Nederland past.
pi_79477129
je hebt het mis, Nederland staat, vanaf \ mede door de VOC met de snotterd vooraan in de hele wereld.
noem maar op, alle handel olieboeren. slavernij [ nu brengen we de te verwerken producten naar de slaven, en halen ze later weer op. } en nog, bloemen, varkens alles wat maar te verhandelen is gebeurd hier. Nederland leeft van de handel. Slimme mensen , en wij varen en wel bij. noem een land waar je het beter zult hebben.........
De Puta Madre
pi_79477133
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:26 schreef JJH het volgende:

[..]

Jep, kijk maar in z'n history, bijna exact dezelfde op ook.

TS is ook niet zo creatief, ik denk dat ie toch bovengemiddeld goed in Nederland past.

Ts heeft duidelijk twee problemen : Nederland en zijn geheugen
Optimist tot in de kist
pi_79477138
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Flauw he?
pi_79477141
Alles klopt wat je zegt.
Maar andere landen hebben vast weer andere problemen.
Veiligheid, de zorg, cultuur, etc.

Gras is altijd groener bij de buren.
Maar klagen mag natuurlijk altijd.
pi_79477143
quote:

[..]

dat pest me een beetje, discussie is over?
De Puta Madre
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:30:14 #30
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477144
quote:

[..]

Dan is er nog wel meer mis. Als je geeneens je eigen MyAT meer kan lezen.......
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:32:45 #31
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477149
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Volgens mij was er heel nog geen discussie, TS heeft na de OP niet meer gereageerd en er is al eens zo'n topic geweest.
Dan kun je verwachten dat er niet al te serieus mee word omgegaan.
pi_79477154
Vooral niet als het al een keer gepost is
Flauw he?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:35:04 #33
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79477160
quote:
Mijn gebied, dus ik voel mij (als allochtoon) genoodzaakt te reageren. Nederland heeft Spinoza, Erasmus, Bekker, Van den Enden, de gebroeders Koerbagh, Lodewijk Meyer, Van Dale, Van Leenhof en vele anderen. Het meest grappige vind ik nog het feit dat je iemand als Descartes aanhaalt, terwijl Descartes vanuit dit 'strontland' zijn ideeen over West-Europa verspreidde. Een goede aanrader is dan ook een boek als de Radicale Verlichting waarin Jonathan Israel laat blijken dat 'de verlichting, die de westerse samenleving zo radicaal heeft veranderd, in Nederland geboren werd. Dat uit Nederland afkomstige en in Nederland gevestigde denkers Europa op zijn grondvesten deden trillen'. Toch best knap voor een dergelijke 'strontland', vind je niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door AryaMehr op 23-03-2010 02:46:27 ]
pi_79477161
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:29 schreef captainkid het volgende:
Alles klopt wat je zegt.
Maar andere landen hebben vast weer andere problemen.
Veiligheid, de zorg, cultuur, etc.

Gras is altijd groener bij de buren.
Maar klagen mag natuurlijk altijd.
klagen is Nederlanders eigen, daarom is het ook best goed geregeld zo niet?
je gaat naar de stembus. uiteindelijk helpen de klagers de regering in het pluch.

niet stemmen, niet klagen.
De Puta Madre
pi_79477163
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Moet ik TS dan echt serieus nemen .... Schelden op Nederland terwijl hij in een land woont waar het ook niet echt de hemel op aarde is. Ieder land heeft zijn na- en voordelen....als het je ergens niet bevalt dan ga je weg naar een land wat wel aan je eisen voldoet....natrappen naar het land waar je dan vandaan komt is laf en opzettelijk beledigend en ik denk dat TS kickt op de reakties die mensen hier plaatsen die Nederland verdedigen oftwel TS zit lekker de boel op te naaien hier. Ik doe daar verder niet aan mee en wens TS veel succes in het land van zijn dromen en hoop dat alles goed blijft gaan in zijn leven en hij niet onder de brug eindigd als het niet zo lekker loopt in zijn leven, niet zo'n ondenkbare optie in het land van zijn keuze.
Optimist tot in de kist
pi_79477168
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:35 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Mijn gebied, dus ik voel mij (als allochtoon) genoodzaakt te reageren. Nederland heeft Spinoza, Bekker, Van den Enden, de gebroeders Koerbagh, Lodewijk Meyer, Van Dale, Van Leenhof en vele anderen. Het meest grappige vind ik nog het feit dat je iemand als Descartes aanhaalt, terwijl Descartes vanuit dit 'strontland' zijn ideeen over West-Europa verspreidde. Een goede aanrader is dan ook een boek als de Radicale Verlichting waarin Jonathan Israel laat blijken dat 'de verlichting, die de westerse samenleving zo radicaal heeft veranderd, in Nederland geboren werd. Dat uit Nederland afkomstige en in Nederland gevestigde denkers Europa op zijn grondvesten deden trillen.'
dat zoeken we op. trusten
De Puta Madre
pi_79477169
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef JJH het volgende:

[..]

Dan is er nog wel meer mis. Als je geeneens je eigen MyAT meer kan lezen.......

Er zat hem een kippenbotje van KFC dwars....in zijn hoofd. TS post niet veel en wat hij post vergeet hij meteen ....
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:38:19 #38
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_79477170
en niet te vergeten: de armzalige eet- en voedselcultuur die nederland heeft..
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:38:20 #39
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_79477171
Oh nee hč, hij weer.

Ik kan je topic met onderbouwing weerleggen, maar het heeft toch geen nut. Ik moest wel lachen toen je de VS aanhaalde als land met een verscheidenheid aan steden. Als er één land is waar steden generiek en uitwisselbaar met elkaar zijn is het wel de VS.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_79477178
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:35 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

klagen is Nederlanders eigen, daarom is het ook best goed geregeld zo niet?
je gaat naar de stembus. uiteindelijk helpen de klagers de regering in het pluch.

niet stemmen, niet klagen.

Klagen is onze nationale sport ....wat is een Nederlander zonder zijn dagelijkse klacht....niets toch...gelukkig hebben we genoeg om over te klagen,,,,zo niet...mooi weer, regering doet eens wat wij willen....dan bedenken we wel wat
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:40:35 #41
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477179
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:36 schreef trovey het volgende:

[..]

Moet ik TS dan echt serieus nemen .... Schelden op Nederland terwijl hij in een land woont waar het ook niet echt de hemel op aarde is. Ieder land heeft zijn na- en voordelen....als het je ergens niet bevalt dan ga je weg naar een land wat wel aan je eisen voldoet....natrappen naar het land waar je dan vandaan komt is laf en opzettelijk beledigend en ik denk dat TS kickt op de reakties die mensen hier plaatsen die Nederland verdedigen oftwel TS zit lekker de boel op te naaien hier. Ik doe daar verder niet aan mee en wens TS veel succes in het land van zijn dromen en hoop dat alles goed blijft gaan in zijn leven en hij niet onder de brug eindigd als het niet zo lekker loopt in zijn leven, niet zo'n ondenkbare optie in het land van zijn keuze.
Lekker om lachen dus.
pi_79477181
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:40 schreef JJH het volgende:

[..]

Lekker om lachen dus.
vooral TS niet serieus nemen.
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:42:59 #43
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477188
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:41 schreef trovey het volgende:

[..]

vooral TS niet serieus nemen.
en vooral niet seriues nemen

Volgens mij word het tijd voor bed.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:43:27 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477189
Kijk eens hoe de Hollanders in de verdediging schieten. Leuke weerwoordjes, zijn Hollanders goed in. Maar daar koop je natuurlijk nogsteeds niet meer mee hier in Nederland. TS heeft dus natuurlijk gelijk als het klopt wat hij zegt over Amerika ed.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79477200
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijk eens hoe de Hollanders in de verdediging schieten. Leuke weerwoordjes, zijn Hollanders goed in. Maar daar koop je natuurlijk nogsteeds niet meer mee hier in Nederland. TS heeft dus natuurlijk gelijk als het klopt wat hij zegt over Amerika ed.

Toe begin jij nu ook al ....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat je daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
Optimist tot in de kist
pi_79477202
quote:
In Holland zijn ze druk de kop boven water te houden.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:47:31 #47
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477203
quote:
Maar in de VS kun je op elke hoek van de straat legaal een wapen kopen, was er tot voor kort geen normaal zorgstelsel en leeft een véél groter percentage van de bevolking onder de armoedegrens.

Crap, schiet ik alsnog in de verdeging.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:49:56 #48
53267 TC03
pi_79477213
quote:
TS is gewoon een kneus. Je hebt een gebrek aan realisme en intelligentie als je dat niet inziet hoor.
pi_79477215
TS is trouwens weer vergeten de foutjes uit de OP te halen.....hij heeft weer een huis met een zwemband
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:53:52 #50
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79477225
Tics van je petten.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:54:01 #51
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477227
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Toe begin jij nu ook al ....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79477229
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:51 schreef trovey het volgende:
TS is trouwens weer vergeten de foutjes uit de OP te halen.....hij heeft weer een huis met een zwemband
en bubbels en 38 graden?
" nude pakje inpakt" Adres?
De Puta Madre
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:55:07 #53
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_79477233
Leuk man.
Feyenoord Rotterdam
pi_79477244
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.

En in het land van TS kost het allemaal niets....zou je vies tegenvallen ...ook daar geldt dat kwaliteit geld kost. En jij droomt maar lekker verder hoor.. ..maar het in praktijk brengen zou ik je ten zeerste ontraden in dit geval,
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:58:29 #55
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477245
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Succes met het vinden van een appartement in NYC voor 150.000 dollar.
pi_79477249
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

en bubbels en 38 graden?
" nude pakje inpakt" Adres?

Dat allemaal in een zwembandje...Land van onbeperkte mogelijkheden . Adres ...geef TS een pm
Optimist tot in de kist
pi_79477254
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:58 schreef JJH het volgende:

[..]

Succes met het vinden van een appartement in NYC voor 150.000 dollar.

Is best te vinden hoor......een bezemkast
Optimist tot in de kist
pi_79477256
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat allemaal in een zwembandje...Land van onbeperkte mogelijkheden . Adres ...geef TS een pm
done.
De Puta Madre
pi_79477260
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Toe begin jij nu ook al ....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat je daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
roflowned
pi_79477262
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:01 schreef jaronsch het volgende:

[..]

roflowned

Ik ben niet zo thuis in de afkortingen
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:07:24 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477272
quote:

Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen.
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.
pi_79477279
Zou TS eerder een topic als deze Hoevaak poep jij per week? hebben gelezen op FOK gezien zijn TT?
Optimist tot in de kist
pi_79477284
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.
dat is niet zo, kijk een beetje verder van de snelweg af.
en ben je er blind voor , Happy Emigration ............
De Puta Madre
pi_79477285
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

In Detroit zijn de huizen gratis.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:16:05 #65
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477289
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:10 schreef trovey het volgende:
Zou TS eerder een topic als deze Hoevaak poep jij per week? hebben gelezen op FOK gezien zijn TT?
Wat is dit toch met Nederlanders en "poep, hihi" ? "Poep" en het idee daaraan vinden jullie zo verschirkkelijk interessant ofzo. Waar het hart van vol is...
  Redactie Frontpage dinsdag 23 maart 2010 @ 03:16:09 #66
4530 crew  Crazy Harry
pi_79477290
Tja, altijd makkelijk om appartementen midden in een stad met alle gemakken om de hoek te vergelijken met huizen op het platteland waar je eerst 10KM moet overbruggen als je 'vers' brood wil hebben...

Maar goed, met de gelukkigste kinderen van deze planeet (aldus Unicef), en als vierde in de ranglijst van productiviteit (the conference board 2010) kunnen we je negatieve gezeik makkelijk aan de kant schuiven en maakt het ons nog een beetje gelukkiger dat jij geen deel uit maakt van ons land.
Lekker blijven waar je zit, kom vooral niet terug, ook niet voor vakantie.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_79477301
Ik krijg het idee dat ik dezelfde antwoorden zie als de vorige keer dat dit aan de orde kwam ....net als TS aan het kopieren en plakken geweest
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:23:22 #68
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477304
@Harry.
Nederland is gewoon duur en daar moeten we wat aan doen ipv. te accepteren. Ik ga hier ook niet weg omdat ik dat niet kan. Ik denk dat de prijzen en belasting hier best omlaag kunnen. Terwijl de "gemiddeld gelukkige jeugd" gewaarborgd blijft. Overheid is gewoon de bottleneck dat zelf teveel geld uitgeeft aan rare dingen. Als we dat accepteren is gewoon niet goed.
pi_79477305
Met veel plezier lees ik dit topic. Echt waar.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:16 schreef Crazy Harry het volgende:
Tja, altijd makkelijk om appartementen midden in een stad met alle gemakken om de hoek te vergelijken met huizen op het platteland waar je eerst 10KM moet overbruggen als je 'vers' brood wil hebben...
Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.

Denk je dat je een uurtje gaat moeten rijden om wat boodschappen te halen als je ergens in Delfzijl woont?
Ik geef SchenkStroop groot gelijk.
pi_79477310
Je bent teruggekomen!

We hebben je gemist hoor..
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_79477313
Ha TS ....blij met wat Obama net heeft geregeld? ....of behoor je tot de tegenstanders met het motto "ieder voor zich en als je niet mee kan komen dan sterf je maar ergens een pijnlijke dood in een smerige steeg".
Optimist tot in de kist
pi_79477317
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:27 schreef trovey het volgende:
blij met wat Obama net heeft geregeld?
Ik vind het uitstekend.
pi_79477322
Ik vind het plaatje van Bora Bora de mooiste uit de OP

M_A kom met nog wat van deze pareltjes svp..
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:32:15 #74
53267 TC03
pi_79477325
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:23 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Met veel plezier lees ik dit topic. Echt waar.
[..]

Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.

Denk je dat je een uurtje gaat moeten rijden om wat boodschappen te halen als je ergens in Delfzijl woont?
Ik geef SchenkStroop groot gelijk.
Laggen?
pi_79477326
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:30 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

Ik vind het uitstekend.

Heb je toch iets goeds meegenomen uit Nederland, je mentaliteit om je medemens niet te laten stikken...zie je, we hebben toch wel iets goed gedaan
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')