Dat hadden we wel afgesproken maarja dan komt er iemand die dat niet leestquote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Alternatieve TT: "We're gonna party like it's..."
quote:
Vanavond nog?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef Bol_Wan het volgende:
Wie krijgt de eer voor et openen van nr. 2000.. wedje leggen?![]()
Temper Trap![]()
jaja.. maak er een even een melding van, dan komt ie wel volquote:
lijkt me niet, maar je weet nooitquote:
Dan is het risico ook te groot dat ik het topic per ongeluk met m'n mobiel volpost... en daarop is openen nogal bewerkelijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef alors het volgende:
Ik voorzie 2 opties: Of nu rap doorposten zodat er voor 23.00 nog een jubileum is te vieren of rustig aan met dit topic, dan kunnen we morgen middag we een jubileumtopicje vieren.
Om het nu om 6 uur morgenvroeg op een doodstil moment te doen is ook niet tof namelijk...
Waar is 'ie? Met het licht uit kan ik het niet zien hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:54 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Licht Uit. Daar is 'ie !
Whehequote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar? Met het licht uit kan ik het niet zien hoor.
HAHAHA sorry. Ik wil een modje wel vragen het aan te passen?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat hadden we wel afgesproken maarja dan komt er iemand die dat niet leest
De heren hebben professionaliteit hoog in het vaandel staanquote:Kanonnen, wat een goeie keuze! Je hoort op een onverwacht moment in Stenders Eetvermaak, als Rob of Jelmer er tenminste aan denkt, vast wel een keer wat de nummer 1 is geworden.
Echt welquote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou daar zet ik dan toch even de radio voor aan.
Moet het of niet? Anders ga ik geen moeite doen namelijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
HAHAHA sorry. Ik wil een modje wel vragen het aan te passen?
quote:
doe maar, het moet wel goed gedaan worden hequote:Op maandag 22 maart 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moet het of niet? Anders ga ik geen moeite doen namelijk.
over meezingen gesproken: padapapadapapadaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef alors het volgende:
sweethuuuuuuuuuuuuhik moet het altijd meezingen
Tuurlijk wel, die leest dit vast wel..quote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kunnen we die niet requesten bij Michiel?
eejquote:
Gooooooooooeeeeeeeeeeedenavond mensen, wat een prrrrrrrrrrrrrrijzen!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
eej, kom je gezellig mee een topic volrammen voor vanavond
Ananas, misschien zit daar een raar stofje in?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Relax.
Zit je niet toevallig aan de ritalin?
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Pino
@metmichiel Hierbij een request van alle 3FM-fans op Fok! http://bit.ly/c1wj7i
2 minutes ago in reply to metmichiel from Chromed Bird
Trustenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Brennel het volgende:
Ik ga de vlooienmand in, benieuwd of jullie het topic vanavond nog vol krijgen (vast wel; ik zal dan niet meefeesten).
Adieu
Ja, ik sta niet vrijwillig om 4.50 opquote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trusten
Morgen weer om 5uur er uit ofzow?
Wtf doe je dan eigenlijk? Werk zeker?
Trusten Brennel !quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Brennel het volgende:
Ik ga de vlooienmand in, benieuwd of jullie het topic vanavond nog vol krijgen (vast wel; ik zal dan niet meefeesten).
Adieu
niet? das gekquote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, ik sta niet vrijwillig om 4.50 op.
Wat voor baan heb je dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja, ik sta niet vrijwillig om 4.50 op.
Nu echt weg
Telephonequote:Op maandag 22 maart 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Daarna LadyGaGa ! Goed bezig die Veenstra.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]!!!!!!! Ook weer terug uit het Noorden
Dankquote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Nee niet geweest, gelukkig
Congrats met de 3 punten. Ben je geweest?
vind em ook errug lekkerquote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, echt vet idd. Maar mensen de nieuwe Keet Nesj is wel ubber vet
kom dan zondag maar nietquote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
DankNope, via de tv gezien maar wat wat het vreselijk slecht
Maricha is een weekje vrijquote:
afknapper hequote:
nog ff aant afkicken van St Patties denk ikquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lekker hoor. Veenstra tegenwoordig aan de cola? Vroeger zag ik 'm altijd bier zuipen..
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog ff aant afkicken van St Patties denk ik
Vandaar mijn quote. Fm radio hequote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Was dus wel een harp !!!!!!!! W00t !!!!!! Mijn oren doen het nog. Dat dit kan in Nederland !
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog ff aant afkicken van St Patties denk ik
Terwijl ze volgens mij al over is naar haar nieuwe huis, maar altijd lekker een week vrij na een verhuizing, ook handig want dan kun je nog dingen ophangen/goed zettenquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan is het niet eens een goed nummer
Bijna goedquote:Op maandag 22 maart 2010 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Ik gok: Corton begint met Rex van de Customs
nope.. beter nogquote:Op maandag 22 maart 2010 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Ik gok: Corton begint met Rex van de Customs
iets minder snel.. maar goed, hij komt vast niet meer vol vanavond, ik denk dat ik het feestje misquote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Dit topic loopt volgens mij even snel of mss wel sneller dan EW!
Had je een jaar geleden hier moeten zijn toen gingen er 2-3 topics per dag door. Toen het mooie weer kwam werd het hier rustiger en het is nooit echt weer druk geworden (met uitzondering van SR)quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Dit topic loopt volgens mij even snel of mss wel sneller dan EW!
Twitter is qua betrouwbaarheid echt zwaar ruk.. Dacht altijd dat het niet veel slechter kon dan Hyves, maar dus wel.quote:
Ik ben hier gekomen door de SRquote:Op maandag 22 maart 2010 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Had je een jaar geleden hier moeten zijn toen gingen er 2-3 topics per dag door. Toen het mooie weer kwam werd het hier rustiger en het is nooit echt weer druk geworden (met uitzondering van SR)
SR 2008 was 1 topic in 5 minutenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Had je een jaar geleden hier moeten zijn toen gingen er 2-3 topics per dag door. Toen het mooie weer kwam werd het hier rustiger en het is nooit echt weer druk geworden (met uitzondering van SR)
Wel meerdere geloof ik, tijdens SR waren er wel idioten hier soms. vond het op den duur niet eens meer leuk om hier mee te lezen/pratenquote:
dat is ook gewoon niet leuk meer, je knippert en je bent al 3 topics verder, das toch niet bij te houdenquote:
Dit topic dus: http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232783quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat is ook gewoon niet leuk meer, je knippert en je bent al 3 topics verder, das toch niet bij te houden
Begon pas in Januari / februari te posten, dus heb dat gemistquote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel meerdere geloof ik, tijdens SR waren er wel idioten hier soms. vond het op den duur niet eens meer leuk om hier mee te lezen/praten
ahaha.. lekker overzichtelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit topic dus: http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232783
edit: http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232788![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef Bol_Wan het volgende:
I've got something to put in you at the Gay Bar.. dit vereist wel het plafond van mijn tolerantie hoor
Heerlijkquote:
ik ben ook niet voor 15u thuis...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is wel kut opzich, ben morgen van 7u tot 13u weg
Dan zal ie wel vol zitten.
Nieuwe single vind ik eigenlijk niet heel boeiendquote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
Ben echt benieuwd naar hun nieuwe werk![]()
![]()
![]()
dat ze leuk is werkt niet echt op de radioquote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef alors het volgende:
Ik vind Giovanca een leuke meid maar dit is een beetje teveel van het goede...
Ook zo'n overhypt eendagsvliegje.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef alors het volgende:
Ik vind Giovanca een leuke meid maar dit is een beetje teveel van het goede...
Gefeliciteerd.. maar nr. 2000 word pas echt feest he, dit is zon voorpret topicquote:
dat mag lekker niet van onsquote:Op maandag 22 maart 2010 23:23 schreef alors het volgende:
Meh ik wil nu eigenlijk radio1 luisteren want daar presenteert Joris Luyendijk Het Oog
nou ja, zolang je hier maast door blijft postenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb t toch gedaan, Joris is zo'n held.
Wat is de MH eik? Is in Londen natuurlijk helemaal aan me voorbij gegaan...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
1 positieve post over de Megahit.. laat de negatieve maar komen!
Biffy Clyro - Many of Horror, die zal wel een tijdje uit zijn daarquote:Op maandag 22 maart 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat is de MH eik? Is in Londen natuurlijk helemaal aan me voorbij gegaan...
ik ga zo naar bedquote:Op maandag 22 maart 2010 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nou ja, zolang je hier maast door blijft posten
volgens mij ben je niet de enige.. het valt weer stil hier, vlak voor de eindstreepquote:
ja helaas, maar ik moet naar school morgen en ik moet ook nog een beetje scherp zijn...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens mij ben je niet de enige.. het valt weer stil hier, vlak voor de eindstreep
weltrustenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
ja helaas, maar ik moet naar school morgen en ik moet ook nog een beetje scherp zijn...
weltrustenik zie wel of er nog een topic komt
quote:
Zie P&Wquote:Op maandag 22 maart 2010 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
jij opent ook lekker met de deur in huis vandaag
Ik moet er ook weer om 6 uur uit, schoolquote:Op maandag 22 maart 2010 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
ja helaas, maar ik moet naar school morgen en ik moet ook nog een beetje scherp zijn...
weltrustenik zie wel of er nog een topic komt
ah.. dat is dan ook logisch dat je dat hier dan zonder uitleg neerplantquote:
5 over 1 op schoolquote:Op maandag 22 maart 2010 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet er ook weer om 6 uur uit, school
Maarja, ben nog aan het leren_!
En dan dacht ik dat ik vroeg was met m'n wekker om 6.30 uur.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet er ook weer om 6 uur uit, school
Maarja, ben nog aan het leren_!
Dan ben ik al weer thuisquote:Op maandag 22 maart 2010 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
5 over 1 op school, je mag jaloers zijn
mogguhquote:
google heeft vandaag dus meer dan eens bewezen dat het ballen heeftquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ew_tour_door_vi.html
Lolquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ew_tour_door_vi.html
Peter Pan Speedrockquote:
Welke heb je aangevraagd?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:40 schreef Bol_Wan het volgende:
nog even een requestje doorgeknald, kijken of die em draait
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:47 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen fans. Zometeen even lekker in de tuin werken. Prachtig weer~!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:00 schreef Etcetera het volgende:
Goedemorgen deze morgen de dag voor rokjesdag hoi
Deze kan ik iedere dag wel horen. Wel meerdere keren op een dag denk ik zelfs.quote:
Yup, staat na jááááren nog als een huisquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Deze kan ik iedere dag wel horen. Wel meerdere keren op een dag denk ik zelfs.
Ik viond Voicst leuk (Dazzled kidsquote:
wie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:31 schreef borisz het volgende:
Krista van Velzen gaat houdt er tijdelijk mee op. Zullen we niet missen
.
die heeft nog niet echt besloten welk geslacht z wil hebben welquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die heeft nog niet echt besloten welk geslacht z wil hebben wel![]()
Goedemorgen allemaal
Nou dat dus !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor de MH nu voor 't eerst. Wat een kutnummer
ik vind het niet slecht nee, voor het eerst bij beide zangeressenquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:54 schreef Bol_Wan het volgende:
Vind het nog steeds een beetje onwennig dat als ik hoor dat Lady Gaga op de radio komt ik niet meteen naar het eerste raam sprint dat ik zie
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor de MH nu voor 't eerst. Wat een kutnummer
wat een stem, je herkent het hele nummer ook niet meer terugquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jónsi (Sigur Rós) – Time To Pretend (MGMT Cover): MP3 http://www.box.net/shared/static/atp12o53x3.mp3
Eens. Beetje een plaat voor Arrow.quote:
Komt goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:07 schreef Bol_Wan het volgende:
ik ben naar school![]()
![]()
hou et wel rustig hier, dan maak ik de 2000 opening nog mee
Ohmygod.quote:
Gestemdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:42 schreef ScottTracy het volgende:
Hebben jullie al gestemd op de canon van de canon?
http://stem.omroep.nl/3fm/2010/173-canon-van-de-canon
quote:Kanonnen, wat een goeie keuze! Je hoort op een onverwacht moment in Stenders Eetvermaak, als Rob of Jelmer er tenminste aan denkt, vast wel een keer wat de nummer 1 is geworden.
Volgens mij zingen ze 'bury the castle'quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Bij dit nummer versta ik altijd 'marry Rick Castle' maar ik heb nog nooit zin gehad om op te zoeken of dat klopt
Top 2000 A Go Goquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef Pino112 het volgende:
We moeten nog wel ff een goede TT verzinnen voor #2000 he
"Inderdaad, we zijn spammers. Nou goed?"quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan: "[3FM #2000] Party!Mijlpaal! "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |