quote:Op maandag 22 maart 2010 22:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan is het niet eens een goed nummer
Bijna goedquote:Op maandag 22 maart 2010 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Ik gok: Corton begint met Rex van de Customs
nope.. beter nogquote:Op maandag 22 maart 2010 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Ik gok: Corton begint met Rex van de Customs
iets minder snel.. maar goed, hij komt vast niet meer vol vanavond, ik denk dat ik het feestje misquote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Dit topic loopt volgens mij even snel of mss wel sneller dan EW!
Had je een jaar geleden hier moeten zijn toen gingen er 2-3 topics per dag door. Toen het mooie weer kwam werd het hier rustiger en het is nooit echt weer druk geworden (met uitzondering van SR)quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Pino112 het volgende:
Dit topic loopt volgens mij even snel of mss wel sneller dan EW!
Twitter is qua betrouwbaarheid echt zwaar ruk.. Dacht altijd dat het niet veel slechter kon dan Hyves, maar dus wel.quote:
Ik ben hier gekomen door de SRquote:Op maandag 22 maart 2010 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Had je een jaar geleden hier moeten zijn toen gingen er 2-3 topics per dag door. Toen het mooie weer kwam werd het hier rustiger en het is nooit echt weer druk geworden (met uitzondering van SR)
SR 2008 was 1 topic in 5 minutenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Had je een jaar geleden hier moeten zijn toen gingen er 2-3 topics per dag door. Toen het mooie weer kwam werd het hier rustiger en het is nooit echt weer druk geworden (met uitzondering van SR)
Wel meerdere geloof ik, tijdens SR waren er wel idioten hier soms. vond het op den duur niet eens meer leuk om hier mee te lezen/pratenquote:
dat is ook gewoon niet leuk meer, je knippert en je bent al 3 topics verder, das toch niet bij te houdenquote:
Dit topic dus: http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232783quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat is ook gewoon niet leuk meer, je knippert en je bent al 3 topics verder, das toch niet bij te houden
Begon pas in Januari / februari te posten, dus heb dat gemistquote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel meerdere geloof ik, tijdens SR waren er wel idioten hier soms. vond het op den duur niet eens meer leuk om hier mee te lezen/praten
ahaha.. lekker overzichtelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit topic dus: http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232783
edit: http://www.piles.nl/fok/index.php?topic_id=1232788![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef Bol_Wan het volgende:
I've got something to put in you at the Gay Bar.. dit vereist wel het plafond van mijn tolerantie hoor
Heerlijkquote:
ik ben ook niet voor 15u thuis...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is wel kut opzich, ben morgen van 7u tot 13u weg
Dan zal ie wel vol zitten.
Nieuwe single vind ik eigenlijk niet heel boeiendquote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
![]()
Ben echt benieuwd naar hun nieuwe werk![]()
![]()
![]()
dat ze leuk is werkt niet echt op de radioquote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef alors het volgende:
Ik vind Giovanca een leuke meid maar dit is een beetje teveel van het goede...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |