Ging prima afgelopen zomer bij 35 graden.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ook met de luchtvochtigheid die we hier in Nederland hebben?
Dat is zeker wel een voordeel op het moment. Het is wel warm, maar nog niet van die vieze kleffe warmte waar je meteen van gaat zweten.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef nodisch18 het volgende:
het is helemaal niet vochtig op het moment. procenten of 30 - 50. nooit in de tropen geweest...?
Op het moment niet nee, 't is goed uit te houden. Maar we hebben ook wel eens van die dagen dat het jungle weer is en dan is het wel gruwelijk klam.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef nodisch18 het volgende:
het is helemaal niet vochtig op het moment. procenten of 30 - 50. nooit in de tropen geweest...?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef rubje het volgende:
ik zeg dat we de komende jaren als zonnenliefhebbers echt niet meer het land uithoeven want de temperaturen zullen oplopen en de zomers langer worden is mij verteld.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:00 schreef Frutsel het volgende:
Leuke getalletjes![]()
Zet daar deze week maar 25+ bij en de ultieme noodweerhittezondag![]()
Zondag 11 juli.. remember 25/26 mei 2009?
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:10 schreef dimage het volgende:
Temperaturen die oplopen tot ruim boven de 30 graden (gemeten op 2m hoogte) maar lokaal gaat de temperatuur mogelijk richting de 37 a 39 graden.
Totdat hele woonwijken van de stroom worden afgesloten omdat de energiecentrales niet meer voldoende gekoeld kunnen wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Geweldig nieuws!![]()
Global warming FTW
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Totdat hele woonwijken van de stroom worden afgesloten omdat de energiecentrales niet meer voldoende gekoeld kunnen worden
Ik voel een nieuwe .zip affaire aankomen. Of tenminste, ik hoop erop.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef CherryLips het volgende:
39 graden????
Potverdorie, ik ga naakt onder de tuinsproeier liggen
Die 37 graden moet je ook in de winter nog wel kunnen meten, hoewel dat wel afhankelijk is van waar je meetquote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef Arcee het volgende:
In dit forum wordt elk weerbericht aangegrepen om te melden dat 37 graden wordt verwacht.
En om dagenlang uit te kijken naar "extreem noodweer", wat meestal neerkomt op drie donderklappen en een millimeter regen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef Arcee het volgende:
In dit forum wordt elk weerbericht aangegrepen om te melden dat 37 graden wordt verwacht.
25+ graden FTWquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef Klonk het volgende:
en ondertussen is de extreme piek ook al weg uit de 10 daagse, nu een paar dagen warm en dan gewoon lekker zomers
Ik hoop dat het zakt want begin want ben het echt zat aan het worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:05 schreef aloa het volgende:
Vrijdag rond de 33 graden. Daarna zakt de temperatuur weer. Er is meer bewolking, waardoor de temperatuur niet heel hoog stijgt.
Ik sluit me graag aan bij die club. Godvertieft zeg, als ik al denk aan opstaan zweet ik me de tyfus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zakt want begin want ben het echt zat aan het worden.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zakt want begin want ben het echt zat aan het worden.
Las inderdaad wat je schreef over isolatie. Dat is hier precies zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik sluit me graag aan bij die club. Godvertieft zeg, als ik al denk aan opstaan zweet ik me de tyfus.
Blij toe even flink regen en verkoeling. Maar wel lullig voor mensen die in de dagdienst werken in de snikhitte en dan is het ein-de-lijk weekend en dan gaat het regenen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Enige verkoeling dit weekend, met flink wat neerslag en onweer, lijkt op zijn weg tot dinsdag
Daarna gaan we gewoon weer richting de dertig
http://forum.fok.nl/topic/148888
Ik heb ramen aan drie kanten. De zon komt op aan de linkerkant en fikt de hele dag vol op m'n ramen, zodat ie aan de rechterkant onder kan gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Las inderdaad wat je schreef over isolatie. Dat is hier precies zo.
Ben in ieder geval blij dat de zon hier weg is en niet op het huis brandt. Weet niet of dat bij jou zo is?
(Met hier bedoel ik nabij Bergen op Zoom).
Stoer idd, bier is erg goed voor je vochtbalansquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef DaBuzzzzz het volgende:
allemaal heaumeaux!, heb lekker de tuin omgespit vanmiddag.....nu een emmer water en een krat bier ter compensatie
Moest van je schoonmoeder zeker. Zot, wie gaat er nu spitten met deze temperatuur terwijl er morgen al verkoeling in het verschiet ligt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:12 schreef DaBuzzzzz het volgende:
allemaal heaumeaux!, heb lekker de tuin omgespit vanmiddag.....nu een emmer water en een krat bier ter compensatie
Jij ging even toerdefransje spelen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stoer idd, bier is erg goed voor je vochtbalans
Ik heb 80 km gefietst vandaag. En onderweg 6 bidons water weggewerkt. Plus na de tijd nog een pak dubbelfrisss
Zit wel wat in. Die opblaasbaden daar zit sinds nog maar een paar jaar nog maar een fikse run op.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:52 schreef popolon het volgende:
Over een paar jaar zien we meer 'in de grond' zwembaden in tuinen.Een dagje 35+ is leuk maar als het te lang duurt .......
Kan me er iets bij voorstellen. Maar je doet het jezelf allemaal aan. Zo is het ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jawas wel helemaal kapot na de tijd, puur door de hitte!
Ik ben jaloers! Loop net de gang in met de gedachte 'oeh wat is het hier koel'...blijkt het 28 graden te zijn. Dat zegt wel wat over de temperatuur op m'n kamerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:36 schreef Stali het volgende:
Het is hier nu met alle ramen open, zonder wind vrolijk 29 graden, in huis.
Heb het dekbed maar uit de hoes getrokken en overweeg buiten te slapen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:55 schreef Telekinetic het volgende:
Ik vind het weer nu echt een foltering echt een ware marteling. En je kan er ook niet aan ontsnappen je wordt gewoon gedwongen om deze ondraagbare hitte te ondergaan. Ik kan hier echt niet meer tegen ik wordt er bijna suicidaal van, werkelijk verschrikkelijk.
Dat is helaas niet mogelijk hier, wel heb ik een ventilator maar dat helpt ook bar weinig. Helemaal niks helpt de dood is de enige manier om aan dit helse weer te ontsnappen.quote:
Hoezo niet mogelijk? Je hebt ook van die verrijdbare gevallen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:03 schreef Telekinetic het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk hier, wel heb ik een ventilator maar dat helpt ook bar weinig. Helemaal niks helpt de dood is de enige manier om aan dit helse weer te ontsnappen.
Er zijn ook kleine airco's met wateropvang zonder slang. Moet kunnen dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:03 schreef Telekinetic het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk hier, wel heb ik een ventilator maar dat helpt ook bar weinig. Helemaal niks helpt de dood is de enige manier om aan dit helse weer te ontsnappen.
Dat is ook maar iets tijdelijks...quote:
Ja, maar in je slaapkamer is het toch wel lekker. Gewoon een tijdje voor je naar je nest gaan aanzetten en weer uit zodra je gaat maffen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is ook maar iets tijdelijks...
als je naar buiten( of een kamer waar geen airco is) moet dan heb je het dubbel zo warm.
Ik heb nu een stuk of 4 flesjes water in de diepvries liggenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar in je slaapkamer is het toch wel lekker. Gewoon een tijdje voor je naar je nest gaan aanzetten en weer uit zodra je gaat maffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |