quote:Op zondag 27 juni 2010 11:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe in deze reeks elke voorspelling maximaal overdreven wordt.
Ik heb gewerkt en in de zon gestaan bij 45 graden. Ik kan er tegen, kom maar op met die hittegolf.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik heb weleens 37 graden in de Belgische Ardennen meegemaakt, bij de kleinste dingen
loop je al te puffen en te hijgen.
Ook met de luchtvochtigheid die we hier in Nederland hebben?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt en in de zon gestaan bij 45 graden. Ik kan er tegen, kom maar op met die hittegolf.
Ging prima afgelopen zomer bij 35 graden.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ook met de luchtvochtigheid die we hier in Nederland hebben?
Dat is zeker wel een voordeel op het moment. Het is wel warm, maar nog niet van die vieze kleffe warmte waar je meteen van gaat zweten.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef nodisch18 het volgende:
het is helemaal niet vochtig op het moment. procenten of 30 - 50. nooit in de tropen geweest...?
Op het moment niet nee, 't is goed uit te houden. Maar we hebben ook wel eens van die dagen dat het jungle weer is en dan is het wel gruwelijk klam.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef nodisch18 het volgende:
het is helemaal niet vochtig op het moment. procenten of 30 - 50. nooit in de tropen geweest...?
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:47 schreef rubje het volgende:
ik zeg dat we de komende jaren als zonnenliefhebbers echt niet meer het land uithoeven want de temperaturen zullen oplopen en de zomers langer worden is mij verteld.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:00 schreef Frutsel het volgende:
Leuke getalletjes![]()
Zet daar deze week maar 25+ bij en de ultieme noodweerhittezondag![]()
Zondag 11 juli.. remember 25/26 mei 2009?
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:10 schreef dimage het volgende:
Temperaturen die oplopen tot ruim boven de 30 graden (gemeten op 2m hoogte) maar lokaal gaat de temperatuur mogelijk richting de 37 a 39 graden.
Totdat hele woonwijken van de stroom worden afgesloten omdat de energiecentrales niet meer voldoende gekoeld kunnen wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Geweldig nieuws!![]()
Global warming FTW
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Totdat hele woonwijken van de stroom worden afgesloten omdat de energiecentrales niet meer voldoende gekoeld kunnen worden
Ik voel een nieuwe .zip affaire aankomen. Of tenminste, ik hoop erop.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef CherryLips het volgende:
39 graden????
Potverdorie, ik ga naakt onder de tuinsproeier liggen
Die 37 graden moet je ook in de winter nog wel kunnen meten, hoewel dat wel afhankelijk is van waar je meetquote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef Arcee het volgende:
In dit forum wordt elk weerbericht aangegrepen om te melden dat 37 graden wordt verwacht.
En om dagenlang uit te kijken naar "extreem noodweer", wat meestal neerkomt op drie donderklappen en een millimeter regen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:04 schreef Arcee het volgende:
In dit forum wordt elk weerbericht aangegrepen om te melden dat 37 graden wordt verwacht.
25+ graden FTWquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef Klonk het volgende:
en ondertussen is de extreme piek ook al weg uit de 10 daagse, nu een paar dagen warm en dan gewoon lekker zomers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |