Wij waren met M-109's en mochten dus later beginnen. 0700 op zijn vroegst.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb daar één week gezeten in 1986.
En dan 's ochtends om 6.00 uur wakker schrikken van bulderende Leopard-tanks die hun oefeningen begonnen, erg fijn...
Of tanks, ook niet altijd veiligquote:Op maandag 22 maart 2010 17:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's hartstikke gevaarlijk, dat zijn grote katten
[ afbeelding ]
Met al het goede in de achterhoede.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
want?
Die moeten langer voorgloeien?
Als er oorlog uitbreekt mogen ze ook nog een uurtje blijven liggen?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met al het goede in de achterhoede.![]()
Ik zat bij de artillerie. Wij vuurden van ver achter het front en konden dus langer slapen omdat we niet zo ver hoefden te rijden naar de stellingen.
Als de Cavalerie en Infanterie hun werk goed doen wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als er oorlog uitbreekt mogen ze ook nog een uurtje blijven liggen?
Damn dat is een hoop geldquote:
Ik heb voorhoofdsholteonsteking en geen antibiotica gekregen. Alleen maar zware pijnstillers.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:16 schreef Diaan73 het volgende:vanmiddag heerlijk geslapen en inmiddels de antibiotica ingenomen!!
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
Maar hij is gelukkig wel heel mooi geworden
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Je moet het bedrag gewoon delen door het aantal dagen werk wat erin zit, dan valt het wel mee.![]()
Dat komt verdomd goed uit. Het is woensdag 19C en ik ga zeker weten naar buiten en het terrasquote:Op maandag 22 maart 2010 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Oh bij deze: woensdag is het rokjesdagen ik doe mee
Oh vanmiddag las ik nog 17 gradenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat komt verdomd goed uit. Het is woensdag 19C en ik ga zeker weten naar buiten en het terras
Ja was lekker! Ben wel blij weer terug op campus te zijn twee dagen voor de gekte weer begintquote:Op maandag 22 maart 2010 19:57 schreef Etcetera het volgende:
Prima, goed gesprek gehad met m'n stagebegeleiderHoe was je Spring Break? dat was het toch?
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh vanmiddag las ik nog 17 graden19 is beter. Jammer dat ik wel de hele dag binnen zit
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja was lekker! Ben wel blij weer terug op campus te zijn twee dagen voor de gekte weer begintLente komt nu hopelijk wel door
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ola
Jaaa lekkerquote:
Goed, hij kruipt overal naar toe, is lekker aan het babbelen, en geeft nu knuffels en kusjes "op verzoek"quote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jaaa lekkerKusje terug! Hoe is het bij jou?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lees anders ook ff:
[ afbeelding ]
De voorspelling voor morgen is windkracht 1quote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Morgen blokarten op het strand, prima weer er voor.
Nu nog wat wind, anders wordt het zelf lopen en duwen...
Morgen op een uni, vrijdag in het bejaardentehuis?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verdorie, morgen op een werklocatie waar rokjesdag zeer de moeite zou zijn. Woensdag niet
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lees anders ook ff:
[ afbeelding ]
Datquote:
Nee hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, is het bij jou werkweigering als je collega's hun rok aanhouden?
heb ik ook als eens geprobeerd....quote:Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb een missie: niet meer op mijn nagels bijten. Die bijt ik al mijn hele leven. En dat is lastig
Maar vooralsnog lukt het 2 dagen en het resultaat is al zichtbaar
bijnaquote:Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen op een uni, vrijdag in het bejaardentehuis?
Als ze niet in rokje komt, is het ook goed.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wel gewaagd, op je eerste stagedag uitdagend gekleed op je werk komen
Als jullie het niet meer trekken heb ik nog wel een plekje over op kantoorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze niet in rokje komt, is het ook goed.
Ze is bijna 1.90 meter lang met enorme stelten, lang blond haar en heeft een heel lief koppie.
Ik ben bang dat ze (en wij ook...) het zwaar gaat krijgen...
Ja het is meer een automatisme.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb ik ook als eens geprobeerd....
werkt niet....
maar succes
Ze komt voorlopig 5 maanden meedraaien in het kader van haar studie, dus je moet nog even wachten, vrees ik voor je...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als jullie het niet meer trekken heb ik nog wel een plekje over op kantoor
voor haar, niet voor jullie he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |