mwah, dat ligt er een beetje aan hoe strak je pak zitquote:
Ja, nou, dirkh, rokjes, misverstand...quote:
Ah fuck it. Dat ding gaat uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah, dat ligt er een beetje aan hoe strak je pak zit
Hihi we nemen wel een camera mee voor Paddoquote:
Ja, stop jij eens wat diks onder je rokje. Hoezo misverstand?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, dirkh, rokjes, misverstand...
dat dus
Hoeft niet, die zit in de bosjes met een verrekijker.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi we nemen wel een camera mee voor Paddo
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi we nemen wel een camera mee voor Paddo
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, stop jij eens wat diks onder je rokje. Hoezo misverstand?
Doen wij de close ups welquote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoeft niet, die zit in de bosjes met een verrekijker.
ze zei niks over stoppen he...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, stop jij eens wat diks onder je rokje. Hoezo misverstand?
Ik citeer "doe je er wel wat diks onder?"quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel het meest smerige, close ups van een man. Ril.
Ja, dat is exact hetzelfde!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik citeer "doe je er wel wat diks onder?"
En bedankt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf wel hoe dat eruit ziet.
zelfs van jezelf?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel het meest smerige, close ups van een man. Ril.
je was zelfs NOG kuiser:quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik citeer "doe je er wel wat diks onder?"
Niks over doen of stoppen enzoquote:
Iets met pappenheimers enzoquote:Op maandag 22 maart 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je was zelfs NOG kuiser:
[..]
Niks over doen of stoppen enzo
ook bij xenos enzo? omdat het toch tijdelijk isquote:Op maandag 22 maart 2010 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje dacht even voor tijdelijk een kralengordijn op te hangen voor de vliegen.
Die krengen zijn nog duur
oh, daar heb ik nu trek in!quote:
Daar ga ik zaterdag eens even kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook bij xenos enzo? omdat het toch tijdelijk is
[..]
oh, daar heb ik nu trek in!
wij aten het vroeger best vaak, echt lekkerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar ga ik zaterdag eens even kijken
Hihi is het lekker? Heb het echt nog nooit op
Erg is dat hè, ik ben ook zooo makkelijk beinvloedbaar. Maar ik heb het niet in huis, en geen zin om boodschappen te doen.quote:
Ah dan koop ik het maar gewoon nietquote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij aten het vroeger best vaak, echt lekker
Maar slecht voor de lijn, dus mn moeder is er mee gestopt
Ik ga het ook echt niet halen hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Erg is dat hè, ik ben ook zooo makkelijk beinvloedbaar. Maar ik heb het niet in huis, en geen zin om boodschappen te doen.
Het ultieme lentevoer. Snijboontjes, ik had ze zaterdag.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dan koop ik het maar gewoon nieten eten we vanavond braaf snijboontjes
Een 'wokblokje'?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga het ook echt niet halen hoorIk eet vandaag een wokblokje namelijk
nou ja, het is wel echt lekker hoor... maar er zit room etc in, dus niet te vaakquote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dan koop ik het maar gewoon nieten eten we vanavond braaf snijboontjes
Welke? met wat? [nosy]quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga het ook echt niet halen hoorIk eet vandaag een wokblokje namelijk
kip en wokgroenten met champignons...quote:
Niet heel lente-achtig hier want ze komen uit de vriezerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ultieme lentevoer. Snijboontjes, ik had ze zaterdag.
[..]
Een 'wokblokje'?![]()
Kruidig vond ik wel lekker, knoflook is wel erg sterk.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kip en wokgroenten met champignons...![]()
maar ik weet nog niet welk blokje ik zal nemen
en rijst dabei denk ik
Dan nog.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet heel lente-achtig hier want ze komen uit de vriezeruit de tuin v vorig jr.
Dan wordt het kruidigquote:Op maandag 22 maart 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kruidig vond ik wel lekker, knoflook is wel erg sterk.
zo, op het laatst heeft dat meisje wel een HEUL kort jurkje aanquote:Op maandag 22 maart 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
over lente gesproken trouwens:
Zo mooi ook, echt die oude opname
Getverquote:Op maandag 22 maart 2010 17:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik eet Haricots verts salade met grapefruit want het is lente
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Smaken verschillenquote:
*kijkt.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo, op het laatst heeft dat meisje wel een HEUL kort jurkje aan
Tonijn kun je toch een salade van maken?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:22 schreef JJH het volgende:
Oh, en ik bedenk me nu dat ik zin heb in iets met vis. Alleen dan moet ik de deur uit want ik heb geen vis op een blikkie tonijn na.
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tonijn kun je toch een salade van maken?
Jij eet volgens mij echt heel zelden iets uit een zakje of potje qua dingen/kruiden toch, als ik zo je recepten voorbij zie komen?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik eet Haricots verts salade met grapefruit want het is lente
Heb je wel een uitje, mayo en een appel?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik heb geen sla, komkommer tomaat, enz.
Morgen/woensdag boodschappen doen.
Zoals het er nu naar uit ziet vanavond gewoon lekker makkelijk rijst met kip.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 22 maart 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij eet volgens mij echt heel zelden iets uit een zakje of potje qua dingen/kruiden toch, als ik zo je recepten voorbij zie komen?![]()
Eet je er nog iets bij, anders heb je wel snel weer honger toch?
Ik eet idd nooit iets uit een zakje, zo als kant en klare mixes, behalve voor de macaroni. Aardappelanders en dat soort potjes komen er hier niet in, dat maak ik zelf wel. Of chicken tonight.... ril. Vette drapperige smakeloze bende.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij eet volgens mij echt heel zelden iets uit een zakje of potje qua dingen/kruiden toch, als ik zo je recepten voorbij zie komen?![]()
Eet je er nog iets bij, anders heb je wel snel weer honger toch?
Kloptquote:Op maandag 22 maart 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
Het is ook een voorgerecht volgens de site.
Stukkie vlees en aardappels/rijst/whatever erbij en kloar denk ik.
Ohhhhhquote:Op maandag 22 maart 2010 17:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zuurkool met creme fraiche uit de oven hier
Geen mosterd bij je bal?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik eet idd nooit iets uit een zakje, zo als kant en klare mixes, behalve voor de macaroni. Aardappelanders en dat soort potjes komen er hier niet in, dat maak ik zelf wel. Of chicken tonight.... ril. Vette drapperige smakeloze bende.
Maar tuurlijk eten we er iets bij, aardappels, en nu een gehaktbal er bij. Met ketchup, dat dan weer wel.
bookmarked deze post ff voor straksquote:Op maandag 22 maart 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus bij het zien van potten als "aardappel anders" die volgens mij voorbij kwam.quote:
Zeg die 15e he...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik eet idd nooit iets uit een zakje, zo als kant en klare mixes, behalve voor de macaroni. Aardappelanders en dat soort potjes komen er hier niet in, dat maak ik zelf wel. Of chicken tonight.... ril. Vette drapperige smakeloze bende.
Maar tuurlijk eten we er iets bij, aardappels, en nu een gehaktbal er bij. Met ketchup, dat dan weer wel.
Hoe doe je dat?quote:
Hier ook zo, behalve wanneer Mr kooktquote:Op maandag 22 maart 2010 17:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
post je wel foto's dan?quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, wel ff wat korter, ff de wilde manen () laten bijknippen
quote:
Hihi ja toch Dirkh?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg die 15e he...
Dan kook jij toch zeker?
*stampvoet, chantage!quote:
Paddo zou ook niets anders koken of eten als ze het voor het zeggen had. Soms dan eten we gescheiden, zodat zij zo'n kant en klaar potje open kan trekken. Net zoals die Boursin meuk. Dat is gewoon nep en ranzig, dat proef je toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier ook zo, behalve wanneer Mr kooktdie doet het niet zonder pakje en ik vind het prima
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij me helpt herinneren.:Y
Oh wacht, volgens mij zeg ik dat tegen de verkeerde.![]()
Boursin meuk?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Paddo zou ook niets anders koken of eten als ze het voor het zeggen had. Soms dan eten we gescheiden, zodat zij zo'n kant en klaar potje open kan trekken. Net zoals die Boursin meuk. Dat is gewoon nep en ranzig, dat proef je toch?
Daar was het best lang jaquote:Op maandag 22 maart 2010 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
Nee geen foto's.
Gewoon ik zoals op de TCD foto's maar dan met een paar centimeter haar minder
Ja, ik help je herinnerenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij me helpt herinneren.:Y
Oh wacht, volgens mij zeg ik dat tegen de verkeerde.![]()
Best lang in de zin van: lelijk lang?quote:
Ik denk dat ze dat bedoelt met de 'quote:Op maandag 22 maart 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Best lang in de zin van: lelijk lang?
*zucht doe es positief?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Best lang in de zin van: lelijk lang?
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat bedoelt met de '' erachter ja
![]()
Oh thanks! Ga het proberenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Oogje achter de datum en tijd. Staat een urll van de post.
Pff ik was al bang om het te zeggen en als het dan nog zo opgevat wordt.. sniffffquote:Op maandag 22 maart 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht hetzelfde als Ll idd...
Maar ik vond het meevallen op de foto's hoor
Maar kennelijk vond hij het zelf ook, anders ging ie niet naar de kapperquote:Op maandag 22 maart 2010 17:56 schreef Ml-etje het
volgende:
[..]
Pff ik was al bang om het te zeggen en als het dan nog zo opgevat wordt.. sniffff
Dat zei ze nietquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:01 schreef Ml-etje het volgende:
Pff ik negeer jullie gewoon stel![]()
Iemand nog tips wat je absoluut bij de Griek moet proberen en wat niet standaard is?
Souvlaki maak ik zelf wel
Ik heb op kos de beste Calemaris ooit gegeten.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En geen idee... ik ben 1 keer bij de Griek geweest en toen bestelde de rest zo'n hele schaal en ik ben vrij makkelijk qua eten, dus ik vond alles lekker
Want?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Is dit de bus naar Hellraiser 3 of wat?
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Een bakkie hutspot bestellen bij de Griek is niet standaard
Waarom? Ze zegt toch niet dat je lelijk bent? Ze houdt wijselijk haar mondquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Een bakkie hutspot bestellen bij de Griek is niet standaard
Volgens mij woont ie maar 1 hoog.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom? Ze zegt toch niet dat je lelijk bent? Ze houdt wijselijk haar mond
Dus nu ben je weer braaf en burgerlijk?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, wel ff wat korter, ff de wilde manen () laten bijknippen
quote:VENRAY - Een 50-jarige inwoner van Venray heeft bij de politie aangifte gedaan van de vondst van menselijke lichaamsdelen in de kelder van een voormalige psychiatrische inrichting in Venray.
© ANP
De de politie heeft maandag een bericht hierover in het AD bevestigd.
De man, Peter Swinkels, kreeg in 2006 de opdracht een voormalig mortuarium in het gebouw van het huidige GGZ-hoofdkantoor leeg te ruimen.
Swinkels zegt daar in het bijzijn van getuigen emmers met afgehakte ledematen, hersenen, afgeknipte tenen en andere organen gevonden te hebben.
In opdracht van zijn baas bij de GGZ moest hij de menselijke resten in een koeling doen, maar de volgende dag waren alle organen volgens Swinkels verdwenen.
Oneerbiedig
Swinkels kon na vier jaar niet langer aan de hem opgelegde zwijgplicht voldoen. ''Ik kon er niet meer van slapen'', zei hij maandag. ''Ik vind het oneerbiedig hoe daar met de doden is omgegaan''.
Een woordvoerder van de GGZ Noord- en Midden-Limburg bevestigde dat in het vroegere mortuarium tot midden jaren '90 obducties plaatsvonden voor wetenschappelijk onderzoek. Daarbij werden lichaamsdelen op sterk water gezet. Meer kon hij hierover nog niet kwijt.
quote:
Je baalt dat je er geen vlechtjes meer in kan maken?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus nu ben je weer braaf en burgerlijk?
Weg wilde haren?
Bummer.
oh bah...quote:
Oh, dat is al schadelijkerquote:
Dus lichamen die aan de wetenschap ter beschikking waren gesteld werden daar in stukkies gehakt?quote:
I have never... I repeat... néver put vlechtjes in that mans hair.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Je baalt dat je er geen vlechtjes meer in kan maken?
Ik denk dat je er dan best behoorlijk van afkomt, als je niet heel ongelukkig land.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog is van je balkon springen niet aan te raden lijkt me hoor
Ja dag, ik ben net thuisquote:Op maandag 22 maart 2010 18:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah...
[..]
Oh, dat is al schadelijker
Maar dan kan jij nu toch wel heenrijden om m op te vangen? Voor hij beneden is...
Meer dat het daarna "verdwenen" is denk ik...quote:Op maandag 22 maart 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus lichamen die aan de wetenschap ter beschikking waren gesteld werden daar in stukkies gehakt?
Da's op zich niet zo héél raar natuurlijk. Maar wel dat het allemaal nog gevonden is
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
I have never... I repeat... néver put vlechtjes in that mans hair.
Nee duh, dat snap ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus lichamen die aan de wetenschap ter beschikking waren gesteld werden daar in stukkies gehakt?
Da's op zich niet zo héél raar natuurlijk. Maar wel dat het allemaal nog gevonden is
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
I have never... I repeat... néver put vlechtjes in that mans hair.
Zo, de liefde voor je Flurry zit diep...quote:
Maar je kreeg wél braaf je pakje en je kunt gewoon nog posten nu.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee duh, dat snap ik.
Maar wel raar / slordig / apart dat het daar gewoon in emmers staat ofzo en zomaar 'foetsie' is
M'n buurman is trouwens ook echt een creep![]()
Er was een pakketje voor mij bij hem afgeleverd. Hij woont op de galerij en heeft van die ouderwetse vitrage die altijd dicht is en helemaal geel is. Z'n raam hebben zo'n geel/bruine aanslag en ik zie hem zelden buiten. Ik aanbellen, echt een wit overhemd hadtie aan, met geel/bruine vlekken, oud colbertje aan. Heel kortaf en half mopperend kreeg ik mn pakketje.
Hij heeft ook echt aaaaaaaltijd alles potdicht zitten, zelfs als het 30 graden is in de zomer. Buiten zie ik hem weleens in zo'n oldschool donkergrijze trenchcoat.
Brr ik krijg niet snel van iemand de creeps maar tis echt een engerd
of het is gewoon een zielige oude man natuurlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee duh, dat snap ik.
Maar wel raar / slordig / apart dat het daar gewoon in emmers staat ofzo en zomaar 'foetsie' is
Er was een pakketje voor mij bij hem afgeleverd. Hij woont op de galerij en heeft van die ouderwetse vitrage die altijd dicht is en helemaal geel is. Z'n raam hebben zo'n geel/bruine aanslag en ik zie hem zelden buiten. Ik aanbellen, echt een wit overhemd hadtie aan, met geel/bruine vlekken, oud colbertje aan. Heel kortaf en half mopperend kreeg ik mn pakketje.
Hij heeft ook echt aaaaaaaltijd alles potdicht zitten, zelfs als het 30 graden is in de zomer. Buiten zie ik hem weleens in zo'n oldschool donkergrijze trenchcoat.
Die beschrijving.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee duh, dat snap ik.
Ja maar da's zinloze liefde he, als ik in de auto spring nu is ie toch al plat als ik daar aankom.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo, de liefde voor je Flurry zit diep...
Doet dat wat voor je, dat haren kammen na het eten?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:14 schreef Dirkh het volgende:
Eten op, haartjes gekamd, slofjes aan en op de bank zitten.
Maar springers dreigen eerst he, die springen nooit meteenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar da's zinloze liefde he, als ik in de auto spring nu is ie toch al plat als ik daar aankom.
Ik herinner me hem dan liever als één geheel ipv als een vlek. Da's toch lief?
Of doet het iets voor Paddestoel misschien?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet dat wat voor je, dat haren kammen na het eten?
Dit intrigeert me echt enorm.
Okay, gekeken. Ik vind het nog iets aan de winterse kant. Beetje jammer.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik een stijfje van ja... is dat raar of zo?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet dat wat voor je, dat haren kammen na het eten?
Dit intrigeert me echt enorm.
We kammen elkaars haarquote:Op maandag 22 maart 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of doet het iets voor Paddestoel misschien?
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik een stijfje van ja... is dat raar of zo?
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Op die leeftijd moet je je soms gewoon tot onorthodoxe methodes wijden om er nog wat leven in te krijgen
Neuh, ik leef me in in Dirkhquote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? Heb jij daar ook al last van?
ff tegen de wasbak aan tikken, alsof je een lijk aan het swaffelen bent wil ook nog wel eens helpen. Of als je dronken bent gewoon op de wcbril, dan kan je er bij blijven zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Op die leeftijd moet je je soms gewoon tot onorthodoxe methodes wijden om er nog wat leven in te krijgen
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik een stijfje van ja... is dat raar of zo?
ah, en dan lukt het?quote:
*Schuift bord aan de kant.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ff tegen de wasbak aan tikken, alsof je een lijk aan het swaffelen bent wil ook nog wel eens helpen. Of als je dronken bent gewoon op de wcbril, dan kan je er bij blijven zitten.
Soms gewoon op het aanrecht, maar tijdens het koken moet je dan weer oppassen voor de hete aardappels. Soort aardappelanders.
Maar he, het zijn alvast wat tips die ik je kan geven.
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=5922432quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ff tegen de wasbak aan tikken, alsof je een lijk aan het swaffelen bent wil ook nog wel eens helpen. Of als je dronken bent gewoon op de wcbril, dan kan je er bij blijven zitten.
Soms gewoon op het aanrecht, maar tijdens het koken moet je dan weer oppassen voor de hete aardappels. Soort aardappelanders.
Maar he, het zijn alvast wat tips die ik je kan geven.
Ik wou daar even mee wachten, eerst kijken of Erik leuk is en daarna mag jij misschien in Dirk. Voordeel van als je als tweede mag, dat het wel wat makkelijker glijdt.quote:
mmmm, het ligt er inderdaad wel een beetja aan WIE het doetquote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Gefrunnik aan je haar is wél lekker
Dat kan me bij de kapper ook nooit lang genoeg duren.
Maar daarvan krijg ik dan niet de behoefte om de kapper te bespringen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, en dan lukt het?
whatever works for you...
Ik leef me in.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, en dan lukt het?
whatever works for you...
Nou, als ik heel hard op mijn pols blaas, dan plopt ie zo uit zijn plooi en is ie toch minstens 2, soms wel 3 centimeter.quote:
Kappersopleiding afbelt.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Gefrunnik aan je haar is wél lekker
Dat kan me bij de kapper ook nooit lang genoeg duren.
Maar daarvan krijg ik dan niet de behoefte om de kapper te bespringen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik leef me in.
Niet ik leef in
*rammel*
Welkom in de ESF SCquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Teruglezen is hier toch wel de moeite waard
Weet jij zeker dat je op de uni zit?quote:
En terecht. En de kabel door het plafond?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]schoorvoetend maakten zij een afspraak voor nieuwe remblokken.
Je leeft je in, in Dirk. Dat staat er viespeuk!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat je op de uni zit?
Was het niet gewoon de sociale werkplaats, die halen soms zinnen ook door elkaar
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat je op de uni zit?
Was het niet gewoon de sociale werkplaats, die halen soms zinnen ook door elkaar
Dat klopt.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je leeft je in, in Dirk. Dat staat er viespeuk!
Volgens mij woon jij niet al te ver rijden van mij (gokje hoor) dus als de cake klaar is, mag je wel een plakje komen brengen.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Zuurkool klaaaarrr![]()
En dan na het eten keekie bakkuh....
Cakemix![]()
Ik ga op zoek naar een hoog balkon...quote:
En ook bij 'rijstanders' heb ik een niet al te prettige mental image.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op zoek naar aardappels? Kan ook met rijst, maar dan heet het rijstanders.
Ll staat net de reling van zijn balkon te zwaffelen, dus ik zou er niet onder gaan staan.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga op zoek naar een hoog balkon...
De wat?quote:
Macaroni kan ook, maar dan moet je het nog wel even onder de grill doen. Krijg je een lekker korstje.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
En ook bij 'rijstanders' heb ik een niet al te prettige mental image.
Ben uitgegeten gelukkig.
Macaroni?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Komen vanavond de Tap Maddels in Amsterdam weer?
Ik moet eerst eens gaan bedenken wat ik ga eten
Ik ga er ook niet onder staanquote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ll staat net de reling van zijn balkon te zwaffelen, dus ik zou er niet onder gaan staan.
Hihi Spaans gedag zeggen op zijn Belgischquote:
Tis al klaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ll staat net de reling van zijn balkon te zwaffelen, dus ik zou er niet onder gaan staan.
Eetze!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Zuurkool klaaaarrr![]()
En dan na het eten keekie bakkuh....
Cakemix![]()
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Macaroni kan ook, maar dan moet je het nog wel even onder de grill doen. Krijg je een lekker korstje.
Zo, iemand nog honger?
Huh wat?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet, want er staat twee keer dezelfde vraag open.
Naakt? echt?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis al klaar.
Denk dat ze op 6 hoog over 9 maanden weer wat kunnen verwachten. De buurvrouw (die naturist is) lag net in het avondzonnetje te lezen
Dat stond er niet. Wie had het vanmiddag nou over duidelijkheid?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet onder staan
ik wil er vanaf springen
Dat doe je snel.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis al klaar.
Denk dat ze op 6 hoog over 9 maanden weer wat kunnen verwachten. De buurvrouw (die naturist is) lag net in het avondzonnetje te lezen
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
Mag ik bij iemand logeren de 2e week van mei?
Hihi de hele beslagkom moet er hier aan gelovenquote:
Whahaha doosquote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik lust geen macaroni.
Vroeger deed dat me denken aan naaktslakjes uit de tuin dus dat eet ik niet.
Verder lust ik alle pasta en heb ik ze gewoon op een rijtje.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
quote:
In de hoop dat jij het opzoekt jaquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
ja hoor, hierquote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
Mag ik bij iemand logeren de 2e week van mei?
Dat is blijkbaar al voldoende voor hem.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik zei logeren toch? toch? toch?
Terugscrollt.
Hier ook meestal, als de spatel niet genoeg bij mekaar schraaptquote:Op maandag 22 maart 2010 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi de hele beslagkom moet er hier aan geloven
Ik vind het beslag vaak nog lekkerder dan de cake...quote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook meestal, als de spatel niet genoeg bij mekaar schraaptNjam
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En terecht. En de kabel door het plafond?
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:29 schreef Dirkh het volgende:
MI-etje, staat nog een vraag open:
[..]
En terecht. En de kabel door het plafond?
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het beslag vaak nog lekkerder dan de cake...
zeg, je wiki had t al gezochtquote:
quote:
Browniebeslag.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het beslag vaak nog lekkerder dan de cake...
Jurkje voor wiki koopt. Kijk eens, voor jou.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg, je wiki had t al gezocht
[..]
ja hahahahahahaquote:Op maandag 22 maart 2010 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik, bijna, ook![]()
Appeltaartdeeg, altijd te weinig voor de ruitjes bovenopEn koekjesdeeg
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jurkje voor wiki koopt. Kijk eens, voor jou.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hahahahahaha
een ijssalon hier in de buurt had als smaak koekjesdeeg en cakebeslag
Ze zei tegen me dat ze 18 was, dus dan mag het.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kinderen worden steeds vroeger door hun ouders aan het werk gezet
jaaaaaaaaaa!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Browniebeslag.![]()
*Note, browniespullen meenemen bij de boodschappen.
Als jij voor mij een jurkje koopt trek ik t aan hoor!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jurkje voor wiki koopt. Kijk eens, voor jou.
Nou ja zeg!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's geen prettig gezicht hoor, dat gekokhals.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kinderen worden steeds vroeger door hun ouders aan het werk gezet
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
Als jij voor mij een jurkje koopt trek ik t aan hoor!
Wel in een donkere kleur, anders staat t sowieso niet
warme brownie met softijs van de burgerkingquote:
Ik neem de 15e een panty mee en mn laarzen, als jij een jurkje meeneemt wil ik m best even aandoenquote:
Moet ik daar brownies bakken?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa!
* voor 15 mei op lijstje zet *
[..]
Als jij voor mij een jurkje koopt trek ik t aan hoor!
Omdat, omdat, omdat....quote:Op maandag 22 maart 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Whassup met de TT!?
![]()
Waarom ben ik niet ingelicht?
Er stond net hier nog B&J ijs in de vriezer. Als ik het niet niet opgegeten zou hebben, dan mocht jij het opeten. Maar ja, soms zit de wereld net ff wat anders in elkaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:43 schreef JJH het volgende:
Ik had gister als toetje die Boer'nvla met appeltaart. En toen had ik vanavond geen toetje.
Oke die snap ik niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
oh, ik heb nog een doos festini-ijsjes volgens mijquote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er stond net hier nog B&J ijs in de vriezer. Als ik het niet niet opgegeten zou hebben, dan mocht jij het opeten. Maar ja, soms zit de wereld net ff wat anders in elkaar.
Het was de enige manier om ElisaB mee te krijgenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:Whassup met de TT!?
![]()
Die had ik ook afgelopen weekquote:Op maandag 22 maart 2010 18:43 schreef JJH het volgende:
Ik had gister als toetje die Boer'nvla met appeltaart. En toen had ik vanavond geen toetje.
quote:
Dat gaat jou nooit van z'n leven lukken.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
Ik bespaar je onaangename aanblikken.
Laat ze maar even in die waan Cat.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Whassup met de TT!?
![]()
Wel als ik macaroni moet eten.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat gaat jou nooit van z'n leven lukken.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben heul wit (huidskleur)
dus een beige of lichtgrijs jurkje (of iets in die trant) staat niet
Als ik je dan een rood jurkje geef, zing je dan ook Tomorrow?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben heul wit (huidskleur)
dus een beige of lichtgrijs jurkje (of iets in die trant) staat niet
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat ze maar even in die waan Cat.
Soms vluchten ze in hun eigen fantasiewereld.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was de enige manier om ElisaB mee te krijgen
Ik heb vandaag een nieuwe smaak B&J gekocht.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er stond net hier nog B&J ijs in de vriezer. Als ik het niet niet opgegeten zou hebben, dan mocht jij het opeten. Maar ja, soms zit de wereld net ff wat anders in elkaar.
Nopequote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel als ik macaroni moet eten.
Trust me on this one.
EDIT: en als de fotograaf van TCD daar dan foto's van maakt.
valt mee, ik heb wel zwarte jurkjes die leuk staanquote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, daar dacht ik nog aan, maar ik dacht dat zwart dan ook heel hard zou staan.
Nou Dirk, ga eens shoppen met je dochter![]()
Waar ESF toch niet goed voor is, na 18 jaar je kind gevonden
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik je dan een rood jurkje geef, zing je dan ook Tomorrow?
Alleen de kamerindelingquote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Zijn er ook veranderingen in hetlijstje
?
Ah, that makes sense.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was de enige manier om ElisaB mee te krijgen
En ook dat klinkt logisch.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus ECHT niet bij mn vader in 1 kamer he...quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
En dan ook nog een bak butterscotch pudding van Mona.![]()
Vertel.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuwe smaak B&J gekocht.Met caramel en pralines en zeau. Ben benieuwd hoe die gaat bevallen. En dan ook nog een bak butterscotch pudding van Mona.
![]()
JJ
H
tje: jij mag mijn B&J wel met me komen delen hoor.
Ho wacht eens even. Ze?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee knuppel... Ik weet ook wel dat dat van Annie isquote:Op maandag 22 maart 2010 18:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
* Dirkh flikkert in een generatiekloof
*Touw naar beneden gooit.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
* Dirkh flikkert in een generatiekloof
Volgens mij was het: iedereen in de woonkamer MET pyjamabroeken aan, en Erik en Cat in een aparte kamerquote:
Dat laatste en je laat het me gewoon drie keer zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kickt op kokhalzen?![]()
Of zeg je nou gewoon stiekem iets liefs?
Dacht het effe niet. Greys ist pour moiquote:
Jij had toch alleen een touwtje, of was ik gisteravond in een heel ander topic?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij was het: iedereen in de woonkamer MET pyjamabroeken aan, en Erik en Cat in een aparte kamer
dat was ik niet hoor... en negeer deze post eens niet:quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij had toch alleen een touwtje, of was ik gisteravond in een heel ander topic?
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee knuppel... Ik weet ook wel dat dat van Annie is
Maar de 15e is een ESF-weekend, dus dan zing ik alleen ESF-liedjes
Is iedereen de SC van gister vergeten? Wij hadden een deal Gb.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dacht het effe niet. Greys ist pour moihiihihihihihihi
Jij bent ook net een olifant.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij had toch alleen een touwtje, of was ik gisteravond in een heel ander topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
Gewoon een jongensslaapkamer en een meisjesslaapkamer.
En 's nachts oversteken.
Denk je ook dat je het fysiek zal halen?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ik neem wel wat DVDs mee hoor. Das traditie als ik weekendjes weg ben. 's Ochtends brak wakker worden met:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Mijn geboortejaarquote:
Ehm, was ik aanwezig bij die deal? Of heb je dat zelf weer bekokstoofd?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is iedereen de SC van gister vergeten? Wij hadden een deal Gb.
Goed he?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat laatste en je laat het me gewoon drie keer zeggen.
Wat? Ga je me in elkaar beuken?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Denk je ook dat je het fysiek zal halen?
Jij kwam er zelfs mee.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehm, was ik aanwezig bij die deal? Of heb je dat zelf weer bekokstoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |