Nou kijk, en daarom bleef ik braaf op het randje van het bed liggen wachten tot het over zou zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zou ik nu ook gedaan hebben, maar toen was ik 16 ofzo (zij 18) en veel te bang dat ze me dan stom zou vinden en boos op mij zou zijn.
Ik geloof dat ik amper adem zou durven halenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou kijk, en daarom bleef ik braaf op het randje van het bed liggen wachten tot het over zou zijn
En ik begin me zorgen te maken om Ing en haar plamuurmes.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog steeds gebiologeerd door Ing en d'r plamuurmes!
Vraag om uitleg; ik ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog steeds gebiologeerd door Ing en d'r plamuurmes!
Ik vond het eigenlijk ook wel stoerquote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik amper adem zou durven halen
Normaal en ESF SCquote:Op maandag 22 maart 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook wel stoer
Goed... laten we het weer eens over iets normaals hebben
(alsof dat kan met mij in een topic...)
Geloof me Elies, deze wending is echt niet omdat jij langs kwam.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook wel stoer
Goed... laten we het weer eens over iets normaals hebben
(alsof dat kan met mij in een topic...)
Wat hadden we nu afgesproken! Niet direct na elkaar!quote:Op maandag 22 maart 2010 00:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet dat jullie als huisvrouwen alle tijd hebben en morgen een keer wakker worden wanneer je in hebt, maar ik moet morgen weer het bos in, jagen en rennen.
Dus ik ga mijn grot in. Hargh.
Weltrusten
Ik heb nu al zin in 15 meiquote:
Te laat dus he. Nu hebben ze het door.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:06 schreef Dirkh het volgende:
Dat Cat22 nu ook in eens naar bed gaat is puur toeval. Op randje van bed gaat zitten wachten tot ik ook een keer kan gaan slapen.
Ik ben er nog (weer)quote:Op maandag 22 maart 2010 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu ga ik het plamuurmes ook niet meer uitleggen...als jullie toch gaan slapen
Jij moet je armpje rust gevenquote:
quote:
He zonnestraaltje!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:25 schreef Greys het volgende:
Zo, dit was mijn waardevolle bijdrage van hedenochtend.
LENTE!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:29 schreef Loveless85 het volgende:
Hier floten de vogeltjes vanochtend, en het was lekker zacht weer
quote:
Ja...quote:
Er zijn maar weinig mensen die zich comfortabel zouden hebben gevoeld denk ik in zo'n situatie.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...
Echt he, ik zou ZO demonstratief dat bed uitgesprongen zijn
Duh, maar blijven liggen en je mond houden?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die zich comfortabel zouden hebben gevoeld denk ik in zo'n situatie.
Dat maakt het verhaal dan weer leukquote:Op maandag 22 maart 2010 08:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Duh, maar blijven liggen en je mond houden?
Dat is waarquote:
Ik heb gelukkig (weer) het kantoortje voor mij alleenquote:Op maandag 22 maart 2010 08:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]Staat een meisje achter me, ben een beetje aan het tabben met de browser... Wat was dat??
Eh.. dat zijn nou tieten.
Ja zonnnnquote:Op maandag 22 maart 2010 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
Moggezonnetje
![]()
Och Drikh heb je nu iemand geshockeerd?
oh jee, dus je bent gewoon de hele dag online?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig (weer) het kantoortje voor mij alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hier is het ook mooi!!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
Moggezonnetje
![]()
Ik ben vrijquote:Op maandag 22 maart 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zonnnn![]()
Ik liep hier net ff van het ene naar het andere pand en het is echt heeeeerlijk
Was jij niet de persoon die mijn kop er af beet toen ik per ongeluk jouw naam verkeerd had geschreven?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
Moggezonnetje
![]()
Hier ligt ook ijs op Mr's autoquote:Op maandag 22 maart 2010 09:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier is het ook mooi!!!!Straks de was buiten ophangen
Dirk, moest jij echt krabben vanmorgen?
Nee, ik kon het met de ruitenwisser wegvegen, de zon stond er al op. Zag mijn buurman wel heel druk krabben toen ik ff uit het raam keek vlak voor het douchen.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier is het ook mooi!!!!Straks de was buiten ophangen
Dirk, moest jij echt krabben vanmorgen?
Dat was geen typo jij maakte er gewoon wat anders vanquote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was jij niet de persoon die mijn kop er af beet toen ik per ongeluk jouw naam verkeerd had geschreven?
Maar niemand geshockeerd, maar mij afdeling heeft nou niet bepaald een tieten-kijk reputatie
Gaat de mr mee om de garagemeneren boos aan te kijken?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben vrijdus ga zo maar braaf wat klusjes doen
En langs de garage enzo![]()
Maar verder is vrij zijn heel leuk
En zon?quote:
Sterker nog ik wacht desnoods in de auto (nee geintje).quote:Op maandag 22 maart 2010 09:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaat de mr mee om de garagemeneren boos aan te kijken?
quote:
Hetzelfde!quote:
Hou je dan met foto's en plaatjes wel even rekening met degenen die dat niet hebben?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig (weer) het kantoortje voor mij alleen
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:12 schreef Greys het volgende:
EmEl!
Ik zie dat er al drie hele bladzijdes aan dubbele en lelijke foto's zijn verwijderd van de site
Er zullen wel meer mensen gepiept hebben denk ik.
Hij is er eentje vergeten weg te halen die erg is, dus daar ga ik nog even een verzoekje voor indienen
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh jee, dus je bent gewoon de hele dag online?
Het is je vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh jee, dus je bent gewoon de hele dag online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik die spoiler nou gemist hebben. Schop dan voortaan ff als ik je neger.
Wat ben je weer lekker strengquote:Op maandag 22 maart 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou je dan met foto's en plaatjes wel even rekening met degenen die dat niet hebben?
En dat ik eenkennig benquote:Op maandag 22 maart 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nog enerverende gesprekken gevoerd met die man.
En ik weet wat het gekste is F. heeft meegemaakt met zn fans
Ik zag de wanhoop, frustratie en irritatie in je post over je collega.quote:
Okee Greys.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag de wanhoop, frustratie en irritatie in je post over je collega.
Nee maar serieus, ik moet dan ook ff héél snel scrollen als er zoiets langs komt hier, dus beter van niet overdag tijdens werktijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee Greys.
Sorry Greys.
Ik zal het niet meer doen Greys.Je weet waar die Flurrys uiteindelijk belanden he? Op een gegeven moment kan ze niet meer de trap op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hold the flurrys.
Ja, ik bedoel dus dat we het niet over de hoogte van het zakgeld moeten hebbenquote:
Ik dacht dat jij de helft van de avond kwijt was?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nog enerverende gesprekken gevoerd met die man.
En ik weet wat het gekste is F. heeft meegemaakt met zn fans
Ik was heul niet kwijtquote:Op maandag 22 maart 2010 09:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de helft van de avond kwijt was?
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat je je de halve avond niet herinneren kon?
Uitsluitend Sieneke!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee hoor...
![]()
Oeh ik kan nu ook de hele dag mn eigen herrie draaien
Oeh, ik kan ook de hele dag herrie draaienquote:Op maandag 22 maart 2010 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee hoor...
![]()
Oeh ik kan nu ook de hele dag mn eigen herrie draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik kan ook de hele dag herrie draaienOh ja, iedereen weg als ik K3 roep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, iedereen weg als ik K3 roep?
Goedemorgen!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mornin![]()
Oh die logeerverhalen van gister
Nee DAT is pas raar. Je wil er niet naast liggen, maar je maakt gewoon foto's. Zieke geest heb jij, ziek!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Echt he...
Ik ga mn camera meenemen naar Landal
wat foto's? FILMcameraquote:Op maandag 22 maart 2010 10:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee DAT is pas raar. Je wil er niet naast liggen, maar je maakt gewoon foto's. Zieke geest heb jij, ziek!
Hopelijk heb je een stevig statiefquote:Op maandag 22 maart 2010 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat foto's? FILMcamera
Daar heb ik een standaard voor, die zet ik gewoon neer
Gorilla-statiefquote:
Oh hier wel hoor!quote:
*insert foto van TCD*quote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hier wel hoor!
Maar dat komt natuurlijk door mijn stralende persoonlijkheid!
quote:
Ja dat zal het zijn. Doe eens deze kant opkomen danquote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hier wel hoor!
Maar dat komt natuurlijk door mijn stralende persoonlijkheid!
Ja? hoe dat zo?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
Wel lachen dat hij dus al drie bladzijdes pics heeft verwijderd
Jammer alleen dat die akelige foto's van mij er allemaal nog staan -->
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:05 schreef TheVulture het volgende:
Het ideale lenteliedje is de Portugese inzending van vorig jaar: Flor de Lis... ik kan even geen linkje plaatsen want ik zit op het werk
Ik zag dat er nog maar 12 blz's zijn ipv 15 en ik mis inderdaad heel wat dubbele foto's.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag dat er nog maar 12 blz's zijn ipv 15 en ik mis inderdaad heel wat dubbele foto's.
Die ene waarop Ll met zijn ogen dicht stond is bv weg. Hij mazzel.
Maar al die akelige van mij staan er nog wel op (heb er even 3 aan hem doorgemaild die er af mogen, denk dat jij het met die keuzes ook wel eens bent).
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag dat er nog maar 12 blz's zijn ipv 15 en ik mis inderdaad heel wat dubbele foto's.
Die ene waarop Ll met zijn ogen dicht stond is bv weg. Hij mazzel.
Maar al die akelige van mij staan er nog wel op (heb er even 3 aan hem doorgemaild die er af mogen, denk dat jij het met die keuzes ook wel eens bent).
Oeh ja als ons terras ligt gaan we bbqenquote:
Mensen, ik heb de foto's gezien. Jullie maken er veel meer drama om dan nodig.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
no way dat je me ever nog voor die camera krijgt
Al mijn collega's hebben dat zojuist beaamd.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mensen, ik heb de foto's gezien. Jullie maken er veel meer drama om dan nodig.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al mijn collega's hebben dat zojuist beaamd.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al mijn collega's hebben dat zojuist beaamd.
Druk lief Dirkhiequote:
Zo is dat, als ik mezelf op een foto zie dan vind ik het ook maar niks. (nee Ll, dat is dan niet terecht)quote:Op maandag 22 maart 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten ook best een paar tussen die ik wel leuk vind.
Je kunt in elk geval zien dat we het naar ons zin hadden
Dat jaquote:Op maandag 22 maart 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zitten ook best een paar tussen die ik wel leuk vind.
Je kunt in elk geval zien dat we het naar ons zin hadden
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ja
Volgende keer neem ik Marjolein mee kan ze ff poederen
Nee speciale renovatie plamuur joh, plakt beter op rimpelsquote:
Dat is altijd zo leuk als we zo'n wijvenavond hebben, zo'n make-up party.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee speciale renovatie plamuur joh, plakt beter op rimpels
Ouwe klusser.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee speciale renovatie plamuur joh, plakt beter op rimpels
Da's zo'n typische grap die je tijdens zo'n avond 10x kan maken en waar dan ook 10x om gegild wordtquote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is altijd zo leuk als we zo'n wijvenavond hebben, zo'n make-up party.
Elke keer als die demonstratice dan ook maar íets zegt over 'tegen lijntjes' dan gillen we om het hardst of we dat ook per emmer kunnen bestellen
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Oh daar zou ik ook echt niet NIET om kunnen gillen hoor!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's zo'n typische grap die je tijdens zo'n avond 10x kan maken en waar dan ook 10x om gegild wordt![]()
![]()
Zo hadden wij een paar jaar terug een wijnproefavond bij m'n ouders en die kerel steeds "je neemt hem in je mond, laat hem even door de mond rollen en vervolgens doorslikken".
Zusje en ik hebben echt iedere keer gegierd van het lachen, tot grote ergernis van die meneer![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is altijd zo leuk als we zo'n wijvenavond hebben, zo'n make-up party.
Elke keer als die demonstratice dan ook maar íets zegt over 'tegen lijntjes' dan gillen we om het hardst of we dat ook per emmer kunnen bestellen
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Schuld vd schilder die liep hele dagen met die tube te zwaaien.quote:
Het was idd onmogelijk en naarmate de avond vorderde werd het alleen maar ergerderderquote:Op maandag 22 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook echt niet NIET om kunnen gillen hoor!
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Pisces!
Erik!
TheVulva! ()
Ingepingbipsebaps!
Woensdag 18-20 graden
Jammer dat het dan in het weekend als we vrij zijn weer gaat hozen, maar toch
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
"je neemt hem in je mond, laat hem even door de mond rollen en vervolgens doorslikken".
Ik vind hem maar kutquote:Op maandag 22 maart 2010 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
En ik kan nog steeds niet "TheVulva" voorbij zien komen zonder echt te gniffelen
Eetse Dirkhquote:Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef Dirkh het volgende:
Ja Dirk, eetse. Hopelijk smaakt het. Ik ga ook zo lunchen.
Oh ja? Hoop dat het smaakt!
Wat begrijpen jullie niet slowchat?
Anders ik welquote:Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
Nou heren, zie de Index en dan helemaal bovenaan.
Ik ben benieuwd naar de reviews
Heb ze met saté sausquote:Op maandag 22 maart 2010 13:06 schreef Greys het volgende:
Eet ze, Dirk en EmEl!
Ml, is dat nou wat, remblokjes als lunch?
Ik zat tijdens de lunch een beetje te klooien met de telefoon. Dat geeft meestal wel redelijk het signaal af aan de tafelgenoten dat ik totaal niet geïnteresseerd ben in hun belevenissen van het weekend.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eetse Dirkhzat te bellen ondertussen
Crew mag zeker weer niet meedoen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
Gorgelquote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Moederdag is 9 mei, net ff nagekeken
Spuit nogwat![]()
Bij de damesuitvoering mocht crew wel meedoen, dus misschien bij deze ook wel.quote:
Jij hebt mijn twitter gelezen!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
Dat heb je met een follow lijst he.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt mijn twitter gelezen!
Maar de man van de woningbouw belde net af. Spoedgevalletje, komt nu woensdag tussen 8 (!) en 11.
Dus ik heb ook geen haast meer.
't Zal me een rare review worden zeg.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de damesuitvoering mocht crew wel meedoen, dus misschien bij deze ook wel.
Succes!
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de lunch een beetje te klooien met de telefoon. Dat geeft meestal wel redelijk het signaal af aan de tafelgenoten dat ik totaal niet geïnteresseerd ben in hun belevenissen van het weekend.
En? Auto naar de garage geweest?
Ik dacht dat Greys de digi bedoelde, maar door jouw post ben ik nog een keer gaan kijkenquote:
Heb je z'n adres?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het even voor je gevraagd, crew mag meedoen.
Mwehehe.
Ik kan daar meelezen he.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het even voor je gevraagd, crew mag meedoen.
Mwehehe.
Dat zal je nog verbazen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ding uberhaupt gaat testen en er dan ook nog es een review overschrijft![]()
Ik denk dat er genoeg mannen zijn die veel in SEX zitten of het Keldertje die met alle liefde en gemak dat verslag schrijven en postenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ding uberhaupt gaat testen en er dan ook nog es een review overschrijft![]()
OMG, ik moet hardop lachenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bepaal de winnaar niet he?
Fiets trekt () de winnaar.
En terecht. En de kabel door het plafond?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]schoorvoetend maakten zij een afspraak voor nieuwe remblokken.
Er word juist niet meer getrokken.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen.
Toen er van de week twee damesapparaten werden weggegeven stonden ze ook in de rij
Officieel preuts nuquote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mannen zijn die veel in SEX zitten of het Keldertje die met alle liefde en gemak dat verslag schrijven en posten
Nee, maar Erik schreeuwt meteen dat hij niet het crewlid is die er naar heeft gevraagd. (lekt uit crewfora)quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
En ik heb ineens zo'n zin in poffertjes met roomboter en poedersuiker
Ik heb er de hele dag spijt van gehadquote:Op maandag 22 maart 2010 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben je Toffifee record van vorige week aan het breken
Misschien toch maar meedoenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah joh, als je er een borrel bijneemt heb je zo'n stuk zo klaar, beetje humor er in verwerken.quote:
De damesuitvoering moest je in de vriezer leggenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
T'is wel een tof ding, qua uiterlijk een kruising tussen een futuristisch scheerapparaat en een stofzuiger, is weer eens wat anders dan die lila tinten dildo's
Poffertjesquote:Op maandag 22 maart 2010 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
OMG, ik moet hardop lachen![]()
![]()
![]()
Nee, ik bedoel dat je hem dan eentje toe kan sturen![]()
En ik heb ineens zo'n zin in poffertjes met roomboter en poedersuiker
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er de hele dag spijt van gehad
Of per ongeluk de bitterballen pakken....of de kroketjesquote:Op maandag 22 maart 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De damesuitvoering moest je in de vriezer leggen
Heb je die nog gezien?
Moet je in the heat of the moment eerst de bitterballen nog aan de kant schuiven
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Moet je in the heat of the moment eerst de bitterballen nog aan de kant schuiven
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, maar Erik schreeuwt meteen dat hij niet het crewlid is die er naar heeft gevraagd. (lekt uit crewfora)
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]Hou op, ik zit op m'n werk
Niemand gelooft dat ik met zoveel plezier mijn werk zit te doen
Ik dacht ook dat je altijd moest uitkijken dat je niet met je tong aan bevroren dingen vast kwam te zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je controleert of ik mee heb gedaan hè![]()
Die temperatuur van dat ding stond me iets tegen
Moest ie dan rechtstreeks vanuit de vriezert naar de flamoesquote:Op maandag 22 maart 2010 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je controleert of ik mee heb gedaan hè![]()
Die temperatuur van dat ding stond me iets tegen
Ik noemde trouwens ook geen namen!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moest ie dan rechtstreeks vanuit de vriezert naar de flamoes![]()
Beetje heet water erover heen in dat gevalquote:Op maandag 22 maart 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je altijd moest uitkijken dat je niet met je tong aan bevroren dingen vast kwam te zitten.
Enzo
Dan sta je daar met een slappe bitterbal.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje heet water erover heen in dat geval
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan sta je daar met een slappe bitterbal.
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Dirkh het volgende:
Driehonderd mannen hebben zich gemeld in verband met huiselijk geweld.
En daar komen ze nu pas mee aan. Wist ik veel dat je je daar voor moest aanmelden.
Ben je jarig of zo? Poffertjes en cake, op één dag!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit![]()
Ik heb poffertjes gehad![]()
En vanavond ga ik een cake bakken, een echte...met eieren en boter enzo
M'n schoonvader kwam een doosje verse eitjes brengen en aangezien ik niet van eitjes zonder houdbaarheidsdatum hou moeten ze zsm op.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben je jarig of zo? Poffertjes en cake, op één dag!
Ik heb nog geen wijn gehad na het ontwaken, dat doe ik wel als ik gefrustreerd sta cake te bakkenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
en Wijn...
En haar wulpse MSN-jasje-met-smileys-op-je-boobies aan
Poffertjes en cakequote:Op maandag 22 maart 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Nivootje weer hier hoor!
Elisa zal trots op ons zijn.
Jij Stepford Wife!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wijn gehad na het ontwaken, dat doe ik wel als ik gefrustreerd sta cake te bakken
Vrouwen zoals jij zouden een lintje moeten krijgen!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
"Kom Ingetje, wees es een goede huisvrouw en bak iets".
Voor op haar MSN jasjequote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen zoals jij zouden een lintje moeten krijgen!
Idd, om het bakken enigzins draaglijk te makenquote:
Geheel mee eenschquote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen zoals jij zouden een lintje moeten krijgen!
Die ik vandaag overigens weer met trots draagquote:
Heb je dan ook nog iets flatteus zachts aan je voeten?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Die ik vandaag overigens weer met trots draag
Zei ej dit niet bijna exact gisteren ookal?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
Ik verbaas me net samen met mijn collega nog even over dat Streetview.
Ik vind het maar een raar iets dat je zo bij iemand naar binnen kunt loeren
Welkom in 2010 Greysquote:Op maandag 22 maart 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
"JE KIJKT ZOOOOO NAAR BINNEN"quote:Op maandag 22 maart 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zei ej dit niet bijna exact gisteren ookal?
Ik heb klompenpantoffels...met de Friesche Vlagquote:Op maandag 22 maart 2010 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog iets flatteus zachts aan je voeten?
Berenklauwenpantoffels? Grote cavia's? Spannende tijgers?
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb klompenpantoffels...met de Friesche Vlag![]()
[ afbeelding ]
Maar atm heb ik gewoon de zomerschoentjes aan heur
Ja, vandaar dat er ook stond:quote:Op maandag 22 maart 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zei ej dit niet bijna exact gisteren ookal?
We hadden het er nog ff over.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat er ook stond:
[..]
We hadden het er nog ff over.
Als in: alweer ja
quote:
Dankquote:
Niet mijn straat hoor, die stond er toen echt nog niet op!quote:Het bestaat al een jaartje of 2 á 3 hoor![]()
Ja dat zal allemaal best, maar 1 nummerbord van ons is dus al niet gescrambled en dat maakt verder niet zoveel uit, maar ik zat allemaal situaties te bedenken waarmee je toch liever echt niet op streetview zou willen staan.quote:En alle gezichten en nummerborden worden automatisch gescrambled als het goed is. En geloof dat Google verder niet moeilijk doet over blurren van iets of verwijderen van bepaalde dingen als mensen aangeven dat er teveel te zien is
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb klompenpantoffels...met de Friesche Vlag![]()
[ afbeelding ]
Maar atm heb ik gewoon de zomerschoentjes aan heur
Het gaat om de kombienaaaasie van die 2....ik ben dan echt onweerstaanbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kickass-klompen IngMaar hij overtreft niet de smilies op "de boobieeeesssssssss"
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het gaat om de kombienaaaasie van die 2....ik ben dan echt onweerstaanbaar![]()
![]()
![]()
Jup, die is altijd spik en spanquote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar had ik een post over staan maar heb ik weggelaten
En partner zit er in de avond wel lekker fris en gezellig bij?
Ciao!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, die is altijd spik en span![]()
En nu ben ik wegggg
Klopt, Geenstijl staat niet voor niks vol met foto's van mensen in dr blote tetten op StreetView, of mannen die net op de Wallen uit een deurtje gewandeld komen, etc. etc.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank![]()
[..]
Niet mijn straat hoor, die stond er toen echt nog niet op!
[..]
Ja dat zal allemaal best, maar 1 nummerbord van ons is dus al niet gescrambled en dat maakt verder niet zoveel uit, maar ik zat allemaal situaties te bedenken waarmee je toch liever echt niet op streetview zou willen staan.
je kan toch als je de foto ziet links klikken op een of ander knopje waarmee je aan kan geven dat er iets op staat wat niet hoort? (als in nummerbord dusquote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
Ja dat zal allemaal best, maar 1 nummerbord van ons is dus al niet gescrambled en dat maakt verder niet zoveel uit, maar ik zat allemaal situaties te bedenken waarmee je toch liever echt niet op streetview zou willen staan.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
oh, en de 15e ben ik volledig beschikbaar
Zou eigenlijk met de band mee, maar dit vind ik leuker![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn dan wel heel cute
[ afbeelding ]
Deze vind ik wat voor Dirk?
Nog 3 minuten wachtenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb trouwens serieus zin om een biertje open te trekken, maar vind dat wel erg alcoholistich overkomen.
Gister twitterde je (uit mijn hoofd even) om een uur of zeven 's morgens dat je een biertje zou nemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb trouwens serieus zin om een biertje open te trekken, maar vind dat wel erg alcoholistich overkomen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was na een nachtdienst.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gister twitterde je (uit mijn hoofd even) om een uur of zeven 's morgens dat je een biertje zou nemen.
Nee, dat is lekker op tijd.
Plus iets diks voor eronder dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef tombolafan het volgende:
De zon schijnt hier nog steeds
katten liggen te soezen in de zon
En woensdag rokjesdag?![]()
* rokje uit de kast trekt *
quote:
Ik doel op een maillot/legging/panty whatever Dirkh..quote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zo, die moet ik ff quoten
Ik hou me aanbevolen.
note to self:quote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zo, die moet ik ff quoten
Ik hou me aanbevolen.
ik denk wel dat het een panty oid wordt jaquote:Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik doel op een maillot/legging/panty whatever Dirkh..
Jij?
Denk je dat ze je dan wel op het terrein laten? Of gaan ze naar een naturistenLandal?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
note to self:
15 mei GEEN rokje aan doen
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
note to self:
15 mei GEEN rokje aan doen
wat "ze"???quote:Op maandag 22 maart 2010 16:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Denk je dat ze je dan wel op het terrein laten? Of gaan ze naar een naturistenLandal?
Ja maar ZE boekenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat "ze"???
WE dirkh, WE...
en ik doe wel iets anders aan natuurlijk
je had het over gaan, niet over boeken...quote:
Note to self:quote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat ik een harnas aankrijg, gestreken en wel, en ik zo voor de deur wordt afgeleverd.
Note to sel:
Trek een luier aan
Ja, je hebt het tegen mij. Die vraag zou dan retorisch moeten zijn, toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik doel op een maillot/legging/panty whatever Dirkh..
Jij?
Duidelijkheid is niet echt mijn sterkste punt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je had het over gaan, niet over boeken...
DUI-DE-LIJK-HEID Dirk
[..]
Note to self:
blikopener mee
Als jij zonder harnas weer UIT het huisje komt 16 mei dan heb je sowieso heel veel uit te leggen gok ikquote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Duidelijkheid is niet echt mijn sterkste punt.
Doe je trouwens wel voorzichtig met die blikopener. Als ik twee keer "kloink" hoor in het harnas, dan heb ik na 15 mei wat uit te leggen.
Je kan toch ook een luikje maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij zonder harnas weer UIT het huisje komt 16 mei dan heb je sowieso heel veel uit te leggen gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |