Nou kijk, en daarom bleef ik braaf op het randje van het bed liggen wachten tot het over zou zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zou ik nu ook gedaan hebben, maar toen was ik 16 ofzo (zij 18) en veel te bang dat ze me dan stom zou vinden en boos op mij zou zijn.
Ik geloof dat ik amper adem zou durven halenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou kijk, en daarom bleef ik braaf op het randje van het bed liggen wachten tot het over zou zijn
En ik begin me zorgen te maken om Ing en haar plamuurmes.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog steeds gebiologeerd door Ing en d'r plamuurmes!
Vraag om uitleg; ik ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog steeds gebiologeerd door Ing en d'r plamuurmes!
Ik vond het eigenlijk ook wel stoerquote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik amper adem zou durven halen
Normaal en ESF SCquote:Op maandag 22 maart 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook wel stoer
Goed... laten we het weer eens over iets normaals hebben
(alsof dat kan met mij in een topic...)
Geloof me Elies, deze wending is echt niet omdat jij langs kwam.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook wel stoer
Goed... laten we het weer eens over iets normaals hebben
(alsof dat kan met mij in een topic...)
Wat hadden we nu afgesproken! Niet direct na elkaar!quote:Op maandag 22 maart 2010 00:05 schreef Dirkh het volgende:
Ik weet dat jullie als huisvrouwen alle tijd hebben en morgen een keer wakker worden wanneer je in hebt, maar ik moet morgen weer het bos in, jagen en rennen.
Dus ik ga mijn grot in. Hargh.
Weltrusten
Ik heb nu al zin in 15 meiquote:
Te laat dus he. Nu hebben ze het door.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:06 schreef Dirkh het volgende:
Dat Cat22 nu ook in eens naar bed gaat is puur toeval. Op randje van bed gaat zitten wachten tot ik ook een keer kan gaan slapen.
Ik ben er nog (weer)quote:Op maandag 22 maart 2010 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu ga ik het plamuurmes ook niet meer uitleggen...als jullie toch gaan slapen
Jij moet je armpje rust gevenquote:
quote:
He zonnestraaltje!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:25 schreef Greys het volgende:
Zo, dit was mijn waardevolle bijdrage van hedenochtend.
LENTE!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:29 schreef Loveless85 het volgende:
Hier floten de vogeltjes vanochtend, en het was lekker zacht weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |