Ik zat tijdens de lunch een beetje te klooien met de telefoon. Dat geeft meestal wel redelijk het signaal af aan de tafelgenoten dat ik totaal niet geïnteresseerd ben in hun belevenissen van het weekend.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eetse Dirkhzat te bellen ondertussen
Crew mag zeker weer niet meedoen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
Nou heren, zie de Index en dan helemaal bovenaan.
Ik ben benieuwd naar de reviews
Gorgelquote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Moederdag is 9 mei, net ff nagekeken
Spuit nogwat![]()
Bij de damesuitvoering mocht crew wel meedoen, dus misschien bij deze ook wel.quote:
Jij hebt mijn twitter gelezen!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
Nou heren, zie de Index en dan helemaal bovenaan.
Ik ben benieuwd naar de reviews
Dat heb je met een follow lijst he.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt mijn twitter gelezen!
Maar de man van de woningbouw belde net af. Spoedgevalletje, komt nu woensdag tussen 8 (!) en 11.
Dus ik heb ook geen haast meer.
't Zal me een rare review worden zeg.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de damesuitvoering mocht crew wel meedoen, dus misschien bij deze ook wel.
Succes!
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat tijdens de lunch een beetje te klooien met de telefoon. Dat geeft meestal wel redelijk het signaal af aan de tafelgenoten dat ik totaal niet geïnteresseerd ben in hun belevenissen van het weekend.
En? Auto naar de garage geweest?
Ik dacht dat Greys de digi bedoelde, maar door jouw post ben ik nog een keer gaan kijkenquote:
Heb je z'n adres?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het even voor je gevraagd, crew mag meedoen.
Mwehehe.
Ik kan daar meelezen he.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het even voor je gevraagd, crew mag meedoen.
Mwehehe.
Dat zal je nog verbazen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ding uberhaupt gaat testen en er dan ook nog es een review overschrijft![]()
Ik denk dat er genoeg mannen zijn die veel in SEX zitten of het Keldertje die met alle liefde en gemak dat verslag schrijven en postenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ding uberhaupt gaat testen en er dan ook nog es een review overschrijft![]()
OMG, ik moet hardop lachenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bepaal de winnaar niet he?
Fiets trekt () de winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |