mwah, dat ligt er een beetje aan hoe strak je pak zitquote:
Ja, nou, dirkh, rokjes, misverstand...quote:
Ah fuck it. Dat ding gaat uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah, dat ligt er een beetje aan hoe strak je pak zit
Hihi we nemen wel een camera mee voor Paddoquote:
Ja, stop jij eens wat diks onder je rokje. Hoezo misverstand?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, dirkh, rokjes, misverstand...
dat dus
Hoeft niet, die zit in de bosjes met een verrekijker.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi we nemen wel een camera mee voor Paddo
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi we nemen wel een camera mee voor Paddo
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, stop jij eens wat diks onder je rokje. Hoezo misverstand?
Doen wij de close ups welquote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoeft niet, die zit in de bosjes met een verrekijker.
ze zei niks over stoppen he...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, stop jij eens wat diks onder je rokje. Hoezo misverstand?
Ik citeer "doe je er wel wat diks onder?"quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel het meest smerige, close ups van een man. Ril.
Ja, dat is exact hetzelfde!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik citeer "doe je er wel wat diks onder?"
En bedankt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf wel hoe dat eruit ziet.
zelfs van jezelf?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel het meest smerige, close ups van een man. Ril.
je was zelfs NOG kuiser:quote:Op maandag 22 maart 2010 16:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik citeer "doe je er wel wat diks onder?"
Niks over doen of stoppen enzoquote:
Iets met pappenheimers enzoquote:Op maandag 22 maart 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je was zelfs NOG kuiser:
[..]
Niks over doen of stoppen enzo
ook bij xenos enzo? omdat het toch tijdelijk isquote:Op maandag 22 maart 2010 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje dacht even voor tijdelijk een kralengordijn op te hangen voor de vliegen.
Die krengen zijn nog duur
oh, daar heb ik nu trek in!quote:
Daar ga ik zaterdag eens even kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ook bij xenos enzo? omdat het toch tijdelijk is
[..]
oh, daar heb ik nu trek in!
wij aten het vroeger best vaak, echt lekkerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar ga ik zaterdag eens even kijken
Hihi is het lekker? Heb het echt nog nooit op
Erg is dat hè, ik ben ook zooo makkelijk beinvloedbaar. Maar ik heb het niet in huis, en geen zin om boodschappen te doen.quote:
Ah dan koop ik het maar gewoon nietquote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij aten het vroeger best vaak, echt lekker
Maar slecht voor de lijn, dus mn moeder is er mee gestopt
Ik ga het ook echt niet halen hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 16:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Erg is dat hè, ik ben ook zooo makkelijk beinvloedbaar. Maar ik heb het niet in huis, en geen zin om boodschappen te doen.
Het ultieme lentevoer. Snijboontjes, ik had ze zaterdag.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dan koop ik het maar gewoon nieten eten we vanavond braaf snijboontjes
Een 'wokblokje'?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga het ook echt niet halen hoorIk eet vandaag een wokblokje namelijk
nou ja, het is wel echt lekker hoor... maar er zit room etc in, dus niet te vaakquote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dan koop ik het maar gewoon nieten eten we vanavond braaf snijboontjes
Welke? met wat? [nosy]quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga het ook echt niet halen hoorIk eet vandaag een wokblokje namelijk
kip en wokgroenten met champignons...quote:
Niet heel lente-achtig hier want ze komen uit de vriezerquote:Op maandag 22 maart 2010 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ultieme lentevoer. Snijboontjes, ik had ze zaterdag.
[..]
Een 'wokblokje'?![]()
Kruidig vond ik wel lekker, knoflook is wel erg sterk.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kip en wokgroenten met champignons...![]()
maar ik weet nog niet welk blokje ik zal nemen
en rijst dabei denk ik
Dan nog.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet heel lente-achtig hier want ze komen uit de vriezeruit de tuin v vorig jr.
Dan wordt het kruidigquote:Op maandag 22 maart 2010 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kruidig vond ik wel lekker, knoflook is wel erg sterk.
zo, op het laatst heeft dat meisje wel een HEUL kort jurkje aanquote:Op maandag 22 maart 2010 17:00 schreef tombolafan het volgende:
over lente gesproken trouwens:
Zo mooi ook, echt die oude opname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |