Neuh, ik leef me in in Dirkhquote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? Heb jij daar ook al last van?
ff tegen de wasbak aan tikken, alsof je een lijk aan het swaffelen bent wil ook nog wel eens helpen. Of als je dronken bent gewoon op de wcbril, dan kan je er bij blijven zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Op die leeftijd moet je je soms gewoon tot onorthodoxe methodes wijden om er nog wat leven in te krijgen
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik een stijfje van ja... is dat raar of zo?
ah, en dan lukt het?quote:
*Schuift bord aan de kant.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ff tegen de wasbak aan tikken, alsof je een lijk aan het swaffelen bent wil ook nog wel eens helpen. Of als je dronken bent gewoon op de wcbril, dan kan je er bij blijven zitten.
Soms gewoon op het aanrecht, maar tijdens het koken moet je dan weer oppassen voor de hete aardappels. Soort aardappelanders.
Maar he, het zijn alvast wat tips die ik je kan geven.
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=5922432quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ff tegen de wasbak aan tikken, alsof je een lijk aan het swaffelen bent wil ook nog wel eens helpen. Of als je dronken bent gewoon op de wcbril, dan kan je er bij blijven zitten.
Soms gewoon op het aanrecht, maar tijdens het koken moet je dan weer oppassen voor de hete aardappels. Soort aardappelanders.
Maar he, het zijn alvast wat tips die ik je kan geven.
Ik wou daar even mee wachten, eerst kijken of Erik leuk is en daarna mag jij misschien in Dirk. Voordeel van als je als tweede mag, dat het wel wat makkelijker glijdt.quote:
mmmm, het ligt er inderdaad wel een beetja aan WIE het doetquote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Gefrunnik aan je haar is wél lekker
Dat kan me bij de kapper ook nooit lang genoeg duren.
Maar daarvan krijg ik dan niet de behoefte om de kapper te bespringen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, en dan lukt het?
whatever works for you...
Ik leef me in.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, en dan lukt het?
whatever works for you...
Nou, als ik heel hard op mijn pols blaas, dan plopt ie zo uit zijn plooi en is ie toch minstens 2, soms wel 3 centimeter.quote:
Kappersopleiding afbelt.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Gefrunnik aan je haar is wél lekker
Dat kan me bij de kapper ook nooit lang genoeg duren.
Maar daarvan krijg ik dan niet de behoefte om de kapper te bespringen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik leef me in.
Niet ik leef in
*rammel*
Welkom in de ESF SCquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Teruglezen is hier toch wel de moeite waard
Weet jij zeker dat je op de uni zit?quote:
En terecht. En de kabel door het plafond?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]schoorvoetend maakten zij een afspraak voor nieuwe remblokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |