sorry is niet voldoende kutkneusquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:27 schreef Pro_Shifty het volgende:
ow ja, vergeten spoiler te gebruiken. sorry haha.
HAHA GRAPPIGquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:27 schreef Pro_Shifty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:06 schreef Chen het volgende:
Misschien kunnen we maar het beste tot de oplossing komen het zo min mogelijk vergelijk met BOB?
en dan ook nog zo dom erbij lachen, echt waarquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:27 schreef Pro_Shifty het volgende:
Licht toe.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik vind de personages niet zo tof....
Hoe ging die waterkoeling dan? Krijg je een emmer bij die machinegun?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
http://www.ww2gyrene.org/weapons_m1917a1.htm
In aflevering 2 volgens mij, zie je dat er in een oude ammo-case water zit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe ging die waterkoeling dan? Krijg je een emmer bij die machinegun?
Met behulp van een watertank:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe ging die waterkoeling dan? Krijg je een emmer bij die machinegun?
Je hebt nog niet echt een idee wat voor personen het zijn.. Ik heb er nog geen band meequote:
Oh, de machinegun zelf zorgt natuurlijk voor de waterdruk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Met behulp van een watertank:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |