lul toch niet simpele. het enige wat je deed was simpele quasi one liners plaatsen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:13 schreef Flammie het volgende:
Het blijft toch wel griezelig voor sommige personen.. mensen op een forum die een andere mening hebben en dat kunnen staven met argumenten.
Anders lees je de hele thread evenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef huupia het volgende:
[..]
lul toch niet simpele. het enige wat je deed was simpele quasi one liners plaatsen.
" het is een complot"
Ik niet, maar toen ik aangaf ergens verstand van te hebben was ik volgens jou een huilerige opschepperquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef huupia het volgende:
lul toch niet simpele. het enige wat je deed was simpele quasi one liners plaatsen.
quote:
Ticker...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef jogy het volgende:
Ik zie hem niet geïrriteerd reageren tegen Ticker, rm-rf en een paar anderen die ook aan de sceptische kant staan van dit onderwerp. Best 'toevallig' dat de 'usual suspects' wederom een manier van posten hebben die kwaad bloed zet. Een volwassen wederzijdse discussie is nogal snel te veel gevraagd.
idd. rm-f is skeptish maar die blijft normaal doen , daar heb ik totaal geen problemen mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef jogy het volgende:
Ik zie hem niet geïrriteerd reageren tegen Ticker, rm-rf en een paar anderen die ook aan de sceptische kant staan van dit onderwerp. Best 'toevallig' dat de 'usual suspects' wederom een manier van posten hebben die kwaad bloed zet. Een volwassen wederzijdse discussie is nogal snel te veel gevraagd.
Ik snap je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef huupia het volgende:
maar dat krijg je door dat gezuig.
op alle vragen heb ik antwoord gegeven , naar mijn kunnen. je kunt niet verwachten dat iedereen overal een antwoord heeft he, anders staat het ook niet in tru.![]()
ik vraag me af wat een hoop mensen eigenlijk in tru doen? je moet ook een beetje open minded zijn
het doel van het topic was om met de data aan de slag gegaan die op de esa website staan, maar dat doet niemand.
O ja, een ander iets bijbrengen over fotobewerking en de eigenschappen van .jpg's heet tegenwoordig 'zuigen'. Misschien moet jij dan eens een keer een cursus 'zuigen' nemen, zodat je zelf wat meer verstand krijgt van fotobewerking en .jpg'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef huupia het volgende:
en wat betreft joepiedepoepie , het was misschien wat kinderachtig om te zeggen " je roept nog net je mammie niet"
maar dat krijg je door dat gezuig.
Dus wat doe jij dan eigenlijk in TRU?quote:op alle vragen heb ik antwoord gegeven , naar mijn kunnen. je kunt niet verwachten dat iedereen overal een antwoord heeft he, anders staat het ook niet in tru.![]()
ik vraag me af wat een hoop mensen eigenlijk in tru doen? je moet ook een beetje open minded zijn
De mensen die geen verstand hebben van fotobewerking doen dat niet, omdat ze er geen verstand van hebben en dus niet kunnen omgaan met programms's als Photoshop. DUHquote:het doel van het topic was om met de data aan de slag gegaan die op de esa website staan, maar dat doet niemand.
Ik snap je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef Amos_ het volgende:
Wel heel extreem inderdaad. Mijn rotsformatie-post is dus ook weg...
Ik snap je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:28 schreef _Led_ het volgende:
Net zoals posts die jpeg-compressie-artifacts uitleggen.
Want stel je voor dat er een rationele uitleg is voor het fenomeen !
Ik snap je niet meer.quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:47 schreef Nikmans het volgende:
Zeg, dit klinkt misschien provocerend maar het lijkt erop dat 'je moet niet alles kunnen verklaren' een soort vrijbrief is hier en betekent dat je gewoon tunnelvisie mag vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |