Wat waren die honks ookalweer?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron had ik gehoord dat ze bij het 3e honk aanbeland waren. Dus half geneukt.
Dat is niet neukenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron had ik gehoord dat ze bij het 3e honk aanbeland waren. Dus half geneukt.
Lau niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Man, dat doe ik zonder dat ik wat heb met iemand.
Nu pas?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuken ook heaur.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Nouja, dat had Mark niet, maar het scheelde niet veel.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu pas?Mèèèèn, ik heb altijd al een homerun binnen voordat ik überhaupt een relatie heb!
En hoe zit het dan als je het met je ex doet?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neuken ook heaur.
Sommige mensen willen een emotionele band met iemand, voor de meesten is dat niet nodig.
Then it's just for shits and gigglesquote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe zit het dan als je het met je ex doet?
Grapje hèquote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, dat had Mark niet, maar het scheelde niet veel.
ik sta altijd al onder de douche in de kleedkamer voordat ik ook maar m'n naam heb gezegdquote:Op maandag 22 maart 2010 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu pas?Mèèèèn, ik heb altijd al een homerun binnen voordat ik überhaupt een relatie heb!
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Then it's just for shits and giggles
Nouja, ik schaam me er neit voor.quote:
Dat wil ik niet weten, ik wil er ook niet aan denken, dus houd op.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
Wáárom, moet ik als het over seks en Mark gaat, altijd aan die loempia denken?
Het spijt me.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, ik schaam me er neit voor.
[..]
Dat wil ik niet weten, ik wil er ook niet aan denken, dus houd op.
In de daklozenopvang?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik sta altijd al onder de douche in de kleedkamer voordat ik ook maar m'n naam heb gezegd
Het is een zwarte vlek in zijn verleden.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Het spijt me.
Maar hij had het nooit moeten doen, ik ben blij dat hij jou tegen is gekomen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
Ik heb alleen met haar gezoend.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is een zwarte vlek in zijn verleden.Jij hebt ook met d'r gezoend! Jordy ook toch?
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als team do & fiets je gaat versieren!
Ieh. Ze heeft enge tanden.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb alleen met haar gezoend.
Volgens mij is er bij Jordy meer gebeurd.
Heh?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
jaquote:
Dat zie je niet als je aan het zoenen bent!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die had ik gemist. Ik heb geen idee. Lachen waarschijnlijk.
Voel je wel.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zie je niet als je aan het zoenen bent!
quote:
Oh christ!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat ik dat allemaal gemist hebquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Do!
zolang we niet vervlend gaan doen mogen we noortje versieren op de volgende meet![]()
![]()
![]()
whehehequote:
nouquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Do!
zolang we niet vervlend gaan doen mogen we noortje versieren op de volgende meet![]()
![]()
![]()
als ze een paar jaar ouder zou zijnquote:
Luny is tof.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ze een paar jaar ouder zou zijn
idd, kan zij ook neits aan doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:11 schreef Schieganger het volgende:
Ach, die foto... iedereen maakt wel fouten
[ afbeelding ]
nah, liever niet. Ik heb liever noortjequote:
Ben jij die jongen?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:11 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die wat gebruikt ofzo?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:11 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd, kan zij ook neits aan doen.
Goeie fotoshop iddquote:
Uitgezoomd op de ipod lijkem ze huge, en die kaakquote:Op maandag 22 maart 2010 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, pupillen zijn daar te klein nog voor
Heb ik ook.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
grijsgroene ogen van mezelf.
[ afbeelding ]
quote:
Mijn gewone lenzen zijn blauwquote:Op maandag 22 maart 2010 00:15 schreef Schieganger het volgende:
[..]
grijsgroene ogen van mezelf.
[ afbeelding ]
Godverquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hij zei gister dat hij heel gespierd was.
Dat gescheld altijdquote:
Mijn andere lenzen waren inderdaad ook iets blauwig.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
't is niet diepblauw, maar toch wel een beetje. En 't zijn harde lenzen
NI HAOquote:Op maandag 22 maart 2010 00:18 schreef mstr het volgende:
Mark, hoever had jij Nina ookalweer uitgescheurd?
Even meten..quote:Op maandag 22 maart 2010 00:18 schreef mstr het volgende:
Mark, hoever had jij Nina ookalweer uitgescheurd?
Jaquote:
Wat heb je nu dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn andere lenzen waren inderdaad ook iets blauwig.
Hihi okquote:Op maandag 22 maart 2010 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik scheld niet, ik vind het leuk bij jou!
Ik wil altijd iets dood maken als ik die reclame hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:18 schreef -SG- het volgende:
LOLLYPOP LOLLYPOP OH LOLLY LOLLY LOLLY LOLLYPOP LOLLYPOP OH LOLLY LOLLY LOLLY LOLLYPOP
Emoquote:Op maandag 22 maart 2010 00:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wil altijd iets dood maken als ik die reclame hoor.
Die is gebrokenquote:
Da's een goed eind.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:20 schreef MarkM het volgende:
2 . π . 2,3 centimeter.
Ik ken wel een ander nummer met Lollipop er inquote:Op maandag 22 maart 2010 00:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wil altijd iets dood maken als ik die reclame hoor.
Lik maar aan mijn lolly?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken wel een ander nummer met Lollipop er in
quote:
Merk je dat verschil dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ook zachte, maar deze 'ademen' beter.
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Merk je dat verschil dan?
Ik krijg er alleen last vam in rokerige en stoffige ruimtes
Wat krijg ik van jou als ik zo'n 'onbreekbare' geodriehoek kan breken?quote:
Breken en scheuren zijn 2 dingen he.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat krijg ik van jou als ik zo'n 'onbreekbare' geodriehoek kan breken?
Zo'n buigbare? Nah, da's wel lastig. Maar die dingen zijn kut want die buigen, alleen ze worden dan nooit meer echt rechtquote:Op maandag 22 maart 2010 00:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat krijg ik van jou als ik zo'n 'onbreekbare' geodriehoek kan breken?
Ik probeerde die dingen waar "onbreekbaar" op stond altijd te breken.quote:
Bij normaal gebruik zijn ze onbreekbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik probeerde die dingen waar "onbreekbaar" op stond altijd te breken.
Testen, je weet wel.
Lukte altijd.
Ben ik dan zo sterk.
Of.
Liegt dat ding?
Meer manieren hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 00:25 schreef Jotcha het volgende:
Enige wat ik me kan bedenkn is zo'n ding invriezen en dan doorbreken
Een kind van 8 kan een "onbreekbare" geodriehoek nog breken.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:25 schreef Jotcha het volgende:
Enige wat ik me kan bedenkn is zo'n ding invriezen en dan doorbreken
In 2 stukken scheuren ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een kind van 8 kan een "onbreekbare" geodriehoek nog breken.
anti mainstream hequote:Op maandag 22 maart 2010 00:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik probeerde die dingen waar "onbreekbaar" op stond altijd te breken.
Testen, je weet wel.
Lukte altijd.
Ben ik dan zo sterk.
Of.
Liegt dat ding?
Alles is relatiefquote:
tijd en ruimte!quote:
quote:
Hoe scheur jij een geodriehoek?quote:
watquote:
Kutgrap ouwequote:
Flink op en neer buigen tot ie wit wordt zegmaar, en dan gewoon veel kracht zettenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoe scheur jij een geodriehoek?
Even serieus, wtf?
Dan doet 'ie gewoon van *KNAP* en is 'ie kapot.
Geodriehoeken scheuren niet.
kloptquote:
Als je nou gewoon in 1 keer doorbuigt dan breekt 'ie.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Flink op en neer buigen tot ie wit wordt zegmaar, en dan gewoon veel kracht zetten
Waarom weet ik dat
Je vergeet dat je er niks om geeft hoe ze denken.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Anti-alles
Ik ben emo toch
Fuck de wereld
Toch moest ik wel lachenquote:
Anti-allesquote:Op maandag 22 maart 2010 00:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je vergeet dat je er niks om geeft hoe ze denken.
Nee, dan heb jij een erg slechte. Dat kon ie meestal wel hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als je nou gewoon in 1 keer doorbuigt dan breekt 'ie.
daar doe ik het voorquote:
Poesjesquote:Op maandag 22 maart 2010 00:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Anti-alles
Ik ben emo toch
Fuck de wereld
Ik geef niets om hoe ze denken
I've got the powerquote:Op maandag 22 maart 2010 00:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, dan heb jij een erg slechte. Dat kon ie meestal wel hebben.
Ik 2equote:
Johooooquote:
Slaap lekker HJquote:
Walgelijkquote:
elke zondag zoquote:Op maandag 22 maart 2010 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WalgelijkDie mafkees met zn 818 posts ofzo
Nee, letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
elke zondag zo
de rest van de week speelt iet niets klaar
quote:
Loeter Doquote:
Volgens mij is ze stiekem helemaal niet mooiquote:
hhahahahaquote:Op maandag 22 maart 2010 00:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarom heb jij in vredesnaam een piemel?
Niet gek ook. Je ouders klikken erop voor jou, niet voor de ads die ze willen zien.quote:Op maandag 22 maart 2010 06:56 schreef Marco001 het volgende:
goeiemorgen..
Ik = boos op Google.. Ze hebben mijn Adsense account geblokkeerd omdat ze verdachten dat er illegale kliks werden gedaan, terwijl dat niet zo is... Alleen mijn ouders klikken er af en toe op..
joh, maar die ads zien ze wel dus.. en dat lijkt mij de bedoeling van Adsense...quote:Op maandag 22 maart 2010 07:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet gek ook. Je ouders klikken erop voor jou, niet voor de ads die ze willen zien.
Ja, ik kan ook de hele dag mijn eigen ads gaan kijken. Dan zie ik ze ook. De bedoeling is dat ze potentiële klanten aantrekken, en die dus die rotzooi kopen. Anders zouden ze niet adverteren, dat kost immers geld.quote:Op maandag 22 maart 2010 07:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
joh, maar die ads zien ze wel dus.. en dat lijkt mij de bedoeling van Adsense...
Anders kan je iedereen waar je een hekel aan hebt en die adsense gebruikt binnen een maand heel wat inkomsten doen laten kwijtraken...
mjah, inderdaad.. Maar hoe doen ze dat dan bij websites die wel veel unique views hebben?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook de hele dag mijn eigen ads gaan kijken. Dan zie ik ze ook. De bedoeling is dat ze potentiële klanten aantrekken, en die dus die rotzooi kopen. Anders zouden ze niet adverteren, dat kost immers geld.
En ja wat jij zegt kan je inderdaad doen
quote:Op maandag 22 maart 2010 06:56 schreef Marco001 het volgende:
goeiemorgen..
Ik = boos op Google.. Ze hebben mijn Adsense account geblokkeerd omdat ze verdachten dat er illegale kliks werden gedaan, terwijl dat niet zo is... Alleen mijn ouders klikken er af en toe op..
Have fun !quote:
pwnd!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:06 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
2 trommeljosti's voor je topic
BAM!
Nee! nietquote:
in het topicquote:
schoolloos tuig!quote:
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet wel werken van 08:00 tot 16:30u.
Over de helfd van een maant.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
over die meet gesproken, wanneer is die er eindelijk?
Dat bedoel je zeker?quote:
Noh, ik lik echt niet voor ik bij 'r thuis geweest ben.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Het zal haar inderdaad zeer gedaan hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:11 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik niet. Maar ik moet toch wat.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lijkt me geen toeval? Dat is namelijk elke week zo.
Zoek een sponsor die je een euro per post geeft.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar anders doe ik ook alleen maar FOK!ken.
Wtf.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef tliciouz het volgende:
WHUT. Die spleetoog was gister herrie aan het maken etc in de douche en was al boos naar hem toe gelopen en gezegd dat hij stil moest zijn. Nu liep ik naar de badkamer en nu heeft die klapjosti de kabel van de wasmachine doorgeknipt!
Ja en nu heb ik met me andere huisgenootjes net boos aangeklopt dat het nu de laatste keer is en we de huisbaas gaan bellen dat het nu de spuigaten uitloopt. Maar hij deed niet open maar je hoorde hem wel mompelen dus een huisgenootje trok zijn deur open en toen zei hij iets in het Nederlands, blijkt dat hij het gewoon kan en toen hebben we alles uitgelegd en nu zei hij dat hij een andere kamer had gevonden en hij de wasmachine mee wilt nemen!quote:
Wat een mafkees.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik met me andere huisgenootjes net boos aangeklopt dat het nu de laatste keer is en we de huisbaas gaan bellen dat het nu de spuigaten uitloopt. Maar hij deed niet open maar je hoorde hem wel mompelen dus een huisgenootje trok zijn deur open en toen zei hij iets in het Nederlands, blijkt dat hij het gewoon kan en toen hebben we alles uitgelegd en nu zei hij dat hij een andere kamer had gevonden en hij de wasmachine mee wilt nemen!
...quote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik met me andere huisgenootjes net boos aangeklopt dat het nu de laatste keer is en we de huisbaas gaan bellen dat het nu de spuigaten uitloopt. Maar hij deed niet open maar je hoorde hem wel mompelen dus een huisgenootje trok zijn deur open en toen zei hij iets in het Nederlands, blijkt dat hij het gewoon kan en toen hebben we alles uitgelegd en nu zei hij dat hij een andere kamer had gevonden en hij de wasmachine mee wilt nemen!
Bel de FOK! knokploeg en laat ze hem eruitschoppen!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer niet dus moet even wachten tot Jochem thuus is.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb je de huisbaas al gebeld dan?
kan jochem die niet even smsen of zoquote:Op maandag 22 maart 2010 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer niet dus moet even wachten tot Jochem thuus is.
Hoezo om ons terug te pakken?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
wel briljant, gewoon de wasmachine defect maken om je terug te pakken.
Maar misschien vindt hij wel dat jullie hem pesten.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo om ons terug te pakken?Hij is juist de gene die alles veroorzaakt.
het mag wel iddquote:
Zo te horen heb jij de rest nooit mee gekregen!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar misschien vindt hij wel dat jullie hem pesten.
Ik zat al te F5en, want ik zit toch op schoolquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Hyman het volgende:
Ik had een toets, maar ik wist een vraag niet, dus heb ik er maar een plaatje van een giraffe in geplakt.
Briljantquote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef Hyman het volgende:
Nu is de leraar vast heel blij, want straks heeft ie de volgende klas, en dan gaan nog een paar jongens een paar andere dieren erin plakken.
kan ie een eigen dierentuin beginnen
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doen jullie wel mee aan alle prijsvragen?!
Ook gestopt ?quote:
Stroomkabels doorknippen is niet zo erg hoor. Heb je zo gefixt.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
wel briljant, gewoon de wasmachine defect maken om je terug te pakken.
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doen jullie wel mee aan alle prijsvragen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |