Niet gek ook. Je ouders klikken erop voor jou, niet voor de ads die ze willen zien.quote:Op maandag 22 maart 2010 06:56 schreef Marco001 het volgende:
goeiemorgen..
Ik = boos op Google.. Ze hebben mijn Adsense account geblokkeerd omdat ze verdachten dat er illegale kliks werden gedaan, terwijl dat niet zo is... Alleen mijn ouders klikken er af en toe op..
joh, maar die ads zien ze wel dus.. en dat lijkt mij de bedoeling van Adsense...quote:Op maandag 22 maart 2010 07:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet gek ook. Je ouders klikken erop voor jou, niet voor de ads die ze willen zien.
Ja, ik kan ook de hele dag mijn eigen ads gaan kijken. Dan zie ik ze ook. De bedoeling is dat ze potentiële klanten aantrekken, en die dus die rotzooi kopen. Anders zouden ze niet adverteren, dat kost immers geld.quote:Op maandag 22 maart 2010 07:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
joh, maar die ads zien ze wel dus.. en dat lijkt mij de bedoeling van Adsense...
Anders kan je iedereen waar je een hekel aan hebt en die adsense gebruikt binnen een maand heel wat inkomsten doen laten kwijtraken...
mjah, inderdaad.. Maar hoe doen ze dat dan bij websites die wel veel unique views hebben?quote:Op maandag 22 maart 2010 08:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook de hele dag mijn eigen ads gaan kijken. Dan zie ik ze ook. De bedoeling is dat ze potentiële klanten aantrekken, en die dus die rotzooi kopen. Anders zouden ze niet adverteren, dat kost immers geld.
En ja wat jij zegt kan je inderdaad doen
quote:Op maandag 22 maart 2010 06:56 schreef Marco001 het volgende:
goeiemorgen..
Ik = boos op Google.. Ze hebben mijn Adsense account geblokkeerd omdat ze verdachten dat er illegale kliks werden gedaan, terwijl dat niet zo is... Alleen mijn ouders klikken er af en toe op..
Have fun !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |