quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet wel werken van 08:00 tot 16:30u.
Over de helfd van een maant.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
over die meet gesproken, wanneer is die er eindelijk?
Dat bedoel je zeker?quote:
Noh, ik lik echt niet voor ik bij 'r thuis geweest ben.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Man, dat doe ik zonder dat ik wat heb met iemand.
Het zal haar inderdaad zeer gedaan hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:11 schreef Schieganger het volgende:
Ach, die foto... iedereen maakt wel fouten
[ afbeelding ]
Oh, ik niet. Maar ik moet toch wat.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Lijkt me geen toeval? Dat is namelijk elke week zo.
Zoek een sponsor die je een euro per post geeft.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar anders doe ik ook alleen maar FOK!ken.
Wtf.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef tliciouz het volgende:
WHUT. Die spleetoog was gister herrie aan het maken etc in de douche en was al boos naar hem toe gelopen en gezegd dat hij stil moest zijn. Nu liep ik naar de badkamer en nu heeft die klapjosti de kabel van de wasmachine doorgeknipt!
Ja en nu heb ik met me andere huisgenootjes net boos aangeklopt dat het nu de laatste keer is en we de huisbaas gaan bellen dat het nu de spuigaten uitloopt. Maar hij deed niet open maar je hoorde hem wel mompelen dus een huisgenootje trok zijn deur open en toen zei hij iets in het Nederlands, blijkt dat hij het gewoon kan en toen hebben we alles uitgelegd en nu zei hij dat hij een andere kamer had gevonden en hij de wasmachine mee wilt nemen!quote:
Wat een mafkees.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik met me andere huisgenootjes net boos aangeklopt dat het nu de laatste keer is en we de huisbaas gaan bellen dat het nu de spuigaten uitloopt. Maar hij deed niet open maar je hoorde hem wel mompelen dus een huisgenootje trok zijn deur open en toen zei hij iets in het Nederlands, blijkt dat hij het gewoon kan en toen hebben we alles uitgelegd en nu zei hij dat hij een andere kamer had gevonden en hij de wasmachine mee wilt nemen!
...quote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en nu heb ik met me andere huisgenootjes net boos aangeklopt dat het nu de laatste keer is en we de huisbaas gaan bellen dat het nu de spuigaten uitloopt. Maar hij deed niet open maar je hoorde hem wel mompelen dus een huisgenootje trok zijn deur open en toen zei hij iets in het Nederlands, blijkt dat hij het gewoon kan en toen hebben we alles uitgelegd en nu zei hij dat hij een andere kamer had gevonden en hij de wasmachine mee wilt nemen!
Bel de FOK! knokploeg en laat ze hem eruitschoppen!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer niet dus moet even wachten tot Jochem thuus is.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heb je de huisbaas al gebeld dan?
kan jochem die niet even smsen of zoquote:Op maandag 22 maart 2010 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummer niet dus moet even wachten tot Jochem thuus is.
Hoezo om ons terug te pakken?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
wel briljant, gewoon de wasmachine defect maken om je terug te pakken.
Maar misschien vindt hij wel dat jullie hem pesten.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo om ons terug te pakken?Hij is juist de gene die alles veroorzaakt.
het mag wel iddquote:
Zo te horen heb jij de rest nooit mee gekregen!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar misschien vindt hij wel dat jullie hem pesten.
Ik zat al te F5en, want ik zit toch op schoolquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:00 schreef Hyman het volgende:
Ik had een toets, maar ik wist een vraag niet, dus heb ik er maar een plaatje van een giraffe in geplakt.
Briljantquote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef Hyman het volgende:
Nu is de leraar vast heel blij, want straks heeft ie de volgende klas, en dan gaan nog een paar jongens een paar andere dieren erin plakken.
kan ie een eigen dierentuin beginnen
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doen jullie wel mee aan alle prijsvragen?!
Ook gestopt ?quote:
Stroomkabels doorknippen is niet zo erg hoor. Heb je zo gefixt.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
wel briljant, gewoon de wasmachine defect maken om je terug te pakken.
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doen jullie wel mee aan alle prijsvragen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |