abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79432643
Welkom bij de

Eerst maar eens voorstellen:

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam.
Intussen zijn er al meer dan 150 meets geweest, twee vakanties, en zijn er zelfs leden bij elkaar in bed beland.
Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag, maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

• Cagiva Raptor 650 '01 - KTM 520 SM - (Makster)
  • Honda CB450S '90 - (MouseOver)
  • Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
  • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
  • Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine)
  • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
  • Kawasaki ZX9R '00 - (kratjuh)
  • Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
  • KTM 690SM Prestige - (Snelwagen)
  • Suzuki DRZ - (Youp)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
  • Suzuki GSF600 Bandit '99 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSX-R 750 '93 - (MaartenGrendel)
  • Suzuki SV650S '00 - (bvvt)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Triumph Trophy 1200 '97 - (Stay-Fun)
  • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
  • Yamaha FZR600R '96 - (Crashcat)
  • Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet)
  • Yamaha XJ 900 Diversion '97 - (motorbloempje) / (Faithy)
  • Yamaha SZR660 - (-XX-)
  • Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)
  • Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard[pic2 ]- (Cageon)

VGV (Vaak Gestelde Vragen):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
    Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
    Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

Enkele nuttige links
    Motor kopen?

Aankooptips!

• Handleiding voor het keuren van een tweedehands motorfiets!
  • Checklist om niets te vergeten bij het keuren.

Diverse advertentie websites

• Alles van nul tot ?2.500,00
  • Occasions
  • Speurders
  • Marktplaats
  • Duitse motoren op Mobile.de
  • Duitse motoren op Scout24
  • BPM-Calculator
  • Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts

• RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
  • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
  • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
  • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
    ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

• Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
  • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
  • Superpole uitlaten
  • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
  • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
  • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
  • Motorolie te koop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
  • Bikez

Motorreparatie
  • Motorcycle repair
  • Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
  • Klik!

Motorfilmpjes!!
  • Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
    Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico

Met over 2 weken, de Paasmeet. Voorgereden door WB Sounddragon CP en OPM.

[ Bericht 49% gewijzigd door Cocktailprikker op 21-03-2010 23:43:29 ]
  • pi_79432798
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
    omg roflcopter, piccie uit een topic @ MF !

Wil ik ook
      zondag 21 maart 2010 @ 23:43:43 #3
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79432878
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 23:25 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Die opmerking van jou over hard rijden met een motorfiets ('daar was ik nooit op gekomen, gewoon lekker toeren') moeten we dus ook met een korrel zout nemen.
    Mwah.. je laat je toch een beetje meeslepen he.. en op de heenweg was ik braaf toch ??
    Op de terugweg hadden we een mooi stuk lege dijk, en dan mag het wel FF, op de heenweg hadden we valkuilen zat met auto;s in en net na blinde bochten enzo.. terug was een stuk rustiger

Trouwens; als jij ook maar half je best doet ben ik helemaal nergens meer; het einde van jouw 2e versnelling is mijn topsnelheid
    De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
    pi_79432942
    Beetje jammer WB, om alles zo te relativeren. Je hebt gewoon gefaald in een combi van te weinig rijervaring in het algemeen, met de motor, te agressieve ZX-10, testosteroni, overmoedigheid en leeftijd Maar heb je je motor(band) nu tegen een stoeprand gebatst of alleen je voet?

Onverwachte meet OPM was er dus stieken ook

Vandaag ook voor het eerst sinds weken weer even opgestapt en naar mijn ouders gereden Verademing wat betreft gevoelstemperatuur en wegdek.
    pi_79433143
    Zit nog eens te kijken WB, bij Ameiden zijn we er af gegaan, klopte. Later zouden we dan weer terug moeten draaien richting Schoonhoven / lekdijk? Maar ik weet bijna zeker dat we daar al eerder langs waren gereden vandaag, dat truckersbedrijf, het ruime asfalt, de bochten, kwam me zo bekend voor
    pi_79433166
    Meer pics

En het is vast al gezegd, maar wat voor moter heb je precies Sounddragon? Ben niet zo thuis in dat type
    pi_79433271
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mwah.. je laat je toch een beetje meeslepen he.. en op de heenweg was ik braaf toch ??
    Op de terugweg hadden we een mooi stuk lege dijk, en dan mag het wel FF, op de heenweg hadden we valkuilen zat met auto;s in en net na blinde bochten enzo.. terug was een stuk rustiger

Trouwens; als jij ook maar half je best doet ben ik helemaal nergens meer; het einde van jouw 2e versnelling is mijn topsnelheid
    Eerste deel was zeker niet te wild maar wel leuk om te rijden Spannend ook die blinde bochten En de dijk ja... wat moet er nog over gezegd worden Het was een prima 1e échte rit van dit jaar
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Bunnybeater het volgende:
    Meer pics

En het is vast al gezegd, maar wat voor moter heb je precies Sounddragon? Ben niet zo thuis in dat type
    Zon hoge, vieze, waarmee je over alles en iedereen kan rijden terwijl je aan het drinken bent uit je AA-flesje En geen pics, ook mijn camera leeg. En geen mobiel foto's want die had WB nodig om OPM te bellen
      maandag 22 maart 2010 @ 00:02:43 #8
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79433746
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Bunnybeater het volgende:
    Meer pics

Een redelijk aangepaste Honda Africa Twin
    Noppen zaten er nu niet onder, heb 2 sets wielen, staat nu op wat meer asfalt georienteerde banden op goudkleurige velgen.

Meer pic's van de rit heb ik niet geschoten, niet meer aan gedacht

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 22-03-2010 02:06:27 ]
    De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
    pi_79434359
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
    goudkleurige velgen.
    pi_79434462
    tvp
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_79436856
    Morgen

ook weer vermaakt gister SD was goed aan t raggen op die twin tijdens het korte stukje dat ik erbij was CP stuurt idd lekker door op die pekelaar, dat moet wel continu gas tot t naadje zijn volgens mij na ons scheiden via de lekdijk terug, lekker uurtje sturen op een verlaten dijk

oja beetje jammer dat ik men B12 nog had neergelegd
    pi_79437144
    OPM, crashie net zoals WB? wat is er met de OG's aan de hand?
    pi_79437749
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Vorige keer niks van gemerkt.
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Morgen

ook weer vermaakt gister SD was goed aan t raggen op die twin tijdens het korte stukje dat ik erbij was CP stuurt idd lekker door op die pekelaar, dat moet wel continu gas tot t naadje zijn volgens mij na ons scheiden via de lekdijk terug, lekker uurtje sturen op een verlaten dijk

maandag 22 maart 2010 @ 09:51:46 #14
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79438709

TVP
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
      maandag 22 maart 2010 @ 10:13:10 #15
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79439184
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 23:45 schreef Bunnybeater het volgende:
    Beetje jammer WB, om alles zo te relativeren. Je hebt gewoon gefaald in een combi van te weinig rijervaring in het algemeen, met de motor, te agressieve ZX-10, testosteroni, overmoedigheid en leeftijd Maar heb je je motor(band) nu tegen een stoeprand gebatst of alleen je voet?
    Hey lieverd. Wanneer kom je ook weer eens?

Er is al genoeg over gezegd, maar het was wel even wat meters tussen wegdek, stoeprand, en misschien voor en achterwiel ook op verschillend wegdek. Rijschool -1 niveau.
    Zit nu met de voet ophoog, nachtje is niet meegevallen.
    quote:
    Onverwachte meet OPM was er dus stieken ook

Hij heeft thuis nog geen internet.
      maandag 22 maart 2010 @ 10:17:06 #16
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      maandag 22 maart 2010 @ 10:26:55 #17
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79440014
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
    Jullie doen het erom he? Gelukkig kan ie daar wel tegen
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 10:13 schreef Worldbeater het volgende:
    Hey lieverd. Wanneer kom je ook weer eens?

Er is al genoeg over gezegd, maar het was wel even wat meters tussen wegdek, stoeprand, en misschien voor en achterwiel ook op verschillend wegdek. Rijschool -1 niveau.
    Zit nu met de voet ophoog, nachtje is niet meegevallen.

Als ik had geweten dat het zo goed zou zijn, was er misschien nog wel een poging gewaagd. Maar was ook niet zo lekker de afgelopen dagen. En nee, het was niet een spontane "oogontsteking"
    pi_79440088
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef Sounddragon het volgende:

Een redelijk aangepaste Honda Africa Twin
    Noppen zaten er nu niet onder, heb 2 sets wielen, staat nu op wat meer asfalt georienteerde banden op goudkleurige velgen.
    Jammer alleen dat je met dit soort bikes geen chicks kunt hosselen bij de club en ze toch net wat te kort komen als je niet alleen in de stad wil raggen/door het bos blubberen Een wheelie trekken op de snelweg zit er niet bij, dus een ZX12 of Busa is altijd nodig ter compensatie

Zeker als je serieus genomen wilt worden in een gesprek ("Ja, maar ik heb ook een ZX-12 ")
    pi_79440743
    Ik zwaai naar dieren.
      maandag 22 maart 2010 @ 11:24:37 #21
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79441118
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef Bunnybeater het volgende:

Hij was gelukkig al goed 'ingegleden' door Hicham.
    quote:

Als ik had geweten dat het zo goed zou zijn, was er misschien nog wel een poging gewaagd. Maar was ook niet zo lekker de afgelopen dagen. En nee, het was niet een spontane "oogontsteking"
    Met ons is het altijd goed. Niet zo lekker, ook een belastingaanslag binnen?
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 10:47 schreef Bunnybeater het volgende:
    Zeker als je serieus genomen wilt worden in een gesprek ("Ja, maar ik heb ook een ZX-12 ")

Jij in gesprek met een collega .. en de F650.

Ik had twee jaar terug ook onbekende visite, partners van de collega's van dinnetje. (kan je het volgen )
    De ene net het rijbewijs, de andere was bezig. Wat waren ze minzaam aan het kijken naar de Trophy 1200.
    Bij voorbaat kansloos.

De monden vol over supersports en circuitrijden.
    Vuile beunkoe should teach them á lesson.
    pi_79441396
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef Worldbeater het volgende:

behalve op het rechte stuk
      maandag 22 maart 2010 @ 11:36:30 #23
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79441462
    Wat een verhalen
      maandag 22 maart 2010 @ 11:45:14 #24
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79441741
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 11:34 schreef Den_Haag het volgende:

behalve op het rechte stuk

Die ene gast ook .. 200 op het rechte stuk is niks.
    Moet het rijbewijs nog halen.
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 11:36 schreef koffiekoekje het volgende:
    Wat een verhalen
    Yeah jij niks meegemaakt gisteren? Niet gereden is niet geleefd.
      maandag 22 maart 2010 @ 11:47:58 #25
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79441827
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Yeah jij niks meegemaakt gisteren? Niet gereden is niet geleefd.
    True ik werd geleefd
      maandag 22 maart 2010 @ 11:48:50 #26
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79441844
    Hang net de huisarts op ..dinnetje was aan het aandringen dat ik moest bellen.
    Eerste even gegoogled , en zag dat ze toch al snel onstekingremmers pakken.
    Affijn ik leg even de dikke voet uit..
    Waarom belt u nu pas, het is al half twaalf?

Nou.. eh.. dacht het gaat wel over met 1-2 dagen, en kan altijd nog over een paar dagen komen.
    Ze klonk een beetje streng.

Vanmiddag dus langs.
    pi_79442062
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
    Met ons is het altijd goed. Niet zo lekker, ook een belastingaanslag binnen?
    Van de belasting krijg ik altijd een aardig bedrag terug Iets met vestzak broekzak
    Was slechts een verkoudheid, maar dat vele hoesten zag ik niet zitten
    quote:
    Ik had twee jaar terug ook onbekende visite, partners van de collega's van dinnetje. De ene net het rijbewijs, de andere was bezig. Wat waren ze minzaam aan het kijken naar de Trophy 1200. Bij voorbaat kansloos.

Precies dat.
    Je kan het Joel wel uitleggen, maar die krijgt het natuurlijk nooit uitgelegd aan zijn vriendjes van de creche
    pi_79443492
    Druk ik op de SALES van de Leertent, krijg je een heel huillie verhaal
    pi_79443633
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 11:48 schreef Worldbeater het volgende:

Nou.. eh.. dacht het gaat wel over met 1-2 dagen, en kan altijd nog over een paar dagen komen.

Vanmiddag dus langs.
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_79443954
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef Bunnybeater het volgende:

was bij het eruit halen vd berging. hij ging netjes in het zand liggen op een crashpad, duostepje en dember bij het meeten zat het zand nog in de stuurdop
      maandag 22 maart 2010 @ 12:54:00 #31
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79444070
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef Bunnybeater het volgende:

Van de belasting krijg ik altijd een aardig bedrag terug Iets met vestzak broekzak
    Zo is het wel ja.
    quote:
    Was slechts een verkoudheid, maar dat vele hoesten zag ik niet zitten [ afbeelding ]

Precies dat.
    Je kan het Joel wel uitleggen, maar die krijgt het natuurlijk nooit uitgelegd aan zijn vriendjes van de creche
    Joel? Who the fuck is that?

Die kan ik alleen maar voor Youtube zetten. Teletubbies.
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef Geerd het volgende:

Verdomme vanochtend willen trainen. De dood of de gladiolen. Final batlle WB vs WB.

Dinnetje lekker slim.. als je je verveeld doe je ff de belastingen vandaag.
    pi_79444124
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

was bij het eruit halen vd berging. hij ging netjes in het zand liggen op een crashpad, duostepje en dember bij het meeten zat het zand nog in de stuurdop
      maandag 22 maart 2010 @ 12:56:09 #33
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79444129
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 12:54 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Zo is het wel ja.
    [..]

Joel? Who the fuck is that?

Die kan ik alleen maar voor Youtube zetten. Teletubbies. [ afbeelding ]
    [..]

Verdomme vanochtend willen trainen. De dood of de gladiolen. Final batlle WB vs WB.

Dinnetje lekker slim.. als je je verveeld doe je ff de belastingen vandaag.
    Is dit nu een afmelding voor de Zandfoort circuit loop
      maandag 22 maart 2010 @ 13:00:42 #34
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79444262
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 12:34 schreef Bunnybeater het volgende:
    Druk ik op de SALES van de Leertent, krijg je een heel huillie verhaal
    Maar we dwalen af.
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:

Is dit nu een afmelding voor de Zandfoort circuit loop
    Ik mag het niet hopen.
    pi_79444545
    Oh ja, wie hadden zich daar ook alweer nog meer voor aangemeld? Bazzie en Cageon? Misschien moet er gewoon een agenda komen, geplande circuitdagen en uitstapjes e.d. in de OP. Zodat je weet waar je Fok!MC'ers onverwacht lastig kunt vallen op een saaie vrije dag

Tenzij je bang bent voor de AIVD natuurlijk O.a. OPM, Cageon en WB hebben toch een reeks circuitdagen in de agenda staan? (Zandvoort , Assen te ver )

Afgelopen meet stond ook al tijden vast, maar raakt toch op de achtergrond
    Sowieso de huidige OP.
      maandag 22 maart 2010 @ 13:13:44 #36
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79444756
    quote:
    Als het nou lekker was
      maandag 22 maart 2010 @ 13:31:34 #38
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79445249
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef Bunnybeater het volgende:
    Oh ja, wie hadden zich daar ook alweer nog meer voor aangemeld? Bazzie en Cageon? Misschien moet er gewoon een agenda komen, geplande circuitdagen en uitstapjes e.d. in de OP. Zodat je weet waar je Fok!MC'ers onverwacht lastig kunt vallen op een saaie vrije dag
    Bazziek en Cageon doen net zo goed aan de circuitrun mee als het afgelopen ritje.
    Wel de intentie tot meedoen geven, maar niet doen.
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Als het nou lekker was
    Het licht kan toch uit?
    pi_79445360
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
    Wel de intentie tot meedoen geven, maar niet doen.
    Dat was toch het hele idee van de MC?
    pi_79445814
    Dat topic: User not allowed to access this forum
    Hoe werkt dat ook alweer, is toch het Offtopic forum? Toegang tot vragen of alleen toegang na x aantal posts?
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:34 schreef BazzieK het volgende:
    Dat was toch het hele idee van de MC?
    Ieder stelt zo zijn eigen voorwaarden. Zitten er toch ook tussen die alleen komen als -XX- er is ?
    pi_79445865
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Bunnybeater het volgende:
    [..]

Ieder stelt zo zijn eigen voorwaarden. Zitten er toch ook tussen die alleen komen als -XX- er is ?
    Ikookhier? Achja, Makster komt alleen als Rib-I er is, weet niet wat enger is.
    pi_79445930
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:48 schreef BazzieK het volgende:
    Ikookhier?
    Als jij het zegt en ik het dacht moet er wel een kern van waarheid in zitten

pi_79446053
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

Als jij het zegt en ik het dacht moet er wel een kern van waarheid in zitten [ afbeelding ]

maandag 22 maart 2010 @ 14:14:56 #44
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79446927
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:16 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Als het nou lekker was
    Afgaande op de foto's op d'r motorstek.. kan ik er niet veel verkeerds aan vinden
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 22 maart 2010 @ 14:19:03 #45
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79447074
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 11:48 schreef Worldbeater het volgende:

Vanmiddag dus langs.
    Toch wel wat meer au als gedacht ja ??

Ik had 2 weken geleden ook zoiets; mooie slide op een rotonde met de noppenen eeeventjes met het steppie de kuit meegenomen.. een week lopen hinkepinken door een gecrunchte pees
    Die roze pilletjes doen het dan prima (ibu)
    pi_79447443
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:14 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Afgaande op de foto's op d'r motorstek.. kan ik er niet veel verkeerds aan vinden
    SPOILER
    quote:
    [message=15476814,noline]Worldbeater schreef op 22 maart 2010 @ 13:21[/message]:
    Dus als we gaan samenwonen is het na zes maanden over.

maandag 22 maart 2010 @ 14:31:45 #47
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79447558
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:28 schreef BazzieK het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

En dus ??
    pi_79447576
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En dus ??
    Twee enge oude mannen.
      maandag 22 maart 2010 @ 14:45:49 #49
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79448062
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Twee enge oude ervaren mannen.
    Zie het eerst maar eens te worden
    pi_79448082
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zie het eerst maar eens te worden
    Bij het woordje ervaren komen er beelden van de Mart Smeets truien dragende HOP bezoekers die ik ooit aangehouden heb bovendrijven.
      maandag 22 maart 2010 @ 14:51:06 #51
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79448228
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Bij het woordje ervaren komen er beelden van de Mart Smeets truien dragende HOP bezoekers die ik ooit aangehouden heb bovendrijven.
    Gelukkig ligt dat aan jou, en niet in mijn kledingkast
    pi_79448265
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gelukkig ligt dat aan jou, en niet in mijn kledingkast
    Weet je dat zeker, je rijd toch niet voor niets zo'n allroad.
      maandag 22 maart 2010 @ 15:00:10 #53
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79448554
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:52 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Weet je dat zeker, je rijd toch niet voor niets zo'n allroad.
    Want... dat is leeftijd gerelateerd ??

Wat een heerlijke en schattig kortzichtige redenering
    pi_79448729
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Sounddragon het volgende:

Wat een heerlijke en schattig kortzichtige redenering

maandag 22 maart 2010 @ 15:06:16 #55
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79448794
    pi_79449250
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef BazzieK het volgende:

[..]

aangehouden nog wel

Achterschijf rem doormidden zeker te warm geworden ofzo.
    Wat kost zoon kreng wel niet.

heb jij toevallig nog wat liggen wb?

[ Bericht 11% gewijzigd door Geerd op 22-03-2010 15:24:41 ]
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_79450703
    tvp
      maandag 22 maart 2010 @ 16:03:23 #58
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79451020
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef Geerd het volgende:
    Achterschijf rem doormidden zeker te warm geworden ofzo.
    Wat kost zoon kreng wel niet.

heb jij toevallig nog wat liggen wb?
    Doe een bod op mijn oude Trophy, de remschijf was nog het enige goede.
      maandag 22 maart 2010 @ 16:08:23 #59
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79451261
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Bunnybeater het volgende:
    Als jij het zegt en ik het dacht moet er wel een kern van waarheid in zitten
    Hij is wel opvallend stil he.
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:32 schreef BazzieK het volgende:

Twee enge oude mannen.
    Blote bil.

Supergod.

pi_79451381
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
    [..]

Blote bil.

[ afbeelding ]

Supergod.

[ afbeelding ]

maandag 22 maart 2010 @ 16:12:41 #61
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79451467
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef Sounddragon het volgende:

Toch wel wat meer au als gedacht ja ??
    Volgende dag is altijd slechter, maar had verwacht dat het morgen wel weer over zou zijn.
    Maar hij wordt nu gestaag alleen maar dikker.

Anyway, pics gemaakt, niets gebroken.
    Nu dus even niet trainen en maar hopen dat de zwelling weg is van het weekend.
    quote:
    Ik had 2 weken geleden ook zoiets; mooie slide op een rotonde met de noppenen eeeventjes met het steppie de kuit meegenomen.. een week lopen hinkepinken door een gecrunchte pees
    Die roze pilletjes doen het dan prima (ibu)
    Het blijven jongetjes.
      maandag 22 maart 2010 @ 16:14:27 #62
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79451558
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 16:10 schreef BazzieK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Mijn lichaam is nu op zijn top. De sex is wel wat minder geworden.
    En had ik het over concentratie .. welke concentratie?
    Eh waar ging het over..
    pi_79451593
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Eh waar ging het over..
    pi_79451771
    leest deze niet mee? Of ben je van plan daar vanavond achter te komen?
    pi_79451888
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef cageon2 het volgende:
    leest deze niet mee? Of ben je van plan daar vanavond achter te komen?
    Dat wordt weer heel veel editten. Of krijgen we straks zoiets a la CP:
    quote:

De sex is wel wat minder geworden.
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 21:00 schreef Worldbeater het volgende:

Dat heb ik gemerkt ja.
    pi_79452017
    quote:

[..]

Dinnetjes lichaam is nu niet zo top. De sex is ook wat minder geworden.
    Eh waar ging het over..
    QFT
    pi_79452033
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef cageon2 het volgende:

[..]

QFT
    Welk gedeelte?
    pi_79452052
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Welk gedeelte?
    re-read
    pi_79452116
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef cageon2 het volgende:

[..]

re-read
      maandag 22 maart 2010 @ 17:02:15 #70
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79453718
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    pi_79453827
    quote:

[..]

Eh waar ging het over..
    wat een ninja edit jonguh! Gelukkig was ik net op tijd!
      maandag 22 maart 2010 @ 17:06:06 #72
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79453895
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 17:04 schreef cageon2 het volgende:

[..]

wat een ninja edit jonguh! Gelukkig was ik net op tijd!
    Dikke duim.
    quote:
    [message=15410907,noline]SilenT schreef op 16 maart 2010 @ 22:22[/message]:

[...]

hm :/
    Als ik bij mijn vriendin ben zal ik t is opmeten
    Sexy hoor.
      maandag 22 maart 2010 @ 17:06:49 #73
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79454000
    Ik mis toch een onderdeel geloof ik

pi_79454013
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 17:06 schreef Worldbeater het volgende:
    Vanaf waar moet ik het TLR topic lezen / ophalen motor?
    Zal wel op een zaterdag zijn.
    vorige week zaterdag idd...
    pi_79454036
    binnenkort bij motormaat in a'dam te zien ook denk ik.
    pi_79454154
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 17:06 schreef Worldbeater het volgende:
    [..]

Sexy hoor.
    pi_79454176
    beter
      maandag 22 maart 2010 @ 17:14:14 #80
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79454221
    quote:
    Ben net op zaterdag aangeland. Bericht dat'ie verkocht is.
    De rel viel wel mee.

[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 22-03-2010 17:21:35 ]
      maandag 22 maart 2010 @ 17:21:14 #81
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      maandag 22 maart 2010 @ 17:25:02 #82
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79454635
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Den_Haag het volgende:

[ afbeelding ]
    Ehhh. die rode spiegels.. is dat fototechnisch of moeten die er nog vanaf ??
    pi_79454779
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat wordt weer heel veel editten. Of krijgen we straks zoiets a la CP:
    [..]

[..]

quote:
    Op maandag 22 maart 2010 16:23 schreef cageon2 het volgende:

[..]

QFT
    Die van juist leest dus duidelijk niet mee
    pi_79454876
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 17:21 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Kan je ook overal bij om te poetsen.
    zal ik vragen of hij dat meteen wil doen.
      maandag 22 maart 2010 @ 17:34:50 #85
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79455009
    Knappe koppen .. wat is het antwoord op onderstaande vraag?
    quote:
    6f 00 HEX to decimal
    +
    quote:
    do not forget to reverse the byte order when coverting
    Cageon?
    pi_79455510
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 17:34 schreef Worldbeater het volgende:
    Knappe koppen .. wat is het antwoord op onderstaande vraag?
    [..]

+
    [..]

Cageon?
    28416, aldus windows calculator
    pi_79455844
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 17:50 schreef Roderick2085 het volgende:

[..]

28416, aldus windows calculator
    Ik zou niet eens weten wat ik in zou moeten voeren.
    pi_79456096
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 18:00 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ik zou niet eens weten wat ik in zou moeten voeren.
    als je een vinkje zet bij uitgebreid, kan je gewoon hex selecteren dan dus gewoon 6f00 invullen en op dec klikken, moet zelfs jou lukken
    pi_79456129
    Volgens mij ben je de byte order wissel vergeten roderick
    6**16 + 15 is volgens mij t antwoord
    pi_79456723
    hex

Ik zwaai naar dieren.
    pi_79456762
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef Geerd het volgende:
    hex

[ afbeelding ]
    pi_79456862
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 18:09 schreef cageon2 het volgende:
    Volgens mij ben je de byte order wissel vergeten roderick
    6**16 + 15 is volgens mij t antwoord
    Ik heb het gewoon in windows calculator ingevult, weet niet meer precies hoe het werkt
    pi_79457267
    Die 6f omruilen met de 00 en dan in calc knikkeren
      maandag 22 maart 2010 @ 19:02:09 #94
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79458005
    Pixels

pi_79458088
    Zo ff wat meer ruimte in de schuur gemaakt, ga denk ik woensdag beginnen met de blokwissel van de GS Dat geluid is nu wel erg lomp bij het terugschakelen, ik gok een puinhoop tussen de tandwielen te vinden...
      maandag 22 maart 2010 @ 19:15:01 #96
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79458566
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Den_Haag het volgende:

[ afbeelding ]
    Motorblok ligt naast je motor. Jij blinde!

pi_79458596
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 19:02 schreef koffiekoekje het volgende:
    Pixels

[ afbeelding ]
    moooooooi
      maandag 22 maart 2010 @ 19:39:33 #98
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
      maandag 22 maart 2010 @ 19:40:25 #99
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79459908
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef cageon2 het volgende:

[..]

moooooooi
    Hebben
    pi_79460180
    maar natuurlijk
      maandag 22 maart 2010 @ 19:51:53 #101
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79460565
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef cageon2 het volgende:
    maar natuurlijk
    Dan moet je sparen
    pi_79460619
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Dan moet je sparen

KTM + Blade verkopen en dan eentje zonder kenteken aanschaffen.
      maandag 22 maart 2010 @ 19:53:29 #103
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79460659
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
    Ik heb zin om te trekken
      maandag 22 maart 2010 @ 20:52:55 #104
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79465544
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Worldbeater het volgende:
    Geerd ging nog wat organiseren las ik gisteren?

[ afbeelding ]

Krijgen we korting.
    Uhmzz heb ik weer wat gepost naar 6 L bier ofzo?
    Ik zwaai naar dieren.
      maandag 22 maart 2010 @ 22:09:54 #106
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79468825
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 21:20 schreef Geerd het volgende:

Uhmzz heb ik weer wat gepost naar 6 L bier ofzo?
    quote:
    Op zondag 21 maart 2010 23:26 schreef Geerd het volgende:
    Zo te horen binnenkort maar een keer een ouwe lullen toer route doen??
    pi_79469095
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[..]
    Aah kijk thanks dokter zei al dat ik meer water moest drinken maar helpt niet echt
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_79469132
    past beter bij WB zijn huidige tempo.
    pi_79469265
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 22:14 schreef Den_Haag het volgende:
    past beter bij WB zijn huidige tempo.
    Ik doe mee
    Ik zwaai naar dieren.
      maandag 22 maart 2010 @ 22:19:07 #110
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      maandag 22 maart 2010 @ 22:24:57 #111
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_79469842
    Even snel een tvp voor het topic weer vol is
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
      maandag 22 maart 2010 @ 23:19:06 #112
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79472828
    Ik snap nu waarom men sport :p na die rit gisteren doen mijn bovenbenen best zeer :p flink mee gewerkt..
    pi_79473172
    Lekker ritje was dat zeg, iedereen gewond en pijntjes.
      maandag 22 maart 2010 @ 23:25:58 #114
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79473175
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
    Ik snap nu waarom men sport :p na die rit gisteren doen mijn bovenbenen best zeer :p flink mee gewerkt..
    Jij ziet ook elke keer ineens overal paaltjes volgens mij, ik zag je steeds slalommen terwijl je op een leeg stuk weg reed
    pi_79474297
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef BazzieK het volgende:
    Lekker ritje was dat zeg, iedereen gewond en pijntjes.
    nu weet je wat voor ritjes ze gedaan hebben
      dinsdag 23 maart 2010 @ 08:01:02 #116
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79478010
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jij ziet ook elke keer ineens overal paaltjes volgens mij, ik zag je steeds slalommen terwijl je op een leeg stuk weg reed
    pi_79478443
    XX wil een TL[R|S]
    pi_79479560
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 08:35 schreef cageon2 het volgende:
    XX wil een TL[R|S]
    Trilt zo lekker he, zo'n 2 cilinder.
    pi_79479934
    ze is dus toe aan 2 op-en-neer bewegende cilinders ipv eentje?
    pi_79480080
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
    pi_79481250
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
    zuigers, denk ik eigenlijk.... lekker dubbelzinnig
    pi_79486446
    Aardige fotoserie in het RWP Topic Reactie 1 & Reactie 2
    Zo plat met de kawa En zo groen

En -XX- een TL, bronnen? (duh, misschien het TL topic, maar doe is ff makkelijk ) Eerst zien dan geloven.
    pi_79486608
    quote:
    -XX- schreef op 22 maart 2010 @ 21:45:
    Maar: Ik ben alvast bezig met een vooronderzoek voor later. Wat mijn opvolger eventueel kan gaan worden.

Is deze motor geschikt voor een slanke dame rond de 1.72, of moet ik nog wat meer boterhammen eten?
    Is deze motor geschikt als 2e motor na een SZR 660 (1 cilinder)?
    Is deze motor tammer dan de Daytona 675?
    Is deze motor zwaar, log en moeilijk te sturen?
    Geeft deze motor niet een TE voorover gebogen houding?
    Trilt het?

TL is overrated.
    pi_79487047
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 12:48 schreef Bunnybeater het volgende:
    Aardige fotoserie in het RWP Topic Reactie 1 & Reactie 2
    Zo plat met de kawa En zo groen
    zooo super ziek
    pi_79487056
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 12:52 schreef Bunnybeater het volgende:

[..]

TL is overrated.
    wat hij zegt
    pi_79487910
    als het zo door gaat is mijn motor voor de pasen gereed
    pi_79497440
    Zo nieuw rubbertje achter, morgen nieuwe schijf en blokjes is het geld weer op en een volle tank.
    Ik zwaai naar dieren.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 17:41:12 #128
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79498702
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 17:09 schreef Geerd het volgende:
    Zo nieuw rubbertje achter, morgen nieuwe schijf en blokjes is het geld weer op en een volle tank.
    Remschijfje had ik in Engeland gekocht. Heb je straks wel een WAVE erop?

Pffffrt vandaag gewerkt, ze stonden voor de deur vanochtend om me te halen.
    Ik lag eindelijk lekker te slapen om half negen.Ze trokken het niet op kantoor.
    Ben net weer thuis gebracht.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 17:42:15 #129
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79498740
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
    als het zo door gaat is mijn motor voor de pasen gereed
    Gisteren al 50% gedaan toch...

Beetje betaalbare beun?
    pi_79499544
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 17:42 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Gisteren al 50% gedaan toch...

Beetje betaalbare beun?
    heel erg betaalbaar
      dinsdag 23 maart 2010 @ 18:26:46 #131
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79500438
    zo even eten en dan kijken of ik men blok uit het andere frame krijg zoja dan morgen blokwissel
    pi_79507429
    succes CP!
    net nog ff geschuurd, denk dat er maar gewoon wat lak tegenaan moet nu... tis toch maar tijdelijk...

en! Regenbanden zijn OK dit seizoen
      dinsdag 23 maart 2010 @ 22:23:32 #133
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79511505
    Ik mis iets geloof ik !

pi_79511569
    remmen!
    pi_79511587
    ik gok dat je het frame verplaatst hebt, ipv t blok.. in eerste instantie..
      dinsdag 23 maart 2010 @ 22:25:24 #136
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79511605
    Morgen weer opgehaald worden door een collega .. net maar ff naar de quad gekeken.
    Die kan ik wel rijden. Alleen remmen met de hiel dan.

Bougie vonkt ook zonder dodemansknop.
    Vlotterbakje komt benzine uit.

Start niet.

Bougie blijft droog .. carb dus later verwijderen en doorspuiten.
      dinsdag 23 maart 2010 @ 22:26:16 #137
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      dinsdag 23 maart 2010 @ 22:54:56 #138
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79513179
    quote:
    Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef cageon2 het volgende:
    ik gok dat je het frame verplaatst hebt, ipv t blok.. in eerste instantie..
    Klopt. Verbazingwekkend hoe ligt de losse delen afzonderlijk zijn Blok samen getilt met een maat van me. Zit nu even te twijfelen hoe wie wat waar. Denk toch maar de cilinders eraf trekken, nokkenaskettingspanner 1 draadgat opfrissen, nieuwe pakkingen, oliewissel. Grote grote beurt

Alleen kan het eigenlijk even niet missen Dus denk dat ik maar komende weken ga fietsen, en de GS rustig aan zomerklaar maak.
    pi_79514732
    avond
    pi_79518388
    morguh
    pi_79519166
    mogguh
    Out of my mind, back in 5 minutes . . .
      woensdag 24 maart 2010 @ 08:42:12 #142
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_79519179
    Goerdemorgen
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      woensdag 24 maart 2010 @ 09:55:32 #143
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79521119
    mogguh
      woensdag 24 maart 2010 @ 09:56:44 #144
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79521156
    Middag
    pi_79521502
    wat nieuwe spullen besteld voor de bike. Dit weekend langsbrengen voor installatie
      woensdag 24 maart 2010 @ 10:15:09 #146
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79521791
    Waar moet ik dan aan denken DH, knipperlichten en spiegels ?
      woensdag 24 maart 2010 @ 10:24:08 #147
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79522162
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 09:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
    Middag
    Voor mij niet; ik ben vroeg vandaag
      woensdag 24 maart 2010 @ 11:16:04 #148
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79524189
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
    Waar moet ik dan aan denken DH, knipperlichten en spiegels ?
    Olie, filter en koelvloeistof.

Brengen is lopen?
    pi_79524249
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Olie, filter en koelvloeistof.

Brengen is lopen?
    Zo ongeveer. het schiet lekker op.
      woensdag 24 maart 2010 @ 11:20:16 #150
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79524376
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      woensdag 24 maart 2010 @ 11:21:47 #151
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79524439
    Straks eens inkopen gaan doen:
    http://motorcycleproducts.co.uk/
    Remschijven zijn echt waaaayyyyyy cheaper.
    131 euro (129 pond) ipv 230 euro bij de dealert of 200 in duitsland.........

[ Bericht 18% gewijzigd door bvvt op 24-03-2010 11:32:39 ]
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    pi_79536288
    mijne was 121had ook wel 200 of meer verwacht eigenlijk dus viel weer mee
    Ik zwaai naar dieren.
      woensdag 24 maart 2010 @ 17:32:10 #153
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79538189
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 11:21 schreef bvvt het volgende:
    Straks eens inkopen gaan doen:
    http://motorcycleproducts.co.uk/
    Remschijven zijn echt waaaayyyyyy cheaper.
    131 euro (129 pond) ipv 230 euro bij de dealert of 200 in duitsland.........
    Ebay <100 euro de twee. Wave en orgineel uit China.
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 16:43 schreef Geerd het volgende:
    mijne was 121had ook wel 200 of meer verwacht eigenlijk dus viel weer mee
    Omdat het een achterremschijf is.

Remschijf voor de auto is trouwens dubbel en geventileerd.
    30 euro. Laten ze dat eens verklaren.
      woensdag 24 maart 2010 @ 17:38:38 #154
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79538389
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 17:32 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Linkje???
    Anders geloof ik je niet
    quote:

Aantallen????
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    pi_79544346
    Dit weer heeft slechte invloed op mijn sociale rijgedrag.
    Meer mensen daar last van?

Of zaten jullie allemaal te werken, noobs!!
      woensdag 24 maart 2010 @ 20:21:32 #156
    19297 stinkie
    Homo Tampeloeris Collosalus
    pi_79544504
    4 maanden stilstaan zonder optimate, in 1 keer starten
    Net een zacht spinnend poesje
    Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_79544514
    avond
    pi_79545777
    heb me net asociaal misdragen op de CBR600F van mijn vriendin... moest ff rondje rijden om wat te checken. Maar rijd toch wel leuk (ook al is t 25kW)
      woensdag 24 maart 2010 @ 20:47:55 #160
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79545863
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 17:32 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[..]

Zou je van de chinese troep serieus je leven laten afhangen ?

Ik heb slechte ervaringen met stalen objekten die in China vervaardigd zijn
    pi_79545902
    als jij je leven af laat hangen van je achterrem....... vraag ik me af wie er nou gek is..
    pi_79546869
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef Bunnybeater het volgende:
    Mooiweerrijder. [/MF]

pi_79547350
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 20:46 schreef cageon2 het volgende:
    vriendin...
    pi_79547473
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 21:19 schreef BazzieK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    vraag maar aan Geerd, die heb dr 2 jaar geleden al gezien. toen nog op een scootert.
    pi_79547674
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 21:21 schreef cageon2 het volgende:

[..]

vraag maar aan Geerd, die heb dr 2 jaar geleden al gezien. toen nog op een scootert.
    Geert, doe eens painten.
      woensdag 24 maart 2010 @ 21:27:51 #166
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79547731
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef cageon2 het volgende:
    als jij je leven af laat hangen van je achterrem....... vraag ik me af wie er nou gek is..
    Ik, want die gebruik ik net zoveel als voor

Offroad zelfs alleen achter
      woensdag 24 maart 2010 @ 21:41:46 #167
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79548400
    Achterrem, wasda
      woensdag 24 maart 2010 @ 21:48:34 #168
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79548731
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
    Achterrem, wasda
    bij jou; dat roestige ding

Ander type brommer, andere rijstijl
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:12:26 #169
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79550013
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
    Zou je van de chinese troep serieus je leven laten afhangen ?

Ik heb slechte ervaringen met stalen objekten die in China vervaardigd zijn
    Zal je nog verbazen hoeveel er uit China komt.
    Made in France badkranen, harde pakking (Hofland Deltaflex) 'Made In Holland'.
    Liepen daar zo van de lopende band terwijl een collega fabrieksbezoek ter plaatse deed.

Made in China ophanghaken overigens uit Nederland. Maar dat is een ander verhaal / patentkwestie.

Braking heeft een serie remschijven gehad die letterlijk explodeerden.
    En dat is beroemde kwaliteit.

Oorsprong zegt niet alles.
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:12:51 #170
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79550247
    nu moet je alleen nog gaan rennen WB
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:18:34 #172
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:18:57 #173
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79550342
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Zal je nog verbazen hoeveel er uit China komt.
    Made in France badkranen, harde pakking (Hofland Deltaflex) 'Made In Holland'.
    Liepen daar zo van de lopende band terwijl een collega fabrieksbezoek ter plaatse deed.

Made in China ophanghaken overigens uit Nederland. Maar dat is een ander verhaal / patentkwestie.

Braking heeft een serie remschijven gehad die letterlijk explodeerden.
    En dat is beroemde kwaliteit.

Oorsprong zegt niet alles.
    Misschien dat braking ook eens een chineesje had geprobeerd ?
    pi_79550359
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:18 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dan geloof je me niet.
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:19:29 #175
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79550369
    quote:
    Ik had post vandaag.

[ link | afbeelding ]
    Dat was een flinke enveloppe
    pi_79550370
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Misschien dat braking ook eens een chineesje had geprobeerd ?
    me love you long time
    pi_79550437
    verveling
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:20:59 #178
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79550452
    Hoe is t met de voet wb?
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:26:20 #179
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79550738
    scighera schreef op 07 februari 2009 @ 23:23

ehm, heb nu chineze zooi op de motor, zit er net op met nieuwe blokken en gereviseerde Tokico's + stalen leidingen, heb ze nog niet echt kunnen testen aangezien ik de blokken nog moet inremmen en het weer ook niet meezit (vorige ABM schijven zijn kromgetrokken door overhitting als het gevolgen van teveel pekel in mijn tokico's.....)

even geen betere foto dan na het wegspoelen van de pekeltroep na de rit (opgehaald bij garage na remrevisie, nieuwe voorvork en nieuwe kettingset)

opmerkingen van garage: schijven paste op de milimeter nauwkeurig, zowel qua diameter, als offset en boutafstand en gatgrootte

mijn ervaring na 1 rit op zeiknat wegdek met een hoop pekel en -1 graad celsius (met 1 noodstop... stomme koekblikkers): geen vreemd remgedrag; gewoon zoals ik verwacht van een tokico 6v met stalen leiding: hendel iets intrekken en je staat zowat gelijk still en hebt een pijnlijk zaakje (bij die noodstop)

wat ik er voor betaald heb? 150e de set via ebay.
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:28:30 #180
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:29:09 #181
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79550900
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
    Hoe is t met de voet wb?
    Dik!

Gaat nie over nie.
    SPOILER
    pi_79551327
    quote:
    Ik had post vandaag.

[ link | afbeelding ]
    Die van mij zal zoek zijn geraakt in de post.
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:42:02 #183
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79551564
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dik!

Gaat nie over nie.
    SPOILER
    Pfoe niet goed Ben nog steeds blij dat het nie erger is afgelopen. Ofja erger, waarschijnlijk had je dan wél de run op zandvoort kunnen doen en was de 10 total geweest
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:46:31 #184
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79551831
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dik!

Gaat nie over nie.
    SPOILER
    sow

Da's best dikachtig
      woensdag 24 maart 2010 @ 22:57:42 #185
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79552425
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef BazzieK het volgende:
    Die van mij zal zoek zijn geraakt in de post.
    Uiteraard!

Gelukkig is je startnummer en tijdchip een paar dagen eerder gekomen.
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
    Pfoe niet goed Ben nog steeds blij dat het nie erger is afgelopen. Ofja erger, waarschijnlijk had je dan wél de run op zandvoort kunnen doen en was de 10 total geweest
    Jep, dikke voet gaat vanzelf over, schade niet.
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
    sow

Da's best dikachtig
    Ja valt ff tegen, heb al twee dagen een prive chauffeur van het werk.
    Dacht wel even maandag een blauwe voet, dinsdag weer voorzichtig trainen.
    Volgend de huisarts ben ik weken met herstel bezig. Dat is wat overdreven.
    pi_79553263
    doet de scoot het niet?
      woensdag 24 maart 2010 @ 23:20:36 #187
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79553329
    quad, achterrem is niet nodig en hij valt niet om bij het stoplicht

Mja, een chauffeur is natuurlijk wel luxe
      woensdag 24 maart 2010 @ 23:32:57 #188
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79553771
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Worldbeater het volgende:

Ja valt ff tegen, heb al twee dagen een prive chauffeur van het werk.
    Dacht wel even maandag een blauwe voet, dinsdag weer voorzichtig trainen.
    Volgend de huisarts ben ik weken met herstel bezig. Dat is wat overdreven.
    Nou, ik als chronisch enkel en voetpatiënt, vind het er best beroerdachtig uitzien

Ik hoop wel dat je je rondje Zv kan doen; zou wel kut zijn als je dat moet missen
      woensdag 24 maart 2010 @ 23:42:44 #189
    211016 Cocktailprikker
    Cocktailprikker
    pi_79554052
    tis goed raak met de lasers en flitserij zeg... lijkt wel een razzia. Goed dat ik nu niet rijd...
    quote:
    MF nijmegen:

Als iemand morgen in de krant of op gld txt leest dat er 5 motorrijders het rijbewijs kwijt zijn, dan ben ik daar een van.. en putzenecker ook.. net met zn 5en staande gehouden door een goude passat.. dus mij zie je de komende 10 dagen niet rijden.. 136 met correctie waar 80 is toegestaan.. hoppa 5 vliegen in een klap, en de overheid ongeveer 2500 euro rijker.. K*TZOOI!!!
      woensdag 24 maart 2010 @ 23:50:32 #190
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79554284
    Iets met billen en blaren

SD is hem ook al ens kwijt geweest, vandaar de wat 'tammere' motorfiets
    pi_79557317
    begrotingstekort he
    pi_79557418
    quote:
    Op maandag 22 maart 2010 19:02 schreef koffiekoekje het volgende:
    Pixels

[ afbeelding ]
    Mijn droommotor!
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 25 maart 2010 @ 08:01:40 #193
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79557555
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef Bunnybeater het volgende:
    Meer mensen daar last van?

Of zaten jullie allemaal te werken, noobs!!
    Ja, dit weer is niet zo goed voor sociale weg gedrag.
    In de winter voel ik mijn achterband z'n grip verliezen.
    Nu kleeft ie echt weer lekker aan het wegdek. Met het sociale gedrag tot gevolg.
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
    tis goed raak met de lasers en flitserij zeg... lijkt wel een razzia. Goed dat ik nu niet rijd...
    [..]

Jep, er zijn ook een paar handige flitsers langs de weg........ een hele creatieveling die de camera steeds op een andere plek neer zet langs de nieuwe dukenburgse weg. erg creatief..... En hij zet en niet op de standaard plaats achter de reclame zuil vlak voor de brug.

Gelukkig spot ik em telkens als ik op de fiets voorbij kom......
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    pi_79559495
    quote:
    [..]
    Een gouden passat Smakeloos grensvolk
    pi_79559521
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 07:45 schreef -XX- het volgende:

[..]

Mijn droommotor!
    Het merk is in ieder geval al goed.
    pi_79559844
    quote:
    [..]

136 na correctie, dus dan reed je minimaal 144 op de teller? Lutser! En dan nog klagen ook, je moet je de ballen uit de broek schamen.
    pi_79559962
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef o-o het volgende:

[..]

136 na correctie, dus dan reed je minimaal 144 op de teller? Lutser! En dan nog klagen ook, je moet je de ballen uit de broek schamen.
    Ga eens terug naar het lestopic.
    pi_79560255
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 09:53 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ga eens terug naar het lestopic.
    Precies!
      donderdag 25 maart 2010 @ 11:10:21 #199
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79562787
    pi_79563322
    kan die prutser niet gewoon op z'n bike blijven zitten
    pi_79563455
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_79564163
    t mooiste is nog dat hoofdje schudden op t eind... zo herkenbaar gelukkig bij mij nog niet zo extreem fout gegaan tot nu toe *klopt af*
      donderdag 25 maart 2010 @ 12:12:10 #203
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79565099
    Motorrijder sleurt agent mee

Zou Fulcrum-X nog 18 zijn?
      donderdag 25 maart 2010 @ 12:17:56 #204
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79565309
    Uitslover die Baksteen
    pi_79570024
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_79572494
    hallooooooooooo FOKKERTJES!
      donderdag 25 maart 2010 @ 17:49:27 #207
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79577942
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      donderdag 25 maart 2010 @ 19:45:11 #208
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79582155
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    pi_79582951
    Maar goed dat CP's motor uit elkaar ligt, anders moesten we nog bezorgd worden ook.
    pi_79583084
    Uhm de andere staat nog in rijdbare staat hoor
    pi_79583158
    Lees net dat het iemand uit het nijmegen topic was, net zen kawa overgespoten...
    pi_79583340
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
    Uhm de andere staat nog in rijdbare staat hoor
    Begrip rijdbaar los gebruikt.
    pi_79583375
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 20:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
    Lees net dat het iemand uit het nijmegen topic was, net zen kawa overgespoten...
    Altijd minder dat soort dingen.
      donderdag 25 maart 2010 @ 21:04:49 #214
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79585789
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 23:19 schreef Den_Haag het volgende:
    doet de scoot het niet?
    Nog niet, zuiger loopt op een bepaald moment vast. Moet nog steeds de kop weer openmaken.
    quote:
    Op woensdag 24 maart 2010 23:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
    quad, achterrem is niet nodig en hij valt niet om bij het stoplicht

Mja, een chauffeur is natuurlijk wel luxe
    Quad = verstopte sproeier.
    Achterrem = gecombineerde voor en achterrem.
    Voorrem = parkeerrem.

Misschien stapte ik zondag daarom zo hard op het pedaal.
      donderdag 25 maart 2010 @ 21:08:22 #215
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79585958
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 @ 20:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
    Was een bekende op Motorforum, topic waar ik ook huis. Bart (19) is doodgereden toen een automobilist een tractor inhaalde en hem daarbij over het hoofd gezien heeft.

http://www.motor-forum.nl(...)elijk-ongeluk-1.html

Jammer dat alle vooroordelen meteen weer uit de kast worden getrokken. Stelletje helden hier
    pi_79586796
    stelletje mongolen zijn t ook op FOK.... wat doen we hier nog eigenlijk?
    pi_79587510
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef cageon2 het volgende:
    stelletje mongolen zijn t ook op FOK.... wat doen we hier nog eigenlijk?
    Rest van het internet is net zo erg. En wij zijn ook mongolen, alleen op een ander vlak.
    pi_79587578
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Rest van het internet is net zo erg. En wij zijn ook mongolen, alleen op een ander vlak.
    is ook weer zo... maar dat hoeven we niet toe te geven...
      donderdag 25 maart 2010 @ 22:15:52 #219
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79589229
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat dus; dat geneuk heb je overal, mensen nemen graag dingen aan enzo... doe je heel weinig aan
    pi_79589252
    ik neem het liefst (veel) geld aan
    pi_79589273
    maar pirelli supercorsa's, dunlop plakkerts en goede stopperts zijn ook welkom!
    pi_79590423
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 25 maart 2010 @ 22:41:07 #223
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79590427
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef cageon2 het volgende:
    maar pirelli supercorsa's, dunlop plakkerts en goede stopperts zijn ook welkom!
    Olie!

Pitspoezen?

Diklip.
      donderdag 25 maart 2010 @ 22:42:41 #224
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
      donderdag 25 maart 2010 @ 22:43:46 #225
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_79590559
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Olie!

Pitspoezen?

[ afbeelding ]

Diklip.
    De tering, wat een dikke pens.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79590560
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Olie!

Pitspoezen?

[ afbeelding ]

Diklip.
    Maar dan wel lekkere pitspoezen
    pi_79590571
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef -XX- het volgende:

[..]

nou nou....
    pi_79590589
    dat buikje vind ik nog wel lekker...
    pi_79590605
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:42 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Heee had het net over je.
    Waar, hoe, wanneer, hoezo?
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79590630
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef cageon2 het volgende:
    You are f. kidding me! Je kan een heel brood in haar navel leggen, zo diep.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79590712
    quote:

[..]

voel je hete adem in je nek ofzo
    pi_79590715
    quote:

[..]

Er hangt dan ook wel wat boven he.
    pi_79590736
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

voel je hete adem in je nek ofzo
    Dat is Ikookhier vanuit de bosjes.
    pi_79590832
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:48 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat is Ikookhier vanuit de bosjes.
    !!!

Maar nee, over mijn strakke lijn/buikje mag ik dus echt niet klagen.
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79590849
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef -XX- het volgende:

[..]

!!!

Maar nee, over mijn strakke lijn/buikje mag ik dus echt niet klagen.
    Moet ik nou weer dat plaatje gaan zoeken.

Deze dus:

pi_79590987
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Moet ik nou weer dat plaatje gaan zoeken.

Deze dus:

[ afbeelding ]

Hyves!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79591040
    dacht even dat bazziek, Don't risk it, just fist ging posten....
    pi_79591079
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:55 schreef -XX- het volgende:

[..]

Hyves!
    is voor sletjes een superdudes...
    pi_79591116
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:55 schreef -XX- het volgende:

[..]

Hyves!
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:57 schreef cageon2 het volgende:

[..]

En heb ik dus ook.

Doe eens toevoegen dan
    pi_79591128
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef cageon2 het volgende:
    dacht even dat bazziek, Don't risk it, just fist ging posten....
    Was nog beter geweest.
    pi_79591415
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef BazzieK het volgende:

[..]

[..]

En heb ik dus ook.

Doe eens toevoegen dan
    heb ik niet jonguh...
    pi_79591436
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:07 schreef cageon2 het volgende:

[..]

heb ik niet jonguh...
    Ik spring er toch gewoon in jonguh!
    pi_79591445
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:57 schreef cageon2 het volgende:

[..]

Dus hieruit kan ik opmaken dat ik een slet ben??

Hallo!? Pardon!?

Alles, behalve dat!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79591458
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:08 schreef -XX- het volgende:

[..]

Hallo!? Pardon!?

Alles, behalve dat!
    dat zijn jou woorden, niet de mijne....
    pi_79591465
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:08 schreef -XX- het volgende:

[..]

Hallo!? Pardon!?

Alles, behalve dat!
    Of een superdude? Moet je ons iets vertellen Lotte?
    pi_79591498
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:09 schreef BazzieK het volgende:

[..]

pi_79591519
    Bas Dirkse van den Poepseks (0)Leeftijd: 21
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79591545
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:09 schreef BazzieK het volgende:

[..]

..Zeg moet jij niet naar bed?
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79591555
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef -XX- het volgende:
    Ik ben niet zo van de poepsex. Zal eens kijken of ik jou kan vinden anders.
    pi_79591558
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef -XX- het volgende:
    ja en, dus? Laat die gast in zijn waarde. Ieder zijn ding!
    pi_79591571
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:11 schreef -XX- het volgende:

[..]

..Zeg moet jij niet naar bed?
    Ben weer gewoon student he. Mag nu weer laat opblijven zonder de belastingbetaler boos te maken.
    pi_79591598
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef cageon2 het volgende:

[..]

ja en, dus? Laat die gast in zijn waarde. Ieder zijn ding!
    Hier dus een lang onvervulde droom van cageon die in stukken wordt gesmeten.
    pi_79591608
    Mevrouw vrouw werkt Even verder zoeken

Ah gevonden via de motoren hyves.

[ Bericht 13% gewijzigd door BazzieK op 25-03-2010 23:21:20 ]
    pi_79591690
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:13 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Hier dus een lang onvervulde droom van cageon die in stukken wordt gesmeten.
    Spijtig, nu gaat jouw fantasie niet meer op, helaas heb je het fout.
    pi_79591737
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:16 schreef cageon2 het volgende:

[..]

Spijtig, nu gaat jouw fantasie niet meer op, helaas heb je het fout.
    Ik heb heel andere fantasien over jou. Of hadden we het daar niet over?
    pi_79591792
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:17 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ik heb heel andere fantasien over jou. Of hadden we het daar niet over?
    ja hoor, van mij mag je, dan kun je mooi bij mijn fanclub aansluiten...
    pi_79591804
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ik ben niet zo van de poepsex. Zal eens kijken of ik jou kan vinden anders.
    How de!!!!

Heb je mij gevonden!

Ik sta niet onder mijn echte naam namenlijk! hmm....
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79591806
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:19 schreef cageon2 het volgende:

[..]

ja hoor, van mij mag je, dan kun je mooi bij mijn fanclub aansluiten...
    Zelfs ik durf me niet met een Pruim Fanclub button te vertonen in het openbaar.
    pi_79591823
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:13 schreef BazzieK het volgende:
    werkt niet. Even verder zoeken

Ah gevonden via de motoren hyves.
    Dat dus...
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79591850
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:20 schreef -XX- het volgende:

[..]

How de!!!!

Heb je mij gevonden!

Ik sta niet onder mijn echte naam namenlijk! hmm....
    Waar gaat die naam over dan. En hoezo kan je niet krabbelen?
    pi_79591884
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:21 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Je hebt mij weer ontvriend.

Je staat niet meer tussen mijn vriendjes! Wat heb je gedaan!

Hmm.... ik ga maar slapen.

!!!
    Sowieso schrijf je zo.
      donderdag 25 maart 2010 @ 23:23:22 #263
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79591894
    Ohh help, hebben ze het over Hyves...............
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    pi_79591899
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:21 schreef BazzieK het volgende:

[..]

ze heeft dr nagels afgebeten?
    pi_79591914
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef -XX- het volgende:

[..]

Beter voor zijn imago...
    pi_79591921
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef bvvt het volgende:
    mensen die zo reageren zijn NÓG erger
    pi_79591998
    xx slapen, bazzie ook gelijk pleitte... erg verdacht
    pi_79592009
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef -XX- het volgende:

[..]

Hmm.... ik ga maar slapen.

!!!

pi_79592045
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef bvvt het volgende:
    pi_79592047
    respect, je was aan t googlen!

double-combo-bonus

ik ben pitten i kruip lekker tegen xx aan
    pi_79592055
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef cageon2 het volgende:

[..]

Beter voor zijn imago...
    Misschien wel eigenlijk.
    pi_79592074
    of toch maar niet, ze heeft geen lekker zacht buikje
    pi_79592077
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:28 schreef cageon2 het volgende:
    respect, je was aan t googlen!
    Google images, jeweets.
    pi_79592100
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:29 schreef cageon2 het volgende:
    of toch maar niet, ze heeft geen lekker zacht buikje
    Die heb ik genoeg voor 2. Of had.

Slaap lekker, laat je licht maar aan, zie ik tenminste nog wat.
    pi_79592102
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:29 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Google images, jeweets. [ afbeelding ]
    w000rd omhoog
    pi_79592112
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:29 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Die heb ik genoeg voor 2. Of had.
    "verkapt ik wil naast je liggen"
    FAAAIL!
    pi_79592113
    Moet trouwens maar eens mijn foto's gaan censureren. Mijn carnavalsfoto's + Fok MC = baaaaad mojo
    pi_79592125
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:30 schreef cageon2 het volgende:

[..]

FAAAIL!
    Nee gij, mageren spijker.
    pi_79592130
    XX! Fix die carnavalsfotos!!!
    pi_79592137
    quote:

[..]

"verkapt ik wil naast je liggen"
    FAAAIL!
    EDIT FAAAAAIL
    pi_79592143
    quote:
    XX! Fix die carnavalsfotos!!!
    Haha, die gaan er dus vannacht vanaf!
    pi_79592148
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:30 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Nee gij, mageren spijker.
    nou mijn buik is echt niet meer wat t was
    pi_79592194
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:31 schreef cageon2 het volgende:

[..]

nou mijn buik is echt niet meer wat t was
    Of juist meer dan het was?
      donderdag 25 maart 2010 @ 23:35:28 #284
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79592258
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:28 schreef BazzieK het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    ja ja
    zelf de oudjes zitten op hyves sinds 2005
    LA-33
    Is het al vrijdag?
    pi_79592312
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:35 schreef bvvt het volgende:

[..]

ja ja
    zelf de oudjes zitten op hyves
    pi_79592376
    Een echte ouderwetse afmelding. i
      donderdag 25 maart 2010 @ 23:40:14 #287
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_79592399
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 23:35 schreef bvvt het volgende:

[..]

ja ja
    zelf de oudjes zitten op hyves sinds 2005
    pi_79592992
    avond
    pi_79595092
    quote:
    Op donderdag 25 maart 2010 22:44 schreef cageon2 het volgende:
    Idd niks mis mee
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_79596134
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 01:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Idd niks mis mee
    Dat is alleen maar zodat jouw bierbuik in het niet valt.

Goeiemorgen!

Haha, Bazzie en carnavallen! Even serieus, je bent best wel veranderd!!
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_79596333
    wat een tough guy!
    pi_79598691
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 06:37 schreef -XX- het volgende:

[..]

Dat is alleen maar zodat jouw bierbuik in het niet valt.

Goeiemorgen!

Haha, Bazzie en carnavallen! Even serieus, je bent best wel veranderd!!
    [ afbeelding ]
    Fijn, foto's van mij op Fok. Heb trouwens ook nog wel wat foto's van Lotte liggen.
    pi_79598702
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 07:21 schreef cageon2 het volgende:
    wat een tough guy!
    pi_79599666
    quote:
    Op vrijdag 26 maart 2010 09:42 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Fijn, foto's van mij op Fok. Heb trouwens ook nog wel wat foto's van Lotte liggen.
    doe eens plaatsen dan
    pi_79599734
    En?
    Gebeurd hier nog wat?
      vrijdag 26 maart 2010 @ 11:08:38 #296
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_79601704
    Nee, niemand durft het ana om het topic te sluiten
    LA-33
    Is het al vrijdag?
      vrijdag 26 maart 2010 @ 11:36:19 #297
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79602864
      vrijdag 26 maart 2010 @ 11:36:33 #298
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_79602873
    Zijn we al zover