quote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
omg roflcopter, piccie uit een topic @ MF!
Mwah.. je laat je toch een beetje meeslepen he.. en op de heenweg was ik braaf toch ??quote:Op zondag 21 maart 2010 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die opmerking van jou over hard rijden met een motorfiets ('daar was ik nooit op gekomen, gewoon lekker toeren') moeten we dus ook met een korrel zout nemen.
Eerste deel was zeker niet te wild maar wel leuk om te rijdenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah.. je laat je toch een beetje meeslepen he.. en op de heenweg was ik braaf toch ??
Op de terugweg hadden we een mooi stuk lege dijk, en dan mag het wel FF, op de heenweg hadden we valkuilen zat met auto;s in en net na blinde bochten enzo.. terug was een stuk rustiger![]()
Trouwens; als jij ook maar half je best doet ben ik helemaal nergens meer; het einde van jouw 2e versnelling is mijn topsnelheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon hoge, vieze, waarmee je over alles en iedereen kan rijden terwijl je aan het drinken bent uit je AA-flesjequote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Meer pics
En het is vast al gezegd, maar wat voor moter heb je precies Sounddragon? Ben niet zo thuis in dat typeEn geen pics, ook mijn camera leeg. En geen mobiel foto's want die had WB nodig om OPM te bellen
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Meer pics
En het is vast al gezegd, maar wat voor moter heb je precies Sounddragon? Ben niet zo thuis in dat type
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
ook weer vermaakt gisterSD was goed aan t raggen op die twin tijdens het korte stukje dat ik erbij was
CP stuurt idd lekker door op die pekelaar, dat moet wel continu gas tot t naadje zijn volgens mij
na ons scheiden via de lekdijk terug, lekker uurtje sturen op een verlaten dijk
oja beetje jammer dat ik men B12 nog had neergelegd
Hey lieverd. Wanneer kom je ook weer eens?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:45 schreef Bunnybeater het volgende:
Beetje jammer WB, om alles zo te relativeren. Je hebt gewoon gefaald in een combi van te weinig rijervaring in het algemeen, met de motor, te agressieve ZX-10, testosteroni, overmoedigheid en leeftijdMaar heb je je motor(band) nu tegen een stoeprand gebatst of alleen je voet?
![]()
quote:Onverwachte meetOPM was er dus stieken ook
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja beetje jammer dat ik men B12 nog had neergelegd
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:13 schreef Worldbeater het volgende:
Hey lieverd. Wanneer kom je ook weer eens?![]()
Er is al genoeg over gezegd, maar het was wel even wat meters tussen wegdek, stoeprand, en misschien voor en achterwiel ook op verschillend wegdek. Rijschool -1 niveau.![]()
![]()
Zit nu met de voet ophoog, nachtje is niet meegevallen.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
Een redelijk aangepaste Honda Africa Twin![]()
Noppen zaten er nu niet onder, heb 2 sets wielen, staat nu op wat meer asfalt georienteerde banden op goudkleurige velgen.
Hij was gelukkig al goed 'ingegleden' door Hicham.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef Bunnybeater het volgende:Jullie doen het erom he? Gelukkig kan ie daar wel tegen
![]()
Met ons is het altijd goed.quote:
Als ik had geweten dat het zo goed zou zijn, was er misschien nog wel een poging gewaagd. Maar was ook niet zo lekker de afgelopen dagen. En nee, het was niet een spontane "oogontsteking"![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:47 schreef Bunnybeater het volgende:
Zeker als je serieus genomen wilt worden in een gesprek("Ja, maar ik heb ook een ZX-12
")
behalve op het rechte stukquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
De monden vol over supersports en circuitrijden.![]()
Vuile beunkoe should teach them á lesson.
quote:
Yeah jij niks meegemaakt gisteren? Niet gereden is niet geleefd.quote:
Truequote:Op maandag 22 maart 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yeah jij niks meegemaakt gisteren? Niet gereden is niet geleefd.![]()
Van de belasting krijg ik altijd een aardig bedrag terugquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Met ons is het altijd goed.Niet zo lekker, ook een belastingaanslag binnen?
![]()
quote:Ik had twee jaar terug ook onbekende visite, partners van de collega's van dinnetje.De ene net het rijbewijs, de andere was bezig. Wat waren ze minzaam aan het kijken naar de Trophy 1200. Bij voorbaat kansloos.
De monden vol over supersports en circuitrijden.![]()
Vuile beunkoe should teach them á lesson.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
Hang net de huisarts op ..dinnetje was aan het aandringen dat ik moest bellen.
Eerste even gegoogled, en zag dat ze toch al snel onstekingremmers pakken.
![]()
Affijn ik leg even de dikke voet uit..
Waarom belt u nu pas, het is al half twaalf?![]()
Nou.. eh.. dacht het gaat wel over met 1-2 dagen, en kan altijd nog over een paar dagen komen.
Ze klonk een beetje streng.
Vanmiddag dus langs.
was bij het eruit halen vd berging. hij ging netjes in het zand liggen op een crashpad, duostepje en demberquote:Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef Bunnybeater het volgende:Jullie doen het erom he? Gelukkig kan ie daar wel tegen
Zo is het wel ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef Bunnybeater het volgende:
Van de belasting krijg ik altijd een aardig bedrag terugIets met vestzak broekzak
![]()
Joel? Who the fuck is that?quote:Was slechts een verkoudheid, maar dat vele hoesten zag ik niet zitten [ afbeelding ]Precies dat.
Je kan het Joel wel uitleggen, maar die krijgt het natuurlijk nooit uitgelegd aan zijn vriendjes van de creche![]()
Verdomme vanochtend willen trainen. De dood of de gladiolen. Final batlle WB vs WB.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was bij het eruit halen vd berging. hij ging netjes in het zand liggen op een crashpad, duostepje en demberbij het meeten zat het zand nog in de stuurdop
Is dit nu een afmelding voor de Zandfoort circuit loopquote:Op maandag 22 maart 2010 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo is het wel ja.![]()
[..]
Joel? Who the fuck is that?![]()
Die kan ik alleen maar voor Youtube zetten. Teletubbies. [ afbeelding ]![]()
[..]
Verdomme vanochtend willen trainen. De dood of de gladiolen. Final batlle WB vs WB.![]()
Dinnetje lekker slim.. als je je verveeld doe je ff de belastingen vandaag.
Maar we dwalen af.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:34 schreef Bunnybeater het volgende:
Druk ik op de SALES van de Leertent, krijg je een heel huillie verhaal
Ik mag het niet hopen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Is dit nu een afmelding voor de Zandfoort circuit loop
Als het nou lekker wasquote:Op maandag 22 maart 2010 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
:^
Proest.![]()
Wie wil mij 6 mnd lang s'ochtend en s'avonds berijden?
Bazziek en Cageon doen net zo goed aan de circuitrun mee als het afgelopen ritje.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Oh ja, wie hadden zich daar ook alweer nog meer voor aangemeld? Bazzie en Cageon?Misschien moet er gewoon een agenda komen, geplande circuitdagen en uitstapjes e.d. in de OP. Zodat je weet waar je Fok!MC'ers onverwacht lastig kunt vallen op een saaie vrije dag
![]()
Het licht kan toch uit?quote:
Dat was toch het hele idee van de MC?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wel de intentie tot meedoen geven, maar niet doen.
Ieder stelt zo zijn eigen voorwaarden. Zitten er toch ook tussen die alleen komen als -XX- er isquote:
Ikookhier?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ieder stelt zo zijn eigen voorwaarden. Zitten er toch ook tussen die alleen komen als -XX- er is?
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Als jij het zegt en ik het dacht moet er wel een kern van waarheid in zitten [ afbeelding ]
Afgaande op de foto's op d'r motorstek.. kan ik er niet veel verkeerds aan vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Toch wel wat meer au als gedacht ja ??quote:Op maandag 22 maart 2010 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
Hang net de huisarts op ..dinnetje was aan het aandringen dat ik moest bellen.
Eerste even gegoogled, en zag dat ze toch al snel onstekingremmers pakken.
![]()
Affijn ik leg even de dikke voet uit..
Waarom belt u nu pas, het is al half twaalf?![]()
Nou.. eh.. dacht het gaat wel over met 1-2 dagen, en kan altijd nog over een paar dagen komen.
Ze klonk een beetje streng.
Vanmiddag dus langs.
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Afgaande op de foto's op d'r motorstek.. kan ik er niet veel verkeerds aan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[message=15476814,noline]Worldbeater schreef op 22 maart 2010 @ 13:21[/message]:
Dus als we gaan samenwonen is het na zes maanden over.![]()
![]()
En dus ??quote:
Zie het eerst maar eens te wordenquote:
Bij het woordje ervaren komen er beelden van de Mart Smeets truien dragende HOP bezoekers die ik ooit aangehouden heb bovendrijven.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zie het eerst maar eens te worden
Gelukkig ligt dat aan jou, en niet in mijn kledingkastquote:Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij het woordje ervaren komen er beelden van de Mart Smeets truien dragende HOP bezoekers die ik ooit aangehouden heb bovendrijven.![]()
![]()
Weet je dat zeker, je rijd toch niet voor niets zo'n allroad.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig ligt dat aan jou, en niet in mijn kledingkast
Want... dat is leeftijd gerelateerd ??quote:Op maandag 22 maart 2010 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, je rijd toch niet voor niets zo'n allroad.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een heerlijke en schattig kortzichtige redenering
aangehouden nog welquote:Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij het woordje ervaren komen er beelden van de Mart Smeets truien dragende HOP bezoekers die ik ooit aangehouden heb bovendrijven.![]()
![]()
Doe een bod op mijn oude Trophy, de remschijf was nog het enige goede.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef Geerd het volgende:
Achterschijf rem doormidden![]()
zeker te warm geworden ofzo.
Wat kost zoon kreng wel niet.
heb jij toevallig nog wat liggen wb?
Hij is wel opvallend stil he.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Als jij het zegt en ik het dacht moet er wel een kern van waarheid in zitten![]()
Blote bil.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blote bil.![]()
[ afbeelding ]
Supergod.![]()
[ afbeelding ]
Volgende dag is altijd slechter, maar had verwacht dat het morgen wel weer over zou zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
Toch wel wat meer au als gedacht ja ??![]()
Het blijven jongetjes.quote:Ik had 2 weken geleden ook zoiets; mooie slide op een rotonde met de noppenen eeeventjes met het steppie de kuit meegenomen.. een week lopen hinkepinken door een gecrunchte pees![]()
Die roze pilletjes doen het dan prima (ibu)
Mijn lichaam is nu op zijn top.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn lichaam is nu op zijn top.De sex is wel wat minder geworden.
En had ik het over concentratie .. welke concentratie?
Eh waar ging het over..
Dat wordt weer heel veel editten. Of krijgen we straks zoiets a la CP:quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef cageon2 het volgende:
leest deze niet mee? Of ben je van plan daar vanavond achter te komen?
quote:
quote:
QFTquote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetjes lichaam is nu niet zo top.De sex is ook wat minder geworden.
Eh waar ging het over..
wat een ninja edit jonguh! Gelukkig was ik net op tijd!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn lichaam is nu op zijn top.De sex is wel wat minder geworden.
Eh waar ging het over..
Dikke duim.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:04 schreef cageon2 het volgende:
[..]
wat een ninja edit jonguh! Gelukkig was ik net op tijd!
Sexy hoor.quote:[message=15410907,noline]SilenT schreef op 16 maart 2010 @ 22:22[/message]:
[...]
hm :/
Als ik bij mijn vriendin ben zal ik t is opmeten
vorige week zaterdag idd...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:06 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaf waar moet ik het TLR topic lezen / ophalen motor?
Zal wel op een zaterdag zijn.
Ben net op zaterdag aangeland.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef cageon2 het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15387954#15387954
daar dus
Ziet er goed uit! Kan je ook overal bij om te poetsen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Den_Haag het volgende:
Ik mis toch een onderdeel geloof ik
[ afbeelding ]
Ehhh. die rode spiegels.. is dat fototechnisch of moeten die er nog vanaf ??quote:Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat wordt weer heel veel editten. Of krijgen we straks zoiets a la CP:
[..]
[..]
quote:
zal ik vragen of hij dat meteen wil doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Kan je ook overal bij om te poetsen.
+quote:6f 00 HEX to decimal
Cageon?quote:do not forget to reverse the byte order when coverting
28416, aldus windows calculatorquote:Op maandag 22 maart 2010 17:34 schreef Worldbeater het volgende:
Knappe koppen .. wat is het antwoord op onderstaande vraag?
[..]
+
[..]
Cageon?
Ik zou niet eens weten wat ik in zou moeten voeren.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
28416, aldus windows calculator
als je een vinkje zet bij uitgebreid, kan je gewoon hex selecterenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat ik in zou moeten voeren.![]()
Ik heb het gewoon in windows calculator ingevult, weet niet meer precies hoe het werktquote:Op maandag 22 maart 2010 18:09 schreef cageon2 het volgende:
Volgens mij ben je de byte order wissel vergeten roderick
6**16 + 15 is volgens mij t antwoord
Motorblok ligt naast je motor. Jij blinde!quote:Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Den_Haag het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Uhmzz heb ik weer wat gepost naar 6 L bier ofzo?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Worldbeater het volgende:
Geerd ging nog wat organiseren las ik gisteren?
[ afbeelding ]
Krijgen we korting.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:20 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz heb ik weer wat gepost naar 6 L bier ofzo?
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:26 schreef Geerd het volgende:
Zo te horen binnenkort maar een keer een ouwe lullen toer route doen??
Aah kijk thanks dokter zei al dat ik meer water moest drinken maar helpt niet echtquote:
Ik doe meequote:Op maandag 22 maart 2010 22:14 schreef Den_Haag het volgende:
past beter bij WB zijn huidige tempo.
Jij ziet ook elke keer ineens overal paaltjes volgens mij, ik zag je steeds slalommen terwijl je op een leeg stuk weg reedquote:Op maandag 22 maart 2010 23:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik snap nu waarom men sport :p na die rit gisteren doen mijn bovenbenen best zeer :p flink mee gewerkt..
nu weet je wat voor ritjes ze gedaan hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef BazzieK het volgende:
Lekker ritje was dat zeg, iedereen gewond en pijntjes.
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij ziet ook elke keer ineens overal paaltjes volgens mij, ik zag je steeds slalommen terwijl je op een leeg stuk weg reed
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
ze is dus toe aan 2 op-en-neer bewegende cilinders ipv eentje?
zuigers, denk ik eigenlijk.... lekker dubbelzinnigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
ze is dus toe aan 2 op-en-neer bewegende cilinders ipv eentje?
quote:-XX- schreef op 22 maart 2010 @ 21:45:
Maar: Ik ben alvast bezig met een vooronderzoek voor later. Wat mijn opvolger eventueel kan gaan worden.
Is deze motor geschikt voor een slanke dame rond de 1.72, of moet ik nog wat meer boterhammen eten?
Is deze motor geschikt als 2e motor na een SZR 660 (1 cilinder)?
Is deze motor tammer dan de Daytona 675?
Is deze motor zwaar, log en moeilijk te sturen?
Geeft deze motor niet een TE voorover gebogen houding?
Trilt het?![]()
zooo super ziekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:48 schreef Bunnybeater het volgende:
Aardige fotoserie in het RWP Topic Reactie 1 & Reactie 2
Zo plat met de kawaEn zo groen
![]()
Remschijfje had ik in Engeland gekocht. Heb je straks wel een WAVE erop?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:09 schreef Geerd het volgende:
Zo nieuw rubbertje achter, morgen nieuwe schijf en blokjes is het geld weer open een volle tank.
Gisteren al 50% gedaan toch...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
als het zo door gaat is mijn motor voor de pasen gereed
heel erg betaalbaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gisteren al 50% gedaan toch...![]()
Beetje betaalbare beun?
Pas op je rug.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik mis iets geloof ik![]()
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Verbazingwekkend hoe ligt de losse delen afzonderlijk zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:25 schreef cageon2 het volgende:
ik gok dat je het frame verplaatst hebt, ipv t blok.. in eerste instantie..
Voor mij niet; ik ben vroeg vandaagquote:
Olie, filter en koelvloeistof.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar moet ik dan aan denken DH, knipperlichten en spiegels ?
Zo ongeveer. het schiet lekker op.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Olie, filter en koelvloeistof.
Brengen is lopen?![]()
Ebay <100 euro de twee. Wave en orgineel uit China.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:21 schreef bvvt het volgende:
Straks eens inkopen gaan doen:
http://motorcycleproducts.co.uk/
Remschijven zijn echt waaaayyyyyy cheaper.
131 euro (129 pond) ipv 230 euro bij de dealert of 200 in duitsland.........
Omdat het een achterremschijf is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:43 schreef Geerd het volgende:
mijne was 121had ook wel 200 of meer verwacht eigenlijk dus viel weer mee
Linkje???quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ebay <100 euro de twee. Wave en orgineel uit China.
Aantallen????quote:Omdat het een achterremschijf is.
Remschijf voor de auto is trouwens dubbel en geventileerd.
30 euro. Laten ze dat eens verklaren.![]()
Zou je van de chinese troep serieus je leven laten afhangen ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ebay <100 euro de twee. Wave en orgineel uit China.
[..]
Omdat het een achterremschijf is.
Remschijf voor de auto is trouwens dubbel en geventileerd.
30 euro. Laten ze dat eens verklaren.![]()
Mooiweerrijder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef Bunnybeater het volgende:
Dit weer heeft slechte invloed op mijn sociale rijgedrag.
Geert, doe eens painten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:21 schreef cageon2 het volgende:
[..]
vraag maar aan Geerd, die heb dr 2 jaar geleden al gezien. toen nog op een scootert.
Ik, want die gebruik ik net zoveel als voorquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:48 schreef cageon2 het volgende:
als jij je leven af laat hangen van je achterrem....... vraag ik me af wie er nou gek is..
bij jou; dat roestige dingquote:
Zal je nog verbazen hoeveel er uit China komt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
Zou je van de chinese troep serieus je leven laten afhangen ?![]()
Ik heb slechte ervaringen met stalen objekten die in China vervaardigd zijn
Misschien dat braking ook eens een chineesje had geprobeerd ?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal je nog verbazen hoeveel er uit China komt.
Made in France badkranen, harde pakking (Hofland Deltaflex) 'Made In Holland'.
Liepen daar zo van de lopende band terwijl een collega fabrieksbezoek ter plaatse deed.![]()
Made in China ophanghaken overigens uit Nederland. Maar dat is een ander verhaal / patentkwestie.![]()
Braking heeft een serie remschijven gehad die letterlijk explodeerden.![]()
En dat is beroemde kwaliteit.
Oorsprong zegt niet alles.
Dat was een flinke enveloppequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had post vandaag.![]()
[ link | afbeelding ]
me love you long timequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien dat braking ook eens een chineesje had geprobeerd ?
Dik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij zal zoek zijn geraakt in de post.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had post vandaag.![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dik!![]()
Gaat nie over nie.Pfoe niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nog steeds blij dat het nie erger is afgelopen. Ofja erger, waarschijnlijk had je dan wél de run op zandvoort kunnen doen
![]()
en was de 10 total geweest
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dik!![]()
Gaat nie over nie.sowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's best dikachtig
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Uiteraard!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:37 schreef BazzieK het volgende:
Die van mij zal zoek zijn geraakt in de post.
Jep, dikke voet gaat vanzelf over, schade niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pfoe niet goedBen nog steeds blij dat het nie erger is afgelopen. Ofja erger, waarschijnlijk had je dan wél de run op zandvoort kunnen doen
![]()
en was de 10 total geweest
Ja valt ff tegen, heb al twee dagen een prive chauffeur van het werk.quote:
Nou, ik als chronisch enkel en voetpatiënt, vind het er best beroerdachtig uitzienquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ja valt ff tegen, heb al twee dagen een prive chauffeur van het werk.![]()
Dacht wel even maandag een blauwe voet, dinsdag weer voorzichtig trainen.
Volgend de huisarts ben ik weken met herstel bezig. Dat is wat overdreven.
quote:MF nijmegen:
Als iemand morgen in de krant of op gld txt leest dat er 5 motorrijders het rijbewijs kwijt zijn, dan ben ik daar een van.. en putzenecker ook.. net met zn 5en staande gehouden door een goude passat.. dus mij zie je de komende 10 dagen niet rijden.. 136 met correctie waar 80 is toegestaan.. hoppa 5 vliegen in een klap, en de overheid ongeveer 2500 euro rijker.. K*TZOOI!!!
Ja, dit weer is niet zo goed voor sociale weg gedrag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:18 schreef Bunnybeater het volgende:
Dit weer heeft slechte invloed op mijn sociale rijgedrag.
Meer mensen daar last van?
Of zaten jullie allemaal te werken, noobs!!
Jep, er zijn ook een paar handige flitsers langs de weg........ een hele creatieveling die de camera steeds op een andere plek neer zet langs de nieuwe dukenburgse weg. erg creatief..... En hij zet en niet op de standaard plaats achter de reclame zuil vlak voor de brug.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
tis goed raak met de lasers en flitserij zeg... lijkt wel een razzia. Goed dat ik nu niet rijd...
[..]
Een gouden passatquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
tis goed raak met de lasers en flitserij zeg... lijkt wel een razzia. Goed dat ik nu niet rijd...
[..]
136 na correctie, dus dan reed je minimaal 144 op de teller? Lutser! En dan nog klagen ook, je moet je de ballen uit de broek schamen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ga eens terug naar het lestopic.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef o-o het volgende:
[..]
136 na correctie, dus dan reed je minimaal 144 op de teller? Lutser! En dan nog klagen ook, je moet je de ballen uit de broek schamen.
Begrip rijdbaar los gebruikt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uhm de andere staat nog in rijdbare staat hoor![]()
Altijd minder dat soort dingen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lees net dat het iemand uit het nijmegen topic was, net zen kawa overgespoten...
Nog niet, zuiger loopt op een bepaald moment vast. Moet nog steeds de kop weer openmaken.quote:
Quad = verstopte sproeier.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
quad, achterrem is niet nodig en hij valt niet om bij het stoplicht![]()
Mja, een chauffeur is natuurlijk wel luxe
quote:Op donderdag 25 maart 2010 @ 20:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was een bekende op Motorforum, topic waar ik ook huis. Bart (19) is doodgereden toen een automobilist een tractor inhaalde en hem daarbij over het hoofd gezien heeft.
http://www.motor-forum.nl(...)elijk-ongeluk-1.html
Jammer dat alle vooroordelen meteen weer uit de kast worden getrokken. Stelletje helden hier
Rest van het internet is net zo erg. En wij zijn ook mongolen, alleen op een ander vlak.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef cageon2 het volgende:
stelletje mongolen zijn t ook op FOK.... wat doen we hier nog eigenlijk?
is ook weer zo...quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rest van het internet is net zo erg. En wij zijn ook mongolen, alleen op een ander vlak.
Dat dus; dat geneuk heb je overal, mensen nemen graag dingen aan enzo... doe je heel weinig aanquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rest van het internet is net zo erg. En wij zijn ook mongolen, alleen op een ander vlak.
Olie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:16 schreef cageon2 het volgende:
maar pirelli supercorsa's, dunlop plakkerts en goede stopperts zijn ook welkom!
De tering, wat een dikke pens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Olie!![]()
Pitspoezen?![]()
[ afbeelding ]
Diklip.
Maar dan wel lekkere pitspoezenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Olie!![]()
Pitspoezen?![]()
[ afbeelding ]
Diklip.
You are f. kidding me! Je kan een heel brood in haar navel leggen, zo diep.quote:
Dat is Ikookhier vanuit de bosjes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
voel je hete adem in je nek ofzo
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is Ikookhier vanuit de bosjes.
Moet ik nou weer dat plaatje gaan zoeken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef -XX- het volgende:
[..]!!!
Maar nee, over mijn strakke lijn/buikje mag ik dus echt niet klagen.
Hyves!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet ik nou weer dat plaatje gaan zoeken.
Deze dus:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef cageon2 het volgende:
dacht even dat bazziek, Don't risk it, just fist ging posten....
heb ik niet jonguh...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[..]
En heb ik dus ook.![]()
Doe eens toevoegen dan
Dus hieruit kan ik opmaken dat ik een slet ben??quote:
dat zijn jou woorden, niet de mijne....quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus hieruit kan ik opmaken dat ik een slet ben??
Hallo!? Pardon!?
Alles, behalve dat!
Of een superdude? Moet je ons iets vertellen Lotte?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus hieruit kan ik opmaken dat ik een slet ben??
Hallo!? Pardon!?
Alles, behalve dat!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Of een superdude? Moet je ons iets vertellen Lotte?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Of een superdude? Moet je ons iets vertellen Lotte?
Ik ben niet zo van de poepsex.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef -XX- het volgende:
Bas Dirkse van den Poepseks (0)Leeftijd: 21
ja en, dus? Laat die gast in zijn waarde. Ieder zijn ding!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:10 schreef -XX- het volgende:
Bas Dirkse van den Poepseks (0)Leeftijd: 21
Ben weer gewoon student he. Mag nu weer laat opblijven zonder de belastingbetaler boos te maken.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ja en, dus? Laat die gast in zijn waarde. Ieder zijn ding!
Spijtig, nu gaat jouw fantasie niet meer op, helaas heb je het fout.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hier dus een lang onvervulde droom van cageon die in stukken wordt gesmeten.
Ik heb heel andere fantasien over jou.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:16 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Spijtig, nu gaat jouw fantasie niet meer op, helaas heb je het fout.![]()
ja hoor, van mij mag je, dan kun je mooi bij mijn fanclub aansluiten...quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb heel andere fantasien over jou.Of hadden we het daar niet over?
How de!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de poepsex.Zal eens kijken of ik jou kan vinden anders.
Zelfs ik durf me niet met een Pruim Fanclub button te vertonen in het openbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:19 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ja hoor, van mij mag je, dan kun je mooi bij mijn fanclub aansluiten...
Dat dus...quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:13 schreef BazzieK het volgende:
werkt niet.Even verder zoeken
Ah gevonden via de motoren hyves.![]()
Waar gaat die naam over dan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
How de!!!!
Heb je mij gevonden!
Ik sta niet onder mijn echte naam namenlijk!hmm....
Je hebt mij weer ontvriend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar gaat die naam over dan.En hoezo kan je niet krabbelen?
ze heeft dr nagels afgebeten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar gaat die naam over dan.En hoezo kan je niet krabbelen?
Beter voor zijn imago...quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je hebt mij weer ontvriend.![]()
Je staat niet meer tussen mijn vriendjes!Wat heb je gedaan!
mensen die zo reageren zijn NÓG ergerquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef bvvt het volgende:
Ohh help, hebben ze het over Hyves...............
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je hebt mij weer ontvriend.![]()
Je staat niet meer tussen mijn vriendjes!Wat heb je gedaan!
![]()
Hmm.... ik ga maar slapen.
!!!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:23 schreef bvvt het volgende:
Ohh help, hebben ze het over Hyves...............
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:29 schreef cageon2 het volgende:
of toch maar niet, ze heeft geen lekker zacht buikje
w000rd omhoogquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Google images, jeweets. [ afbeelding ]
"verkapt ik wil naast je liggen"quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik genoeg voor 2. Of had.
EDIT FAAAAAILquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:30 schreef cageon2 het volgende:
[..]
"verkapt ik wil naast je liggen"
FAAAIL!
Haha, die gaan er dus vannacht vanaf!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:30 schreef cageon2 het volgende:
XX! Fix die carnavalsfotos!!!
Of juist meer dan het was?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:31 schreef cageon2 het volgende:
[..]
nou mijn buik is echt niet meer wat t was
ja jaquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja ja
zelf de oudjes zitten op hyves sinds 2005
Dat is alleen maar zodat jouw bierbuik in het niet valt.quote:
Fijn, foto's van mij op Fok.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 06:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is alleen maar zodat jouw bierbuik in het niet valt.
Goeiemorgen!
Haha, Bazzie en carnavallen!Even serieus, je bent best wel veranderd!!
[ afbeelding ]
doe eens plaatsen danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fijn, foto's van mij op Fok.Heb trouwens ook nog wel wat foto's van Lotte liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |