Ik zou willen zeggen 'scheer je weg!' maar met een zundapp zit wegscheren er niet echt inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:56 schreef T42 het volgende:
ik heb een zundapp moet ik nu thuis blijven?
jammergenoeg zijn er ook zundapp motoren...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen 'scheer je weg!' maar met een zundapp zit wegscheren er niet echt in
t is maar net waar je de grens trekt eh...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:23 schreef T42 het volgende:
[..]
jammergenoeg zijn er ook zundapp motoren...
Ah van op de fiets zitten wordt'ie niet vies.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:31 schreef ikookhier het volgende:
Er komt prachtig weer aanWo en Do zit IOH op de fiets
quote:
Als je eerste versnelling tot 80 km/u gaat niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:56 schreef T42 het volgende:
ik heb een zundapp moet ik nu thuis blijven?
En dat gaat nog maar net....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef cageon2 het volgende:
gelukkig heb ik nog een blade...
nou, met de nieuwe gearing zou t idd krap kunnen wordenquote:
Lochenquote:
Moet m weer eens lekker poetsenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah van op de fiets zitten wordt'ie niet vies.
D8 dat ik zelfs een GS500 had meegerekend.quote:
hey, interestingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
D8 dat ik zelfs een GS500 had meegerekend.![]()
Nul tot 120 wordt nu wel eenzaam.![]()
Dowloaden met 3 MB per seconde, nu nog naar het kaartje copieren.![]()
![]()
[ afbeelding ]
En nu nog even op zoek naar een mail programma, zit niet meer in Windows.![]()
Kan ik eindelijk mijn eigen doorgestuurde route binnenhalen.
Zoiets als Megaupload?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef cageon2 het volgende:
misschien dropbox.com wat voor je WB?
Ipv dat gemail heen en weer.
Deze is ook alweer van ergens in 2009.. nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef bvvt het volgende:
hey, interesting
maps van europa
die van mij zijn iets of wat verouderd
nope, beter, tooltje installeer je, kun je een dir er aan toevoegenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoiets als Megaupload?![]()
Was meer omdat de compie boven al zes weken buiten dienst was.![]()
quote:[..]
Deze is ook alweer van ergens in 2009.. nooit gebruikt.
Had daarvoor met enige moeite 'kaart 2009' .. wordt uitgebracht door Garmin in 2008.![]()
Testen over zeven minuten @ past bedtime.
Ikkequote:Op woensdag 17 maart 2010 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
Fok! MC toertocht zondag 21 maart 2010
Ook wel bekend onder de vele crashpics op MF.En ging Roderick niet eens een keer van een heuvel?
![]()
top is 100kmh 3e versnellingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je eerste versnelling tot 80 km/u gaat niet.
Gaaf ding hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef T42 het volgende:
[..]
top is 100kmh 3e versnelling
[ link | afbeelding ]
dan moet ie einde dijk ff wachten op de rest, is toch geen probquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef Roderick2085 het volgende:
Alleen niet echt geschikt voor Fok!MC meets
This is the place to be.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
zomfg
mijn jonkvrouw woont in Hardinxveld... Heb wel eens in die omgeving gereden maar vond er weinig aanWeinig dijken.
Als je mij uit de vergelijking haalt is centraal denk ik een beetje anders voor de FokMCquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
This is the place to be.![]()
Was het weekend ook in een mooie omgeving, en bijvoorbeeld Friesland is ook prachtig,
maar dit ligt tenminste een beetje centraal.
We komen je wel halen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Als je mij uit de vergelijking haalt is centraal denk ik een beetje anders voor de FokMC
en ik ben er denk ik niet bij zondag![]()
Van Jawa ook. Je punt is?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:23 schreef T42 het volgende:
[..]
jammergenoeg zijn er ook zundapp motoren...
Niet normaal die mega grote radiateuren op de CBR1000's Superbikes van Ten Kate.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:47 schreef cageon2 het volgende:
morgenavond maar ff test setup maken om het dashboard te kalibreren met de ECT sensor waardes van de blade.
Bietje water, temperatuur meter, dash, ~ 9 - 15v voor de dash, en de ECT sensor.
wil 100% zeker weten dat de dash de goede waardes doorgeeft, ivm mogelijk te heet worden van t blokje...
Voor elk iets wilsquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
Rijden er ook nog 'slakjes' mee ?? of is het allemaal plat en volgas ??
Ik wil best meerijden, maar als ik op elke volgende hoek moet worden opgewacht is dat ook niet echt fijn
Ga jij maar vast vooruit, vegen we je later wel op . . .quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
Rijden er ook nog 'slakjes' mee ?? of is het allemaal plat en volgas ??
Ik wil best meerijden, maar als ik op elke volgende hoek moet worden opgewacht is dat ook niet echt fijn
Ik heb alleen ff getanktquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:59 schreef BazzieK het volgende:
Net weer 300km oid op de klok gezet. Echt absurd lekker weer buiten ineens.
is standaard al huge, bij de mijne ook....quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet normaal die mega grote radiateuren op de CBR1000's Superbikes van Ten Kate.
En zon hoefijzer geval? Die je om de tankdop kan zetten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:10 schreef Worldbeater het volgende:
Overigens anderhalf uur k*** met de Ram-mount en 12V voor de Garmin.
Nergens ruimte, bij alle opzetjes loopt het vast in de cockpit, het is krapper dan krap.![]()
Resultaat is geen Ram-mount en 12V op de motor, maar wel een los boutje in het Ram-air kanaal.
Dus dan moet de tank eraf, luchtfilterhuis en dan hopen erbij te kunnen.. dat wordt nog extra sleutelen.
Planning was gisteren route, vandaag Garmin, morgen en vrijdag sporten, zaterdag oppassen.
Smelt er ook niet van, maar 8 mm is niet een beetjequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef Sounddragon het volgende:
Zondag is nog een eind weg.. meteorologie is ook een beetje gokwerk als het meer als 48 uur vooruit is![]()
Maar gaat de rit niet door als het regent dan ??
ik smelt niet van een beetje water hoor
Moet even kijken wat het weer doet inderdaad. TataK zou trouwens ook komen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Smelt er ook niet van, maar 8 mm is niet een beetjeEn dan kan ik niet zo plat en volgas
Wie zouden er nou evt komen dan?
-WB
-CP
-Sounddragon?
-Geerd?
-OPM?
-Bazzie?
- XXX ?
Ho hoquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:14 schreef stinkie het volgende:
Ik zie dat de gehele achterhoede niet meerijd deze keer
Count me in, kan ik mijn nieuwe pakkie eens goed testen op waterproofingquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Smelt er ook niet van, maar 8 mm is niet een beetjeEn dan kan ik niet zo plat en volgas
Wie zouden er nou evt komen dan?
-WB
-CP
-Sounddragon?
-Geerd?
-OPM?
-Bazzie?
- XXX ?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah ik hoor net dat je de bike van Geerd mag gebruiken![]()
Kan je niet op de motor van je vriendin rijden? of het kenteken van de KTM op de bleed proppen![]()
Blegh vanmiddag lekker in de scheurmodus. Kruising... Oma voor me gaat rechtdoor, dus ik wil er rechts langs, uitvoegstrook voor naar rechts. Geef gas, denk dat ik inmiddels haar met 70 wil passeren, komt ze ineens naar rechtsSpannend dat snelheidsverschil in 2 meter eruit remmen
Als je komt kunnen we wel terug tuffen samenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef bvvt het volgende:
Ik zou er ook zijn bij fatsoenlijk weer.
Maar als het echt belabberd is dan haak ik af.
Moet zaterdag al op en neer richting breda/oosterhout/dongen
Bij nat weer, kun je beter boven in je vermogens curve zitten, omdat als je dan wielspin krijgt, het vermogen niet veel meer wordt in eens, waardoor die nog langer doorslaat (ivm meer toeren -> meer vermogen)quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh, ik schakel dan gewoon weer op
Fuck roffelsquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
+ 1 voor de theorieles.
- 1 voor het feit dat het om de roffel ging, dus ik mis de wetten van luchtdruk vs geluidsintensiteit
ketting spanning OK?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik hoop dat mijn GS het uithoudt.
Sinds paar dagen hoor ik mijn voortandwiel wat luider tijdens het schakelen, kan zijn dat de uitgaande as nu eindelijk aan het eind begint te raken. En mijn neutraal lampje doet ineens niks meer zag ik toen ik thuis kwam
Assen idd..quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh naar assen bedoel je toch? Ik kom nietmoet gewoon werken.
Daar moet je wel redelijk je best voor doen hoor, en die 12K wordt hem ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wacht maar tot ie 12K draait met het uitkomen van de bocht, terwijl je je vast probeert te houden aan je stuur en je voorwiel in hogere sferen komt!
oh wacht![]()
Dacht het wel ja...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef Sounddragon het volgende:
Een TL is toch ook een V twin ??
Rijden op met de vriendin van Cageon? An offer I can't refuse!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:03 schreef cageon2 het volgende:
nog iemand die 1 april eventueel wil komen kijken (die langs arnhem komt?)
Mijn vriendin wil komen kijken op de motort, maar voor t eerst dat ze zo'n eindje rijd ergens heen waar ze de weg niet echt weet.
Wel handig als ze iemand heeft waar ze eventueel op kan terugvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de ZX-10R zit je al boven je kroonplaat, in de aanval met full contact aan het voorwiel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:46 schreef koffiekoekje het volgende:
En zon hoefijzer geval? Die je om de tankdop kan zetten?
Tnx voor het lijstje. / en de afmeldingen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Smelt er ook niet van, maar 8 mm is niet een beetjeEn dan kan ik niet zo plat en volgas
Wie zouden er nou evt komen dan?
-WB
-CP
-Sounddragon?
-Geerd?
-OPM?
-Bazzie?
- XXX ?
In theorie leuk maar als je als angsthaas ineens het gas dichtdraait bij veel wielspin heb je ook ineens veel meer motorrem wat niet geweldig kan zijn voor de stabiliteit lijkt me.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:52 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Bij nat weer, kun je beter boven in je vermogens curve zitten, omdat als je dan wielspin krijgt, het vermogen niet veel meer wordt in eens, waardoor die nog langer doorslaat (ivm meer toeren -> meer vermogen)
Daarnaast heb je daar minder koppel. Een beetje wielspin is dan al gauw minder gevaarlijk
Als ut niet (erg) regent ben ik er bijquote:
Ik heb wel throttle control in de rechterpols. So far.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef BazzieK het volgende:
In theorie leuk maar als je als angsthaas ineens het gas dichtdraait bij veel wielspin heb je ook ineens veel meer motorrem wat niet geweldig kan zijn voor de stabiliteit lijkt me.
quote:
90% kans op regen hoorde ik vanmiddag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
De voorspellingen zijn al weer een stuk beter
Ja dat kan niet hoor .. ik reken nu op vette regen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik hoorde smiddags meer zonEn nu zien de voorspellingen er ook een stuk beter uit, minder regen en minder kans. Komt er morgen denk ik uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die route kan ik dromen. Hoef ik niet eens over na te denken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
hey bvvt, net een route getikt voor een MF topic.. maar jij kent deze wegen vast ook al wel?![]()
link
t punt is dat als die dan wielspin genereert, de wielspin vele malen minder aggresief is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In theorie leuk maar als je als angsthaas ineens het gas dichtdraait bij veel wielspin heb je ook ineens veel meer motorrem wat niet geweldig kan zijn voor de stabiliteit lijkt me.
Doeik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik vertrek richting h'veld![]()
WB mocht je langs de a15 komen en het laatste stukje samen willen rijden, sms me maar op nul zes 189 486 75
Ik hoef niet tot zondag te wachten. Buienradar en de weermannen op TV geven toch een te hoge kans op regen aan voor de zondagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe laat bepalen we zondag of het wel of niet doorgaat? half 9 ?
Afgelopen donderdag (vóór de 300 km rit met BazzieK), heb ik er voor ook nog even een nieuwe PiRo-2 op laten leggen. Bij mij had het juist het omgekeerde effect: hij stuurde veel lichter in de bochten, leek er af en toe zelfs veel meer in te 'vallen' . Komt misschien doordat het om een veel zwaardere motor gaat. Zag bij de bandenboer trouwens ook de nieuwe BT-023. Volgende keer toch maar eens deze nieuwkomer proberenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
zomfg
mijn jonkvrouw woont in Hardinxveld... Heb wel eens in die omgeving gereden maar vond er weinig aanWeinig dijken.
Vadnaag trouwens nieuwe pipo vooropWat een verschil
stuurde ineens vet zwaar vergeleken met de oude afgesleten band. Die lag al op 1 oor als je er naar keek
![]()
Bron?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:40 schreef cageon2 het volgende:
t punt is dat als die dan wielspin genereert, de wielspin vele malen minder aggresief is.
Met de TLR deed ik dat ook op croix, 3 max 5 k toeren maken op de natte banen
tot dat ding ging spinnen, zit ie in eens op de 9k, en bij die overbrenging(4e of 5e versnelling) is dat heel veel meer snelheid erbok![]()
Waardoor die dus langer ongecontroleerd glijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wijs man heeft gesproken. Komt het dus toch nog met de leeftijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:38 schreef TataK het volgende:
Ik hoef niet tot zondag te wachten. Buienradar en de weermannen op TV geven toch een te hoge kans op regen aan voor de zondag![]()
Het wordt in de middag wel iets zonniger, maar tussendoor schijnen toch nog aardige buien te gaan voorkomen. Ik haak dus definitief af morgen, maar gelet op de andere reacties zou het mij niet verbazen als de eerste lentemeet naar een andere datum gaat (met meer zon enzo)
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mgoed CP rijd wel aardig door eh![]()
weet niet of je CP zijn piccie heb gezien, maar het eerste stukje onder hellingshoek is meer versleten als het midden. Ben trots op je CPquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:49 schreef TataK het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag (vóór de 300 km rit met BazzieK), heb ik er voor ook nog even een nieuwe PiRo-2 op laten leggen. Bij mij had het juist het omgekeerde effect: hij stuurde veel lichter in de bochten, leek er af en toe zelfs veel meer in te 'vallen' . Komt misschien doordat het om een veel zwaardere motor gaat. Zag bij de bandenboer trouwens ook de nieuwe BT-023. Volgende keer toch maar eens deze nieuwkomer proberen
Wat ook een teken kan zijn van een verkeerde bandenspanning.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
weet niet of je CP zijn piccie heb gezien, maar het eerste stukje onder hellingshoek is meer versleten als het midden. Ben trots op je CP![]()
![]()
wat de band veel puntiger maakt en het insturen wat makkelijker maakt.
dan maak je het wel HEEL bond volgens mij..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat ook een teken kan zijn van een verkeerde bandenspanning.
Ik had ooit een afbeelding met verschillende slijtages + uitleg hoe het kan onstaan met verkeerde bandenspanning en veer afstellingenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:41 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dan maak je het wel HEEL bond volgens mij..
Ik ga stompgrippies er nu opzetten, en daarna sporten.quote:
met CP erop wel ja, met koude banden, wanun gek!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Levensgevaarlijke dingen die GSén. Dàt vermogen!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga stompgrippies er nu opzetten, en daarna sporten.
Kleine bleef maar eens een nachtje bij opa en oma. Heb de handjes vrij.![]()
Heb alleen alweer een uur verkloot hier. Opstaan WB.
OPM's snelheid bocht in vind ik mooi.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:23 schreef cageon2 het volgende:
met CP erop wel ja, met koude banden, wanun gek!
Al vond ik OPM ook zo'n gek in t begin
Opbouwen heH. Em die oefening voor je benen uitelkaar is voor vrouwen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:23 schreef cageon2 het volgende:
Donderdag weer gesport (2u lang) fucking spierpijn bij mijn lies
![]()
Bloed, zweet en blaren.quote:Nu ff met t dashboard bezig t is kut weer, of half in de garage gaan schuren...![]()
En zat een luchtbel in je vingerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OPM's snelheid bocht in vind ik mooi.![]()
Jammer dat het laatste Eiffel ritje zo nat was.![]()
[..]
Opbouwen heH. Em die oefening voor je benen uitelkaar is voor vrouwen.![]()
[..]
Bloed, zweet en blaren.![]()
Stompgrippies zitten erop, als stickers plakken niet je vak of hobby is kost het je 1.5 uur.
[ afbeelding ]
En de eerste die iets durft te zeggen over luchtbellen......![]()
[ afbeelding ]
I wish I could be perfect.![]()
dat is NAAR mekaar toe bewegen -> klemmen op de motor, ernaast hangen aan de benen etcquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OPM's snelheid bocht in vind ik mooi.![]()
Jammer dat het laatste Eiffel ritje zo nat was.![]()
[..]
Opbouwen heH. Em die oefening voor je benen uitelkaar is voor vrouwen.![]()
is kut idd, maar water + fohn moest t toch mee?quote:[..]
Bloed, zweet en blaren.![]()
Stompgrippies zitten erop, als stickers plakken niet je vak of hobby is kost het je 1.5 uur.
[ afbeelding ]
En de eerste die iets durft te zeggen over luchtbellen......![]()
[ afbeelding ]
I wish I could be perfect.![]()
Je hebt ze wel netjes op een rijtje zitten die luchtbelletjes.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OPM's snelheid bocht in vind ik mooi.![]()
Jammer dat het laatste Eiffel ritje zo nat was.![]()
[..]
Opbouwen heH. Em die oefening voor je benen uitelkaar is voor vrouwen.![]()
[..]
Bloed, zweet en blaren.![]()
Stompgrippies zitten erop, als stickers plakken niet je vak of hobby is kost het je 1.5 uur.
En de eerste die iets durft te zeggen over luchtbellen......![]()
I wish I could be perfect.![]()
Kom maar even langs, 2x8x36 nopjes doorprikken en daartussen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
En zat een luchtbel in je vinger
Luchtbelletjes in prikken met een naaldje, en dan aandrukken richting 't gaatje
Als er daadwerkelijk luchtbelletjes onder zitten that is.
Dikke regen hier. EN elders.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou als het morgen zulk weer is! :d hier in dort is het licht bewolkt overwegend zonnig...
Andere kant is idd iets minder, was ook de eerste.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:50 schreef cageon2 het volgende:
lijkt wel netjes op de plek te zitten! maar ik zie je er ook voor aan om van de "juiste hoek" foto's te maken
Aight Cageon. Alleen bankdrukken en gewichtheffen he. En veel testosteron spuiten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:44 schreef cageon2 het volgende:
dat is NAAR mekaar toe bewegen -> klemmen op de motor, ernaast hangen aan de benen etc
En een warme zomer schat ik. Verwarmen van de tank, (1 nummer lang op de radioquote:is kut idd, maar water + fohn moest t toch mee?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:26 schreef bvvt het volgende:
Je hebt ze wel netjes op een rijtje zitten die luchtbelletjes.
Moet tering veel werk geweest zijn om ze zo netjes en uniform te krijgen
Pure race blood.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:26 schreef Sounddragon het volgende:
Wel schattig zo'n badmatje op je tank
Groene. Is dat nummer vier.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:50 schreef Sounddragon het volgende:
Welke commandant neem je daarvoor ?? lijkt best aardig te werken![]()
Mijn vizier heeft ook wel wat te lijden gehad, ook al rijd ik meestal open.
Vooral die wespen zijn leukquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Groene. Is dat nummer vier.![]()
Google zegt ja.![]()
Lijkt te werken?![]()
![]()
Je rijdt ook open als het regent, grind op de dijkjes, bijtjes in je oog?![]()
Bij de gratie van dinnetjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:26 schreef Geerd het volgende:
Wie gaan er morgen maccen rijden dan allemaal?
Van de week even proberen, 4 heb ik staanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Groene. Is dat nummer vier.![]()
Google zegt ja.![]()
Lijkt te werken?![]()
![]()
Je rijdt ook open als het regent, grind op de dijkjes, bijtjes in je oog?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van de week even proberen, 4 heb ik staan![]()
Ik rijd niet open als het (hard) regent, grind op dijkjes ligt op de grond, en ik rijd eroverheen; als dat in je oog komt is je oog ergens waar het niet hoort![]()
Ik heb meestal een KTM motor(zonne)bril op in mijn helm en die sluit heel prettig af.. rot voor bijtjes, beter voor mijn oogjes..
Misschien word ik nog wel eens geprikt en word ik wijs..Ah jij rijd vooropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En auto's ben je ook zo voorbij natuurlijk
Ik ben wel blij met men vizier op de dijk hoorEerste lading karkassen zit er al weer op...
Klinkt hoopgevendquote:In de loop van de avond neemt van het westen uit de neerslagactiviteit tijdelijk verder toe. Morgen in de loop van de ochtend trekt de regen naar Duitsland weg en breekt de bewolking. Met name de zondagmiddag kan nog aardig zonnig uitpakken. De minima liggen vannacht rond 8 graden, de middagtemperatuur wordt ongeveer 12 graden. De meest matige wind is eerst zuidwestelijk, draait geleidelijk naar west om uiteindelijk in de middag noordwest te worden.
zaterdag 20 maart 2010 17.19 uur
Ik rijd echt meestal open, 99% van de tijd dat ie dicht zit is op de snelweg, dan is de impact een beetje hard als er iets binnen komt zeilen, en kun je vaak ook niet ff snel stoppen mocht het nodig zijn. maar zodra ik de afrit pak is 'ie weer open, ik vind het maaar niks met dat hok dicht, kan ik net zo goed in een blik gaan zitthangenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ah jij rijd vooropEn auto's ben je ook zo voorbij natuurlijk
Ik ben wel blij met men vizier op de dijk hoorEerste lading karkassen zit er al weer op...
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
Van de week even proberen, 4 heb ik staan![]()
Ik rijd niet open als het (hard) regent, grind op dijkjes ligt op de grond, en ik rijd eroverheen; als dat in je oog komt is je oog ergens waar het niet hoort![]()
Ik heb meestal een KTM motor(zonne)bril op in mijn helm en die sluit heel prettig af.. rot voor bijtjes, beter voor mijn oogjes..
Misschien word ik nog wel eens geprikt en word ik wijs..Wat bedoel je, zo een crossbril heb je op ofzo? Dat is toch net zo goed bijna een vizierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WB zet gerust een route op met alleen rechte wegen. Echte tourbuffelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Route maar eindigen bij Leerdam? Weet niet wat er zo interessant is aan dat laatste stuk route WB![]()
120 over een dijk ?? ja.. een stukkie misschien, maar niet all the time toch zeker ??quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mja als ik op de dijk rijd is die snelheid te vergelijken met die van de snelweg
Nee geen crossbril, heb niet eens zo'n ding.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:38 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat bedoel je, zo een crossbril heb je op ofzo? Dat is toch net zo goed bijna een vizier
Het meeste is sowieso altijd misquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
de regen komt er nu uitAlles wat er uit is komt morgen niet
Stapvoets langs eventuele paarden, stukje 200 rechtuit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
120 over een dijk ?? ja.. een stukkie misschien, maar niet all the time toch zeker ??![]()
2 jaar alweer?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stapvoets langs eventuele paarden, stukje 200 rechtuit.![]()
Slingertje met 200 kan ook nog wel.
Twee jaar terug reed OPM voorop, Geerd en ik erachter.
Moesten we tien minuten op de rest wachten. En dat in elf minuten rijden.
Yep jij op de Div.quote:
Owja ff de olie nog gecheckt kon je zo paar kroketten in pleurenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep jij op de Div.Ik op de Corsaro.
Maakte op dat dijkie weinig uit. Ja rechtuit zat je in de weg.
![]()
Truste en werkzequote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:05 schreef Geerd het volgende:![]()
![]()
Mensen die morgen gaan rijden veel plezier
Alternatief gaat pasen worden over twee weken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:01 schreef cageon2 het volgende:
dr is morgen heel geen meeting, tegen de tijd dat die er wel is, rijd de KTM weer![]()
Die KTM weet ik nog wel ja. Die kwam driftend voorbij via de buitenbochtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alternatief gaat pasen worden over twee weken.
Hurry up.![]()
Op dat dijkje was een KTM SM erbij gekomen via lijks, en die kon ook meekomen, wilde er zelfs soms voorbij.
Zonder Geerd had ik die weggeblazen op de Corsaro.
Ja rechtuit dus.
Jij kwam er ook nog vrij vlot bij als newbe.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die KTM weet ik nog wel ja. Die kwam driftend voorbij via de buitenbocht
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:42 schreef cageon2 het volgende:
hm ik ga morgen / maandag meteen ff bellen met een maatje van me.
hij ligt er alweer een tijdje los bij jaquote:
BWT niet te vergeten. 3.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we het maar houden op een paaseitjes speurtocht? anders ben ik daar morgen alleen met wb... :x en een half natte dijkintussen kan den haag zijn fzr laten maken, kagoen zen ktm, en de mooiweerridders moed indrinken
Het is geen troep, koud verraderlijk type, warm voorspelbaar om te sliden.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:51 schreef cageon2 het volgende:
en de pilotsports wellicht vervangen? Weet niet of t troep is, maar t is wel oud!
Ben alweer verder .. nou deze weer proberen .. is al nummer tien ofzo.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:53 schreef cageon2 het volgende:
pwned!!
Trustequote:Op zondag 21 maart 2010 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga slapen... hoop niet dat er morgen iemand een mc rit verwacht :p en dat ik er over twee weken bij ben, heb een oogontsteking die niet over wil gaan.
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga slapen... hoop niet dat er morgen iemand een mc rit verwacht :p en dat ik er over twee weken bij ben, heb een oogontsteking die niet over wil gaan.
De tijden van 30 ritten per jaar zijn hier wel voorbij.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
Truste![]()
Is er nou morgen wel of geen rit ??
ehhhhh??????quote:Op zondag 21 maart 2010 00:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga slapen... hoop niet dat er morgen iemand een mc rit verwacht :p en dat ik er over twee weken bij ben, heb een oogontsteking die niet over wil gaan.
Het lijkt tijd te worden voor een linux distro dan is de kans op rotzooi een heeeel stuk kleinerquote:Op zondag 21 maart 2010 01:24 schreef Worldbeater het volgende:
Nou de planning was hier ook maffen ruim voor 12, maar de compie boven zit weer vol spyware en andere shit. Internet explorer flikkert spontaan aan en uit de hele tijd. [ afbeelding ]
Van de ingebakken beveiliging wordt je ook niet vrolijk.
Ik zit ook niet op 30 ritten per jaar te wachtenquote:Op zondag 21 maart 2010 01:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De tijden van 30 ritten per jaar zijn hier wel voorbij.![]()
En nu weer een historisch aantal afmeldingen.
Little chance, of het weer moet sterk opknappen.
En op welke sites zit u vaakquote:Op zondag 21 maart 2010 01:24 schreef Worldbeater het volgende:
Nou de planning was hier ook maffen ruim voor 12, maar de compie boven zit weer vol spyware en andere shit. Internet explorer flikkert spontaan aan en uit de hele tijd. [ afbeelding ]
Van de ingebakken beveiliging wordt je ook niet vrolijk.
Uitslapen zeker doenquote:Op zondag 21 maart 2010 02:25 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit ook niet op 30 ritten per jaar te wachten![]()
Ik rij sinds 3 jaar pas weer serieus motor, en als ik in die tijd 3 toerritjes heb gedaan is het veel.. het is mijn favo vervoer, maar ik heb ook nog andere leuke dingen om in te rijden![]()
Ik ga morgen lekker gewoon uitslapen, en als ik eruit ben kijk ik wel hoe of wat.. kan me in mijn uppie ook wel vermaken als de zon zich laat zien, en anders heb ik nog bergen werk in de tuin; ik verveel me niet
quote:Op zondag 21 maart 2010 08:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
En wakkersd geen meet gok ik.. veel afmeldingen en het weer is niet zeker heel mooi... kunnen we beter over,2 weken kijken of het dan beter weer is en e meer dan 4 Mensen komen
toch
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zullen we het maar houden op een paaseitjes speurtocht? anders ben ik daar morgen alleen met wb... :x en een half natte dijkintussen kan den haag zijn fzr laten maken, kagoen zen ktm, en de mooiweerridders moed indrinken
quote:Op zondag 21 maart 2010 11:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yzf dan.. een pot nat :p
Heeft u ook Mapsource op Linux?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:56 schreef bvvt het volgende:
Het lijkt tijd te worden voor een linux distro dan is de kans op rotzooi een heeeel stuk kleiner
heb het bij een aantal mensen geinstalleerd die mijns inziens te snel te vaak een herinstallatie nodig hebben.
En die blijven zo mooi schoon - ongeloofeloos
Het is idd altijd een ander.quote:Op zondag 21 maart 2010 04:03 schreef Bunnybeater het volgende:
En op welke sites zit u vaak [ afbeelding ]
Oh wacht, het zal Nick wel geweest zijn [ afbeelding ]
Cu straksquote:Op zondag 21 maart 2010 13:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
BVVT ik heb nog wel een pak thuis liggen voor je... Alleen jammer dat ik niet thuis ben![]()
![]()
Alsnog een meet zodalijk
Hier ook, geen druppel meer gevallen sinds begin v/d nacht, en nu volop koperen ploertquote:
Snel antwoordquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:34 schreef cageon2 het volgende:
Waar ga je heen bazzieee?
Raar rijgedrag kan alleen maar de de kettingkleppenstangstoter zijn, gaat een duur geintje worden ben ik bang.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:51 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb net 2 weken geleden na alle sneeuw, ijs en vorst maar eens een grote onderhoudsbeurt laten doen (was ook wel eens nodig na 30.000 km). Nadat ik mijn motor heb opgehaald vind ik hem nog steeds raar rijgedrag hebben. De lui van de garage kunnen echter niets vinden. Zelf ben ik niet zo technisch dat ik weet wat het probleem kan zijn. Iemand ideeen hoe ik er achter kan komen?
quote:Op zondag 21 maart 2010 15:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Raar rijgedrag kan alleen maar de de kettingkleppenstangstoter zijn, gaat een duur geintje worden ben ik bang.
gezellig dus! Mooi man.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
friet... :d zijn op de helft vd route .. is een mooie
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:19 schreef Geerd het volgende:
Kk reed jij nou net rond 15.45 richting de snelweg(100) vanuit Lochem ?:P
Last minute mini meetquote:
Rijdt als de brandweer die gast.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
friet... :d zijn op de helft vd route .. is een mooie
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Meneer Cocktailprikker!
Als je dit leest: Je hebt al frietjes op!
Je krijgt nog is een frietgezwel onder je borst:O
Ging best lekkerquote:Op zondag 21 maart 2010 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rijdt als de brandweer die gast.![]()
Is wel de grootste pekelbike die ik ooit gezien heb, overal roest, lekkende vorkpoot, de bekleding van het zadel op de zitplek compleet weg.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
Sounddragon en Cocktailprikker nog mijn excuses voor het uitstapje.
No prob; het liep goed af toch ??quote:Op zondag 21 maart 2010 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
Sounddragon en Cocktailprikker nog mijn excuses voor het uitstapje.
Het was voor mij eigenlijk geen dag om op de motor te stappen. (d8 ik thuis al)
Zie al tegen Cocktailprikker dat ik in de snackbar allemaal wit voor mijn ogen zag.
Had bijna jullie in gevaar gebracht.
En nu snel een warme douche.
weer zo'n kamikaze-remactie?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
Sounddragon en Cocktailprikker nog mijn excuses voor het uitstapje.
Het was voor mij eigenlijk geen dag om op de motor te stappen. (d8 ik thuis al)
Zie al tegen Cocktailprikker dat ik in de snackbar allemaal wit voor mijn ogen zag.
Had bijna jullie in gevaar gebracht.
En nu snel een warme douche.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:39 schreef Geerd het volgende:
komt me bekend voorbijna de brommert van bazzie in barrels gereden toen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dinnetje ook on-line zie ik.
Dan was het idd een andere kwaakquote:Op zondag 21 maart 2010 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Ben die kant wel opgegaan, maar wel met de auto
iets met bier
dus nee, waarschijnlijk was ik dat niet
Een stuk veiliger als mij voorop laten rijdenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef Den_Haag het volgende:
WB als voorrijder is niet veilig
Ja of de berm in duiken om een plas mee te pakkenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:59 schreef stinkie het volgende:
Ik was vorige meet blij dat ik net nieuwe schijven en blokken had gemonteerd
En verder, altijd gas erop en desnoods een stoepje meepakken
heej, ik moet em ooit nog verkopenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rijdt als de brandweer die gast.![]()
Is wel de grootste pekelbike die ik ooit gezien heb, overal roest, lekkende vorkpoot, de bekleding van het zadel op de zitplek compleet weg.
Of rechtdoor over een wegscheidingsplateauquote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
CP ook weer veilig thuis..Lekker gooien en smijten vandaag, jammer dat OPM al weer snel er vandoor was
Tof dat je er nog ff was
![]()
WB, volgende keer als je je zo voelt gewoon thuis blijvenWe hebben er niks aan als onze voorrijder van de dijk af duikt.. Hoe moeten we dan anders de route afrijden
![]()
[..]
Ja of de berm in duiken om een plas mee te pakken
Ik dacht eerlijk gezegd in eerste instantie dat hij in z'n spiegel mee zat te kijken en dat het daardoor kwamquote:Op zondag 21 maart 2010 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zou dat de inspiratie zijn geweest voor wb om bij de volgende scheiding maar de stoep pakken? Als hij het kan kan ik het ook![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd in eerste instantie dat hij in z'n spiegel mee zat te kijken en dat het daardoor kwam
Hij heeft ook 1 meet gehad.quote:
2 keer iddquote:
De weg ging op zeker niet recht, wejullie reden om dat plateau heen, zat volgens mij 2 keer een knik in thv van het kruisende fietspad, maar omdat ik druk bezig was om over dat ding heen te hobbelbokken lette ik niet helemaal op wat jullie aan het spoken waren, ik had het FF drukquote:Op zondag 21 maart 2010 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had even een black out, langzame irritante auto ervoor, blik op de Garmin.
Concentratie weg.
Wilde gewoon lekker doorrijden, blik op de weg.
Ging de weg nou niet recht, of was het de overstuur van de ZX-10R op mijn nekbeweging?
Jullie moeten het weten.![]()
Was bij het meetingpoint met OPM al goed verrot.
Daarvoor ook geen U bochten in de route gehad.
Was een mooie route zoals Mr.Cock al zei.![]()
Zal nog even de track uitlezen van de week of we idd na het eten een stukje dezelfde route pakten.![]()
Was ineens wel snel afgelopen. Maar goed het was ook letterlijk laat zat.![]()
Had morgenochtend vrij genomen voor de laatste 62 minuten rammen op de hardloopschoenen.
Beter doe ik dat even niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tien is nog 100% en het was toch leuk vandaag.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar verder zijn fok MC ritjes altijd leuk vermaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Al eens een GS met een stuurdemper gezien?![]()
Opdraaien op de snelweg kwam het voorwiel ff los.
Benzinelampje ging ook gelijk aan, daarna pas 30 km later.![]()
Bedoelde dan ook de route voor de stop. Zo strak heb ik het nog niet gehad.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
2 keer idd![]()
vlakbij OPM meetingpoint en op de terugweg had je datzelfde weggetje weer, maar dat merkte ik op en daarom stopten we
Maar verder toppie hoor !
Ah ok.. leuk om ff die ene zwarte seconde van mijn leven terug te lezen. Tnx.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
De weg ging op zeker niet recht, wejullie reden om dat plateau heen, zat volgens mij 2 keer een knik in thv van het kruisende fietspad, maar omdat ik druk bezig was om over dat ding heen te hobbelbokken lette ik niet helemaal op wat jullie aan het spoken waren, ik had het FF druk![]()
Toen ik van de laatste afreed, net na de 2e knik kwam ik net een meter of 2, 3 LA jou terecht, en precies op dat moment raakte je daar die stoep, dus wat er psies misging weet ik niet![]()
Vandaar dat ik dacht dat je zat te kijken naar mijn gekloot, en dat je daardoor de stoep raakte
2 weken is een lange tijd.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kom volgende keer niet. Quality-time met men vriendinwas een compromis om vandaag toch nog op stap te gaan
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar verder zijn fok MC ritjes altijd leuk vermaakDie reeshokken kunnen gewoon nergens tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.; ik heb helemaal geen last gehad van drempels of gras of wat; echte mannenbrommers lusten dat gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
Die reeshokken kunnen gewoon nergens tegen; ik heb helemaal geen last gehad van drempels of gras of wat; echte mannenbrommers lusten dat gewoon
Die opmerking van jou over hard rijden met een motorfiets ('daar was ik nooit op gekomen, gewoon lekker toeren') moeten we dus ook met een korrel zout nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de verhalenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
Meets zijn altijd goed voor het postgedrag!
Vorige keer niks van gemerkt.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fok MC ritjes zijn op de een of andere manier dusdanig dat mijn verstand op de achtergrond verdwijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |