quote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
omg roflcopter, piccie uit een topic @ MF!
Mwah.. je laat je toch een beetje meeslepen he.. en op de heenweg was ik braaf toch ??quote:Op zondag 21 maart 2010 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die opmerking van jou over hard rijden met een motorfiets ('daar was ik nooit op gekomen, gewoon lekker toeren') moeten we dus ook met een korrel zout nemen.
Eerste deel was zeker niet te wild maar wel leuk om te rijdenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah.. je laat je toch een beetje meeslepen he.. en op de heenweg was ik braaf toch ??
Op de terugweg hadden we een mooi stuk lege dijk, en dan mag het wel FF, op de heenweg hadden we valkuilen zat met auto;s in en net na blinde bochten enzo.. terug was een stuk rustiger![]()
Trouwens; als jij ook maar half je best doet ben ik helemaal nergens meer; het einde van jouw 2e versnelling is mijn topsnelheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon hoge, vieze, waarmee je over alles en iedereen kan rijden terwijl je aan het drinken bent uit je AA-flesjequote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Meer pics
En het is vast al gezegd, maar wat voor moter heb je precies Sounddragon? Ben niet zo thuis in dat typeEn geen pics, ook mijn camera leeg. En geen mobiel foto's want die had WB nodig om OPM te bellen
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Meer pics
En het is vast al gezegd, maar wat voor moter heb je precies Sounddragon? Ben niet zo thuis in dat type
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
ook weer vermaakt gisterSD was goed aan t raggen op die twin tijdens het korte stukje dat ik erbij was
CP stuurt idd lekker door op die pekelaar, dat moet wel continu gas tot t naadje zijn volgens mij
na ons scheiden via de lekdijk terug, lekker uurtje sturen op een verlaten dijk
oja beetje jammer dat ik men B12 nog had neergelegd
Hey lieverd. Wanneer kom je ook weer eens?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:45 schreef Bunnybeater het volgende:
Beetje jammer WB, om alles zo te relativeren. Je hebt gewoon gefaald in een combi van te weinig rijervaring in het algemeen, met de motor, te agressieve ZX-10, testosteroni, overmoedigheid en leeftijdMaar heb je je motor(band) nu tegen een stoeprand gebatst of alleen je voet?
![]()
quote:Onverwachte meetOPM was er dus stieken ook
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja beetje jammer dat ik men B12 nog had neergelegd
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:13 schreef Worldbeater het volgende:
Hey lieverd. Wanneer kom je ook weer eens?![]()
Er is al genoeg over gezegd, maar het was wel even wat meters tussen wegdek, stoeprand, en misschien voor en achterwiel ook op verschillend wegdek. Rijschool -1 niveau.![]()
![]()
Zit nu met de voet ophoog, nachtje is niet meegevallen.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
Een redelijk aangepaste Honda Africa Twin![]()
Noppen zaten er nu niet onder, heb 2 sets wielen, staat nu op wat meer asfalt georienteerde banden op goudkleurige velgen.
Hij was gelukkig al goed 'ingegleden' door Hicham.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef Bunnybeater het volgende:Jullie doen het erom he? Gelukkig kan ie daar wel tegen
![]()
Met ons is het altijd goed.quote:
Als ik had geweten dat het zo goed zou zijn, was er misschien nog wel een poging gewaagd. Maar was ook niet zo lekker de afgelopen dagen. En nee, het was niet een spontane "oogontsteking"![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:47 schreef Bunnybeater het volgende:
Zeker als je serieus genomen wilt worden in een gesprek("Ja, maar ik heb ook een ZX-12
")
behalve op het rechte stukquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
De monden vol over supersports en circuitrijden.![]()
Vuile beunkoe should teach them á lesson.
quote:
Yeah jij niks meegemaakt gisteren? Niet gereden is niet geleefd.quote:
Truequote:Op maandag 22 maart 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yeah jij niks meegemaakt gisteren? Niet gereden is niet geleefd.![]()
Van de belasting krijg ik altijd een aardig bedrag terugquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Met ons is het altijd goed.Niet zo lekker, ook een belastingaanslag binnen?
![]()
quote:Ik had twee jaar terug ook onbekende visite, partners van de collega's van dinnetje.De ene net het rijbewijs, de andere was bezig. Wat waren ze minzaam aan het kijken naar de Trophy 1200. Bij voorbaat kansloos.
De monden vol over supersports en circuitrijden.![]()
Vuile beunkoe should teach them á lesson.
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
Hang net de huisarts op ..dinnetje was aan het aandringen dat ik moest bellen.
Eerste even gegoogled, en zag dat ze toch al snel onstekingremmers pakken.
![]()
Affijn ik leg even de dikke voet uit..
Waarom belt u nu pas, het is al half twaalf?![]()
Nou.. eh.. dacht het gaat wel over met 1-2 dagen, en kan altijd nog over een paar dagen komen.
Ze klonk een beetje streng.
Vanmiddag dus langs.
was bij het eruit halen vd berging. hij ging netjes in het zand liggen op een crashpad, duostepje en demberquote:Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef Bunnybeater het volgende:Jullie doen het erom he? Gelukkig kan ie daar wel tegen
Zo is het wel ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:54 schreef Bunnybeater het volgende:
Van de belasting krijg ik altijd een aardig bedrag terugIets met vestzak broekzak
![]()
Joel? Who the fuck is that?quote:Was slechts een verkoudheid, maar dat vele hoesten zag ik niet zitten [ afbeelding ]Precies dat.
Je kan het Joel wel uitleggen, maar die krijgt het natuurlijk nooit uitgelegd aan zijn vriendjes van de creche![]()
Verdomme vanochtend willen trainen. De dood of de gladiolen. Final batlle WB vs WB.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was bij het eruit halen vd berging. hij ging netjes in het zand liggen op een crashpad, duostepje en demberbij het meeten zat het zand nog in de stuurdop
Is dit nu een afmelding voor de Zandfoort circuit loopquote:Op maandag 22 maart 2010 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo is het wel ja.![]()
[..]
Joel? Who the fuck is that?![]()
Die kan ik alleen maar voor Youtube zetten. Teletubbies. [ afbeelding ]![]()
[..]
Verdomme vanochtend willen trainen. De dood of de gladiolen. Final batlle WB vs WB.![]()
Dinnetje lekker slim.. als je je verveeld doe je ff de belastingen vandaag.
Maar we dwalen af.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:34 schreef Bunnybeater het volgende:
Druk ik op de SALES van de Leertent, krijg je een heel huillie verhaal
Ik mag het niet hopen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Is dit nu een afmelding voor de Zandfoort circuit loop
Als het nou lekker wasquote:Op maandag 22 maart 2010 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
:^
Proest.![]()
Wie wil mij 6 mnd lang s'ochtend en s'avonds berijden?
Bazziek en Cageon doen net zo goed aan de circuitrun mee als het afgelopen ritje.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Oh ja, wie hadden zich daar ook alweer nog meer voor aangemeld? Bazzie en Cageon?Misschien moet er gewoon een agenda komen, geplande circuitdagen en uitstapjes e.d. in de OP. Zodat je weet waar je Fok!MC'ers onverwacht lastig kunt vallen op een saaie vrije dag
![]()
Het licht kan toch uit?quote:
Dat was toch het hele idee van de MC?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wel de intentie tot meedoen geven, maar niet doen.
Ieder stelt zo zijn eigen voorwaarden. Zitten er toch ook tussen die alleen komen als -XX- er isquote:
Ikookhier?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ieder stelt zo zijn eigen voorwaarden. Zitten er toch ook tussen die alleen komen als -XX- er is?
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Als jij het zegt en ik het dacht moet er wel een kern van waarheid in zitten [ afbeelding ]
Afgaande op de foto's op d'r motorstek.. kan ik er niet veel verkeerds aan vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Toch wel wat meer au als gedacht ja ??quote:Op maandag 22 maart 2010 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
Hang net de huisarts op ..dinnetje was aan het aandringen dat ik moest bellen.
Eerste even gegoogled, en zag dat ze toch al snel onstekingremmers pakken.
![]()
Affijn ik leg even de dikke voet uit..
Waarom belt u nu pas, het is al half twaalf?![]()
Nou.. eh.. dacht het gaat wel over met 1-2 dagen, en kan altijd nog over een paar dagen komen.
Ze klonk een beetje streng.
Vanmiddag dus langs.
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Afgaande op de foto's op d'r motorstek.. kan ik er niet veel verkeerds aan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[message=15476814,noline]Worldbeater schreef op 22 maart 2010 @ 13:21[/message]:
Dus als we gaan samenwonen is het na zes maanden over.![]()
![]()
En dus ??quote:
Zie het eerst maar eens te wordenquote:
Bij het woordje ervaren komen er beelden van de Mart Smeets truien dragende HOP bezoekers die ik ooit aangehouden heb bovendrijven.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zie het eerst maar eens te worden
Gelukkig ligt dat aan jou, en niet in mijn kledingkastquote:Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij het woordje ervaren komen er beelden van de Mart Smeets truien dragende HOP bezoekers die ik ooit aangehouden heb bovendrijven.![]()
![]()
Weet je dat zeker, je rijd toch niet voor niets zo'n allroad.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gelukkig ligt dat aan jou, en niet in mijn kledingkast
Want... dat is leeftijd gerelateerd ??quote:Op maandag 22 maart 2010 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, je rijd toch niet voor niets zo'n allroad.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een heerlijke en schattig kortzichtige redenering
aangehouden nog welquote:Op maandag 22 maart 2010 14:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bij het woordje ervaren komen er beelden van de Mart Smeets truien dragende HOP bezoekers die ik ooit aangehouden heb bovendrijven.![]()
![]()
Doe een bod op mijn oude Trophy, de remschijf was nog het enige goede.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef Geerd het volgende:
Achterschijf rem doormidden![]()
zeker te warm geworden ofzo.
Wat kost zoon kreng wel niet.
heb jij toevallig nog wat liggen wb?
Hij is wel opvallend stil he.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Als jij het zegt en ik het dacht moet er wel een kern van waarheid in zitten![]()
Blote bil.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blote bil.![]()
[ afbeelding ]
Supergod.![]()
[ afbeelding ]
Volgende dag is altijd slechter, maar had verwacht dat het morgen wel weer over zou zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
Toch wel wat meer au als gedacht ja ??![]()
Het blijven jongetjes.quote:Ik had 2 weken geleden ook zoiets; mooie slide op een rotonde met de noppenen eeeventjes met het steppie de kuit meegenomen.. een week lopen hinkepinken door een gecrunchte pees![]()
Die roze pilletjes doen het dan prima (ibu)
Mijn lichaam is nu op zijn top.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn lichaam is nu op zijn top.De sex is wel wat minder geworden.
En had ik het over concentratie .. welke concentratie?
Eh waar ging het over..
Dat wordt weer heel veel editten. Of krijgen we straks zoiets a la CP:quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef cageon2 het volgende:
leest deze niet mee? Of ben je van plan daar vanavond achter te komen?
quote:
quote:
QFTquote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dinnetjes lichaam is nu niet zo top.De sex is ook wat minder geworden.
Eh waar ging het over..
wat een ninja edit jonguh! Gelukkig was ik net op tijd!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn lichaam is nu op zijn top.De sex is wel wat minder geworden.
Eh waar ging het over..
Dikke duim.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:04 schreef cageon2 het volgende:
[..]
wat een ninja edit jonguh! Gelukkig was ik net op tijd!
Sexy hoor.quote:[message=15410907,noline]SilenT schreef op 16 maart 2010 @ 22:22[/message]:
[...]
hm :/
Als ik bij mijn vriendin ben zal ik t is opmeten
vorige week zaterdag idd...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:06 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaf waar moet ik het TLR topic lezen / ophalen motor?
Zal wel op een zaterdag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |