quote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
omg roflcopter, piccie uit een topic @ MF!
Mwah.. je laat je toch een beetje meeslepen he.. en op de heenweg was ik braaf toch ??quote:Op zondag 21 maart 2010 23:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die opmerking van jou over hard rijden met een motorfiets ('daar was ik nooit op gekomen, gewoon lekker toeren') moeten we dus ook met een korrel zout nemen.
Eerste deel was zeker niet te wild maar wel leuk om te rijdenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah.. je laat je toch een beetje meeslepen he.. en op de heenweg was ik braaf toch ??
Op de terugweg hadden we een mooi stuk lege dijk, en dan mag het wel FF, op de heenweg hadden we valkuilen zat met auto;s in en net na blinde bochten enzo.. terug was een stuk rustiger![]()
Trouwens; als jij ook maar half je best doet ben ik helemaal nergens meer; het einde van jouw 2e versnelling is mijn topsnelheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon hoge, vieze, waarmee je over alles en iedereen kan rijden terwijl je aan het drinken bent uit je AA-flesjequote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Meer pics
En het is vast al gezegd, maar wat voor moter heb je precies Sounddragon? Ben niet zo thuis in dat typeEn geen pics, ook mijn camera leeg. En geen mobiel foto's want die had WB nodig om OPM te bellen
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Bunnybeater het volgende:
Meer pics
En het is vast al gezegd, maar wat voor moter heb je precies Sounddragon? Ben niet zo thuis in dat type
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
ook weer vermaakt gisterSD was goed aan t raggen op die twin tijdens het korte stukje dat ik erbij was
CP stuurt idd lekker door op die pekelaar, dat moet wel continu gas tot t naadje zijn volgens mij
na ons scheiden via de lekdijk terug, lekker uurtje sturen op een verlaten dijk
oja beetje jammer dat ik men B12 nog had neergelegd
Hey lieverd. Wanneer kom je ook weer eens?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:45 schreef Bunnybeater het volgende:
Beetje jammer WB, om alles zo te relativeren. Je hebt gewoon gefaald in een combi van te weinig rijervaring in het algemeen, met de motor, te agressieve ZX-10, testosteroni, overmoedigheid en leeftijdMaar heb je je motor(band) nu tegen een stoeprand gebatst of alleen je voet?
![]()
quote:Onverwachte meetOPM was er dus stieken ook
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja beetje jammer dat ik men B12 nog had neergelegd
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:13 schreef Worldbeater het volgende:
Hey lieverd. Wanneer kom je ook weer eens?![]()
Er is al genoeg over gezegd, maar het was wel even wat meters tussen wegdek, stoeprand, en misschien voor en achterwiel ook op verschillend wegdek. Rijschool -1 niveau.![]()
![]()
Zit nu met de voet ophoog, nachtje is niet meegevallen.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:02 schreef Sounddragon het volgende:
Een redelijk aangepaste Honda Africa Twin![]()
Noppen zaten er nu niet onder, heb 2 sets wielen, staat nu op wat meer asfalt georienteerde banden op goudkleurige velgen.
Hij was gelukkig al goed 'ingegleden' door Hicham.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef Bunnybeater het volgende:Jullie doen het erom he? Gelukkig kan ie daar wel tegen
![]()
Met ons is het altijd goed.quote:
Als ik had geweten dat het zo goed zou zijn, was er misschien nog wel een poging gewaagd. Maar was ook niet zo lekker de afgelopen dagen. En nee, het was niet een spontane "oogontsteking"![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:47 schreef Bunnybeater het volgende:
Zeker als je serieus genomen wilt worden in een gesprek("Ja, maar ik heb ook een ZX-12
")
behalve op het rechte stukquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
De monden vol over supersports en circuitrijden.![]()
Vuile beunkoe should teach them á lesson.
quote:
Yeah jij niks meegemaakt gisteren? Niet gereden is niet geleefd.quote:
Truequote:Op maandag 22 maart 2010 11:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yeah jij niks meegemaakt gisteren? Niet gereden is niet geleefd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |