Omdat ik geen miljonair benquote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef Zeroku het volgende:
Maar Schieganger, je zegt dat je altijd teveel geld hebt. Maar waarom woon je dan in een flatjesbuurt?
We have a relationship built on trust (als ze het niet ziet, weet ze niks)quote:Op zondag 21 maart 2010 23:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik je vriendin was zou ik dat niet toelaten, en zou je sowieso niet het huis uit mogen.
Ik maakte een grapje hequote:Op zondag 21 maart 2010 23:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Omdat ik geen miljonair ben
Ik heb genoeg geld om te leven en leuke dingen te kopen. however, in een groot huis gaan zitten in me eentje is niks.
[..]
We have a relationship built on trust (als ze het niet ziet, weet ze niks)
Ze zijn gewoon verdwaald.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:07 schreef livalo het volgende:
Ze zijn er gewoon nog steeds niet. De falers.
Lieke zei net op msn van niet, Heimenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:08 schreef Hyman het volgende:
Lieke zei net op msn dat ze je zou doen, Rik.
Hoe lang al?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:09 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Oh, ja, ik ook hoor.
>_> ik ben eerlijk tegen haar! (tot nu toe)
Drie dagen ofzo?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
Schieganger, ga je nog antwoord geven op mijn vraag?
Nee man.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haha, zat je al met je lul op je toetsenbord?
Okquote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb een ondergoed fetisj, dus hou die maar aan.
Jonge, ik ben een pelpinda.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan loopt alle olie er uit.
asdfghjkl;'\quote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haha, zat je al met je lul op je toetsenbord?
Unclequote:
Jij moet naar specsavers.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
Schieganger, ga je nog antwoord geven op mijn vraag?
HaJquote:
?quote:
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Omdat ik geen miljonair ben
Ik heb genoeg geld om te leven en leuke dingen te kopen. however, in een groot huis gaan zitten in me eentje is niks.
[..]
We have a relationship built on trust (als ze het niet ziet, weet ze niks)
Weheh mijn komt zo ver op mijn toestenbordquote:
Beter jaquote:
Een rijtjeshuis kost geen miljoen.quote:
Dude, waarom? Denk jij dat jij met je vriendin meteen in een rijtjeshuis gaat wonen?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Oh wacht. Ik zat nog in dat oude topic te kijken.
[..]
Een rijtjeshuis kost geen miljoen.
Wie heeft het over een vriendin?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude, waarom? Denk jij dat jij met je vriendin meteen in een rijtjeshuis gaat wonen?
De andere reden is ook de belangrijkste vooral.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Oh wacht. Ik zat nog in dat oude topic te kijken.
[..]
Een rijtjeshuis kost geen miljoen.
Naja, vriend mag ook...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie heeft het over een vriendin?
Ja ik weet dat hij er een heeft.
Ja, maar waarom zou je in je eentje in een rijtjeshuis gaan wonen? Dan betaal je voor ongebruikte ruimte.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie heeft het over een vriendin?
Ja ik weet dat hij er een heeft.
Mja. Vind het nogal frappant maarja.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
De andere reden is ook de belangrijkste vooral.
Plus, ik heb geen 200k liggen. Omdat ik een eigen bedrijf heb moet ik van de hypotheek minimaal de helft zelf kunnen betalen als garant-stelling (ja, ik heb al gekeken)
Hij heeft ook geen ouders enzo?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je in je eentje in een rijtjeshuis gaan wonen? Dan betaal je voor ongebruikte ruimte.
quote:
UDOWU SC is de oplossing.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het gaat hier wel een beetje erg hard
Woah, jouwe ligt in een vreemde kronkelquote:Op zondag 21 maart 2010 23:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weheh mijn komt zo ver op mijn toestenbord
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
Ha alle letters.
Waarom krijg ik het vermoeden dat jij serieus op je toetsenbord hebt lopen rammen met je steeksleutel?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Woah, jouwe ligt in een vreemde kronkel
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
Woah, jouwe ligt in een vreemde kronkel
quote:
Hij heet geen Zeroku.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het vermoeden dat jij serieus op je toetsenbord hebt lopen rammen met je steeksleutel?
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het vermoeden dat jij serieus op je toetsenbord hebt lopen rammen met je steeksleutel?
BH mattie!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik pas wel in een 70E. Maar 80D zit beter.
Bij mij ook. En dan past er precies een paar sokken in.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
#13 Bravebart 108636quote:
Mag ik even aan de jouwe zitten, mag jij ook aan de mijne zitten.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pics.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bij mij ook. En dan past er precies een paar sokken in.
300 maarquote:Op zondag 21 maart 2010 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
#13 Bravebart 108636
#14 Surveillance-Fiets 108368
Hehehehehehehe.quote:
aankomende week loop ik wel weer op je inquote:
Prima hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aankomende week loop ik wel weer op je in
Ohhhh, serieus.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
#13 Bravebart 108636
#14 Surveillance-Fiets 108368
Oh hij kan me in 1 dag voorbij hoorquote:
Volgensmij wordt het verschil steeds groterquote:Op zondag 21 maart 2010 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh hij kan me in 1 dag voorbij hoorHet is maar kleine 300, geen 3000
als ik het zou willen dan ben ik hem morgen voorbijquote:
Hij kon niet komen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:26 schreef Schieganger het volgende:
Hey Do waarom is Lauriëtte nou eigenlijk pissig op je?
OF was?
Neuh, valt meequote:Op zondag 21 maart 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij wordt het verschil steeds groter
quote:
Uuuuh neequote:Op zondag 21 maart 2010 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik het zou willen dan ben ik hem morgen voorbij
jawelllquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:26 schreef Schieganger het volgende:
Hey Do waarom is Lauriëtte nou eigenlijk pissig op je?
OF was?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:40 schreef Tijgertje. het volgende:
Oef. Het begon allemaal op 2 Oktober...
Nee, eigenlijk begon het op 28 November toen meneer bleef slapen omdat hij zijn trein had gemist.
Op dat moment werd ik door iemand anders aan het lijntje gehouden waardoor mijn gevoelens fucked up waren.
Tegen de tijd dat ik diegene uit mijn hoofd had gezet was ik al ongeveer 2 á 3 keer uit het leven van Tazar verbannen. En terecht. Uiteindelijk nadat we elkaar een maand door ruzie en meningsverschillen niet hadden gezien kwam hij hier eten en slapen gewoon omdat het kon. Hij bleef 3 dagen![]()
En toen een week later hadden we iets.![]()
![]()
ondertiteling is voor polenquote:
Je denkt morgen even 270 posts goed te kunnen maken?quote:
leuk he, FOK!quote:
Ja, ik kan het ook kijken zonder ondertiteling, maar ze ondertitelen vervain als verveiene.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ondertiteling is voor polen
Oh dus omdat ze niet kon inzien dat mannen manipulatieve klootzakken zijn?quote:
als ik nu ja zeg moet ik het doen ookquote:Op zondag 21 maart 2010 23:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je denkt morgen even 270 posts goed te kunnen maken?
Mja, ik zit morgen wel 3 uur in de trein, mmh mmhquote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik nu ja zeg moet ik het doen ook
misschien....
Aan het lijntje houden, dat staat er toch.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Oh dus omdat ze niet kon inzien dat mannen manipulatieve klootzakken zijn?
Move along then, niks boeiends hier
What did you do to fuck her up like that?
kut!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik zit morgen wel 3 uur in de trein, mmh mmh
Details motherfuckerquote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Aan het lijntje houden, dat staat er toch.
hoeft ook nietquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
wut, fok! ?
En ze zeiden nog wel dat ik een hoofdrol zou hebben in the bold
Precies.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoeft ook nietik en iedereen hier weet wel wie het is
showen!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
Zo te zien heb ik hard slaap nodig. Ik neem een foto en heb dikke ogen van hier tot Tokyo.![]()
Heb jij morgen weer niks te doen?quote:
INSIDERS.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoeft ook nietik en iedereen hier weet wel wie het is
stage de hele dagquote:
Dat zij er meer van verwachtte dan dat ik deed?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
insert neger:quote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zij er meer van verwachtte dan dat ik deed?
Ik geniet/genoot van het vrijgezelle leven en zij wilde meer en 'meer' dat vond ik niet in haar, zoals zij dat wel bij mij vond.
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]je lacht er nog wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Nepneger swaquote:Op zondag 21 maart 2010 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
insert neger:
ALS JE KOMT WIL IK NEUKEN
Dus dat is weer vrolijk posten?quote:
En ze vond Ravi ook wel leuk en hij haar ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
insert neger:
ALS JE KOMT WIL IK NEUKEN
jupquote:
iddquote:Op zondag 21 maart 2010 23:33 schreef mstr het volgende:
[..]
En ze vond Ravi ook wel leuk en hij haar ook.
Dus dan is het makkelijk hè.
Kut stagequote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, die staat chronisch op m'n gezien vandaag.
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]dikkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Walgelijk, zo'n gemaakte smilequote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb achter de bar gestaan, dusja, dan staat een glimlach op je smoel wel zo vriendelijk.
iddquote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb achter de bar gestaan, dusja, dan staat een glimlach op je smoel wel zo vriendelijk.
iddquote:
Een chronische lach!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, die staat chronisch op m'n gezien vandaag.
jij welquote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb een keer een lach op mijn kop gefotoshopped omdat ik te boos keek
Mafkees ben je ookquote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb een keer een lach op mijn kop gefotoshopped omdat ik te boos keek
Ik ben niet zo van milfsquote:Op zondag 21 maart 2010 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Barvrouwen hosselen samen met Sjoerdmans.
zeg, mag ik een ranja van je, lekkere bar mevrouwquote:Op zondag 21 maart 2010 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Barvrouwen hosselen samen met Sjoerdmans.
Het is Fristiquote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg, mag ik een ranja van je, lekkere bar mevrouw
Dudee, jij hebt best grote oren, nu ik er op let.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier heb ik mijn lip in fotoshop ietsjes opgetrokken zodat het vriendelijker eruit ziet
Als ze zo'n blik geven, dan kijk ik net zo terug.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Hyman het volgende:
En ik ren weg voor meiden met zo'n blik in haar ogen van: " JOU GA IK OPVRETEN"
Dan word ik bang
Jij vindt vrouwen in het algemeen gewoon engquote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Hyman het volgende:
Dan word ik bang
Ja, zo hebben wij er ook een paar soms in de plusquote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, ik zag er vanmiddag eentje.
Die is ergens in de 20, die zou ik toch zeker doen.
Klopt, maar op die foto is het ietsjes overdreven omdat het een groothoek lens isquote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dudee, jij hebt best grote oren, nu ik er op let.
En ze was niet eens blond.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, zo hebben wij er ook een paar soms in de plus
Je hebt me doorquote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij vindt vrouwen in het algemeen gewoon eng
met die kop van jou kan je trekken aan die lip wat je wil maar vriendelijk zal het nooit worden.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier heb ik mijn lip in fotoshop ietsjes opgetrokken zodat het vriendelijker eruit ziet
dat zijn juist de leukste tijdens het uitgaanquote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Hyman het volgende:
Dan word ik bang
Zo kom ik nooit aan de bakquote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zijn juist de leukste tijdens het uitgaan
Hoe kom je er op is meer de vraag!quote:
Een glimlach is alles wat je kan krijgen, behalve die lamme kutfoto uit me foboquote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met die kop van jou kan je trekken aan die lip wat je wil maar vriendelijk zal het nooit worden.
Nee, en anders moet je het eens bij sjoerd zelf proberenquote:
Precies.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zijn juist de leukste tijdens het uitgaan
quote:
Ik rij altijd al tegen sjoerd aan in de macquote:Op zondag 21 maart 2010 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, en anders moet je het eens bij sjoerd zelf proberen
Mwah, wel vaak, maar ik kan ook een chagrijnig kreng zijn.quote:
ja, wat is dat met die mac daar bij jullie....quote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik rij altijd al tegen sjoerd aan in de mac
BOKS!quote:
Daarom praat de barvrouw met Sjoerd, ze denkt dat ie homo is. Dan voelt ze zich niet meer bedreigd.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik rij altijd al tegen sjoerd aan in de mac
Ik ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwah, wel vaak, maar ik kan ook een chagrijnig kreng zijn.
Nee, das gewoon een uitgaansgelegenheid, net als de stairwayquote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, wat is dat met die mac daar bij jullie....
is dat een hangplek of zo? voor breezer en jongens die niet kunnen scoren?
dat ben ik echt nooitquote:
Stairway.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, das gewoon een uitgaansgelegenheid, net als de stairway
STAIRWAY, JEEEEUJ!quote:
Nee, s'ochtends juist niet. Rond een uur of 14:00 kan ik flink chagrijnig zijnquote:
Ah, het middagdipje.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, s'ochtends juist niet. Rond een uur of 14:00 kan ik flink chagrijnig zijn
daar kan het ook hoorquote:
Ik irriteer me aan de muziek, het volume van de muziek, de mensen en het gebrek aan enige sfeer.quote:
Een ballentent dus.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:45 schreef Bravebart het volgende:
Stairway is geen ballentent manHet is een alto-tent
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, das gewoon een uitgaansgelegenheid, net als de stairway
SFEER MOET JE ZELLUF MAKEN JWTZquote:Op zondag 21 maart 2010 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan de muziek, het volume van de muziek, de mensen en het gebrek aan enige sfeer.
Hier stopte ik met lezenquote:
Dat scheelt.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er niet heel vaak last van
zelfde als op FOK! dusquote:Op zondag 21 maart 2010 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan de muziek, het volume van de muziek, de mensen en het gebrek aan enige sfeer.
Ballen hebben matten, kraagjes en praten bekaktquote:
Ja, met een aantal contactgestoorde FOK!kers om je heen.quote:
HALLO!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Muziek op FOK!
Zo doof ben ik nou ook weer niet.
Toch?
quote:
GMTAquote:Op zondag 21 maart 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, met een aantal contactgestoorde FOK!kers om je heen.
En om nou sfeer te maken met de paar FOK!kers die wel in staat zijn tot communicatie... Dan is de rest nog steeds klote, dus schiet ook niet op.
Daarom ga ik nooit naar meetsquote:Op zondag 21 maart 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, met een aantal contactgestoorde FOK!kers om je heen.
En om nou sfeer te maken met de paar FOK!kers die wel in staat zijn tot communicatie... Dan is de rest nog steeds klote, dus schiet ook niet op.
Zouden we eens moeten doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, we gaan niet allemaal naar de Monza.
In de Stairway ook amperquote:
Ik ga niet mensen ontmoeten om niet met elkaar te praten.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat zou moeten.
muziek smaak he!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Muziek op FOK!
Zo doof ben ik nou ook weer niet.
Toch?
Ditquote:Op zondag 21 maart 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat zou moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoorde je me?quote:
we zoude broers kunnen zijn!1112211quote:
Je kan met ze dansen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga niet mensen ontmoeten om niet met elkaar te praten.
wat een klootzakquote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark heeft mijn afstandbediening kwijt gemaakt verdorie.
Gelukkig zijn we het niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we zoude broers kunnen zijn!1112211
Van je vibra?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark heeft mijn afstandbediening kwijt gemaakt verdorie.
nou,,,quote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga niet mensen ontmoeten om niet met elkaar te praten.
tril ei slaat op tiltquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dit
Prata zow einig mogelijk, als je veel praat kan je het makkelijker verneuken.
Het gaat toch over bitches versierne he?Dan kan je nog beter in je eentje een discotheek induiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehequote:
nou iddquote:
'ook naa het vertrek van mark was het nog lang onrustig in huize HJ'quote:
Meh, you always need a wingman.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter in je eentje een discotheek induiken.
geil!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Al hadden we dan wel een trio kunnen hebben met LIs.
Zou wat zijn zegquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou wat zijn zegMstr ook dik en klein en jij ook zo'n natte krant
'dr vader had namelijk de afstandbediening gevonden!'quote:Op zondag 21 maart 2010 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
'ook naa het vertrek van mark was het nog lang onrustig in huize HJ'
quote:
[..]
'dr vader had namelijk de afstandbediening gevonden!'
Maar we playen wel die tjikkies in taaa club gek!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe eens niet zo uit de hoogte.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wel, geniaalquote:Op zondag 21 maart 2010 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar we playen wel die tjikkies in taaa club gek!
[..]
'dr vader had namelijk de afstandbediening gevonden!'
Zie PI manquote:
Zie je het al voor je? Ik welquote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
HJ de afstandsbediening van de tv doet het niet!!1
PAAAAAAPAPPP DIEE ISS NIETEEEHIEEEEI VAN DEEE Ttttvvvvvvvv![]()
![]()
![]()
wat hebben wij noiu weer gedaanquote:Op zondag 21 maart 2010 23:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Houd op ik kan geen film meer kijken door jullie.
Ja johquote:
Ik moet lachen om jullie.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat hebben wij noiu weer gedaan
lijkt mij wel briljant, als er een of ander onschuldig meisje naar de volgende meet komtquote:Op zondag 21 maart 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat wel, geniaalGeen Fok! meet zou meer veilig zijn!
ik zag het niet 3 keer!quote:
Tamara!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij wel briljant, als er een of ander onschuldig meisje naar de volgende meet komt
Er is niemand onschuldig op onze meets. Zelfs Lau niet meer!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lijkt mij wel briljant, als er een of ander onschuldig meisje naar de volgende meet komt
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:
Noortje,,,quote:
3 keer, nomnomnomquote:
Zelfs Lau is nog groen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er is niemand onschuldig op onze meets. Zelfs Lau niet meer!
ben wel benieuwd naar hoe jij zou reageren...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er is niemand onschuldig op onze meets. Zelfs Lau niet meer!
Ik ookquote:
en high fiven tijdens het double team he!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk neem het dan wel op, op video als jullie haar aan het towerbridgen zijn!
voyeurquote:Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk neem het dan wel op, op video als jullie haar aan het towerbridgen zijn!
Wat, als jij mij zou zoenen of wat?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar hoe jij zou reageren...
Duhquote:Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef Schieganger het volgende:
[..]
en high fiven tijdens het double team he!
dus ?quote:
Hihiquote:
True.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dus ?![]()
daar voel je niets van
als team do & fiets je gaat versieren!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat, als jij mij zou zoenen of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |