quote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]dikkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Walgelijk, zo'n gemaakte smilequote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb achter de bar gestaan, dusja, dan staat een glimlach op je smoel wel zo vriendelijk.
iddquote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb achter de bar gestaan, dusja, dan staat een glimlach op je smoel wel zo vriendelijk.
iddquote:
Een chronische lach!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, die staat chronisch op m'n gezien vandaag.
jij welquote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb een keer een lach op mijn kop gefotoshopped omdat ik te boos keek
Mafkees ben je ookquote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb een keer een lach op mijn kop gefotoshopped omdat ik te boos keek
Ik ben niet zo van milfsquote:Op zondag 21 maart 2010 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Barvrouwen hosselen samen met Sjoerdmans.
zeg, mag ik een ranja van je, lekkere bar mevrouwquote:Op zondag 21 maart 2010 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Barvrouwen hosselen samen met Sjoerdmans.
Het is Fristiquote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg, mag ik een ranja van je, lekkere bar mevrouw
Dudee, jij hebt best grote oren, nu ik er op let.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier heb ik mijn lip in fotoshop ietsjes opgetrokken zodat het vriendelijker eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |