quote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef mstr het volgende:
[..]dikkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Walgelijk, zo'n gemaakte smilequote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb achter de bar gestaan, dusja, dan staat een glimlach op je smoel wel zo vriendelijk.
iddquote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb achter de bar gestaan, dusja, dan staat een glimlach op je smoel wel zo vriendelijk.
iddquote:
Een chronische lach!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, die staat chronisch op m'n gezien vandaag.
jij welquote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb een keer een lach op mijn kop gefotoshopped omdat ik te boos keek
Mafkees ben je ookquote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Schieganger het volgende:
Ik heb een keer een lach op mijn kop gefotoshopped omdat ik te boos keek
Ik ben niet zo van milfsquote:Op zondag 21 maart 2010 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Barvrouwen hosselen samen met Sjoerdmans.
zeg, mag ik een ranja van je, lekkere bar mevrouwquote:Op zondag 21 maart 2010 23:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Barvrouwen hosselen samen met Sjoerdmans.
Het is Fristiquote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg, mag ik een ranja van je, lekkere bar mevrouw
Dudee, jij hebt best grote oren, nu ik er op let.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier heb ik mijn lip in fotoshop ietsjes opgetrokken zodat het vriendelijker eruit ziet
Als ze zo'n blik geven, dan kijk ik net zo terug.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Hyman het volgende:
En ik ren weg voor meiden met zo'n blik in haar ogen van: " JOU GA IK OPVRETEN"
Dan word ik bang
Jij vindt vrouwen in het algemeen gewoon engquote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Hyman het volgende:
Dan word ik bang
Ja, zo hebben wij er ook een paar soms in de plusquote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, ik zag er vanmiddag eentje.
Die is ergens in de 20, die zou ik toch zeker doen.
Klopt, maar op die foto is het ietsjes overdreven omdat het een groothoek lens isquote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dudee, jij hebt best grote oren, nu ik er op let.
En ze was niet eens blond.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, zo hebben wij er ook een paar soms in de plus
Je hebt me doorquote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij vindt vrouwen in het algemeen gewoon eng
met die kop van jou kan je trekken aan die lip wat je wil maar vriendelijk zal het nooit worden.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier heb ik mijn lip in fotoshop ietsjes opgetrokken zodat het vriendelijker eruit ziet
dat zijn juist de leukste tijdens het uitgaanquote:Op zondag 21 maart 2010 23:38 schreef Hyman het volgende:
Dan word ik bang
Zo kom ik nooit aan de bakquote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zijn juist de leukste tijdens het uitgaan
Hoe kom je er op is meer de vraag!quote:
Een glimlach is alles wat je kan krijgen, behalve die lamme kutfoto uit me foboquote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
met die kop van jou kan je trekken aan die lip wat je wil maar vriendelijk zal het nooit worden.
Nee, en anders moet je het eens bij sjoerd zelf proberenquote:
Precies.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zijn juist de leukste tijdens het uitgaan
quote:
Ik rij altijd al tegen sjoerd aan in de macquote:Op zondag 21 maart 2010 23:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, en anders moet je het eens bij sjoerd zelf proberen
Mwah, wel vaak, maar ik kan ook een chagrijnig kreng zijn.quote:
ja, wat is dat met die mac daar bij jullie....quote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik rij altijd al tegen sjoerd aan in de mac
BOKS!quote:
Daarom praat de barvrouw met Sjoerd, ze denkt dat ie homo is. Dan voelt ze zich niet meer bedreigd.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik rij altijd al tegen sjoerd aan in de mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |