Ah okéquote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Handmatig, de TT's en TI's zet ik al klaar
No shit Sherlock.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Motar het volgende:
Hij doet zijn zegje vanuit een tuk tuk, als deze weg rijdt zegt hij iets als : en trouwens Joran, het gaat niet om jou deze keer.
En stiekem gaat het toch over Joran om hem te verassenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Motar het volgende:
Hij heeft wel ballen meneer Stegeman, moest trouwens erg lachen om een reclame van Peter r de vries die vanuit Thailand met iets nieuws komt.
Hij doet zijn zegje vanuit een tuk tuk, als deze weg rijdt zegt hij iets als : en trouwens Joran, het gaat niet om jou deze keer.
Alberto zei dat de website offline was gehaald.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef blistah het volgende:
Eindelijk #20 gevonden. Wat een topicreeks dit! Is de website van die viespeuk + manboobs al opgedoken?
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef blistah het volgende:
Eindelijk #20 gevonden. Wat een topicreeks dit! Is de website van die viespeuk + manboobs al opgedoken?
soort van all you need is love verrassingquote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
En stiekem gaat het toch over Joran om hem te verassen
Verassen nog wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
En stiekem gaat het toch over Joran om hem te verassen
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja
En ik heb contact gehad
[ afbeelding ]
Ik wou eens proberen of hij antwoord gaf, blijkbaar gaf hij antwoord
nee, dit is een normaal tempoquote:
Inderdaad. Zou het keigaaf vinden als de 22 topics een goede voorspelling was vna mijquote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
De rust keert terug naar de servers
was maar een kleine trollquote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ach dag jochie loopt een beetje te trollen, meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |