de eerste keer krijgen ze nog geen procesverbaal. daarna wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:48 schreef kasper het volgende:
Vraag: vaak vraagt de politie na aanhouding meteen: "waarom reed u te hard?" en lokken zo een verklaring uit.
Later bij het uitschrijven van de bekeuring stellen ze dan dezelfde vraag maar zeggen erbij: "U bent niet tot antwoorden verplicht".
Moeten ze dat niet meteen de eerste keer zeggen?
* Maraca schuift een briefje van 5 toequote:
Dat vraag ik me af. Ik zou sowieso niets zeggen.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:48 schreef kasper het volgende:
Vraag: vaak vraagt de politie na aanhouding meteen: "waarom reed u te hard?" en lokken zo een verklaring uit.
Later bij het uitschrijven van de bekeuring stellen ze dan dezelfde vraag maar zeggen erbij: "U bent niet tot antwoorden verplicht".
Moeten ze dat niet meteen de eerste keer zeggen?
Ze gebruiken wat je zegt wel.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de eerste keer krijgen ze nog geen procesverbaal. daarna wel.
Regenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Als het vrijdag nou ook nog mooi wordt, neem ik lekker een vrije dag
Haphapquote:
Vrees van nietquote:Op zondag 21 maart 2010 20:49 schreef kwiwi het volgende:
kunnen we het topic even op pauze zetten? ik wil ff wat te drinken pakken
Doe het niet!!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Maakt niet uit, dit zijn toch de minst gelezen posts van allemaalquote:Op zondag 21 maart 2010 20:49 schreef Splutje het volgende:
Ik vind mijn eigen posts niet eens terug hier
Ok, maar kan je de 2e keer zonder problemen iets anders verklaren als de 1e keer?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
de eerste keer krijgen ze nog geen procesverbaal. daarna wel.
Tot in het volgende topic!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:49 schreef kwiwi het volgende:
ik welquote:Op zondag 21 maart 2010 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Ik zou sowieso niets zeggen.
Nee.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:49 schreef kanovinnie het volgende:
proberen we een nieuw record te vestigen?
ZZit in de buurtquote:Op zondag 21 maart 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een tempo, ik denk 30+ per minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |