Kan de beste overkomenquote:
Niet, het meeste is gewoon opgenomen, als ik luister dan hoor je dat gewoon en dan zet je de webcam erbij aan en dan zie je ook dat het opgenomen is..quote:Op zondag 21 maart 2010 14:42 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat nou weten, jij luistert toch nooit?
Coen en Sander bellen heel erg vaak live, veel vaker dan dat ze het opnemen. Niet iedereen heeft tijd tussen 16 en 19... Maarja, jij doet ook alles om die 2 af te kraken he![]()
![]()
quote:MrsEkdom
Als je popcorn 10 seconden langer in de magnetron gooit gaat het dus in de hens! Dag Popcorn. #dielucht
Ditoquote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, las dat je jarig was dus bij deze nog gefeliciteerd !![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej ! hoe was het?. Oja, las dat je jarig was dus bij deze nog gefeliciteerd !
![]()
Thnx!quote:
Whaha prachtigquote:Op zondag 21 maart 2010 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx!
Was errrug gaaf. Veel te kort natuurlijk. Heel veel gezien en gedaan. En pallets pints Guinness naar binnen geklokt
. En woensdagavond in London Jeremy Clarkson voor 't stoplicht op Euston Road gespot in een zwarte Ferrari. Vriend van me zwaaide en hij zwaaide gezellig terug
. Helaas geen foto
.
Euw, ja ik ook. Was eten.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die plaat is zoooo tof. Helaas Licht uit gemist
Whahahaquote:Op zondag 21 maart 2010 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ha! Gevonden xD
Doe eensch accepteren
/Edit: Zie nu je pm![]()
Wees blij.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die plaat is zoooo tof. Helaas Licht uit gemist
Heb uiteraard weer heel veel pics gemaakt (alleen al 600 met m'n iPhonequote:Op zondag 21 maart 2010 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha prachtigDat hij nog in zo'n wagen past joh
. Jammer dat je geen foto hebt! Hoop pics gemaakt? Vanavond ook weer aan de Guiness of nu even minderen?
Ja, idd wat de neuk is dit voor een radioquote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef alors het volgende:
wtf is dit voor onzin over een draaigorgel?
Dude, 22 stuks. Respectquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb uiteraard weer heel veel pics gemaakt (alleen al 600 met m'n iPhone) dus komende tijd weer genoeg te doen
.
Komende dagen maar es wat minder bier na de dik 22 pints van de afgelopen dagen.
Het was sowieso makkelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahaha. Tsja, ik dacht ik maak het je even wat makkelijker door een PM te sturen
Begrijp echt niet waarom Sander het blijft promotenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef alors het volgende:
Ik dacht al wie zijn die wijven, maar toen dacht ik dat zijn vast die van die slechte wijvenrock die hij als enige zit te promoten. En ja hoor![]()
Ik heb mijn eigen muziek maar weer opgezet. Check het wel weer als Klaas er is.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, idd wat de neuk is dit voor een radio
Dat worden veel rondjes lopenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb uiteraard weer heel veel pics gemaakt (alleen al 600 met m'n iPhone) dus komende tijd weer genoeg te doen
.
Komende dagen maar es wat minder bier na de dik 22 pints van de afgelopen dagen.
Idem hieroquote:Op zondag 21 maart 2010 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen muziek maar weer opgezet. Check het wel weer als Klaas er is.
quote:
Dan kijk je bij Tim en dan zie je dat een Hans de laatste persoon is die hij heeft gefollowt..quote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ja Tim had 'm ook vrij snel gevonden
Ja, goede manier inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2010 19:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan kijk je bij Tim en dan zie je dat een Hans de laatste persoon is die hij heeft gefollowt..
Wil je dood?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Bagger nu op 3FM.
Ik switch wel naar 538 voor Juize
Ik heb al jaren niet meer geluisterd, maar vroeger was Juize best okayquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer geluisterd, maar vroeger was Juize best okayIk vrees dat er nu alleen maar T-Paine, Lil Wayne, Ilyaz en ander 'r&b' gespuis is te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Hahaha ja manquote:Op zondag 21 maart 2010 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Ene 'Kempi' is te gast, zal wel weer een negert zijn.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:57 schreef alors het volgende:
[..]Geen Licht uit, ik switch wel naar mn eigen muziek of ik ga leren ofzowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een baas in Eindjequote:Op zondag 21 maart 2010 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha ja manju weet ut, Kempi, du zoon uit Eindhovu, Woensel biatch!!!
Dat stukje hoorde ik ja. Jammer dat Bassie niet ter plekke was.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Net bij Guis een bandlid van Everlife dat bang is voor alles wat met het circus of clowns te maken heeft...
Daar ga ik idd weer es actief mee beginnenquote:
Mja.. wacht ik ook maar op. Tot die tijd nog maar de radio aan dan..quote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! pas later vanavond Studio voetbal.
Idem hieroquote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja.. wacht ik ook maar op. Tot die tijd nog maar de radio aan dan..
En dan zijn er nog mensen die beweren dat de KoL weinig zijn te horen @ 3FMquote:20:56| Kings Of Leon - Notion
20:55| Kings Of Leon - Notion
20:54| Kings Of Leon - Notion
20:53| Kings Of Leon - Notion
20:52| Kings Of Leon - Notion
Wel een zomersmuziekje!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hieroeens even kijken of Klaas nog wat vette hits gaat draaien
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de KoL "bug" doet weer van zich spreken
[..]
En dan zijn er nog mensen die beweren dat de KoL weinig zijn te horen @ 3FM.
Ik wil ook het licht uit!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Gvd ik slinger 3FM en hoor Licht uit dus ik blij, maar blijkt het de promo te zijn die bij de Megahit hoort. Dat viel even tegen zeg.. Kan het geluid direct weer een stuk zachter.
http://twitter.com/arjanelfassedquote:Op zondag 21 maart 2010 21:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wie was die twitteraar nou? met de meeste volgers?
Die Twitterde jij toch net? arjanelfassed, ofzoquote:Op zondag 21 maart 2010 21:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wie was die twitteraar nou? met de meeste volgers?
Haha,ojaquote:Op zondag 21 maart 2010 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Twitterde jij toch net? arjanelfassed, ofzo
En ik heb nog steeds géén idee waar dat door komt.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de KoL "bug" doet weer van zich spreken
[..]
En dan zijn er nog mensen die beweren dat de KoL weinig zijn te horen @ 3FM.
Goed bezig zoquote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha,ojaMaar ik was niet op aan het letten
Die followed mij ook
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds géén idee waar dat door komt.
Echt heel vaag inderdaad want je ziet het vooral/alleen? bij de KoL. Erg mafquote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds géén idee waar dat door komt.
Er zijn volgens mij nog 2-3 platen die dat hebben...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt heel vaag inderdaad want je ziet het vooral/alleen? bij de KoL. Erg maf.
Bij welk item ?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef TC_Artemis het volgende:
ik was vanmiddag bij timur in de uitzending
Heel bijzonder eigenlijk, maar wel wel irritant dat het gebeurd want de stats kloppen op die manier niet echt. Naja, gelukkig geldt het maar voor een paar platen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij nog 2-3 platen die dat hebben...
En ja, ik heb reeds wat onderzoek verricht waarom dat gebeurt, maar daarin is niets vreemds te ontdekken.
Ah, dat heb ik gehoordquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ik had uitleg over de achternaam de jong
daar waren meerdere bellers overquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Tof!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mwah, hij ging net van 304,924 naar 304,919quote:Op zondag 21 maart 2010 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig zozie dat hij alweer aardig wat nieuwe Followers erbij heeft
LOLquote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, hij ging net van 304,924 naar 304,919
ik zag het aan de twitter van tjibbe en Tim ik follow je nu ook op twitterquote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef gerbenp het volgende:
Het ziet er naar uit dat Harm Edens binnenkort weer in EW is.
Ik jou nu ookquote:Op zondag 21 maart 2010 23:53 schreef themauster het volgende:
[..]
ik zag het aan de twitter van tjibbe en Tim ik follow je nu ook op twitter
Ah, gaat de studio dan ook weer exploderen?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef gerbenp het volgende:
Het ziet er naar uit dat Harm Edens binnenkort weer in EW is.
loLquote:Op maandag 22 maart 2010 09:16 schreef borisz het volgende:
Motorhead en Slash op Pinkpop.
Ook de opposites
Bijna Belg dan? Wanneer volgen de foto's?quote:
Als je de uitgaanscultuur bedoelt klopt dat idd welquote:Op maandag 22 maart 2010 10:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Bijna Belg dan? Wanneer volgen de foto's?
Hoe was de cultuur in Londen trouwens?Engelsen staan over het algemeen niet bekend om hun 'cultuur'
.
De cultuur die in Scandinavië + IJsland wel goed is jaquote:Op maandag 22 maart 2010 11:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je de uitgaanscultuur bedoelt klopt dat idd wel. Als je ziet wat er dan allemaal rondloopt...
.
Uhuhquote:Op maandag 22 maart 2010 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
De cultuur die in Scandinavië + IJsland wel goed is ja.
Yup, hebben nu natuurlijk ook een selectie moeten maken. Maar toch veel gezien en gedaanquote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef borisz het volgende:
De NGTM ben ik niet eens geweest toen ik in Londen was. Maar heb nog wel meer niet gezien
. Je kan een jaar toeristje spelen in Londen en dan nog niet alles gezien hebben
Ja, rond de tijd dat die werd gedraaid lag 'ie nog in bed waarschijnlijk dus dat kon hij niet wetenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rob gedraagt zich als een teletubbie vandaag.
Dijk - Als Ze Er Niet Is
maandag 22-03-2010 13:30 Stenders Eetvermaak
maandag 22-03-2010 10:53 Arbeidsvitaminen
Nog een keer! Nog een keer!
Jeuk aan de billenquote:
eeehh Lente op je radio?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Iedereen weet nog wat de TT voor het volgende topic moet worden?
"We're gonna party like it's..."quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Iedereen weet nog wat de TT voor het volgende topic moet worden?
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
ik dacht dat het een exacte kopie was van de vorige tt...
De KRO zorgt wel degelijk voor een goed leven!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Sirolf het volgende:
Paul is z'n KRO-spot vergeten...
Vooral zo houden, nutteloze jingle...
Maar Bart is dan ook werkzaam voor de TROS.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De KRO zorgt wel degelijk voor een goed leven!![]()
Zolang Paul er gewoon zit en Bart niet te horen is
Maar hij valt wel altijd in voor Paulquote:Op maandag 22 maart 2010 16:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar Bart is dan ook werkzaam voor de TROS.
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef alors het volgende:
Jaaaaaaaa eindelijk weer eens Jasper Erkens![]()
![]()
Hoiquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
en ook hoi naar de rest toe natuurlijk
Zingen ze dan niet Dancing Pizzaquote:Op maandag 22 maart 2010 18:34 schreef Brennel het volgende:
* Brennel zwaait terug naar Bol_Wan en Hans.
Dancing pizza! Ik zing dat zelfs mee (ook omdat ik niet weet wat de eigenlijke tekst is).
En bedankt Hans!![]()
nee, Dancing feet blijkbaarquote:Op maandag 22 maart 2010 18:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zingen ze dan niet Dancing Pizza
haha sorryquote:Op maandag 22 maart 2010 18:34 schreef Brennel het volgende:
* Brennel zwaait terug naar Bol_Wan en Hans.
Dancing pizza! Ik zing dat zelfs mee (ook omdat ik niet weet wat de eigenlijke tekst is).
En bedankt Hans!![]()
Die was vanmorgen toch ook bij Giel? Ze is meteen zijn nieuwe hoer gewordenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:53 schreef alors het volgende:
ik had praatje plaatje gemistYeasayer is tof, maar het is dus die plaat van Sander geworden
Stay focking fresh!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:54 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat is dit voor een muziekDe schilderijen vallen hier bijna van de muur!
Als we die megahit maken weten we zeker dat we niet dezelfde hebben als 538.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm even op. Wat een track! Dat dit kan op de radio
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm even op. Wat een track! Dat dit kan op de radio
Nou idd zegquote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als we die megahit maken weten we zeker dat we niet dezelfde hebben als 538.
Opzich wel een easy naam om te onhouden. T.I.M.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Accountnaam is 'Stay funky fresh'
Dus dan heb ik het verkeerd gehoord
Als ze nou gewoon The Resistance de MH makenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als we die megahit maken weten we zeker dat we niet dezelfde hebben als 538.
Mooie platen moet je niet kapot draaien en hij is alweer een tijdje uit (al maakt dat tegenwoordig niet meer uitquote:Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon The Resistance de MH maken![]()
zie ik nu niet meer gebeuren.. helaasquote:Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon The Resistance de MH maken![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
laatste single zal wel MK Ultra worden.. laat ze die maar megahit maken![]()
![]()
Volgens mij heeft iedereen in Nederland dit nummer ook al gedownload, dus waarom hij in de top 5 staat is mij ook een raadsel...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Bol_Wan het volgende:
weeer Caro Emerald, verzin wat nieuws mensen![]()
quote:tleemhuis
Om antwoord te geven op vele tweets die ik krijg over wanneer de Que Si Que No clip klaar is: vrijdagavond staat ie online!
Vreselijke Megahit. Heb er weinig meequote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef alors het volgende:
megahit... nou dan draai ik Licht Uit zelf maar...
Hij is iig wel beter als Fireflies..quote:Op maandag 22 maart 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vreselijke Megahit. Heb er weinig mee.
lekkere boycot, hij stond vrijdag nog te spelen bij gielquote:Op maandag 22 maart 2010 19:39 schreef alors het volgende:
Zalige plaat, Licht Uiten ik laat em maar aan want nu Tim Knol die door 3fm toch wordt geboycot.
Verder komt ie amper ergens voorbij. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=tim+knol En dan ook nog vaak 's nachts.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lekkere boycot, hij stond vrijdag nog te spelen bij giel
Wut is dat. MP3FM?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:39 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Daar is nou MP3FM voor uitgevonden. Hij kan ook mooi aanblijven nu met Fireflies...
Customs - Rex hier atmquote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij is iig wel beter als Fireflies..
Maar dan kan Licht Uit 3 louder
Roel ! alles wel kerel? Wanneer ga je weer werken?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verder komt ie amper ergens voorbij. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=tim+knol En dan ook nog vaak 's nachts.
Dat dus.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verder komt ie amper ergens voorbij. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=tim+knol En dan ook nog vaak 's nachts.
hij word misschien niet veel gedraaid.. maar een boycot.. het probleem is een beetje dat er nou zoveel goeds uitkomt, daar hebben wel meer bands last van.. ik noem een Goldfrapp of Laura Jansenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij is zelfs nog nooit door de week overdags gedraaid, dat zegt toch genoegquote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hij word misschien niet veel gedraaid.. maar een boycot.. het probleem is een beetje dat er nou zoveel goeds uitkomt, daar hebben wel meer bands last van.. ik noem een Goldfrapp of Laura Jansen
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gewoon een slechte naam voor in je MP3 collectie iets uitzoeken![]()
Even een vraagje over die Mega Top 5:quote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen in Nederland dit nummer ook al gedownload, dus waarom hij in de top 5 staat is mij ook een raadsel...
vind ik niet.. Tim Knol is zo mainstream niet, dus dat ie alleen 's avonds gedraaid word is redelijk te verwachtenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is zelfs nog nooit door de week overdags gedraaid, dat zegt toch genoeg?
nou SIlverman Hotel is anders een vlot popliedje zoals er je zoveel hoort op 3fm.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind ik niet.. Tim Knol is zo mainstream niet, dus dat ie alleen 's avonds gedraaid word is redelijk te verwachten
Voorlopig nietquote:Op maandag 22 maart 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel ! alles wel kerel? Wanneer ga je weer werken?
En heel goede orale kwaliteiten hebben uiteraard.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je gedraaid wilt worden op 3fm moet je blijkbaar Sanne Hans heten en kutmuziek maken.
Daarnet het nieuwe album van MGMT beluisterd... Nou, daar werd ik niet enthousiast vanquote:Op maandag 22 maart 2010 19:46 schreef Brennel het volgende:
Ik heb zin in Electric Feel. Maar geen zin om te sms'en.
BOMBAquote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
nou SIlverman Hotel is anders een vlot popliedje zoals er je zoveel hoort op 3fm.
Zo ken ik er nog wel een paar. Bomba anyone?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En heel goede orale kwaliteiten hebben uiteraard.
Sanne Hans en zingen?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zingen kan ze iig wel. Daar gaat het toch om?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
ei met joe in uh bar ei neffer tôôt it woet kom dis far....
Dan luister ik 'm lekker nietquote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarnet het nieuwe album van MGMT beluisterd... Nou, daar werd ik niet enthousiast van>
en wen die elkehol is ronning troe or feens, wie orduur, wie orduur wan more bier en den de laf riemeens...quote:
Ah, het The Feeling-effect?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarnet het nieuwe album van MGMT beluisterd... Nou, daar werd ik niet enthousiast van>
serieus, hou op.. mijn toetsenbord ligt onder de koffiequote:Op maandag 22 maart 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
en wen die elkehol is ronning troe or feens, wie orduur, wie orduur wan more bier en den de laf riemeens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |