Ja, rond de tijd dat die werd gedraaid lag 'ie nog in bed waarschijnlijk dus dat kon hij niet wetenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:33 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rob gedraagt zich als een teletubbie vandaag.
Dijk - Als Ze Er Niet Is
maandag 22-03-2010 13:30 Stenders Eetvermaak
maandag 22-03-2010 10:53 Arbeidsvitaminen
Nog een keer! Nog een keer!
Jeuk aan de billenquote:
eeehh Lente op je radio?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Iedereen weet nog wat de TT voor het volgende topic moet worden?
"We're gonna party like it's..."quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Iedereen weet nog wat de TT voor het volgende topic moet worden?
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:57 schreef alors het volgende:
[..]
ik dacht dat het een exacte kopie was van de vorige tt...
De KRO zorgt wel degelijk voor een goed leven!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Sirolf het volgende:
Paul is z'n KRO-spot vergeten...
Vooral zo houden, nutteloze jingle...
Maar Bart is dan ook werkzaam voor de TROS.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De KRO zorgt wel degelijk voor een goed leven!![]()
Zolang Paul er gewoon zit en Bart niet te horen is
Maar hij valt wel altijd in voor Paulquote:Op maandag 22 maart 2010 16:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar Bart is dan ook werkzaam voor de TROS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |