Hij is zelfs nog nooit door de week overdags gedraaid, dat zegt toch genoegquote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hij word misschien niet veel gedraaid.. maar een boycot.. het probleem is een beetje dat er nou zoveel goeds uitkomt, daar hebben wel meer bands last van.. ik noem een Goldfrapp of Laura Jansen
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gewoon een slechte naam voor in je MP3 collectie iets uitzoeken![]()
Even een vraagje over die Mega Top 5:quote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen in Nederland dit nummer ook al gedownload, dus waarom hij in de top 5 staat is mij ook een raadsel...
vind ik niet.. Tim Knol is zo mainstream niet, dus dat ie alleen 's avonds gedraaid word is redelijk te verwachtenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is zelfs nog nooit door de week overdags gedraaid, dat zegt toch genoeg?
nou SIlverman Hotel is anders een vlot popliedje zoals er je zoveel hoort op 3fm.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind ik niet.. Tim Knol is zo mainstream niet, dus dat ie alleen 's avonds gedraaid word is redelijk te verwachten
Voorlopig nietquote:Op maandag 22 maart 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel ! alles wel kerel? Wanneer ga je weer werken?
En heel goede orale kwaliteiten hebben uiteraard.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dus.
Als je gedraaid wilt worden op 3fm moet je blijkbaar Sanne Hans heten en kutmuziek maken.
Daarnet het nieuwe album van MGMT beluisterd... Nou, daar werd ik niet enthousiast vanquote:Op maandag 22 maart 2010 19:46 schreef Brennel het volgende:
Ik heb zin in Electric Feel. Maar geen zin om te sms'en.
BOMBAquote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
nou SIlverman Hotel is anders een vlot popliedje zoals er je zoveel hoort op 3fm.
Zo ken ik er nog wel een paar. Bomba anyone?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En heel goede orale kwaliteiten hebben uiteraard.
Sanne Hans en zingen?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zingen kan ze iig wel. Daar gaat het toch om?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
ei met joe in uh bar ei neffer tôôt it woet kom dis far....
Dan luister ik 'm lekker nietquote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarnet het nieuwe album van MGMT beluisterd... Nou, daar werd ik niet enthousiast van>
en wen die elkehol is ronning troe or feens, wie orduur, wie orduur wan more bier en den de laf riemeens...quote:
Ah, het The Feeling-effect?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarnet het nieuwe album van MGMT beluisterd... Nou, daar werd ik niet enthousiast van>
serieus, hou op.. mijn toetsenbord ligt onder de koffiequote:Op maandag 22 maart 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
en wen die elkehol is ronning troe or feens, wie orduur, wie orduur wan more bier en den de laf riemeens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |