Wees blij.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die plaat is zoooo tof. Helaas Licht uit gemist
Heb uiteraard weer heel veel pics gemaakt (alleen al 600 met m'n iPhonequote:Op zondag 21 maart 2010 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha prachtigDat hij nog in zo'n wagen past joh
. Jammer dat je geen foto hebt! Hoop pics gemaakt? Vanavond ook weer aan de Guiness of nu even minderen?
Ja, idd wat de neuk is dit voor een radioquote:Op zondag 21 maart 2010 19:35 schreef alors het volgende:
wtf is dit voor onzin over een draaigorgel?
Dude, 22 stuks. Respectquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb uiteraard weer heel veel pics gemaakt (alleen al 600 met m'n iPhone) dus komende tijd weer genoeg te doen
.
Komende dagen maar es wat minder bier na de dik 22 pints van de afgelopen dagen.
Het was sowieso makkelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahaha. Tsja, ik dacht ik maak het je even wat makkelijker door een PM te sturen
Begrijp echt niet waarom Sander het blijft promotenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef alors het volgende:
Ik dacht al wie zijn die wijven, maar toen dacht ik dat zijn vast die van die slechte wijvenrock die hij als enige zit te promoten. En ja hoor![]()
Ik heb mijn eigen muziek maar weer opgezet. Check het wel weer als Klaas er is.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, idd wat de neuk is dit voor een radio
Dat worden veel rondjes lopenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb uiteraard weer heel veel pics gemaakt (alleen al 600 met m'n iPhone) dus komende tijd weer genoeg te doen
.
Komende dagen maar es wat minder bier na de dik 22 pints van de afgelopen dagen.
Idem hieroquote:Op zondag 21 maart 2010 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen muziek maar weer opgezet. Check het wel weer als Klaas er is.
quote:
Dan kijk je bij Tim en dan zie je dat een Hans de laatste persoon is die hij heeft gefollowt..quote:Op zondag 21 maart 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ja Tim had 'm ook vrij snel gevonden
Ja, goede manier inderdaadquote:Op zondag 21 maart 2010 19:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan kijk je bij Tim en dan zie je dat een Hans de laatste persoon is die hij heeft gefollowt..
Wil je dood?quote:Op zondag 21 maart 2010 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Bagger nu op 3FM.
Ik switch wel naar 538 voor Juize
Ik heb al jaren niet meer geluisterd, maar vroeger was Juize best okayquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer geluisterd, maar vroeger was Juize best okayIk vrees dat er nu alleen maar T-Paine, Lil Wayne, Ilyaz en ander 'r&b' gespuis is te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Hahaha ja manquote:Op zondag 21 maart 2010 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Ene 'Kempi' is te gast, zal wel weer een negert zijn.
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:57 schreef alors het volgende:
[..]Geen Licht uit, ik switch wel naar mn eigen muziek of ik ga leren ofzowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een baas in Eindjequote:Op zondag 21 maart 2010 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha ja manju weet ut, Kempi, du zoon uit Eindhovu, Woensel biatch!!!
Dat stukje hoorde ik ja. Jammer dat Bassie niet ter plekke was.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Net bij Guis een bandlid van Everlife dat bang is voor alles wat met het circus of clowns te maken heeft...
Daar ga ik idd weer es actief mee beginnenquote:
Mja.. wacht ik ook maar op. Tot die tijd nog maar de radio aan dan..quote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! pas later vanavond Studio voetbal.
Idem hieroquote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja.. wacht ik ook maar op. Tot die tijd nog maar de radio aan dan..
En dan zijn er nog mensen die beweren dat de KoL weinig zijn te horen @ 3FMquote:20:56| Kings Of Leon - Notion
20:55| Kings Of Leon - Notion
20:54| Kings Of Leon - Notion
20:53| Kings Of Leon - Notion
20:52| Kings Of Leon - Notion
Wel een zomersmuziekje!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Idem hieroeens even kijken of Klaas nog wat vette hits gaat draaien
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de KoL "bug" doet weer van zich spreken
[..]
En dan zijn er nog mensen die beweren dat de KoL weinig zijn te horen @ 3FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |