Ohh ja, het is al 12:00 uur geweestquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je de webcam bekijkt lijkt het net alsof Timur heel goed kan buikspreken.
Klopt, ik vond dit een logischere plek, aangezien dat lijstje best veel wordt gebruikt.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Kijk ik op 3fmfan en staat het 'gedraaid op..' ineens op een ander plek!!! das wennen
Kwestie van even wennen, maar de nieuwe plek is ook niet verkeerd hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 12:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, ik vond dit een logischere plek, aangezien dat lijstje best veel wordt gebruikt.
En ik verwachtte ook al dat jij zo zou reageren.
Ik zie je persoonlijke startpagina extreem veel in de referrers voorbij komen, dus blijkbaar kijk je zo vaak ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kwestie van even wennen, maar de nieuwe plek is ook niet verkeerd hoorHad je dat verwacht? uuhhm, kijk ik er dan zo vaak op?!
Haha okayquote:Op zondag 21 maart 2010 13:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie je persoonlijke startpagina extreem veel in de referrers voorbij komen, dus blijkbaar kijk je zo vaak ja.
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!quote:Op zondag 21 maart 2010 13:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Timoer neemt alles op![]()
Net als Coen & Sander overigens
Duidelijk toch welquote:Op zondag 21 maart 2010 13:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!
Hoe kun jij dat nou weten, jij luistert toch nooit?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Timoer neemt alles op![]()
Net als Coen & Sander overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |