Klopt, van deze: http://uk.imdb.com/title/tt0069895/quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef Orbeatle het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar The Crazies.
Is toch een remake van een film van Romero?
Schijnt best een aardige film te zijn.
Ga je dat nu van elke film vragen een voor een?quote:
Jawel hoor, eerder thriller/twilightzone achtig. Geen gore. Wrong Turn 2 was ook aardig smerig. En Cabin Fever 1quote:
Ja maar wel lekker goor, daar gaat het toch om in dit topic?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Orbeatle het volgende:
Wrong Turn 2 is om te janken, zo slecht.
Triangle.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Freezor het volgende:
Kan iemand ook wat meer titels noemen die zich richten op het suggestieve? Dus films zoals The shining, 1408, Blair Witch en Paranormal activity. Films met veel gore en/of het standaard killer verhaaltje vind ik al gauw een turn off.
Al gezien en vind die inderdaad vet. Meerrrrrquote:
El orfanato?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:36 schreef Freezor het volgende:
[..]
Al gezien en vind die inderdaad vet. Meerrrrr
Cube en Cube zero vond ik wel tof, Cube 2 was een beetje te vaag tot het onbegrijpelijke aan toe.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Schenkstroop het volgende:
the fog 1980. maar daar zit wel een eind-conclusie aan vast.
Jeepers Creepers. maar das ook niet echt suspense.
Twilight Zone uit de jaren 80
The Cube, Cube 2, Cube Zero - ook behoorlijk vaag zonder echte slot.
Gore is niet echt mijn ding. Net ff te ranzig allemaal (te veel details, hersenen/ingewanden, etc.). Maar zoals je zegt, daar zullen ook vast wel liefhebbers voor zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:42 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Voor mensen die van wat gore houden kan ik echt Beyond the limits aanraden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Fourth Kind was wel aardig vond ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Freezor het volgende:
Kan iemand ook wat meer titels noemen die zich richten op het suggestieve? Dus films zoals The shining, 1408, Blair Witch en Paranormal activity. Films met veel gore en/of het standaard killer verhaaltje vind ik al gauw een turn off.
Ik hebn the fourth kind uitgezet, welk een bagger... voor een echt goede tip:quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
The Fourth Kind was wel aardig vond ik.
quote:Op zondag 21 maart 2010 02:14 schreef Veadige het volgende:
[..]
En daarnaHeb 'm weer gezien. Best ziek dat ze een echt lijkje gebruiken om open te snijden. Die kat-ratten-scene zag er ook vrij echt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gebeurd trouwens, Men behind the sun.
Ja, de 2e wereldoorlog was wreed.
![]()
![]()
![]()
Ook even binnengehaald, straks of morgen kijken, benieuwdquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik hebn the fourth kind uitgezet, welk een bagger... voor een echt goede tip:
Pontypool
Het beste is om er zo min mogelijk over te lezen en die film gewoon te gaan kijken. Het heeft een beetje zombie achtige sfeer zonder dat er zombies in de film zitten.
En? Heb je hem al gekeken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
thnx downloading started
Pontypool-2008h3 [00/38] - "Pontypool-2008h3.nzb" yEnc (1/1)
collection size: 783.43 MB, parts available: 1281 / 1281
Net gezien en ook erg goed gedaan vond ikquote:Op zondag 21 maart 2010 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Afgelopen week The Final (http://www.thefinalmovie.com/) gezien en dat was een positieve meevaller! Film gaat over een groep rejects die gepest worden op school. Op een dag hebben ze het helemaal gehad en verzinnen ze een ziek plan om voor eens en altijd met de bullies en eigenlijk de hele klas af te rekenen. Freaky shit!
[ afbeelding ]
The Crazies is Romero die even meelift op het succes van zijn eigen film (Night of the Living Dead) en hem nog eens flauwtjes overdoet. Niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef Orbeatle het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar The Crazies.
Is toch een remake van een film van Romero?
Schijnt best een aardige film te zijn.
Ik ben pontypool.2008.720p.bluray.dts.x264-crisc aan het binnenhalen. Ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
thnx downloading started
Pontypool-2008h3 [00/38] - "Pontypool-2008h3.nzb" yEnc (1/1)
collection size: 783.43 MB, parts available: 1281 / 1281
Hmmm en de 1973 versie is ook niet zo boeiend? Ik zit voor vanavond te twijvelen tussen Snoop Dogg's Hood of Horrorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
The Crazies is Romero die even meelift op het succes van zijn eigen film (Night of the Living Dead) en hem nog eens flauwtjes overdoet. Niet heel bijzonder.
Ik had het over de versie van 1973quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmmm en de 1973 versie is ook niet zo boeiend? Ik zit voor vanavond te twijvelen tussen Snoop Dogg's Hood of Horrorthe Unborn en the Uninvited...
Klopt, bij de dvd zat Dracula 3000... ook zo'n pareltjequote:
haha ja die steelcase heb ik gehad..Echt ergquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Klopt, bij de dvd zat Dracula 3000... ook zo'n pareltje
The Uninvited vond ik wel ok.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmmm en de 1973 versie is ook niet zo boeiend? Ik zit voor vanavond te twijvelen tussen Snoop Dogg's Hood of Horrorthe Unborn en the Uninvited...
Als de beschrijving leuk klinkt ben je eigenlijk al verplicht de film te gaan kijkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Is deze leuk? It's Alive (1974)
[ afbeelding ]
Nooit gezien maar de beschrijving klinkt wel interessant.
The Davies expect a baby, which turns out to be a monster with a nasty habit of killing when it's scared. And it's easily scared.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als de beschrijving leuk klinkt ben je eigenlijk al verplicht de film te gaan kijken
Ik zou het downloaden als ik het lasquote:Op zondag 28 maart 2010 00:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
The Davies expect a baby, which turns out to be a monster with a nasty habit of killing when it's scared. And it's easily scared.
Kwa gore is l'interieur ook wel zon beetje het toppunt hequote:Op zondag 28 maart 2010 15:09 schreef Ebbao het volgende:
Bedankt voor de Pontypool tip, hij staat inmiddels aan.
Ik vond zowel Rec als Rec2 wel geslaagd. Bij deze films ging het dan ook niet om de gore..wat dat betreft is a l'interieur beter geschikt mijn insziens.
Ik heb Drag me to hell ook gezien, inderdaad wel een goede film. Ook omdat he best een redelijk grote productie is, maar ondertussen niet zo'n heel slap Hollywood filmpje is geworden.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef Oksel het volgende:
Maatje van me heeft het steeds over The Unborn.
Goed, gisteravond weer een onvervalste Night of Terror gehad bij mij thuis!![]()
Weinig drugs aanwezig dit keer, dus we hebben een record aantal films gekeken..!
We keken:
- Drag me to Hell
- REC 2
- The Final
- Wrong Turn 3
- Descent 2
Toppers van de avond: Drag me to Hell (goed verhaal en toch soms ranzig), Wrong Turn voor z'n gore en Descent 2 voor z'n schrikmomenten.
The Final: aardig idee, uitwerking was niet vies genoeg.
Absolute KUTfilm van de avond vanwege KUTverhaal, geen gore en gewoon alles slecht REC 2. En dan te bedenken dat dit de openingsfilm is van de officiele Night of Terror in Amsterdam.
Goed, al met al.. TOPavond..![]()
Heb vrijstaand huis en dikke speakers, dus was weer veel herrie, veel lachen en hoer roepen..
Leuke film en beter dan de remakequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Is deze leuk? It's Alive (1974)
[ afbeelding ]
Nooit gezien maar de beschrijving klinkt wel interessant.
Mja, Martyrs kan er ook wel wat van hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef znarch het volgende:
[..]
Kwa gore is l'interieur ook wel zon beetje het toppunt he
bedoel je niet case 39?quote:
Ho ho ho.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:59 schreef Oksel het volgende:
Maatje van me heeft het steeds over The Unborn.
Goed, gisteravond weer een onvervalste Night of Terror gehad bij mij thuis!![]()
Weinig drugs aanwezig dit keer, dus we hebben een record aantal films gekeken..!
We keken:
- Drag me to Hell
- REC 2
- The Final
- Wrong Turn 3
- Descent 2
Toppers van de avond: Drag me to Hell (goed verhaal en toch soms ranzig), Wrong Turn voor z'n gore en Descent 2 voor z'n schrikmomenten.
The Final: aardig idee, uitwerking was niet vies genoeg.
Absolute KUTfilm van de avond vanwege KUTverhaal, geen gore en gewoon alles slecht REC 2. En dan te bedenken dat dit de openingsfilm is van de officiele Night of Terror in Amsterdam.
Goed, al met al.. TOPavond..![]()
Heb vrijstaand huis en dikke speakers, dus was weer veel herrie, veel lachen en hoer roepen..
Martyrs en gore? Amper toch? Of heb ik een andere martyrs gekeken?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:20 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Mja, Martyrs kan er ook wel wat van hoor
ik denk dat je een ander hebt gezien ik vond het een vrij expliciet filmpje (als doorgewinterde horrorfan)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:45 schreef znarch het volgende:
[..]
Martyrs en gore? Amper toch? Of heb ik een andere martyrs gekeken?
Klopt, maar echte gore zat er niet veel in? Afgerukte ledematen, open wonden enz. Dat is iig wat ik onder gore versta.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik denk dat je een ander hebt gezien ik vond het een vrij expliciet filmpje (als doorgewinterde horrorfan)
D'r huid werd van d'r lichaam gestriptquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef znarch het volgende:
[..]
Klopt, maar echte gore zat er niet veel in? Afgerukte ledematen, open wonden enz. Dat is iig wat ik onder gore versta.
jammer dat er zoveel al "verkrijgbaar" is. ik had wel zin in the night of terror aangezien de horrornacht in brussel ook al niet zoveel voorsteld.... www.bifff.orgquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:05 schreef linebear het volgende:
Voor de betere horror films begint over twee weken het Imagine Filmfestival weer.
www.imaginefilmfestival.nl
Had ook van vele gehoord dat hij goed was, dus ik denk dat het aan mij ligt. Vond hem een beetje saai en ik ging me na een tijdje ergeren aan de hoofdrolspeler.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ponty pool nog niet gezien, ligt klaar hier...
maar ik hoorde van meer dat ie juist wel goed moet zijn...
Hmmm toch zelf maar eens een oordeel gaan vellen!
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nou heb jij natuurlijk ook wel een slechte smaak....
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hey grappig Torrio, ik check je fobo... Ik kom uit Delft, maar m'n halve familie komt uit den haag, metallica (!!) , chickies met tattoo's, billen en horror films..
We hebben erg veel gemeen hahahha
Het begin is ook keihard, zo'n happy doorsnee gezinnetje, en dan...quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Was voor mij gewoon een zieke film.. Vooral ook omdat bij deze film het waarheids gehalte erg hoog lag.. Bij de meeste Slashers komt er zoveel bloed bij kijken en alles dat t gewoon lache is... Martyrs kreeg ik echt de kriebels van... Echt (voor mij) een toppertje!
Trouwens ook echt een zieke geest die em geschreven heeft, kan niet anders
Van mij wel, die heb ik ook nog niet gezien, als je hem maar niet af gaat kraken daarnaquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
enne case 39 ... mag ik die wel kijken?
ja was ook mooi aan de film dat t 2 verschillende "stukken" zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het begin is ook keihard, zo'n happy doorsnee gezinnetje, en dan...![]()
Prachtige film.
Ik zal t proberen, maar beloof nixquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Van mij wel, die heb ik ook nog niet gezien, als je hem maar niet af gaat kraken daarna
Heb de film vanacht gekeken nadat ik hem hier heb gevonden.. De tering wat een filmquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:08 schreef HAL9000S het volgende:
Martyrs is meer uitzichtloos en depri dan pure gore.... hoe dr gezicht iedere keer op kille wijze aan gort wordt geslagen in die kelder....
en dit zal ik ook niet snel vergeten![]()
[ afbeelding ]
brrrrrr
quote:Greatest Movie Ill Never Watch Again
Not knowing what to expect, and prejudice towards french films had me wondering if this was worth my precious time. Well it delivered for me movies have to meet 3 criteria:
1) Don't let figure out the ending.
This movie had me fooled but never confused. 2) Do something to keep me watching.
There were times when I was repulsed and disgusted by this movie
but couldn't stop watching it. 3) Evoke a emotional response
There wasn't a moment in this movie where i wasn't feeling
anxious or disturbed
This was a great movie and i would recommend everyone watches it but it should come with an extreme warning, this movie was not scary, it was disturbing and at time you'll feel ashamed of yourself for watching it. But, In the end you'll be glad you did.
Jahoor. Maar verwacht geen horror. Het is naar mijn mening echt een thriller.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
enne case 39 ... mag ik die wel kijken?
Dan ga ik hem toch ook maar even opzoeken, nice.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Case 39 was vet! Toch wel een paar keer goed t lazerus geschrokken
Verder geen horror niveau idd, wel goeie thrillert
Noem eens wat Franse toppers. Na Mutants wil ik meerquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:19 schreef znarch het volgende:
Na de meeste franse gezien te hebben (op haute tension na) ga ik beginnen aan aziatischeStart vanavond met ringu
Haute Tensionquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:38 schreef lelouch het volgende:
[..]
Noem eens wat Franse toppers. Na Mutants wil ik meer
heb ik allemaal al gezien, allemaal toppers!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:09 schreef znarch het volgende:
[..]
Haute Tension
Martyrs
À l'intérieur
Frontière(s)
Ils
Veel kijkplezier
Neequote:Op dinsdag 6 april 2010 21:37 schreef shitbrick het volgende:
wow. Martyrs gekeken. Erg heftig. Zijn al die franse films in het lijstje hierboven zo ...... indrukwekkend?
Dan nl toch maar even nadenken of ik ze dan wil zien. Doet gewoon wel wat met je. Is in ieder geval niet zomaar een film die je meteen vergeet.
best redelijke jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is die the crazies eral in een beetje kwaliteit dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |