Klopt, van deze: http://uk.imdb.com/title/tt0069895/quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef Orbeatle het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar The Crazies.
Is toch een remake van een film van Romero?
Schijnt best een aardige film te zijn.
Ga je dat nu van elke film vragen een voor een?quote:
Jawel hoor, eerder thriller/twilightzone achtig. Geen gore. Wrong Turn 2 was ook aardig smerig. En Cabin Fever 1quote:
Ja maar wel lekker goor, daar gaat het toch om in dit topic?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:29 schreef Orbeatle het volgende:
Wrong Turn 2 is om te janken, zo slecht.
Triangle.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Freezor het volgende:
Kan iemand ook wat meer titels noemen die zich richten op het suggestieve? Dus films zoals The shining, 1408, Blair Witch en Paranormal activity. Films met veel gore en/of het standaard killer verhaaltje vind ik al gauw een turn off.
Al gezien en vind die inderdaad vet. Meerrrrrquote:
El orfanato?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:36 schreef Freezor het volgende:
[..]
Al gezien en vind die inderdaad vet. Meerrrrr
Cube en Cube zero vond ik wel tof, Cube 2 was een beetje te vaag tot het onbegrijpelijke aan toe.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Schenkstroop het volgende:
the fog 1980. maar daar zit wel een eind-conclusie aan vast.
Jeepers Creepers. maar das ook niet echt suspense.
Twilight Zone uit de jaren 80
The Cube, Cube 2, Cube Zero - ook behoorlijk vaag zonder echte slot.
Gore is niet echt mijn ding. Net ff te ranzig allemaal (te veel details, hersenen/ingewanden, etc.). Maar zoals je zegt, daar zullen ook vast wel liefhebbers voor zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:42 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Voor mensen die van wat gore houden kan ik echt Beyond the limits aanraden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Fourth Kind was wel aardig vond ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:32 schreef Freezor het volgende:
Kan iemand ook wat meer titels noemen die zich richten op het suggestieve? Dus films zoals The shining, 1408, Blair Witch en Paranormal activity. Films met veel gore en/of het standaard killer verhaaltje vind ik al gauw een turn off.
Ik hebn the fourth kind uitgezet, welk een bagger... voor een echt goede tip:quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
The Fourth Kind was wel aardig vond ik.
quote:Op zondag 21 maart 2010 02:14 schreef Veadige het volgende:
[..]
En daarnaHeb 'm weer gezien. Best ziek dat ze een echt lijkje gebruiken om open te snijden. Die kat-ratten-scene zag er ook vrij echt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gebeurd trouwens, Men behind the sun.
Ja, de 2e wereldoorlog was wreed.
![]()
![]()
![]()
Ook even binnengehaald, straks of morgen kijken, benieuwdquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik hebn the fourth kind uitgezet, welk een bagger... voor een echt goede tip:
Pontypool
Het beste is om er zo min mogelijk over te lezen en die film gewoon te gaan kijken. Het heeft een beetje zombie achtige sfeer zonder dat er zombies in de film zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |