Ja ik ook zoiets. Iedere dag onder de douche stappen vind ik eigenlijk nogal een vreemd ideequote:Op zondag 21 maart 2010 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ik douch om de 2 dagen, dus maandag, woensdag, vrijdag etc.
Same here.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ik douch om de 2 dagen, dus maandag, woensdag, vrijdag etc. Na hetwerken en uitgaan douch ik natuurlijk wel extra
En wáár zit precies het verband tussen douchen en een schone onderbroek aantrekken?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:24 schreef huzarensalade het volgende:
ik douche 2x per week, en verwissel dus mn onderbroek ook 2x per week
Ik douche ook elke dag en ik ben heel vaak ziek.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Valluik het volgende:
Ik douche bijna elke morgen en doe bijna elke morgen schoon ondergoed aan
En ik ben al meer dan 1 jaar niet ziek geweest
Nee je bent een vrouw daarom O:quote:Op zondag 21 maart 2010 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik douche ook elke dag en ik ben heel vaak ziek.
Ben ik nu zwanger?
Als je zelf de afwas moet doen dan pak je pas een ander glas als het oude glas troebel begint te worden. Zelfs nu met de afwas machine in huis gebruik ik glazen meerdere keren, belachelijk om iedere keer nieuwe glazen te pakken.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:53 schreef Orealo het volgende:
Net zoals je glazen afwast als ze gebruikt zijn, doucht men als hij vies is.
Dit vind ik dan weer wel ziek.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:41 schreef lady-lexi het volgende:
Sorry, maar dit vind ik echt goor, mijn kinderern moeten elke dag douchen, ik doe dat ook en als mijn man het niet doet mag hij het bed niet in.....
Helemaal mee eens maar heeft niets te maken met wat ik zei. Je wast nog steeds een glas af, als deze gebruikt is.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:58 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als je zelf de afwas moet doen dan pak je pas een ander glas als het oude glas troebel begint te worden. Zelfs nu met de afwas machine in huis gebruik ik glazen meerdere keren, belachelijk om iedere keer nieuwe glazen te pakken.
Je hebt ook debiele mensen die die glazen gewoon wegflikkeren en nieuwe kopen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar heeft niets te maken met wat ik zei. Je wast nog steeds een glas af, als deze gebruikt is.
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:09 schreef Ps2K het volgende:
Op het moment is mijn immuunsysteem te vergelijken met een modern leger inclusief aanvalswapens en raketwerpers.
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind 2x per week wel weinig.
Ik zelf douche tweemaal daags, in totaal zo'n 45 minuten. Misschien wat veel, maar wel lekker.
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoel dat ik per dag zo'n 45 minuten onder de douche sta.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]![]()
Denk je even in wat je a) met die anderhalf uur per dag zou kunnen doen en b) wat je je huid en hart aandoet. Abnormaal!
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoel dat ik per dag zo'n 45 minuten onder de douche sta.
Maakt niet uit, joh.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]Laag bloedsuiker denk ik dan maar...
Dat heb ik dus ook. Niet zo erg als jij het beschrijft, maar wel jeukende huid enzo. Daarom douche ik elke 2 á 3 dagen, als ik m'n haar moet wassen. Maar ik voer dan ook geen flikker uit. Nee ik heb nooit gehoord dat ik stink en ik kan genoeg meisjes krijgenquote:Op zondag 21 maart 2010 10:23 schreef Xaryna het volgende:
Ik douche ook zo ongeveer elke 3 dagen. Maar ik vind douchen dan ook niet fijn of verfrissend, doe het alleen uit noodzaak. En ik heb een kurkdroge huid die van douchen echt niet beter wordt. Ik heb allemaal rode vlekjes na het douchenDat ligt puur aan het water, want ik heb het ook als ik te lang in de regen heb gelopen. Dus na het douchen moet ik me helemaal insmeren om nog een beetje comfortabel in mijn eigen huid te zitten, laten intrekken, haar laten drogen en dat is me allemaal te veel gedoe om elke dag te doen.
Ik douche dus gewoon als ik mijn haar weer moet wassen. Verder hou ik me wel keurig schoon en zal je me niet ruiken.
Je hoeft zeker zelf de gasrekening niet te betalen?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoel dat ik per dag zo'n 45 minuten onder de douche sta.
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef Dawwa het volgende:
Ik vind het wel zielig voor mensen die als ze 1 dag overslaan al stinken naar iets wat wegrot
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:56 schreef AdidasVest het volgende:
minimaal om de dag douchen en zowiezo elke dag schone onderbroek aan lijkt me
En vervolgens ga je wel lekker je bed in? Echt gadverdammequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik douche om de dag meestal, soms zit er wat meer tijd tussen. Ik doe soms fysiek wat zwaarder werk, en werk waar soms rare luchtjes van af komen. Na 2 dagen werken ga ik dus absoluut wel douchen, anders voel ik me niet fris meer.
Nee, jij vindt het veel. Ik niet, voor mij is het normaal. Maar ja, of het veel is of niet maakt niet uit, ik voel me er goed bij en ik vind het heerlijk om me even op te frissen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hele andere discussie: Mensen die zweten bij concerten![]()
Trek wat minder kleren aan ofzo, maar ga niet met die oksels in mijn gezicht staan wapperen!
Das dan ook een smerig en warm land.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef qwerty_x het volgende:
In Brazilie hebben Europeanen (en met name de Fransen) de naam bijzonder onhygienisch te zijn - en terecht begrijp ik nu.
Hier wordt 2 keer per dag al als een grensgeval beschouwd.
Niet iedereen is bang voor een bacterie....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En vervolgens ga je wel lekker je bed in? Echt gadverdamme
uiteraard,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Das dan ook een smerig en warm land.
1x per dag douchen is toch echt wel het maximum. Ik train voordat ik ga douchen dus ik spaar een douchebeurt per dag uit. Zo vaak douchen is slecht voor de huid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:18 schreef Brouw-Meester het volgende:
Ik kan me dat echt heel moeilijk voorstellen, voel je je dan niet ontiegelijk vies als je in bed ligt? Ik douche gemiddeld 10 x in de week, maar sport dan ook veel.... 1 x per dag lijkt me het minimale, beetje een kwestie van persoonlijke hygiëne....
Als je niet al te warm douche dan is het echt niet slecht voor je huid. Inprincipe 1x per dag maar op een luie zondag weleens 1x overslaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1x per dag douchen is toch echt wel het maximum. Ik train voordat ik ga douchen dus ik spaar een douchebeurt per dag uit. Zo vaak douchen is slecht voor de huid.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef geevee het volgende:
2x in de week douchen? laat me nadenken dan heb je waarschijnlijk altijd ruim plaats in bus en tram.
Je bent vast zwanger!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben al zes jaar niet ziek geweest en douche iedere ochtend.
Douchen zélf is wel fijn, maar het moment vlak vóór je eronder stapt en vlak nadat je er onder uit komt is idd echt kutquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Douchen doe ik om de dag, soms zelfs pas na 3 dagen.
Wel elke dag even opfrissen.
Sowieso heb ik er een hekel aan dat ik het even koud heb als ik onder de douche uit kom dus echt fijn vind ik douchen sowieso al niet
Iets met warmte en klam zweet jeweet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef qwerty_x het volgende:
In Brazilie hebben Europeanen (en met name de Fransen) de naam bijzonder onhygienisch te zijn - en terecht begrijp ik nu.
Hier wordt 2 keer per dag al als een grensgeval beschouwd.
Maar elke dag een schone onderbroek is toch wel zo fris.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:01 schreef jaronsch het volgende:
1x per week is voldoende
zeep is overrated
shampoo is voor homo's
Dat zijn de drie gouden regels voor douchen.
Ondergoed is voor watjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar elke dag een schone onderbroek is toch wel zo fris.
Bubble boy.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook nu ook zoiets. Maar ik kom toch bijna niet buiten dus ik word toch niet vies.
Je zei toch net dat als iemand niet stinkt diegene niet hoeft de douchen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 03:20 schreef Crimez het volgende:
Jesus wat kunnen mensen zeike zeg.
Zodra iemand niet stinkt mag hij van mij een week niet doushen. Vroeger kon je een bak water krijgen en nu staat iedereen uur onder de doush omdat je anders niet fris genoeg bent.
En dit geldt voor de mannen, vrouwen moeten wel gwn fresh zijn ^^
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:01 schreef jaronsch het volgende:
1x per week is voldoende
zeep is overrated
shampoo is voor homo's
Dat zijn de drie gouden regels voor douchen.
quote:
En als iemand niet stinkt, maar wel vettig plakhaar heeft of een hele vettige huid of ontzettend vieze handen of randen onder zijn nagels of. of. of...quote:Op donderdag 25 maart 2010 03:20 schreef Crimez het volgende:
Zodra iemand niet stinkt mag hij van mij een week niet doushen. Vroeger kon je een bak water krijgen en nu staat iedereen uur onder de doush omdat je anders niet fris genoeg bent.
In de zomer , ik zeg jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:39 schreef Keiichi het volgende:
Het is natuurlijk wel goed voor het milieu.
- Water verbruik is laag
- Gasverbruik ook, omdat er minder water verwarmd hoeft te worden.
Maar echte bazen douchen natuurlijk met alleen de koude kraan aan
quote:Op donderdag 25 maart 2010 03:20 schreef Crimez het volgende:
Waarom stinken ze dan altijd.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:57 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Een echte moslim wast zich vijf keer per dag. Er zijn bijna geen schonere mensen dan moslims.
wowquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:24 schreef huzarensalade het volgende:
ik wil jullie mening weten
ik douche 2x per week, en verwissel dus mn onderbroek ook 2x per week
verder doe ik niet aan sport, dus ik zweet nauwelijks
in ruil hiervoor heb ik een ijzer sterke imuumsysteem
ik ben dit schooljaar niet ziek geweest
Weet niet hoe het met moslims zit.. maar ik ken van die zwarte mensen die ook zeggen dat ze elke dag douchen... maar waarom krijgen ze die zwarte laag niet van zich af dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom stinken ze dan altijd.
Dat vind ik ook van Nederlanders met hun zure lucht. Je bent wat je eet zegt men weleens.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom stinken ze dan altijd.
Dat kun je over 'de Nederlanders' dus niet zeggen, want ons dieet is heel gevarieerd. Tegenwoordig eten hier meer mensen 'buitenlands' eten dan echt Hollands voedsel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:10 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van Nederlanders met hun zure lucht. Je bent wat je eet zegt men weleens.
Is dat zo? Melk is nog steeds de basis van veel producten die Nederlanders eten bovendien durf ik te wedden dat bij 80 procent van de Nederlanders er gewoon bijna elke dag aardappels op het menu staan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:21 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Dat kun je over 'de Nederlanders' dus niet zeggen, want ons dieet is heel gevarieerd. Tegenwoordig eten hier meer mensen 'buitenlands' eten dan echt Hollands voedsel.
Voor moslims geldt dat niet zo. Die eten bijna allemaal ongeveer hetzelfde.
Wat je zegt klopt precies... aardappels komen alleen uit amerika btw.. die heeft columbus meegenomen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:30 schreef Pokerstar het volgende:
[..]
Is dat zo? Melk is nog steeds de basis van veel producten die Nederlanders eten bovendien durf ik te wedden dat bij 80 procent van de Nederlanders er gewoon bijna elke dag aardappels op het menu staan.
En om Moslims zo over een kam te scheren gaat mij wel wat ver. Er is al een heel verschil met wat Marokkanen eten en wat Turken eten. Laat staan wat Indonesiche mensen eten en wat bijvoorbeeld de Somaliers eten. Het enige wat ze gemeen hebben is dat ze geen varkensvlees eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |