Nee, jij vindt het veel. Ik niet, voor mij is het normaal. Maar ja, of het veel is of niet maakt niet uit, ik voel me er goed bij en ik vind het heerlijk om me even op te frissen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Hele andere discussie: Mensen die zweten bij concerten![]()
Trek wat minder kleren aan ofzo, maar ga niet met die oksels in mijn gezicht staan wapperen!
Das dan ook een smerig en warm land.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:58 schreef qwerty_x het volgende:
In Brazilie hebben Europeanen (en met name de Fransen) de naam bijzonder onhygienisch te zijn - en terecht begrijp ik nu.
Hier wordt 2 keer per dag al als een grensgeval beschouwd.
Niet iedereen is bang voor een bacterie....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En vervolgens ga je wel lekker je bed in? Echt gadverdamme
uiteraard,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Das dan ook een smerig en warm land.
1x per dag douchen is toch echt wel het maximum. Ik train voordat ik ga douchen dus ik spaar een douchebeurt per dag uit. Zo vaak douchen is slecht voor de huid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:18 schreef Brouw-Meester het volgende:
Ik kan me dat echt heel moeilijk voorstellen, voel je je dan niet ontiegelijk vies als je in bed ligt? Ik douche gemiddeld 10 x in de week, maar sport dan ook veel.... 1 x per dag lijkt me het minimale, beetje een kwestie van persoonlijke hygiëne....
Als je niet al te warm douche dan is het echt niet slecht voor je huid. Inprincipe 1x per dag maar op een luie zondag weleens 1x overslaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
1x per dag douchen is toch echt wel het maximum. Ik train voordat ik ga douchen dus ik spaar een douchebeurt per dag uit. Zo vaak douchen is slecht voor de huid.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef geevee het volgende:
2x in de week douchen? laat me nadenken dan heb je waarschijnlijk altijd ruim plaats in bus en tram.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |