quote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind 2x per week wel weinig.
Ik zelf douche tweemaal daags, in totaal zo'n 45 minuten. Misschien wat veel, maar wel lekker.
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoel dat ik per dag zo'n 45 minuten onder de douche sta.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]![]()
Denk je even in wat je a) met die anderhalf uur per dag zou kunnen doen en b) wat je je huid en hart aandoet. Abnormaal!
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoel dat ik per dag zo'n 45 minuten onder de douche sta.
Maakt niet uit, joh.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]Laag bloedsuiker denk ik dan maar...
Dat heb ik dus ook. Niet zo erg als jij het beschrijft, maar wel jeukende huid enzo. Daarom douche ik elke 2 á 3 dagen, als ik m'n haar moet wassen. Maar ik voer dan ook geen flikker uit. Nee ik heb nooit gehoord dat ik stink en ik kan genoeg meisjes krijgenquote:Op zondag 21 maart 2010 10:23 schreef Xaryna het volgende:
Ik douche ook zo ongeveer elke 3 dagen. Maar ik vind douchen dan ook niet fijn of verfrissend, doe het alleen uit noodzaak. En ik heb een kurkdroge huid die van douchen echt niet beter wordt. Ik heb allemaal rode vlekjes na het douchenDat ligt puur aan het water, want ik heb het ook als ik te lang in de regen heb gelopen. Dus na het douchen moet ik me helemaal insmeren om nog een beetje comfortabel in mijn eigen huid te zitten, laten intrekken, haar laten drogen en dat is me allemaal te veel gedoe om elke dag te doen.
Ik douche dus gewoon als ik mijn haar weer moet wassen. Verder hou ik me wel keurig schoon en zal je me niet ruiken.
Je hoeft zeker zelf de gasrekening niet te betalen?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerd. Ik bedoel dat ik per dag zo'n 45 minuten onder de douche sta.
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:01 schreef Dawwa het volgende:
Ik vind het wel zielig voor mensen die als ze 1 dag overslaan al stinken naar iets wat wegrot
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:56 schreef AdidasVest het volgende:
minimaal om de dag douchen en zowiezo elke dag schone onderbroek aan lijkt me
En vervolgens ga je wel lekker je bed in? Echt gadverdammequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik douche om de dag meestal, soms zit er wat meer tijd tussen. Ik doe soms fysiek wat zwaarder werk, en werk waar soms rare luchtjes van af komen. Na 2 dagen werken ga ik dus absoluut wel douchen, anders voel ik me niet fris meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |