abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79379154

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Football Manager # 43

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_79379240
tvp
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:10:27 #3
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_79379477
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
tvp
I wonder what it's all about
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:10:39 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_79379480
Mooie OP
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_79380169
Mijn laptop liep net vast . 4 wedstrijden die ik weer in mag halen.
pi_79393041
En weer verder spelen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_79393768
Tvp!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_79395275
12 punten voorsprong na 35 wedstrijden met Luton in de Coca Cola 2
you might aswell do the white line
pi_79396078
Lol rijke zakenman heeft PSV overgenomen
Maar transferbudget bleef helaas 14 miljoen. Moest snel handelen, dus heb voor 14 ( ) miljoen een 26 jarige Slowaak van Dinamo Kiev gehaald, is een VM/MC
U MAD?
  zondag 21 maart 2010 @ 11:23:02 #10
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_79398456
Hoeveel seizoenen gaan jullie altijd door met je game?
ik raak het meestal na 4 seizoenen wel zat
pi_79403778
Godsamme. Nu in het nieuwe seizoen al 2x uitwedstrijden op rij gehad dat ik na 90 minuten 20 kansen heb gehad en de tegenstander 6/7, en dat ik met 1-0 verlies.
Iemand tips?
U MAD?
  zondag 21 maart 2010 @ 14:31:17 #12
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_79404779
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Godsamme. Nu in het nieuwe seizoen al 2x uitwedstrijden op rij gehad dat ik na 90 minuten 20 kansen heb gehad en de tegenstander 6/7, en dat ik met 1-0 verlies.
Iemand tips?
ehm spel tempo iets omlaag halen maar toch vol op de aanval
pi_79406555
ik sta na 11 wedstrijden met ajax al op een paar punten voorsprong. maar je raad nooit wie er 2de staat. RKC met 22 punten uit 11 wedstrijden
pi_79407166
Mijn zesde seizoen met Drachtster Boys, en het 2e seizoen in de Eredivisie, is zojuist van start gegaan.

In de voorbereiding op het huidige seizoen heb ik opnieuw enkele grote talenten weten te strikken, en daarnaast nog een zeer gevaarlijke spits.

Laten we daar maar even mee beginnen: Matthew Amoah werd na 4 prima dienstjaren afgeserveerd door AZ. Hij was transfervrij, en die kans liet ik niet onbenut. Want ik heb een paar grote talenten in de spits rondlopen, maar Amoah is ook op z'n 33e nog van grote waarde.

Verder heb ik Ruben Vonk gratis overgenomen van Feyenoord. Hij wordt de opvolger van Nico Chietino, die dit jaar zijn laatste wedstrijden voor Drachtster Boys zal gaan spelen. Chietino is jarenlang mijn vaste man als DMC geweest, maar hij kan het fysiek allemaal niet zo goed meer aan. Ruben Vonk heb ik aangetrokken om hem te vervangen, en dit seizoen zal Vonk dan ook al veel wedstrijden gaan spelen.

Voor de rechtsback positie heb ik twee talenten gehaald: Edgar van der Wiel en Lassine Koné. Van der Wiel kon naar de halve Eredivisie, maar hij heeft gelukkig voor mijn club gekozen. Hij wordt dit seizoen mijn vaste rechtsback. Hét talent voor de toekomst op die positie is echter Lassina Koné. Deze 18 jarige Ivoriaan is samen met verdediger Bamba overgekomen van ASEC. Dit seizoen ga ik Koné omtrainen naar een rechtsback, waar hij dan over enkele jaren zal gaan spelen. Hij kan ook prima als rechtshalf of rechtsbuiten voetballen, alleen heb ik in mijn elftal geen rechtshalf of rechtsbuiten.

Door het samenwerkingsverband met HSV heb ik toptalent Rodrigo Mendez een jaar tot mijn beschikking. Alleen: hij is een rechtsbuiten, en ik speel niet met een rechtsbuiten. Dus ik ben Mendez aan het omtrainen tot een MC/AMC, zodat ik hem dit seizoen toch nog kan gebruiken.

Opmerkelijk bij de uitgaande transfers: Gino Coutinho is vertrokken naar Ajax. Hij kwam bij mij door de opkomst van het grote keeperstalent Thomas Eberhard niet meer aan spelen toe. Derde keeper Isaac ontwikkelde zich ook zó goed, dat Isaac dit seizoen als 2e keeper begon. Coutinho mocht daarom vertrekken, en gek genoeg wilde Ajax hem graag hebben. Vreemd.....
En ik heb met de 18-jarige Chileen Richard Cajo een uitstekende opvolger gevonden.

Dit zal ongeveer mijn vaste opstelling gaan worden:

Dit seizoen is mijn doelstelling om in ieder geval degradatie te ontlopen, dat sowieso..maar het liefst speel ik om een positie in het 'linkerrijtje'.
Vanaf volgend seizoen heb ik de beschikking over een gloednieuw stadion en vanaf dat moment hoop ik me definitief te vestigen in de middenmoot van de Eredivisie.

Dit seizoen is wel goed begonnen in ieder geval:

zondag 21 maart 2010 @ 16:06:32 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79408108
tvp.
Quick Boys - FC Twente voor de beker net achter de rug en uitgeschakeld, desondanks toch een goed toernooi gedraaid.

3-4 verloren, leuke pot voetbal.

Özcan Sonkaya (34), Gregory Stadwijk (37) en Ibrahim Babangida (71) voor Quick Boys.
Vagif Javadov (18), Christophe Grégoire (41), Ransford Osei (90+1) en Romano Denneboom (90+3) voor Twente, helaas in de blessuretijd dus verloren.

En m'n "toptransfer" is binnen, nog voor het einde van het seizoen (stond eerste) heb ik Quick Boys verlaten voor het altijd gezellige SBV Excelsior uit Rotterdam als opvolger van Pastoors.
Ze staan 12e op het moment, aan mij om een periode titel te pakken .. dunkt me gezien de kwaliteiten.

[ Bericht 24% gewijzigd door Lastpost op 21-03-2010 16:40:04 ]
  zondag 21 maart 2010 @ 17:02:41 #16
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_79410016
één van de sterkhouders (Riquelme) van mn team heeft een hekel aan me..
wat nu?
  zondag 21 maart 2010 @ 18:15:00 #17
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_79412610
CL Poule met Lyon, AC Milan en Brondby. Ik richtte me op de derde plaats maar win net met 4-1 van AC Milan Terwijl ik een week eerder maar met 1-0 won tegen JVC voor de beker
Tranquillo
  zondag 21 maart 2010 @ 18:24:58 #18
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79413009
Kleine correctie in m'n doelstelling, heb pas 1 punt gepakt en krijg het team absoluut niet aan de praat en sta nu 17e met 6 punten boven de degradatiestreep.
pi_79436409
tvp
Forever Love (L)
pi_79438299
tvp
pi_79438425
Hoeveel competities hebben jullie eigenlijk geselecteerd ?

Ik heb een redelijk goede PC , heb een stuk over 15 divisies (dus NL = 3 divisies) in de game, maar volgens mij kan ik dat nog wel uitbreiden. Tips pls

Ohja. Welk team is mooi om te managen volgens jullie, met veel potentieel
Voor als ik de PSV game zat wordt.
U MAD?
pi_79439141
FC Lienden
  maandag 22 maart 2010 @ 10:15:01 #23
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79439227
M'n Feyenoord-save is nu al een succes, menig 'wonderkind' kunnen huren, een enkeling zelfs met overname-optie en Defour, Van der Wiel, Ruiz en Suarez (24 miljoen ) overgenomen.
Daarvoor wel afscheid moeten nemen van Makaay, Landzaat, Van Bronckhorst, De Cler, Tomasson, Bahia en menig ander.
Drukten allen teveel op de salarispost, maar het eerste seizoen moet zo zeker een succes kunnen worden mits ze fit blijven.

Macheda bijvoorbeeld kunnen huren door een verkoop van De Vrij.
pi_79439237
Meestal heb ik tussen de 20 en 25 competities geselecteerd staan en ik heb niet eens zo'n super pc. Enige wat niet lekker loopt is de 3D, maar ik heb ook een hele slechte grafische kaart, dus dat zal meer daar mee te maken hebben.
pi_79439437
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Meestal heb ik tussen de 20 en 25 competities geselecteerd staan en ik heb niet eens zo'n super pc. Enige wat niet lekker loopt is de 3D, maar ik heb ook een hele slechte grafische kaart, dus dat zal meer daar mee te maken hebben.
OK.
Dan weet ik dat voor als ik de PSV-game zat ben. Heb nu DL (3), Belgie (2), NL(3) en Engeland (4) aangevinkt.
Maar het is toch wel wat leuker als je wat meer competities kan bekijken

Spel loopt qua snelheid nu als een tierelier, alleen als je bijv. in de CL zit dan duurt het simuleren van de overige wedstrijden een minuut of 2.
U MAD?
  maandag 22 maart 2010 @ 10:31:39 #26
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79439670
Hier heb ik eigenlijk praktisch geen laadtijden, naar 3d gaan kost een seconde en na het klikken op doorgaan is ie hooguit 5 seconde bezig.
Op m'n vorige PC was dat een ander verhaal, kon ik gerust een tostie naar binnen werken als ik veel competities had aangevinkt.
  maandag 22 maart 2010 @ 11:19:43 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_79440983
Ik heb nu maar drie competities geselecteerd. en het gaat snel ja.
Maar omdat ik nu met Feyenoord speel zijn er weinig clubs waar ik heen kan.
Ja bij fc barcalona word ik genoemd maar naar welke club ga ik als ik daar weer klaar ben ?
Mijn groei mogelijkheden zijn dus nog al minimaal.

*update bah bah waarom gaat het toch altijd minder vanzelfsprekend na de winterstop?
Voor de winterstop won ik alles in de competitie met gemak met 3 of 4-0.
En nu win ik steeds met moeite van kleine clubs met 1-0 met als diepte punt de verlening die nodig was in de beker tegen Fortuna Sittard.

[ Bericht 40% gewijzigd door Dr.Mikey op 22-03-2010 13:09:28 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_79448044
Welke verborgen stats zorgen dat een speler beter of slechter in een team gaat spelen? In mijn spel heb ik zojuist (2015) Felix Kroos gehaald als vervanger van mijn AM/FC. In het huidige team-setup zou hij ideaal moeten spelen, aangezien al zijn stats hoger zijn dan de speler die nu te oud word om mee te kunnen spelen en hij dezelfde rol uitstekend kan vervullen. Ook zijn persoonlijkheid en dergelijke zit volgens mij wel snor.

Toch blijft hij na een kleine instartperiode (waarin een speler best wat slechter mag presteren van mij) niet echt aan de gang komen. Zijn er nog dingen die ik zou kunnen proberen om hem beter te laten presteren? Ik heb hem al geprobeerd te motiveren door verschillende keren opmerkingen te maken als het minder ging, aanmoedigen tijdens de wedstrijd, afbranden.. etc etc.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  maandag 22 maart 2010 @ 14:51:57 #29
268260 Dr.Mikey
pi_79448259
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Welke verborgen stats zorgen dat een speler beter of slechter in een team gaat spelen? In mijn spel heb ik zojuist (2015) Felix Kroos gehaald als vervanger van mijn AM/FC. In het huidige team-setup zou hij ideaal moeten spelen, aangezien al zijn stats hoger zijn dan de speler die nu te oud word om mee te kunnen spelen en hij dezelfde rol uitstekend kan vervullen. Ook zijn persoonlijkheid en dergelijke zit volgens mij wel snor.

Toch blijft hij na een kleine instartperiode (waarin een speler best wat slechter mag presteren van mij) niet echt aan de gang komen. Zijn er nog dingen die ik zou kunnen proberen om hem beter te laten presteren? Ik heb hem al geprobeerd te motiveren door verschillende keren opmerkingen te maken als het minder ging, aanmoedigen tijdens de wedstrijd, afbranden.. etc etc.
Wat bij mij werkt bij spelers in een mindere periode is even op de bank zetten en dan langzaam steeds meer weer te laten invallen. Aankopen die je gelijk in de bassis zet zorgen maar zelden gelijk voor Succes bij mij in elk geval niet. Laat hem maar merken dat hij er voor moet vechten.
R.I.P DTS.
pi_79448682
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wat bij mij werkt bij spelers in een mindere periode is even op de bank zetten en dan langzaam steeds meer weer te laten invallen. Aankopen die je gelijk in de bassis zet zorgen maar zelden gelijk voor Succes bij mij in elk geval niet. Laat hem maar merken dat hij er voor moet vechten.
Uhuh, dat probeer ik ook met die inwerk-periode. Eerste paar keer na 60 minuten (met voorsprong het liefst) in laten vallen om ervaring op te doen, daarna een aantal wedstrijden om en om met de speler en daarna gewoon basis. Maar misschien is het een goed idee om toch weer even de oude rot terug te halen in de basis.

Het valt me ook op dat deze speler volgens de data (bij mental en tijdens match feedback) heel gemotiveerd lijkt te zijn, maar als ik een wedstrijd volg vaak relatief statisch is en door andere bediend moet worden, terwijl de oude rot toch echt een werker is en dezelfde instructies krijgt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_79448786
Die Christaldo is een mislukkeling
U MAD?
pi_79448998
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Die Christaldo is een mislukkeling
Hij zal toch wel beter zijn dan Cisse? Die heeft bij mij in 1 seizoen (23 wedstrijden meegedaan) 0 goals en 1 assist.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:17:28 #33
268260 Dr.Mikey
pi_79449200
Geef hem anders eens de opdracht om te leren van de speler die er eerst stond.
Als je gewoon een kopie wil van de vorige speler moet dat te doen zijn lijkt me.

Ik heb zelf trouwens sinds de winterstop een probleem met scoren.
Mijn aanvallers Van Wolfswinkel en Bernard Parker staan eerste en vierde op de topscoorders lijst maar sinds de winterstop lukt het gewoon niet meer. Enige idee hoe ik ze weer aan het scoren krijg ?
Resevere spitsen Cisse en Castaignos doen het niet veel beter terwijl spits nummer 5 Erasmus gewoon niet goed genoeg is.
R.I.P DTS.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:20:01 #34
268260 Dr.Mikey
pi_79449303
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hij zal toch wel beter zijn dan Cisse? Die heeft bij mij in 1 seizoen (23 wedstrijden meegedaan) 0 goals en 1 assist.
Dan gebruik je hem niet goed. Cisse moet je prikkelen. ik had dit seizoen tot voor de winterstop het geluk dat zowel mijn basis spitsen als Cisse scoorde aan de lopende band.
R.I.P DTS.
  maandag 22 maart 2010 @ 15:21:59 #35
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_79449376
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je gewoon een kopie wil van de vorige speler moet dat te doen zijn lijkt me.

Mijn aanvallers Van Wolfswinkel en Bernard Parker staan eerste en vierde op de topscoorders lijst maar sinds de winterstop lukt het gewoon niet meer. Enige idee hoe ik ze weer aan het scoren krijg ?
Resevere spitsen Cisse en Castaignos doen het niet veel beter terwijl spits nummer 5 Erasmus gewoon niet goed genoeg is.
opmerking in de krant dat ze tegenvallen,
misschien die opmerking dat je overweegt ze een tijdje wedstrijd rust te geven?
  maandag 22 maart 2010 @ 15:30:48 #36
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_79449648
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hier, 9 invalbeurten en 4 goals.
pi_79449679
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

Wat mij opvalt is dat je eigenlijk 3 fases in het spel heb (na 2x 5 jaar spelen met 2 verschillende teams) waar je tactieken niet meer effectief zijn (teams raken dan schijnbaar op je ideeën ingespeeld) en je weer iets nieuws moet verzinnen. Vaak bij aanvang van het seizoen, winterstop en de maart / april / mei periode. Speel je nog steeds met dezelfde tactiek?

Verder is het misschien handig om de wedstrijd wat uitgebreider te volgen, want het kan ook best zijn dat je toevoer verstoord word. Als dat zo is moet je aanpassingen doen op het middenveld. Wat bij mij heel vaak het probleem was dat veel spelers graag op lange afstand schieten, terwijl er maar weinigen zijn die dat echt goed kunnen. Zet die eens in de tactieken helemaal op nul (tenzij een speler echt aanleg heeft) en zet de passing op short en tempo op langzaam als er veel balverlies word geleden.
pi_79449881
Ik heb Cisse al verpatst voor 3 miljoen
Ik heb nu een Belgische -21 international kunnen halen voor 4 ton, Jelle Vossen. Doet het een stuk beter.

Makaay scoort er trouwens lustig op los bij mij. In het eerste seizoen had ie er ruim 30 gemaakt (27 in de eredivisie, was topscorer) en nu zit ik in november seizoen 2 en weer loopt ie 1 op 1.
  maandag 22 maart 2010 @ 16:00:38 #39
268260 Dr.Mikey
pi_79450868
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat je eigenlijk 3 fases in het spel heb (na 2x 5 jaar spelen met 2 verschillende teams) waar je tactieken niet meer effectief zijn (teams raken dan schijnbaar op je ideeën ingespeeld) en je weer iets nieuws moet verzinnen. Vaak bij aanvang van het seizoen, winterstop en de maart / april / mei periode. Speel je nog steeds met dezelfde tactiek?

Verder is het misschien handig om de wedstrijd wat uitgebreider te volgen, want het kan ook best zijn dat je toevoer verstoord word. Als dat zo is moet je aanpassingen doen op het middenveld. Wat bij mij heel vaak het probleem was dat veel spelers graag op lange afstand schieten, terwijl er maar weinigen zijn die dat echt goed kunnen. Zet die eens in de tactieken helemaal op nul (tenzij een speler echt aanleg heeft) en zet de passing op short en tempo op langzaam als er veel balverlies word geleden.
Dat met die drie fases is inderdaad heel herkenbaar.
Maar om me tactiek om het half jaar steeds om te gooien .
Terwijl tot voor kort het juist beste uit mijn spelers haalde. Ik vind dat altijd zo jammer.
Balverlies heb ik geen last van ik heb bijna elke wedstrijd de overhand het is echt puur de afwerking.
En soms de verdediging. Ik heb trouwens in de winterstop mijn backup spits verkocht en geen vervanger gehaald kan het daar ook iets mee te maken hebben ?
quote:
Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb Cisse al verpatst voor 3 miljoen
Ik heb nu een Belgische -21 international kunnen halen voor 4 ton, Jelle Vossen. Doet het een stuk beter.

Makaay scoort er trouwens lustig op los bij mij. In het eerste seizoen had ie er ruim 30 gemaakt (27 in de eredivisie, was topscorer) en nu zit ik in november seizoen 2 en weer loopt ie 1 op 1.
Hoe behandel jij de financiële bij Feyenoord ?
Ik heb elke te dure speler in het eerste seizoen salaris vermindering aangeboden.
Feyenoord heeft trouwens een paar geweldige jeugd spelers in het spel zitten en dan met namen in de verdediging.
R.I.P DTS.
pi_79451408
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat met die drie fases is inderdaad heel herkenbaar.
Maar om me tactiek om het half jaar steeds om te gooien .
Terwijl tot voor kort het juist beste uit mijn spelers haalde. Ik vind dat altijd zo jammer.
Balverlies heb ik geen last van ik heb bijna elke wedstrijd de overhand het is echt puur de afwerking.
En soms de verdediging. Ik heb trouwens in de winterstop mijn backup spits verkocht en geen vervanger gehaald kan het daar ook iets mee te maken hebben ?

Zou ik niet zeggen, als hij echt enkel als back-up functioneert. Dan mag hij niet zoveel invloed hebben op je hoofdteam. Als je hem als goalgetter gebruikt (ik heb er eentje met een goede heading, strenght, finishing en balaanname en de rest zuigt relatief) om zodra de verdediging moe is even het zaakje af te werken, door het fysiek te spelen, ja, dan kan het belangrijk zijn.

Als de afwerking een probleem is zou ik sowieso bijna alle spelers verbieden lange afstandsschoten te maken. Zet daarnaast de doorsteekballetjes voor middenvelders op een hoger niveau. Heel veel goede kansen worden verprutst omdat ze schieten in plaats van doorlopen in de vrije ruimte.

Daarnaast zou ik iets aanvallender spelen, als je een enorme overhand hebt (zeg maar possession 60+ en passes 70 á 80+ in de statistieken. Als laatste mogelijkheid zou je ook je spitsen op nog aanvallender mentaliteit kunnen zetten. Dat betekent dat ze echt bijna nooit meespelen, maar altijd klaar staan om een aanval te maken.

Kleine edit: Voor dit spel dat ik hierboven beschrijf heb je natuurlijk wel creatieve en technisch begaafde spelers nodig met snelle aanvallers. Maar als je met feyenoord speelt zul je die spelers wel hebben voor eredivisie-niveau, daar is eigenlijk niet zoveel niveau vereist om dit te laten werken (zekers niet tegen teams als RKC, Volendam en de Graafschap).
pi_79451864
Een speler die ik als breekijzer gebruikte is trouwens Guillaume Hoarau. Ik denk dat hij voor de eredivisie een topspits over het algemeen zou zijn. Hij is een beer van een vent, heeft goede afwerkingsskills en verder een uitstekend kopper. Techniek enzo moet je niet teveel van hem verwachten. Hij heeft genoeg conditie om een hele wedstrijd uit te spelen, maar is dus ook uitstekend inzetbaar als breekijzer.

Misschien dat je eens naar die speler kan kijken. Kost volgens mij in het begin ook maar 500K.
pi_79452154
Zit in mijn 5e seizoen en heb 3 verschillende clubs gehad en bij de ijsselmeervogels 2 jaar nagenoeg dezelfde tactiek gehad op 2 maanden niet en in die 2 maanden verspeelde ik het kampioenschap.
Bij Deportivo gebruikte ik 4 wedstrijden lang een 442 opstelling terwijl mijn eigen tactiek een 4-1-2-3 is en toen verloor ik 5x dik en werd ontslagen:')

Zit nu bij Preston North End en kwam binnen bij de club toen ze zowat op de laatste plek stonden van het Championship en met mijn tactiek toch nog 2e geworden en speel nu voor het 2e seizoen in de PL.

1e seizoen 13e
23 Seizoen net 1 wedstrijd onderweg.

Dus veranderd nagenoeg nooit mijn tactiek
pi_79452348
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Zit in mijn 5e seizoen en heb 3 verschillende clubs gehad en bij de ijsselmeervogels 2 jaar nagenoeg dezelfde tactiek gehad op 2 maanden niet en in die 2 maanden verspeelde ik het kampioenschap.
Bij Deportivo gebruikte ik 4 wedstrijden lang een 442 opstelling terwijl mijn eigen tactiek een 4-1-2-3 is en toen verloor ik 5x dik en werd ontslagen:')

Zit nu bij Preston North End en kwam binnen bij de club toen ze zowat op de laatste plek stonden van het Championship en met mijn tactiek toch nog 2e geworden en speel nu voor het 2e seizoen in de PL.

1e seizoen 13e
23 Seizoen net 1 wedstrijd onderweg.

Dus veranderd nagenoeg nooit mijn tactiek
Mijn tactiek veranderd echt elke 10 wedstrijden. Ik moet wel bekennen dat ik dan ook constant één tactiek hanteer en geen tactiek voor aanvallende situatie's en verdedigende situatie's hanteer.

Dus ze zullen misschien daardoor ook wel sneller op mijn team ingespeeld zijn. Ook omdat voor mijn gevoel het dan gewoon niet meer gaat en als je de tactiek lichtjes aanpast (iets aanvallender of verdedigender met een paar posities naar voren / achteren) het opeens wel weer loopt.
pi_79454776
quote:
Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hoe behandel jij de financiële bij Feyenoord ?
Ik heb elke te dure speler in het eerste seizoen salaris vermindering aangeboden.
Feyenoord heeft trouwens een paar geweldige jeugd spelers in het spel zitten en dan met namen in de verdediging.
In het eerste seizoen heb ik de Cler, Landzaat, El Ahmadi, Slory, Biseswar en Bahia allemaal verkocht en Makaay, Giovanni en Tomasson hebben lagere contracten gekregen (en getekend ). Als vervangers spelers gehaald met een veel minder salaris, maar die het niet eens zo slecht doen.
Inmiddels heb ik Hofland en Cisse ook verkocht voor totaal 5M verkocht (3 voor Cisse, 2 voor Hofland) en gratis Zak Whitbread (4k salaris per week tegenover 12.5k voor Hofland) en voor 400k Jelle Vossen gehaald die ook een stuk minder krijgt dan Cisse.
Verder heb ik de complete technische staf eruit gegooid (ik heb alleen Joop Hiele nog van de originele stad ) en vervangen door mensen met een veel lager salaris (en ik heb wel overal minstens een 4 sterren training).
In het tweede seizoen kreeg in dan ook al een TB van 4M en ik zit ruim binnen het salarisbudget.

Verder heb ik de contracten van een aantal jongere spelers (de Guzman tot 2013, Fer tot 2014 en Wijnaldum tot 2015) verlengd tegen hetzelfde salaris dat ze al hadden (alleen Wijnaldum heeft een fikse verhoging, maar dat heb ik er voor over en het kon).

Castaignos heb ik trouwens voor 1.8M + 50% bij doorverkoop verkocht.
pi_79471647
PSV game loopt weer lekker bij me momenteel.
Even wat aan de taktiek gesleuteld (backs op verdedigen ipv ondersteunen) en ik lijk achterin veel zekerder. Krijg nog amper tegendoelpunten.

Zit nu in December van seizoen 2 en heb 2e ronde CL gehaald door uit bij Stuttgart en Dundee te winnen en tegen AC Milan uit gelijk te spelen.
Competitie sta ik 1ste, bijna gelijk met Ajax en Feyenoord

Alleen een probleem, Christaldo is lang geblesseerd dus heb snel spits nodig. Het liefst een snelle, ervaren man die goed is in afronden. En niet heeeul duur Tips?
U MAD?
pi_79471785
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
PSV game loopt weer lekker bij me momenteel.
Even wat aan de taktiek gesleuteld (backs op verdedigen ipv ondersteunen) en ik lijk achterin veel zekerder. Krijg nog amper tegendoelpunten.

Zit nu in December van seizoen 2 en heb 2e ronde CL gehaald door uit bij Stuttgart en Dundee te winnen en tegen AC Milan uit gelijk te spelen.
Competitie sta ik 1ste, bijna gelijk met Ajax en Feyenoord

Alleen een probleem, Christaldo is lang geblesseerd dus heb snel spits nodig. Het liefst een snelle, ervaren man die goed is in afronden. En niet heeeul duur Tips?
Joshua King

Noorse spits maar het kan zijn dat ie al bij Man Utd zit.
Ik had hem een 2 seizoenen geleend voordat ik echt hem echt overgenomen had.
Eerste keer leende ik hem net na de januari en in 15 wedstrijden scoorde hij 24x ofzo

Seizoen in de PL was ie goed voor 21 goals in 30 wedstrijden.
pi_79471941
tnx.
U MAD?
pi_79476286
Je 2 beste spelers verkopen voor een fooi en dan toch wonderen verwachten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:21:46 #49
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_79476602
PSV is in mijn game overgenomen en heeft voor het derde seizoen even voor 56 miljoen ingekocht en dan hebben ze Vela nog gratis weggehaald bij Arsenal ook Ik vind het leuker om talentjes te scouten en zelf op te leiden maar gaat nog pittig worden om zo kampioen te worden.
Tranquillo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:17:22 #50
268260 Dr.Mikey
pi_79485394
Psv is bij mij ook overgenomen. en Ajax verkoopt gewoon elk seizoen een middelmatige speler voor 20 mil aan een Liverpool of Chelsea en versterkt zich altijd weer fors met dat geld. Hoe dan ook ben ik met Feyenoord voor de tweede keer op rij kampioen geworden en ook nog de beker gepakt plus halve finale Euro cup . Waar het eerste kampioenschap toch vooral te danken was aan de geleende speler van Arsenal Barazite. Had hij deze keer ook wee een grote rol maar zowel Biseswar als Parker zijn ook gigantische gegroeid . Enige probleem is nu komt seizoen 3 mijn FM ervaring heeft mij geleerd dat ik nu flink moet gaan investeren. Bijkomend probleem is dure spelers presenteren zelden in de eerste maanden...
R.I.P DTS.
pi_79519097
Het is winterstop, seizoen 2014/2015. Momenteel is Drachtster Boys aan haar beste seizoen ooit bezig, want na 19 wedstrijden sta ik op een prachtige 4e plaats in de Eredivisie!
Daardoor ben ik volop in de race voor Europees voetbal, iets waar ik aan het begin van dit seizoen nog geen rekening mee had gehouden. Dat zou echt een fantastische prestatie zijn.
Ik heb nu 39 punten na 19 wedstrijden, en dat is precies één punt minder dan het totale aantal punten wat ik vorig seizoen bij elkaar heb gevoetbald.

Grote smaakmakers dit seizoen zijn Abedi Alhassan, mijn supertalent in de verdediging. Jos Tissingh, de spits uit mijn eigen jeugd die al 9 goals heeft gemaakt, en Björn Vleminckx, die clubtopscorer is met 11 goals.

Helaas heeft de Amerikaanse verdediger Gale Agbossoumonde de club alweer verlaten. Hij kwam anderhalf jaar geleden voor 70k over van Miami FC, maar hij wilde zijn aflopende contract alsmaar niet verlengen. Daardoor was ik genoodzaakt hem op de transferlijst te plaatsen, en uiteindelijk wist ik hem voor 700k aan AA Gent te verkopen.

Daartegenover staat de komst van aanvaller Soufiane Saykouk van Feyenoord. Deze 20-jarige spits heb ik al 2 seizoenen op huurbasis bij de club gehad, en nu kon ik hem voor 230k kopen. Aangezien ik met 3 spitsen speel en ik niet erg veel backup heb bij een blessure, was ik genoodzaakt een nieuwe spits aan te trekken.

Laten we hopen dat Drachtster Boys deze vorm weet vast te houden
pi_79520601
Kan echt niet wennen aan 2010 . Verlies alles terwijl ik het met 2009 altijd prima deed . Tactiek ook kut in 2010 (al kun je het eenmalig ( ) terugzetten naar classic .

Denk dat ik 2009 er maar weer opknal
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 24 maart 2010 @ 14:59:02 #53
268260 Dr.Mikey
pi_79532150
Ik zag trouwens een opmerkelijke fout in het spel.
Namelijk bij de loading van de champions league zat Ajax die zich voor het eerst in het spel eens plaatst via play offs in klasse 3 en ik terwijl ik twee keer kampioen ben geworden + Halve finale van de Europe cup heb bereikt zit in klasse 4 Gevoplg ik krijg een kut poule met Man U, terwijl Ajax in een poule zat waar ik makkelijk minimaal tweede kan worden.
R.I.P DTS.
pi_79533452
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:38 schreef Winski05 het volgende:
Het is winterstop, seizoen 2014/2015. Momenteel is Drachtster Boys aan haar beste seizoen ooit bezig, want na 19 wedstrijden sta ik op een prachtige 4e plaats in de Eredivisie!
Daardoor ben ik volop in de race voor Europees voetbal, iets waar ik aan het begin van dit seizoen nog geen rekening mee had gehouden. Dat zou echt een fantastische prestatie zijn.
Ik heb nu 39 punten na 19 wedstrijden, en dat is precies één punt minder dan het totale aantal punten wat ik vorig seizoen bij elkaar heb gevoetbald.
[ link | afbeelding ]

Grote smaakmakers dit seizoen zijn Abedi Alhassan, mijn supertalent in de verdediging. Jos Tissingh, de spits uit mijn eigen jeugd die al 9 goals heeft gemaakt, en Björn Vleminckx, die clubtopscorer is met 11 goals.

Helaas heeft de Amerikaanse verdediger Gale Agbossoumonde de club alweer verlaten. Hij kwam anderhalf jaar geleden voor 70k over van Miami FC, maar hij wilde zijn aflopende contract alsmaar niet verlengen. Daardoor was ik genoodzaakt hem op de transferlijst te plaatsen, en uiteindelijk wist ik hem voor 700k aan AA Gent te verkopen.

Daartegenover staat de komst van aanvaller Soufiane Saykouk van Feyenoord. Deze 20-jarige spits heb ik al 2 seizoenen op huurbasis bij de club gehad, en nu kon ik hem voor 230k kopen. Aangezien ik met 3 spitsen speel en ik niet erg veel backup heb bij een blessure, was ik genoodzaakt een nieuwe spits aan te trekken.

Laten we hopen dat Drachtster Boys deze vorm weet vast te houden

Wat een heldengame.
U MAD?
pi_79534900
Ik ga binnenkort maar opnieuw beginnen beginnen. Mijn laptop heeft het begeven en dan ga ik alles maar weer eens opnieuw installeren. Toch nog maar eens opnieuw met Celta de Vigo starten.
pi_79537250
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat een heldengame.
Thanks

Seizoen is inmiddels afgelopen, en ik ben gewoon op het nippertje geen kampioen geworden. Wát een seizoen zeg! Tot op de allerlaatste speeldag bleef het spannend wie er kampioen zou gaan worden. AZ, Ajax, Feyenoord of Drachtster Boys. Ongelooflijk, maar waar: ik streed mee om de titel. Ik was wel afhankelijk van wat Ajax en AZ zouden doen, maar toch. Mijn laatste wedstrijd leek geen onmogelijke opgave: een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Alleen mijn spelers konden niet met de druk omgaan....ik verloor redelijk kansloos met 0-2 dankzij 2 goals van het grote talent Jan van den Dungen.

Desondanks kijk ik terug op een zéér geslaagd seizoen, waarin ik op een geweldige 4e plaats ben geëindigd en zodoende een plekje in de Europa League heb bemachtigd. Wie had dat ooit gedacht!

Vier spelers zijn dit seizoen zeer belangrijk voor mijn team geweest. Die ga ik er bij deze even uitlichten. Overigens had ik net zo goed het volledige elftal kunnen nemen, want bijvoorbeeld Vleminckx heeft er 22 gescoord dit seizoen, en verdediger Alhassan speelde weergaloos, maar toch.

Jos Tissingh, de man uit de eigen jeugd. Nog afkomstig uit Drachten ook. Was me in het begin totáál niet opgevallen, tot ik er na ruim een jaar achterkwam dat in de jeugd een speler veelvuldig aan het scoren was. Heb hem eerst een jaar uitgeleend aan Oranje Nassau Groningen, maar toen kreeg meneer helemaal geen speeltijd. Daarna heb ik hem een kans gegeven in mijn eigen elftal, vorig seizoen. Hij wist in 13 wedstrijden 3 goals te maken. In de winterstop heb ik hem uitgeleend aan FC Twente, maar ook daar kwam hij amper aan spelen toe: 3 wedstrijden, 0 goals.
Dit seizoen wist Tissingh mij echter direct te overtuigen, en ik heb hem vanaf de allereerste wedstrijd in de basis gezet. En zie daar: een gewéldig seizoen, Young Player of the Year, 22 goals, daarmee topscorer van de Eredivisie(!) én veelvuldig scorend in Jong Oranje. De halve wereld zit nu achter hem aan, maar hij heeft gelukkig nog een contract tot 2017.

David Visscher, ook al zo'n jongen met een verhaal. Afkomstig van Hoofdklasser WKE. Ik speelde eens een oefenduel tegen WKE, ter voorbereiding op mijn eerste seizoen in de Jupiler League, en Visscher speelde mee bij WKE. Hij liet een zeer aardige indruk achter, en ik wist niet hoe snel ik Visscher moest halen. Hij had redelijke stats voor een aanvaller, helemaal op dat niveau. Ik kon hem gratis oppikken, als jeugdspeler met een amateurcontract. Ik heb hem vervolgens een jaar gestald bij mijn satallietclub Oranje Nassau Groningen, maar daar wist hij niet echt te overtuigen: 20 wedstrijden, 7 goals. Vervolgens liet ik hem het jaar daarop 19 keer meespelen in mijn elftal, maar hij wist maar 1 goal te maken. Ik was bang dat Visscher de verwachtingen die ik van hem had, nooit zou gaan waarmaken. Afgelopen seizoen in de Eredivisie heeft hij amper meegedaan, hij mocht 9 keer opdraven en wist 1 goal te maken. Maar in de voorbereiding op dit seizoen maakte hij een zeer aardige indruk, waardoor ik hem in de basis heb gezet. En dat vertrouwen heeft zich uitbetaald: 28 wedstrijden, 17 goals en 12 assists. En hij heeft zich echt stormachtig ontwikkeld. Maar dat hij zó goed zou worden...dat had ik echt nooit gedacht toen ik hem wegplukte bij WKE.

Thomas Eberhard, door mijn scouts ontdekt bij LASK Linz uit Oostenrijk. Ik wist hem voor 4k naar Drachten te halen, kreeg eigenlijk direct al een basisplaats en heeft zich dit seizoen ontwikkeld tot international. Geweldig talent.

En tenslotte Ruben Vonk, afkomstig uit de jeugd van Feyenoord. Heeft in vier jaar tijd 9 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld, maar is eind vorig seizoen weggestuurd. Ik nam hem mee op trainingskamp en zag direct wat voor een geweldig talent Vonk is. In eerste instantie wilde ik hem rustig brengen, in de schaduw van ouwe rot Nico Chietino. Maar Chietino speelde een matige voorbereiding en daardoor heb ik Vonk direct in de basis geplaatst. Hij heeft zich echt gewéldig ontwikkeld dit seizoen, is véél beter geworden dan ik had verwacht en heeft het zich om een hele grote speler te worden.

Natuurlijk pik ik nu de succesvolle spelers en transfers eruit, want ik heb met deze spelers echt geluk gehad en goed gegokt. Maar er zijn ook talloze spelers en talenten die zich voor geen meter ontwikkeld hebben en allang weer vertrokken zijn. Toch blijft het een heerlijk gevoel geven wanneer 'jouw' talent zich goed ontwikkeld en zo'n geweldig seizoen doormaakt.

Op naar de Europa League!!
pi_79544065
Hey,

Ik heb dit spel gisteren gekocht.. en het is echt dik. Alleen ik heb een vraagje:

Als je een speler op de transfer lijst zet en andere clubs hebben intresse, hoe kun je dan hun bod bekijken en/of accepteren?

Alvast bedankt!
pi_79544708
Als ze een bod doen komt het in je inbox, daar kun je het bod aanvaarden, afwijzen of onderhandelen.
Who dat!
pi_79544927
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:25 schreef RoderikMB het volgende:
Als ze een bod doen komt het in je inbox, daar kun je het bod aanvaarden, afwijzen of onderhandelen.
Oh oke,, en wat betekend het dan als clubs intresse hebben in mijn spelers? kan ik dan zorgen dat ze een bod op die speler uit brengen? of komt er dan vanzelf wel een bod?

Alvast bedankt!@
pi_79545082
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:30 schreef porean het volgende:

[..]

Oh oke,, en wat betekend het dan als clubs intresse hebben in mijn spelers? kan ik dan zorgen dat ze een bod op die speler uit brengen? of komt er dan vanzelf wel een bod?

Alvast bedankt!@
Soms wel, soms niet. Als je wilt dat ze een bod doen kun je proberen hem aan te bieden maar dat werkt niet altijd.
Who dat!
pi_79554107
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:06 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Thanks

Seizoen is inmiddels afgelopen, en ik ben gewoon op het nippertje geen kampioen geworden. Wát een seizoen zeg! Tot op de allerlaatste speeldag bleef het spannend wie er kampioen zou gaan worden. AZ, Ajax, Feyenoord of Drachtster Boys. Ongelooflijk, maar waar: ik streed mee om de titel. Ik was wel afhankelijk van wat Ajax en AZ zouden doen, maar toch. Mijn laatste wedstrijd leek geen onmogelijke opgave: een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Alleen mijn spelers konden niet met de druk omgaan....ik verloor redelijk kansloos met 0-2 dankzij 2 goals van het grote talent Jan van den Dungen.

Desondanks kijk ik terug op een zéér geslaagd seizoen, waarin ik op een geweldige 4e plaats ben geëindigd en zodoende een plekje in de Europa League heb bemachtigd. Wie had dat ooit gedacht!
[ link | afbeelding ]

Vier spelers zijn dit seizoen zeer belangrijk voor mijn team geweest. Die ga ik er bij deze even uitlichten. Overigens had ik net zo goed het volledige elftal kunnen nemen, want bijvoorbeeld Vleminckx heeft er 22 gescoord dit seizoen, en verdediger Alhassan speelde weergaloos, maar toch.

Jos Tissingh, de man uit de eigen jeugd. Nog afkomstig uit Drachten ook. Was me in het begin totáál niet opgevallen, tot ik er na ruim een jaar achterkwam dat in de jeugd een speler veelvuldig aan het scoren was. Heb hem eerst een jaar uitgeleend aan Oranje Nassau Groningen, maar toen kreeg meneer helemaal geen speeltijd. Daarna heb ik hem een kans gegeven in mijn eigen elftal, vorig seizoen. Hij wist in 13 wedstrijden 3 goals te maken. In de winterstop heb ik hem uitgeleend aan FC Twente, maar ook daar kwam hij amper aan spelen toe: 3 wedstrijden, 0 goals.
Dit seizoen wist Tissingh mij echter direct te overtuigen, en ik heb hem vanaf de allereerste wedstrijd in de basis gezet. En zie daar: een gewéldig seizoen, Young Player of the Year, 22 goals, daarmee topscorer van de Eredivisie(!) én veelvuldig scorend in Jong Oranje. De halve wereld zit nu achter hem aan, maar hij heeft gelukkig nog een contract tot 2017.
[ link | afbeelding ]

David Visscher, ook al zo'n jongen met een verhaal. Afkomstig van Hoofdklasser WKE. Ik speelde eens een oefenduel tegen WKE, ter voorbereiding op mijn eerste seizoen in de Jupiler League, en Visscher speelde mee bij WKE. Hij liet een zeer aardige indruk achter, en ik wist niet hoe snel ik Visscher moest halen. Hij had redelijke stats voor een aanvaller, helemaal op dat niveau. Ik kon hem gratis oppikken, als jeugdspeler met een amateurcontract. Ik heb hem vervolgens een jaar gestald bij mijn satallietclub Oranje Nassau Groningen, maar daar wist hij niet echt te overtuigen: 20 wedstrijden, 7 goals. Vervolgens liet ik hem het jaar daarop 19 keer meespelen in mijn elftal, maar hij wist maar 1 goal te maken. Ik was bang dat Visscher de verwachtingen die ik van hem had, nooit zou gaan waarmaken. Afgelopen seizoen in de Eredivisie heeft hij amper meegedaan, hij mocht 9 keer opdraven en wist 1 goal te maken. Maar in de voorbereiding op dit seizoen maakte hij een zeer aardige indruk, waardoor ik hem in de basis heb gezet. En dat vertrouwen heeft zich uitbetaald: 28 wedstrijden, 17 goals en 12 assists. En hij heeft zich echt stormachtig ontwikkeld. Maar dat hij zó goed zou worden...dat had ik echt nooit gedacht toen ik hem wegplukte bij WKE.
[ link | afbeelding ]

Thomas Eberhard, door mijn scouts ontdekt bij LASK Linz uit Oostenrijk. Ik wist hem voor 4k naar Drachten te halen, kreeg eigenlijk direct al een basisplaats en heeft zich dit seizoen ontwikkeld tot international. Geweldig talent.
[ link | afbeelding ]

En tenslotte Ruben Vonk, afkomstig uit de jeugd van Feyenoord. Heeft in vier jaar tijd 9 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld, maar is eind vorig seizoen weggestuurd. Ik nam hem mee op trainingskamp en zag direct wat voor een geweldig talent Vonk is. In eerste instantie wilde ik hem rustig brengen, in de schaduw van ouwe rot Nico Chietino. Maar Chietino speelde een matige voorbereiding en daardoor heb ik Vonk direct in de basis geplaatst. Hij heeft zich echt gewéldig ontwikkeld dit seizoen, is véél beter geworden dan ik had verwacht en heeft het zich om een hele grote speler te worden.
[ link | afbeelding ]

Natuurlijk pik ik nu de succesvolle spelers en transfers eruit, want ik heb met deze spelers echt geluk gehad en goed gegokt. Maar er zijn ook talloze spelers en talenten die zich voor geen meter ontwikkeld hebben en allang weer vertrokken zijn. Toch blijft het een heerlijk gevoel geven wanneer 'jouw' talent zich goed ontwikkeld en zo'n geweldig seizoen doormaakt.

Op naar de Europa League!!

Ik ben in het 5e seizoen van het spel ontslagen bij Preston

Stond na 20 wedstrijden kansloos onderaan terwijl ik 2 seizoen ervoor gepromoveerd was en vorig seizoen toch knap 13e was geworden.
Ben nu nog steeds bondscoach van Ierland onder 21 en heb mij geplaatst voor het Ek -21

In een poule met Engeland en Spanje knap 1e geworden met uitschieters als een 5-0 tegen Spanje thuis en 1-3 tegen Engeland uit
pi_79554295
Ik word echt gestoord van spelers die zomaar weglopen. Dag 1 tekent hij een nieuw contract. Dag 3 is hij weg
pi_79556888
Ik zit bij AC Milan en Gullit levert steeds een lijst met spelers aan die ik volgens hem moet kopen. Maar ik neem hem uiteraard niet serieus.
pi_79558932
Hmm ik kan fm10 niet meer opstarten.
XML passing error, iemand enige idee?
Heb google ook eventjes nagekeken maar word er niet echt wijzer van
  donderdag 25 maart 2010 @ 11:54:07 #65
268260 Dr.Mikey
pi_79564414
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 03:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit bij AC Milan en Gullit levert steeds een lijst met spelers aan die ik volgens hem moet kopen. Maar ik neem hem uiteraard niet serieus.
Ik heb hetzelfde met Korneev bij Feyenoord die ik als coach aangesteld heb.
trainers en coaches komen vaak met onzin spelers als eventuele versterkingen idd. En Ruud Gullit en verstand van spelers.
Daar dragen ze in Rotterdam nu nog de lasten van.
R.I.P DTS.
pi_79564468
Inderdaad, bij dat technische overleg raden ze mij scouts aan die 11/11 hebben, een trainer die me zou kunnen adviseren op het gebied van taktiek, maar die bij taktische kennis 9 heeft.... Dat soort ongein
pi_79564557
Is het ook niet een beetje jammer dat je niks met je geld kunt doen wat je zelf verdiend hebt? Je hebt eigenlijk niks aan een dik salaris. Vroeger speelde ik Total Club Manager waarin je huizen kon kopen en vrouwen kun versieren en zelfs beleggen. Dat lijkt me wel wat, maar dat je ook de afgrond in kunt gaan persoonlijk, en dat je een soort Fritz Korbach wordt. Schandalen in de pers over je persoonlijke leven die ook de club in diskrediet brengen.
pi_79564602
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:57 schreef DrDentz het volgende:
Is het ook niet een beetje jammer dat je niks met je geld kunt doen wat je zelf verdiend hebt? Je hebt eigenlijk niks aan een dik salaris. Vroeger speelde ik Total Club Manager waarin je huizen kon kopen en vrouwen kun versieren en zelfs beleggen. Dat lijkt me wel wat, maar dat je ook de afgrond in kunt gaan persoonlijk, en dat je een soort Fritz Korbach wordt. Schandalen in de pers over je persoonlijke leven die ook de club in diskrediet brengen.
Ik heb vroeger een ms dos voetbalmanager spel gespeeld en als je dan een speler huurde en die probeerde te verkopen dan werd je opgepakt door de politie voor fraude en was het spel te einde
pi_79564643
Lol. Ik was bij TCM op een gegeven moment bijna alleen nog maar bezig met m'n wijf onderhouden en kinderen te maken en duurdere wagens te kopen.
pi_79565776
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 11:57 schreef DrDentz het volgende:
Of dat je het geld wat je verdient hebt in de koop van een speler kan steken.. Dus je hebt geen transfergeld meer, maar wel 1 miljoen als manager verdiend.. dat je dan 500k bijvoorbeeld in de koop van een speler kan steken, en dat je dan bij verkoop het volledige bedrag krijgt Wat je dan vervolgens weer in andere spelers kan steken

Overigens ben ik een game begonnen waarvan ik van 10 landen(Nederland, Brazilie, Engeland, Spanje, Duitsland, Belgie, Italie, Turkije, Frankrijk en Zweden) de hoogste divisie heb ingeladen.
Begonnen bij PSV en het doel is om in zoveel mogelijk competities kampioen worden
Bijna iedereen heeft 16 duels gespeeld, alleen ik pas 14.. 3 punten achter Groningen, maar die hebben dus 2 duels meer gespeeld...
Als aankopen heb ik Guus Joppen en Mikael Dorsin gehaald.

Twente heeft overigens uit 16 duels 7 punten gepakt en staan 11 punten achter nummer 17 Roda JC

Dzsudzsak is bij mij op dreef en heeft al ruim 11 goals
pi_79565836
Ik heb nog steeds een xml error en kan het spel niet meer opstarten
pi_79565898
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Even alles opnieuw installeren?
pi_79565985
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Even alles opnieuw installeren?
Ja, gedaan en er gebeurt niks.
pi_79566176
Volgens mij is dat xml altijd de extentie van de updates. Probeer eens al gedownloade updates te verwijderen? Misschien is er een conflict tussen een paar.
pi_79566197
23ste speeldag Ajax-PSV. De nummer 2 tegen de nummer 1.
Eerste helft compleet van de mat gespeeld, 2-0 achter. In de rust bedacht om mijn taktiek op counteren te zetten en verhip; Ik krijg kans op kans. Echter scoor niet, en mijn tactische faalkwaliteiten bezorgen me een 2-0 nederlaag.

Ajax nu koploper, ik 2e.
U MAD?
pi_79566240
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Even accountje aanmaken op Managers United forum en daar je vraag stellen
U MAD?
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:55:30 #77
268260 Dr.Mikey
pi_79566480
Ey bij mij scoort er van mijn spitsen helemaal niemand meer
Ik win wel maar mijn topscorers van vorige seizoen hebben nu in totaal samen 5 keer gescoord
En mijn huidige topscorer is een gehuurde speler van Liverpool met 8 doelpunten en ook hij staat al weer een paar uur droog. Wat kan ik hier in hemelsnaam aandoen ? Ik heb alles al geprobeerd en Real Madrid en Sevilla trekken aan me. Ik denk dat als ze niet snel weer scoren ik het wel gezien heb bij Feyenoord.
R.I.P DTS.
pi_79566672
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ey bij mij scoort er van mijn spitsen helemaal niemand meer
Ik win wel maar mijn topscorers van vorige seizoen hebben nu in totaal samen 5 keer gescoord
En mijn huidige topscorer is een gehuurde speler van Liverpool met 8 doelpunten en ook hij staat al weer een paar uur droog. Wat kan ik hier in hemelsnaam aandoen ? Ik heb alles al geprobeerd en Real Madrid en Sevilla trekken aan me. Ik denk dat als ze niet snel weer scoren ik het wel gezien heb bij Feyenoord.
Targetman anders aanvoeren?
U MAD?
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:05:42 #80
268260 Dr.Mikey
pi_79566785
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Targetman anders aanvoeren?
Ik speel constant met een andere opstelling en dus ook andere toevoer mogelijkheden.
Wel speel ik voor het eerst dit seizoen qua snelheid op een veel lager niveau maar dan zou ik toch juist meer moeten scoren
R.I.P DTS.
pi_79567529
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:04 schreef Irritatie100 het volgende:
stevenmac: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=29689
Ja heb het gevonden, maar bij mij blijft hij een fout aangeven dus maar helemaal alles opnieuw doen.
Alles downloads weggehaald en zodrekt opnieuw doen.
Ik moet het nu weer via steam doen maar spel ligt bij een vriend van me want ik speel via steam en met het schijfje, dus nu heb ik het nr niet meer
pi_79569751
Alles gedaan wat er staat en nog helemaal niks.
Zelfs mappen in appdata en roaming weggehaald maar het haalt echt niks uit.
pi_79570248
Valt me wel op als je eenmaal ontslagen ben je wel heel diep gaat zinken.
en je uit komt bij het laagste der laagste
Forever Love (L)
pi_79570377
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik speel constant met een andere opstelling en dus ook andere toevoer mogelijkheden.
Wel speel ik voor het eerst dit seizoen qua snelheid op een veel lager niveau maar dan zou ik toch juist meer moeten scoren
Aha. Daar is je probleem.
Denk je dat je team ooit op elkaar ingespeelt raakt als je continu je taktiek wijzigt. Ws. begin jij bij een nederlaag al meteen een nieuwe formatie etc. te gebruiken.... Tsja dan kan ik me voorstellen dat de spelers niet scoren.
U MAD?
pi_79570415
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Alles gedaan wat er staat en nog helemaal niks.
Zelfs mappen in appdata en roaming weggehaald maar het haalt echt niks uit.
Computer opnieuw installeren.
U MAD?
pi_79570564
Ja ik denk ook dus dat het word

Heb nu een bestand gevonden, temporyfile die ik niet kan openen of verwijderen.
Denk echt dat het daar aan ligt maar ben geen held met dit soort shit dus ik vraag het m'n broer wel haha
pi_79570637
Eerste seizoenshelft van m'n eerste seizoen met Ajax was echt een drama: Suarez scoort niet omdat hij weg wil, Dario doet het ook slecht en mijn verdediging (Vertonghen en Oleguer / Alderweireld) was zo lek als een mandje . Stond in de winterstop dan ook dik in het tweede rijtje.

In de winterstop m'n gehele transferbudget van 11 miljoen euro aan 1 speler gespendeerd: de Hoffenheimse spits Demba Ba. Ik ga vol vertrouwen de eerste wedstrijd na de winterstop in, thuis tegen AZ. Ik sta in de rust alweer met 0-2 achter.

Maar dan staat Ba op.

Inmiddels zijn we alweer wat wedstrijden verder, maar Ba loopt nog steeds 1-op-1 . Mag ook wel, aangezien mijn verdediging nog steeds veel te veel doorlaat. Mijn team is overigens wel veel beter gaan spelen nu. Afijn, met nog 6 wedstrijden te gaan sta ik nu 2e, met 9 (!) punten achterstand op FC Groningen. Ik hou de moed erin.

Oh ja, had in de eerste knock-out ronde van de Europa League Bayern Munchen er nog met 5-3 (aggregate) uitgeknikkerd . Kwam de ronde erna tegen Benfica 1 doelpunt te kort om door te gaan, maar ben al met al ook tevreden over het verloop van die competitie.
pi_79570765
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:

Denk echt dat het daar aan ligt maar ben geen held met dit soort shit dus ik vraag het m'n broer wel haha
haha
U MAD?
pi_79572421
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:

Al geprobeerd het bestand te verwijderen meteen nadat je de pc opnieuw opgestart hebt?(dus pc opnieuw opstarten en zonder fm proberen op te starten te proberen dat bestand te verwijderen!
pi_79573117
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 15:34 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Al geprobeerd het bestand te verwijderen meteen nadat je de pc opnieuw opgestart hebt?(dus pc opnieuw opstarten en zonder fm proberen op te starten te proberen dat bestand te verwijderen!
yes net gedaan en werkt niet.
Ik ga denk ik de patches opnieuw installeren want hij geeft een xml 10.3 error aan en misschien als ik het opnieuw doe dat het dan wel werkt
pi_79574173
Nou patch 10.3 eraf gehaald en toen opnieuw gedownload en geinstalleerd en nu zegt steam dat mijn free trial period over is

Moet ik die key weer hebben maar een maat van me heeft het spel want die speelt het gewoon op z'n laptop en ik via steam

Niemand keycode over
pi_79574750
Je bent een Amsterdammer, vandaar dat ik je deze vraag MOET stellen;
Heb je wel een legale versie?
U MAD?
pi_79574804
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
Je bent een Amsterdammer, vandaar dat ik je deze vraag MOET stellen;
Heb je wel een legale versie?
Ja, had hem samen met een maat van me gekocht en omdat ik toch zonder schijf via steam ging spelen kon hij gewoon met cd spelen zonder steam.
Maar het spel doet het weer alleen kan ik nog steeds niet spelen

Ik wou vandaag op mijn vrije dag lekker spelen en dat zit er niet in en dan moet ik zo nog naar Deventer ook
pi_79577319
Hoe kan je nu vrije rol instellen? Ik zie het nergens staan. Of is dat het Roam from position?
pi_79580946
Het viel me net pas op dat het Philips stadion in 2024 de Amrabat Arena heet
Patat Friet
pi_79581664
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:19 schreef ganzenherder het volgende:
Het viel me net pas op dat het Philips stadion in 2024 de Amrabat Arena heet
!

Met die 10.3-patch is Lukaku wel bijzonder goed voor een 16-jarige speler. 17 voor finishing bijvoorbeeld.
pi_79583450
Mijn eerste 2 duels met Drachtster Boys in Europa:

Jos Tissingh

Tissingh staat overigens op het punt om zijn debuut in het Nederlands Elftal te maken! Hij was geselecteerd voor de laatste 2 duels van Oranje, maar helaas mocht hij niet invallen. Maar alleen al het gegeven dat hij bij de selectie zit, op zijn 20e, en uit de eigen jeugd afkomstig, vind ik al helemaal fantastisch
pi_79584112
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:14 schreef Winski05 het volgende:
Mijn eerste 2 duels met Drachtster Boys in Europa:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Jos Tissingh

Tissingh staat overigens op het punt om zijn debuut in het Nederlands Elftal te maken! Hij was geselecteerd voor de laatste 2 duels van Oranje, maar helaas mocht hij niet invallen. Maar alleen al het gegeven dat hij bij de selectie zit, op zijn 20e, en uit de eigen jeugd afkomstig, vind ik al helemaal fantastisch
Jij bent lekker bezig zeg!
pi_79588134
Met PSV de groepsfase EL niet overleefd 3e achter Atletico Madrid en Partizan Belgrado
In de competitie sta ik 2 punten achter Groningen, maar sta ik ook 2 duels achter..
Sta 4 punten voor Feyenoord(3e, 2 duels achter), 9 punten voor AZ(8e, 2 duels achter), 11 punten voor Ajax(13e, 1 duel achter) en 22 punten voor Twente(18e, 2 duels achter)
Ik kan de concurentie dus op nog grotere achterstand zetten

Edit:
Uitgeschakeld in de beker door Feyenoord. Ze hadden in 120 minuten voetbal 31 schoten waarvan 13 op doel.. en pas in de laatste minuut verlenging ging er 1 in.. Ik schoot maar 6 keer, waarvan 1 op doel

[ Bericht 18% gewijzigd door MMUFC op 25-03-2010 22:23:43 ]
  donderdag 25 maart 2010 @ 22:22:48 #100
268260 Dr.Mikey
pi_79589545
In mijn derde seizoen wordt de bondscoach eindelijk wakker en zijn Fer Bisseswar en Barazite geselecteerd.
R.I.P DTS.
pi_79590450
Ik heb Fer eigenlijk altijd op de bank. Ik speel met 3 middenvelders, waarvan 1 balafpakker, 1 aanvallend ingestelde en 1 ondersteunend. Als balafpakker komt Fer kwaliteiten te kort (heel weinig tackelen en mandekking) en op de andere 2 posities zijn de Guzman en Wijnaldum (veel) beter. Hoe gebruik jij Fer dan?
pi_79593634
Leuk ook om in de nederlandse competitie te spelen en succes te hebben in Europa. Ik speel met Ajax in het eerste seizoen in de eerste ronde met rechtstreekse uitschakeling Toulouse (5-1), de 2e ronde was tegen PSV (3-0, maar de tussenliggende wedstrijd met 2-0 van ze verloren) en in de kwartfinale AZ (1-0), je komt nog eens ergens als je in europa speelt! Nu moet ik tegen RKC waar ik kampioen kan worden, een dag later tegen NEC in de bekerfinale, 2 dagen later uit tegen utrecht en weer 2 dagen later thuis tegen Celtic (eerste wedstrijd 1-1).
Who dat!
pi_79602238
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:20 schreef RoderikMB het volgende:
Leuk ook om in de nederlandse competitie te spelen en succes te hebben in Europa. Ik speel met Ajax in het eerste seizoen in de eerste ronde met rechtstreekse uitschakeling Toulouse (5-1), de 2e ronde was tegen PSV (3-0, maar de tussenliggende wedstrijd met 2-0 van ze verloren) en in de kwartfinale AZ (1-0), je komt nog eens ergens als je in europa speelt! Nu moet ik tegen RKC waar ik kampioen kan worden, een dag later tegen NEC in de bekerfinale, 2 dagen later uit tegen utrecht en weer 2 dagen later thuis tegen Celtic (eerste wedstrijd 1-1).
Ik zag in mijn vorige game(was zelf ManU) dat PSV in de 4e voorronde EL uitgeschakeld was door Wisla. In de 3e voorronde moesten ze tegen Legia.. Dus ze lagen na 2 rondes eruit, en beide rondes moesten ze naar Polen
pi_79603256
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik zag in mijn vorige game(was zelf ManU) dat PSV in de 4e voorronde EL uitgeschakeld was door Wisla. In de 3e voorronde moesten ze tegen Legia.. Dus ze lagen na 2 rondes eruit, en beide rondes moesten ze naar Polen
Bij mij schakelden ze Olimpique Lyon uit in de eerste ronde R.U. AZ versloeg 2 Russische clubs, Zenit en CSKA... Ben er nog goed doorheengekomen ook, m'n jeugd en reserves waren goed genoeg om RKC en Utrecht op een gelijkspel te houden ( ) wat genoeg was voor de titel, de bekerfinale met 1-0 gewonnen en thuis Celtic met 2-0 verslagen. Nu de finale nog tegen Arsenal dat een stuk of 7 geblesseerden heeft waaronder Arshavin en van Persie.
Who dat!
pi_79603748
Is overigens wel grappig.. met PSV zijn er een aantal duels verplaatst.. Zo werd Feyenoord-PSV van 20 september pas in december gespeeld..
Mijn laatste duel voor de winterstop is het verplaatste uit duel tegen NEC. Mijn 1e duel na de winsterstop is het thuisduel tegen NEC

Als ik het inhaal duel tegen NEC win sta ik 4 punten voor op nummer 2 Groningen Feyenoord, AZ, Ajax en Twente staan op (veel) grotere achterstand..
pi_79607964
Trouwens, om even een idee te geven van de ontwikkeling van mijn succesvolle spitsenduo:

David Visscher, nog spelend in de jeugd van WKE in 2011:

David Visscher als topspits bij Drachtster Boys, 2015:

Jos Tissingh, als 17-jarige spits in het U19-elftal van Drachtster Boys:

Jos Tissingh, als 20 jarige topschutter én neo-international in 2015:

Allebei qua uiterlijk geen steek veranderd, dat is wel wat raar natuurlijk
pi_79610251
Die naam
U MAD?
pi_79611589
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Die naam
JosTi
pi_79625404
Ik speel nu met LA Galaxy en heb in 19 wedstrijden 34 goals gescoord waarvan 33 er zijn van 4 spelers(2 spitsen, een AM en een CM)

Heeft iemand dit ooit ook meegemaakt dat je zo enorm afhankelijk bent van 4 spelers voor je goals?

P.S. Ik heb Castroman gedumpt voor Santiago Fernandez, maar het idee blijft het zelfde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79630143
Ik heb zelf41 goals in 22 duels, 11 verschillende spelers.. maar de top 5 heeft 5 goals.. En de nummer 1 "maar" 8.

Overigens wordt me geen strobreed in de weggelegd om naar de titel te gaan Nummer 2 Groningen verloor laatste 3 duels, versloeg zelf Utrecht, Feyenoord verloor van RKC en AZ, Ajax van Twente. Ajax en Feyenoord speelden tegen elkaar gelijk..

Sta nu 13 punten voor nummer 2 Groningen, 14 voor Utrecht, 15 voor AZ en RKC . Feyenoord staat op 18 punten en Ajax op 20 FC Twente staat met 31 punten achterstand laatste
pi_79631079
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef MMUFC het volgende:

[..]

JosTi
Zo had ik um niet eens bekeken
Hahahahahaha
U MAD?
pi_79631157
Bij mij is Twente ook al voor het 2e seizoen op rij ruk.
Vorig jaar 15e ofzo, en nu weer rond die plaats.

NAC gaat degraderen in seizoen 2.
Spakenburg en Cuijk vliegen denk ik allebei weer terug naar de amateurs. Wel vreemd dat ze alle hoofdklasses in seizoen2 door elkaar gegooit hebben.... En ze hebben Haarlem en Emmen in 1 hoofdklasse geduwt
U MAD?
pi_79631531
Net het thuisduel tegen RKC achter de rug.. heb nog nooit zo'n productieve 1e helft gehad... 4 schoten, 4 op doel, 4 goals... en ook nog nooit zo'n, van mijn kant, saaie 2e helft gehad.. 1 schot, 0 op doel, 0 goals

Ajax en Feyenoord nu op 20 en 21 verliespunten

Overigens begint Twente zich een beetje op te richten.. Ze hebben nog maar 4 punten minder dan nummer 17 Roda JC. Heerenveen staat daar weer 1 punt voor. Met 2 punten voorsprong staan NAC Breda en VVV-Venlo net boven de streep.

Balazs Dzsudzsak is met 11 goals en 9 assist mijn held tot nu toe. In dat opzich komt alleen Ricky Van Wolfswinkel(Utrecht) nog enigszins dichtbij met 8 goals en 8 assists. Dzsudzsak staat 1 goal achter Dembele en qua assists gedeeld 1e met Arizmendi(Ajax)
pi_79631723
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:49 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb zelf41 goals in 22 duels, 11 verschillende spelers.. maar de top 5 heeft 5 goals.. En de nummer 1 "maar" 8.

Overigens wordt me geen strobreed in de weggelegd om naar de titel te gaan Nummer 2 Groningen verloor laatste 3 duels, versloeg zelf Utrecht, Feyenoord verloor van RKC en AZ, Ajax van Twente. Ajax en Feyenoord speelden tegen elkaar gelijk..

Sta nu 13 punten voor nummer 2 Groningen, 14 voor Utrecht, 15 voor AZ en RKC . Feyenoord staat op 18 punten en Ajax op 20 FC Twente staat met 31 punten achterstand laatste
PSV?
pi_79634317
Doet Twenthe het uberhaupt ooit goed?
Who dat!
pi_79634657
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:33 schreef Zocalo het volgende:
Hoe kan je nu vrije rol instellen? Ik zie het nergens staan. Of is dat het Roam from position?
Iemand?
pi_79635107
Ja
pi_79635181
Doet de voorzitter nog steeds rare dingen? In eerdere versies, als je dan bij Real Madrid of Chelsea zat ofzo, kocht de voorzitter soms zomaar een paar grote namen aan. Heb ik hierbij nog niet meegemaakt.
pi_79636861
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

PSV?
Jups

Nog 6 duels te gaan, 11 punten voor FC Groningen. Heb 2-2 gespeeld in de ArenA tegen Ajax, 2x Dzsudzsak Ajax staat op 22 punten en Feyenoord op 29

Had Laurent Robert gehaald als reserve AML, nu wil hij een basisplaats.. net of hij Dzsudzsak uit de basis gaat spelen
pi_79638335
Ik zoek voor m'n tweede seizoen met Ajax nog een goede verdediger, maar m'n transferbudget is erg mager. Iemand nog tips?
pi_79639185
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:54 schreef Roeni3 het volgende:
Ik zoek voor m'n tweede seizoen met Ajax nog een goede verdediger, maar m'n transferbudget is erg mager. Iemand nog tips?
Links- of rechtsbenig?
pi_79639975
Liefst rechtsbenig; Alderweireld ontwikkelt zich niet goed genoeg en met Oleguer en Wielaert heb ik geen goede stand-in. Maar ook een linksbenige verdediger zou niet verkeerd zijn; Vertonghen kan niet eeuwig spelen.
pi_79640494
Voor een rechtsbenige zou ik eens kijken naar Ritchie de Laet van Manchester United. Ik heb hem als rechtsback spelen en dat doet ie prima, maar hij is van nature een centrale verdediger.Ik heb hem voor nog geen 2 miljoen opgehaald. Hij is ook nog jong (21). Technisch is hij niet zo heel goed, maar koppen, mandekking en tackelen is prima in orde.

Ik had hem in seizoen 1 ook al en toen heeft ie ook redelijk wat gespeeld, dus misschien is ie bij mij iets verder in z'n ontwikkeling dan bij jou. Ik denk niet dat ie bij Man Utd vel minuten heeft gemaakt, maar ik ben meer dan tevreden over hem!
pi_79640550
Thanks voor de tip; de rechtsbackpositie is ook niet bepaald goed bezet bij mij.
pi_79640618
Hey,

Ik heb laatst ook football manager gekocht. Alleen ik heb wat hulp nodig.

Ik speel nu in het eerste seizoen met ajax en ik verlies echt alles met dikke cijfers van zelfs clubs als rkc?
Heeft er iemand misschien een goede online guide hoe het spel precies helemaal werkt en hoe je, je team kan balance of zelfs beter kan laten spelen/trainen?

Alvast bedankt!
pi_79641395
Overigens, voor wie nog een goede (jonge) spits zoekt: Iker Muniain. Halverwege het vorige seizoen voor 1,1 miljoen bij Athletic Club weggehaald en bij Ajax U19 ondergebracht. Wordt door mijn staf gezien als de opvolger van Suarez (zelfs beter dan!) en teams als Man City, Bayern, Roma, Juve, Porto en Sevilla willen hem nu al van me overnemen.

Ik hou hem natuurlijk nog even; dit pareltje gaat nog een mooie tijd tegemoet bij Ajax 1. Maar eerst maar even kijken hoe hij het dit seizoen bij Ajax 2 doet.
pi_79642540
Die heb ik ook naar Feyenoord gehaald, begin seizoen 2. Ik laat hem gewoon op de bank zitten bij het eerste (en inderdaad beschikbaar voor reserves). Heb Castaignos verkocht, dus moest even een nieuw groeibriljantje hebben
pi_79642759
Spelen jullie wel eens met target man en wanneer is het handig dit te doen?
Ik ben nu met Napoli en heb Frutos gekocht. Die blijkt vooral als target men goed uit te kunnen als ik het systeem maak, dus wil ik het daar eigenlijk op aanpassen. Alleen heb ik niet zo'n goede ervaringen met het spelen met een target man, het werkte eigenlijk nooit.
pi_79642849
Ik speel in principe nooit met een targetman, maar als ik achter sta gooi ik Jack Tuyp ( ) erin en dan maak ik hem wel targetman en speel ik lange ballen op hem. Werkt prima.
pi_79642948
Een targetman kan ook iemand zijn die je in de voeten aanspeelt he! Suarez bijvoorbeeld zou op die manier ook een goede targetman kunnen zijn.
pi_79643170
Hmmm, ja, daar zit wat in. Maar ook daar speel ik niet mee
Ik speel met 1 speler die alleen in de spits rondloop en die alleen maar goals hoeft te maken met daarom heen 1 speler in een vrije rol en 1 die vanaf de zijkant komt en een goede voorzet in huis heeft. Werkt heel erg lekker. M'n afmaker is Makaay, die loopt al anderhalf jaar 1 op 1 en de vrije rol is Tomasson, die scoort er ook lustig op los.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 14:32:50 #132
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_79643625
M'n fans zijn in januari nog steeds boos dat ik Sno heb laten gaan, maar dat De Zeeuw is vertrokken boeit ze niet Dat moeten ze in de volgende editie wel aanpassen. Ik liet Sno in het tweede niet eens spelen om mijn talenten meer speeltijd te geven, kan toch niet zo zijn dat de fans hem dan missen..
Tranquillo
pi_79643707
Ik heb een verdediger gehaald puur als reserve (staat ook in zijn contract) en bij mij zijn ze boos omdat ie bijna nooit speelt. En dat terwijl ie amper wat kost aan salaris en goedkoop is aangekocht. En als ie speelt, is ie goed.
pi_79643931
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:32 schreef icebliss het volgende:
M'n fans zijn in januari nog steeds boos dat ik Sno heb laten gaan, maar dat De Zeeuw is vertrokken boeit ze niet Dat moeten ze in de volgende editie wel aanpassen. Ik liet Sno in het tweede niet eens spelen om mijn talenten meer speeltijd te geven, kan toch niet zo zijn dat de fans hem dan missen..
Speel jij zelf ook Ajax 2 dan?

Kampioen En hoe.. moest zelf op zondag tegen Willem II, maar omdat Groningen op vrijdag en AZ op zaterdag gelijkspeelden pakte ik op zaterdag de titel Uiteindelijk spelers als Zoet, Labyad, van der Hurk in de basis gezet en met 2-1 verloren, huurling Stef Nijland scoorde in de blessure tijd de winnende voor WII
pi_79644498
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een verdediger gehaald puur als reserve (staat ook in zijn contract) en bij mij zijn ze boos omdat ie bijna nooit speelt. En dat terwijl ie amper wat kost aan salaris en goedkoop is aangekocht. En als ie speelt, is ie goed.
Welke verdediger is dat?
pi_79644568
Ik heb Sno direct verkocht nadat hij terugkwam van Bristol en daar waren ze blij mee, ze vonden het alleen zonde dat ik Stanton Lewis´ contract niet verlengde.
Who dat!
pi_79645042
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor een rechtsbenige zou ik eens kijken naar Ritchie de Laet van Manchester United. Ik heb hem als rechtsback spelen en dat doet ie prima, maar hij is van nature een centrale verdediger.Ik heb hem voor nog geen 2 miljoen opgehaald. Hij is ook nog jong (21). Technisch is hij niet zo heel goed, maar koppen, mandekking en tackelen is prima in orde.

Ik had hem in seizoen 1 ook al en toen heeft ie ook redelijk wat gespeeld, dus misschien is ie bij mij iets verder in z'n ontwikkeling dan bij jou. Ik denk niet dat ie bij Man Utd vel minuten heeft gemaakt, maar ik ben meer dan tevreden over hem!
Ritchie de Laet seizoen huren. Hij heeft een contract tot juni 2011 volgens mij. Dus halverwege huur periode transfervrij inlijven.
pi_79645871
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:40 schreef wes55 het volgende:

[..]

Ritchie de Laet seizoen huren. Hij heeft een contract tot juni 2011 volgens mij. Dus halverwege huur periode transfervrij inlijven.
Fuck, De Laet is net door Swansea gehuurd . Weet iemand nog andere goede rechtsbacks te huur / koop?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:40:58 #139
268260 Dr.Mikey
pi_79646499
el akchaoui

Is aan het einde van seizoen 1 transfervrij.
Altijd was die bij mij dan.
R.I.P DTS.
pi_79647413
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
el akchaoui

Is aan het einde van seizoen 1 transfervrij.
Altijd was die bij mij dan.
is een linksback
pi_79650575
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:13 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Welke verdediger is dat?
Emir Faccioli, linksbenig trouwens
pi_79651607
Wel vaag overigens.. Balazs Dzsudzsak heeft 1 goal minder dan topscorer Bjorn Vleminckx, 1 assist minder dan Arizmendi.. het hoogste gemiddelde(7,59, tegenover 7.27 van nummer 2 Engelaar..)
Vleminckx en Arizmendi komen qua assists + goals niet in de buurt bij Dzsudzsak, maar Dzsudzsak zit niet in de top 3 gouden schoen..
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:06:51 #143
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_79652354
Ajoh, al mijn talenten leggen het ook elk jaar af tegen één of andere jeugdspeler die het toch nooit gaat maken. Laatste seizoen ook weer, een speler van Vitesse werd talent van het jaar voor een speler van mij die belangrijk was in wedstrijden tegen AC Milan en Lyon
Tranquillo
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:25:18 #144
268260 Dr.Mikey
pi_79652995
Barazite is het bij mij op feyenoord twee keer op rij geworden. !
Ik vertrek trouwens aan het eind van mijn derde seizoen naar Valenica.
Ze zochten een trainer en nu ik voor de derde keer kampioen word is het tijd om ergens anders te kijken.
Ik hoop afscheid de nemen met de euro cup maar met Inter Milan als tegenstander in de halve finale heb ik er een hard hoofd in
R.I.P DTS.
pi_79659153
Seizoen 2e als 2e afgesloten achter Ajax. Wel de beker gewonnen.
Heb nu Patrick van Aanholt en Barazite aangetrokken in seizoen 3. Affelay mocht vertrekken net als Simons, Maza en Bakkal.
U MAD?
  zondag 28 maart 2010 @ 00:18:33 #146
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_79659230
Seizoen 2, voor de 2de keer kampioen. Dit seizoen ook de beter erbij

Nu eens kijken of ik mijn eerste wedstrijd in de voorronde van de CL kan winnen
pi_79660402
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Emir Faccioli, linksbenig trouwens
Had hem in me newcastle game ook! Alleen moest ik hem 3 jaar bij een belgische club onderbrengen , en toen was ie ook alleen nog maar reserve. Kan wel een leuke speler worden hoor!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_79663770
Even zitten kijken wie er in de andere landen kampioen zijn geworden..
Veelal zijn het te verwachten kampioenen(Club Brugge, Man Utd, FC Bayern, Girondins Bordeaux, Real Madrid en PSV natuurlijk ) In Italië is echter Napoli kampioen en Trabzonspor in Turkije.

Verder zijn RC Lens en Stade Rennes in Frankrijk gedegradeerd

Mag zometeen het seizoen aftrappen in de JCS tegen bekerwinnaar Willem II. De eredivisie start tegen Heracles, gevolgd door een thuis duel tegen Ajax..
pi_79665653
Ik wil een dubbele rol hebben, zit nu al 4 jaar bij Ajax en kan aan de slag bij Zweden. Ze willen mij ook, als ik op Aanvaarden klik gaat ie verder. Na een paar dagen krijg ik hetzelfde bericht weer. Wat moet ik doen? Kan ik geen twee banen aannemen?
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_79667177
heeft iemand nog een goed trainings schema?
pi_79667304
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:09 schreef ROFLOL het volgende:
Ik wil een dubbele rol hebben, zit nu al 4 jaar bij Ajax en kan aan de slag bij Zweden. Ze willen mij ook, als ik op Aanvaarden klik gaat ie verder. Na een paar dagen krijg ik hetzelfde bericht weer. Wat moet ik doen? Kan ik geen twee banen aannemen?
Dat hoort wel te kunnen.

Wat werkt beter normaal gesproken: Een ruit op het middenveld (DMC, 2 MC, AMC) of drie op een rij met een aanvallende middenvelder (3 MC en AMC). Of ligt dat echt aan je instellingen?
pi_79667555
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:09 schreef ROFLOL het volgende:
Heb je de nieuwste patch? Want dat was een bug van vvor de patch..
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef porean het volgende:
heeft iemand nog een goed trainings schema?
Ik gebruik Tug Training
pi_79667750
Dat zal het wel zijn, heb niet de nieuwste patch. Even updaten dan!
  FOK!fotograaf zondag 28 maart 2010 @ 16:31:30 #154
245494 Peter_Aragorn
pi_79673226
Begonnen (met de nieuwste update) met RKC Waalwijk.

Medo kunnen kopen voor 200k en Kalou vrij binnen kunnen halen. Voor RKC een topspeler denk ik. Ook heb ik Radovic gekocht voor 130k.

Afscheid genomen van een aantal spelers, daardoor had ik een klein beetje geld...

Seizoen gaat bijna beginnen
  zondag 28 maart 2010 @ 17:04:11 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79674241
Radovic van Legia? Die is in mijn spel gehaald door Cambuur.

Begonnen met FC Omniworld. Niks geïnvesteerd, alleen nog maar spelers geleend van mijn parentclub (Ajax).

Vind het altijd wel verbazingwekkend, welke spelers mijn concurrenten allemaal halen. Echt uit de meest vreemde contreien.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  FOK!fotograaf zondag 28 maart 2010 @ 17:14:56 #156
245494 Peter_Aragorn
pi_79674548
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Happel het volgende:
Radovic van Legia? Die is in mijn spel gehaald door Cambuur.

Begonnen met FC Omniworld. Niks geïnvesteerd, alleen nog maar spelers geleend van mijn parentclub (Ajax).

Vind het altijd wel verbazingwekkend, welke spelers mijn concurrenten allemaal halen. Echt uit de meest vreemde contreien.
Jep, Miroslav Radovic. Voor dat geld echt een topper! Net als Medo
pi_79674756
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:11 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Dat hoort wel te kunnen.

Wat werkt beter normaal gesproken: Een ruit op het middenveld (DMC, 2 MC, AMC) of drie op een rij met een aanvallende middenvelder (3 MC en AMC). Of ligt dat echt aan je instellingen?
Ik twijfel ook, maar dan over net iets anders: een ruit, of een viermans rij?

X-X-X-X

of

---X---
X----X
---X---

FOK!fotograaf zondag 28 maart 2010 @ 19:24:37 #158
245494 Peter_Aragorn
pi_79678203
Zoek voor RKC een goede keeper... Wevers verkocht en nu staat Levita op het doel. Doet het niet slecht hoor, maar heb liever een betere... Iemand suggesties? 1e seizoen
pi_79679242
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

X-X-X-X

of

---X---
X----X
---X---

In jou geval zou ik zeker voor een viermansrij gaan. Dat werkt bij mij altijd goed.
Maar aangezien ik van der Vaart heb gekocht, twijfel ik dus tussen drie man daar achter of twee en dan een man net voor de verdediging.
pi_79688219
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Zoek voor RKC een goede keeper... Wevers verkocht en nu staat Levita op het doel. Doet het niet slecht hoor, maar heb liever een betere... Iemand suggesties? 1e seizoen
Timmer? Ik had hem eens bij Leeds en daar had hij 4,5 ster.
Who dat!
  zondag 28 maart 2010 @ 22:17:56 #161
268260 Dr.Mikey
pi_79688390
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

X-X-X-X

of

---X---
X----X
---X---

Ik gebruikt

----X---
--X-----
-----X--

En ja dat werkt dan dekken ze allemaal een kant en spelen ze toch door het midden.
R.I.P DTS.
pi_79689243
Mis je dan niet een kruisje in het midden?
pi_79691251
Ben bij LA Galaxy en heb toch een paar leuke spelers binnen gehaald waaronder een blik Mexicanen, Ewerthon (oa Dortmund) en Shabani Nonda.
pi_79692383
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Zocalo het volgende:

[..]

In jou geval zou ik zeker voor een viermansrij gaan. Dat werkt bij mij altijd goed.
Maar aangezien ik van der Vaart heb gekocht, twijfel ik dus tussen drie man daar achter of twee en dan een man net voor de verdediging.
Hmm, maar eens kijken dan.
pi_79694282
Voor RKC en Omniworld is Palmiteri ook een leuke spits .
Is volgens mij, wel op loan. Maar wel leuk om in de gaten te houden
pi_79701438
Zo, over geluk niet te klagen zeg. Na de Afrika Cup werd de coach van Ivoorkust ontslagen, dus ik kon zijn baan overnemen. Op het WK dus, in een poule met Brazilië, Australië en Tsjechie. Ik ging dus voor de tweede plek, even als Tsjechië. In de onderlinge confrontatie gebeurde dit :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen speelde ik de andere twee wedstrijden gelijk en was ik door. Tweede ronde, tegen Ierland. Toen gebeurde dit :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen in de kwartfinale, Portugal als tegenstander. Gebeurde dit :
SPOILER
En toen in de halve finale:
SPOILER
-
pi_79701719
Ik ga deze week ook maar eens beginnen met de 10.3 patch. Heb nu eindelijk iets meer tijd over. Moet wel nog een leuke club uit gaan zoeken. Ik denk dat het toch maar weer de Engelse competitie gaat worden. Die spreekt me toch nog het meeste aan.
  FOK!fotograaf maandag 29 maart 2010 @ 12:56:42 #168
245494 Peter_Aragorn
pi_79703057
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef RoderikMB het volgende:

[..]

Timmer? Ik had hem eens bij Leeds en daar had hij 4,5 ster.
Nou voor RKC is die een beetje slecht :p
  maandag 29 maart 2010 @ 13:26:25 #169
268260 Dr.Mikey
pi_79704067
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:29 schreef Zocalo het volgende:
Mis je dan niet een kruisje in het midden?
Nope heb ook nog twee flank spelers.
Ik moest trouwens twee keer op 1 dag spelen een keer voor europa kwalicaties en een keer vriendschappelijk., Mijn game gaarde er van maar ik heb wel beiden gewonnen met 5-0 en 4-0
vlemmings heeft het trouwens bij me overgenomen bij Feyenoord. Pijnlijk om te zien hoe hij voor veel geld een hele vrachtwagen aan spelers laat komen terwijl ik het finacieel net zo lekker opgeborreld heb daar
Ik heb het trouwens naar me zin bij Valenica mijn aankopen doen het goed en ondanks dat we nog in de zomer zitten win ik alle oefen wedstrijden en kwalicaties met ruime cijfers dus ik ben klaar voor de spaanse competie.
R.I.P DTS.
pi_79706849
Ik ben bezig met Napoli, en het loopt nog voor geen meter. Ik heb goede spelers kunnen kopen, waaronder VDV voor 10 miljoen. Verder Obasi, Gago, Huddlestone en natuurlijk nog steeds Hamsik. Toch kom ik niet verder dan een 15e plek.

Wat voor instelling past het beste bij een team als Napoli. Ik heb geniaal aanvallende spelers, maar als ik te aanvallend speel krijg ik op mijn klote, maar te verdedigend werkt ook niet echt geloof ik.
En hebben jullie wel eens met drie AMCs gespeeld en dan een spits ervoor?
  maandag 29 maart 2010 @ 14:52:56 #171
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79707133
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef Zocalo het volgende:
Speel je zo? Want dan begrijp ik wel dat je 15de staat.

Het middenveld is de verbinding tussen verdediging in aanval. Speelt deze te aanvallend, dan doen ze er te lang over om mee te kunnen verdedigen en vice versa.

Wat al veel zal uitmaken is om sowieso een AMC verdedigender te laten spelen.

Maar zou je sowieso eens kunnen laten zien hoe je speelt?
Elite
Tegen TTIP
pi_79707501
hey ik heb nu thugs training schema gedownload en in de map Schedules gezet..
Alleen hoe importeer ik dat trainings schema nou in mijn game?
pi_79707794
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Het middenveld is de verbinding tussen verdediging in aanval. Speelt deze te aanvallend, dan doen ze er te lang over om mee te kunnen verdedigen en vice versa.

Drie AMC's, een spits en twee controleurs op het middenveld kan prima hoor.
-
pi_79707843
Wordt het met 3 AMC's niet veel te druk in het centrum dan? Ik zou dan AML, AMC, AMR kiezen.
pi_79707991
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:09 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Zo speelt Chelsea ook wel vaker in FM.
  maandag 29 maart 2010 @ 15:28:43 #176
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79708480
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:09 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Weet niet hoe zijn opstelling er verder uitziet..
Elite
Tegen TTIP
pi_79711565
Ik heb het nu even zo staan:

Wat ik dus ook heb geprobeerd is met 1 AM, 2 MC en 1 DMC en 2 spitsen, of met 3 MC's en 1 AMC en 2 spitsen.
Hamsik en VDV wil ik eigenlijk sowieso allebei laten spelen, het maakt verder niet uit of het 1 of twee spitsen is.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:47:50 #178
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_79711938
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef Zocalo het volgende:
ja, ik speel bij ajax zo, Aisattie, sulejmani en van der vaart en daarvoor vagner love of suarez, werkt bij mij nog uitstekend
pi_79712453
Sinds ik de nieuwe update gebruik zie ik haast geen groene pijltjes meer bij de statistieken na een tijdje trainen. Hebben meer mensen dat?
pi_79712511
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:47 schreef Habbezak het volgende:

[..]

ja, ik speel bij ajax zo, Aisattie, sulejmani en van der vaart en daarvoor vagner love of suarez, werkt bij mij nog uitstekend
En hoe daar achter? DMC (zoals ik hierboven) of MC?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:05:51 #181
268260 Dr.Mikey
pi_79714828
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef Happel het volgende:

[..]

Op die manier heb ik toen met Feyenoord van Inter gewonnen.
Twee middenvelders voor de verdediging ter controlle en de rest aanvallend.
R.I.P DTS.
pi_79715081
ik heb waarschijnlijk een hele stomme vraag.. maar kun je ook een speler aanstellen om altijd de strafschoppen / vrijtrappen en hoekschoppen te laten nemen? Ik speel nu een seizoen met psv en dirk marcellus neemt alle vrijtrappen en hij heeft er al 4 gemist van de 5
pi_79715680
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:12 schreef porean het volgende:
ik heb waarschijnlijk een hele stomme vraag.. maar kun je ook een speler aanstellen om altijd de strafschoppen / vrijtrappen en hoekschoppen te laten nemen? Ik speel nu een seizoen met psv en dirk marcellus neemt alle vrijtrappen en hij heeft er al 4 gemist van de 5
Bij tactiek kun je dat doen, vrije trappen links en vrije trappen rechts

Kun je meteen een lijstje opgeven van spelers die er voor in aanmerking komen!
pi_79718122
pfft AZ was 2e geworden in de competitie.. daardoor mochten ze naar de voorronde CL.. 1e overleven ze.. 2e ronde tegen Genoa. Thuis spelen ze 2-2...

Uit krijgt Sergio Romero in de 1e minuut rood.. ze worden vervolgens met 6-0 naar huis gestuurd
pi_79719906
Godver, haal ik met Ajax in m'n tweede seizoen de groepsfase van de Champions League, zit ik in een poule met Inter en ManU.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Op die manier heb ik toen met Feyenoord van Inter gewonnen.
Twee middenvelders voor de verdediging ter controlle en de rest aanvallend.
Misschien deze tactiek maar proberen.
  maandag 29 maart 2010 @ 20:33:36 #186
268260 Dr.Mikey
pi_79721263
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Roeni3 het volgende:
Godver, haal ik met Ajax in m'n tweede seizoen de groepsfase van de Champions League, zit ik in een poule met Inter en ManU.
[..]

Bij Man U moet je goed letten op Nasri. Teminste als ze die kopen wat een kut was dat om tegen te spelen.
Daar heb ik in de poule fase trouwen een keer van gewoon en een keer van verloren.
Ze hebben er een hekel aan als jij super langzaam speelt. Verder is het handig als je een speler hebt die bij jou de absolute spelmaker is en die ook zo gebruikt.,
R.I.P DTS.
pi_79722499
Uitgeschakeld in seizoen 3 in 3e voorronde
CL door Rubin Kazan

(1-1 en 0-1)
U MAD?
pi_79723513
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bij Man U moet je goed letten op Nasri. Teminste als ze die kopen wat een kut was dat om tegen te spelen.
Daar heb ik in de poule fase trouwen een keer van gewoon en een keer van verloren.
Ze hebben er een hekel aan als jij super langzaam speelt. Verder is het handig als je een speler hebt die bij jou de absolute spelmaker is en die ook zo gebruikt.,
Thanks, ga het proberen.
pi_79723672
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]

Ik zit bij Chelsea en de kampioen van Italië(Napoli ) in de poule.. 1e duel, uit van Napoli met 1-0 verloren
pi_79724944
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Thanks, ga het proberen.
1-3 ingemaakt, met twee penalties tegen in de 5e en de 93e minuut en een onterecht voor buitenspel afgekeurd doelpunt aan mijn kant.
  maandag 29 maart 2010 @ 21:54:22 #191
279824 Mansjester
City>United
pi_79725253
Ik had ff een vraagje over klagende spelers. Ik speel met Vitesse met FM 2009 en speel nu het seizoen 2010/2011. Ik heb echter in januari 2010 een paar talenten gekocht en nu er interesse voor ze is zijn ze allemaal ontevreden(6 spelers) en willen ze weg. Hierdoor is er een slechte sfeer in de spelersgroep. Ik heb al gevraagd of ze een speler kunnen aanbevelen en deze heb ik ook gekocht. Hoe kan ik er verder voor zorgen dat deze spelers tevreden blijven?

Ik speel Europa cup, dus het gaat best goed. Daarnaast willen ze meestal niet eens naar veel betere clubs.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:17:03 #192
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_79729739
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:00 schreef Zocalo het volgende:

[..]

En hoe daar achter? DMC (zoals ik hierboven) of MC?
ojaa, 2 mc's Biglia en de zeeuw
  maandag 29 maart 2010 @ 23:18:49 #193
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_79729830
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:54 schreef Mansjester het volgende:
Ik had ff een vraagje over klagende spelers. Ik speel met Vitesse met FM 2009 en speel nu het seizoen 2010/2011. Ik heb echter in januari 2010 een paar talenten gekocht en nu er interesse voor ze is zijn ze allemaal ontevreden(6 spelers) en willen ze weg. Hierdoor is er een slechte sfeer in de spelersgroep. Ik heb al gevraagd of ze een speler kunnen aanbevelen en deze heb ik ook gekocht. Hoe kan ik er verder voor zorgen dat deze spelers tevreden blijven?

Ik speel Europa cup, dus het gaat best goed. Daarnaast willen ze meestal niet eens naar veel betere clubs.
je hebt waarschijnlijk te veel spelers, en zit er een speler op de bank die voor een slechte sfeer zorgt, plaats die speler naar het 2e en zet hem asap op de transferlijst. De rest zal na een tijdje weer normaal doen
  maandag 29 maart 2010 @ 23:20:29 #194
268260 Dr.Mikey
pi_79729914
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:48 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

1-3 ingemaakt, met twee penalties tegen in de 5e en de 93e minuut en een onterecht voor buitenspel afgekeurd doelpunt aan mijn kant.
Maar je was wel beter ?
R.I.P DTS.
pi_79730250
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:20 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar je was wel beter ?
Mja, groot overwicht in balbezit, paar kansen, maar het blijft natuurlijk ManU: kans = doelpunt. Maar twee keer een pingel tegen krijgen en een doelpunt afgekeurd krijgen voelt wel erg zuur hoor.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:29:02 #196
279824 Mansjester
City>United
pi_79730342
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:18 schreef Habbezak het volgende:

[..]

je hebt waarschijnlijk te veel spelers, en zit er een speler op de bank die voor een slechte sfeer zorgt, plaats die speler naar het 2e en zet hem asap op de transferlijst. De rest zal na een tijdje weer normaal doen
Bedankt voor je reactie, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dit het is . Het zijn juist mijn beste spelers die voor onrust zorgen en die spelers staan gewoon elke week in de basis. Ze hebben ook gewoon een hoger salaris dan dat ze willen en sommige speelden er een maand en wilde toen alweer weg. Ik snap het er eerlijk gezegd totaal niet. De spelers die klagen willen een stap hogerop. Ik kan niet echt iets verzinnen hoe ik dit kan oplossen.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:12:39 #197
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_79732158
2 titels en 2 bekers op rij nu
Helaas nog steeds geen overwinning in Europa
pi_79733258
Moet echt weer een keer gaan spelen, laatste keer is al weer 2 tot 3 weken geleden
pi_79734042
Wat is Danny WIlson n beest
4 miljoen gekost, wereldverdediger, met zn 17 jaar
pi_79754446
weet iemand nog een goede jonge rechtsbuiten voor ajax? een jaartje of 18t/m23 ofzo?
pi_79756165
Kun je verhuurde spelers terughalen? Ik heb Lukaku verhuurd aan Schalke maar hij speelt te weinig.
pi_79756404
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kun je verhuurde spelers terughalen? Ik heb Lukaku verhuurd aan Schalke maar hij speelt te weinig.
Dat ligt eraan. Als je dat aangegeven hebt in het huurcontract dan wel.
pi_79760063
Hoe moet je nou met die hoofdklasse? Ik heb de nieuwste patch 10.3.0 geïnstalleerd en de MU data update in editor data gezet. Als ik dan kies voor Nederland met 5 leagues kan ik geen teams kiezen enzo.
pi_79760365
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef DrDentz het volgende:
Hoe moet je nou met die hoofdklasse? Ik heb de nieuwste patch 10.3.0 geïnstalleerd en de MU data update in editor data gezet. Als ik dan kies voor Nederland met 5 leagues kan ik geen teams kiezen enzo.
Je moet wel bij het aanmaken van de game selecteren dat je de standaard database wilt, wat die hoofdklasse update werkt niet als je de database van een patch neemt.
pi_79760680
Idd dat doe ik, de default database, maar als ik dan Nederland laad met 5 competities kan ik geen nationaliteit of team kiezen.
pi_79762009
Hmm, dan kan ik je denk ik niet verder helpen... Als ik default kies dan doet ie het gewoon bij mij. Wat gebeurt er als je 3 competities laad?
pi_79762481
In de Nederlandse competitie zijn de mogelijkheden op termijn toch iets te beperkt in mijn ogen. De Engelse competitie is het meest uitgebreid en daarom is dat ook mijn favoriete competitie. Daar is de concurrentie ook het grootste heb ik het idee.
pi_79768259
Ik heb de hele game opnieuw geinstalleerd en nu werkt het wel. Geweldig, ik kan zelfs de ploeg uit m'n eigen dorp managen 1e klasse zaterdag D.
pi_79768494
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de hele game opnieuw geinstalleerd en nu werkt het wel. Geweldig, ik kan zelfs de ploeg uit m'n eigen dorp managen 1e klasse zaterdag D.
Dan kun je misschien nog met jezelf spelen
pi_79768620
Ik ben helaas nooit verder gekomen dan de C-junioren.
pi_79777926
Stijn Schaars gekocht voor mid-mid
U MAD?
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:03:36 #212
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_79778135
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:03 schreef porean het volgende:
weet iemand nog een goede jonge rechtsbuiten voor ajax? een jaartje of 18t/m23 ofzo?
krivets
pi_79780684
Vierde seizoen met Ajax, gaat echt heerlijk. Sta eerste qua trainers erelijst in Nederland. Eerste seizoen alleen de Eredivisie gewonnen. Tweede seizoen de treble (Beker, Eredivisie en Champions League). CL met geluk gewonnen, eerst tegen Bayern en heel hard gecounterd uit en thuis afgemaakt, toen hetzelfde met Fiorentina en Barcelona verslagen met 1-2. Derde seizoen weer de Eredivisie en CL, beker werd ik de 3e ronde uitgeflikkert door Veendam, Ajax 2 won de beker toen. Dzeko is echt heilig, 38 goals in 39 wedstrijden, tweede seizoen 40 goals in 50 wedstrijden. Ook trainer van Zweden en strijd voor een WK ticket, lig twee punten achter op Belgie en 3 op Nederland in de poule. Alles gewonnen tot nu toe, Zweden stond laatste maar heb ze weer hoop gegeven!

Toch netjes vind ik, in FM08 ging ik altijd de game opnieuw laden als ik verloren had. Dit keer geen een keer gedaan.

Heb echt veel spelers gehad, Elia gekocht voor 18 miljoen, speelde matig maar ging na een half jaar al naar Barcelona voor 30 Miljoen.

[ Bericht 10% gewijzigd door ROFLOL op 31-03-2010 11:33:46 ]
pi_79781730
Vraagje.

Ik heb Barazite gekocht voor de AMC positie. Echter geblesseerd geraakt en ik speel nu met 2 MC's en geen AMC meer. Nou heeft Barazite wel de kwaliteiten om als MC te spelen, alleen staat er niet MC achter zijn naam.
Wanneer ik in zijn profiel op training klik kan ik hem ook een nieuwe positie geven, MC dus. Komt er dan ook MC achter zijn naam te staan als hij dat voltooid heeft?! En is dit uberhaupt DE manier?
U MAD?
pi_79782446
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje.

Ik heb Barazite gekocht voor de AMC positie. Echter geblesseerd geraakt en ik speel nu met 2 MC's en geen AMC meer. Nou heeft Barazite wel de kwaliteiten om als MC te spelen, alleen staat er niet MC achter zijn naam.
Wanneer ik in zijn profiel op training klik kan ik hem ook een nieuwe positie geven, MC dus. Komt er dan ook MC achter zijn naam te staan als hij dat voltooid heeft?! En is dit uberhaupt DE manier?
Het kan zijn dat MC er niet bij komt te staan maar dat hij daar wel heel goed kan spelen.. je kan bij zijn profiel en dan Posities kijken.. als hij op MC een groen bolletje heeft, kan hij goed op die plaats spelen.. maar mogelijk overruled zijn AMC positie het tonen van MC
pi_79784275
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:07 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Het kan zijn dat MC er niet bij komt te staan maar dat hij daar wel heel goed kan spelen.. je kan bij zijn profiel en dan Posities kijken.. als hij op MC een groen bolletje heeft, kan hij goed op die plaats spelen.. maar mogelijk overruled zijn AMC positie het tonen van MC
Maar je hebt een lichtgroen (heel goed) en donkergroen bolletje (minder goed, maar wel goed) voor de posities.
Barazite heeft voor AMC lichtgroen, en voor MC donkergroen.
U MAD?
pi_79785393
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Maar je hebt een lichtgroen (heel goed) en donkergroen bolletje (minder goed, maar wel goed) voor de posities.
Barazite heeft voor AMC lichtgroen, en voor MC donkergroen.
Ik zou nooit een speler een vaste plek geven waar hij 'donkergroen' goed in is. Hooguit een wedstrijdje wanneer je echt een blessuregolf hebt, maar verder niet!
pi_79786130
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik zou nooit een speler een vaste plek geven waar hij 'donkergroen' goed in is. Hooguit een wedstrijdje wanneer je echt een blessuregolf hebt, maar verder niet!
Ik vind donkergroen wel kunnen.. of het slim is, is het tweede
Is het niet zo dat als ik Speler X laat trainen op positie VMC dat hij dan sneller omgeturnd is als ik hem daar ook al zijn wedstrijden laat spelen?
pi_79786138
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Why not?

Ik heb zeker 4 spelers op een vaste plaats staan die donkergroen zijn.
Vooral wanneer je een ploeg net onder je hoede krijgt meer regel dan uitzondering.
U MAD?
pi_79786466
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Why not?

Vooral wanneer je een ploeg net onder je hoede krijgt meer regel dan uitzondering.
Omdat ze dan nooit op hun best spelen. En als ik ergens nieuw ben snij ik dan ook altijd flink in de selectie, net als dat mijn teams altijd een vreemdelingenlegioen is, zeker in Nederland, waar er te weinig talent is om consequent mee te kunnen draaien in de top van de Champions League
pi_79786519
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:35 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Why not?

Ik probeer ze toch op hun beste plaats te laten staan. Daar komen ze het beste tot hun recht. Als je ze toch op die plaats wil laten spelen dan laat ik ze ook vaak nog extra voor die positie trainen.
pi_79792161
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik probeer ze toch op hun beste plaats te laten staan. Daar komen ze het beste tot hun recht. Als je ze toch op die plaats wil laten spelen dan laat ik ze ook vaak nog extra voor die positie trainen.
Tuurlijk probeer ik spelers op hun beste plaats te laten spelen. Echter als het even niet loopt kunnen er wel eens veranderingen in de taktiek plaatsvinden waardoor je twee toppertjes voor een positie hebt. Dan moet je keuzes maken en zal er 1 speler naar een positiie gaan die niet zijn favoriet is. Jammer dan. Van daaruit laat ik zo'n speler dan ook trainer op die positie zodat hij goed wordt. Echter nog niet echt vooruitgang gemerkt bij spelers die ik zo laat trainen... kan aan mij liggen.
U MAD?
pi_79792743
Ik heb Maduro op MC lopen terwijl zijn natuurlijke positie alleen VMC is. Ik heb hem echter wel qua instellingen heel verdedigend staan en hij doet het prima.
pi_79792918
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Tuurlijk probeer ik spelers op hun beste plaats te laten spelen. Echter als het even niet loopt kunnen er wel eens veranderingen in de taktiek plaatsvinden waardoor je twee toppertjes voor een positie hebt. Dan moet je keuzes maken en zal er 1 speler naar een positiie gaan die niet zijn favoriet is. Jammer dan. Van daaruit laat ik zo'n speler dan ook trainer op die positie zodat hij goed wordt. Echter nog niet echt vooruitgang gemerkt bij spelers die ik zo laat trainen... kan aan mij liggen.
Na een periode (van maanden) kunnen ze vaak goed op dit plek voetballen. Het verschilt ook beetje per speler. Sommige spelers die lenen zich niet echt om op andere plaatsen te gaan voetballen. Normaal probeer ik gericht spelers aan te kopen en als het mogelijk is ze aan te passen op posities die binnen mijn systeem passen.

Ik hoop dat ik op het eind van de week weer een beginnetje kan maken met FM. Heb het de laatste dagen enorm druk met werk en studie dus dat valt lastig te combineren .

Ik ga denk ik in de League One beginnen om dan zo snel mogelijk naar het hoogste niveau te gaan
pi_79792979
Ik begin de PSV game langzaam moe te worden. Toe aan een uitdaging ergens in het buitenland. Weet alleen nog niet welke. Misschien 3. Bundesliga.
U MAD?
pi_79820262
Met PSV na 11 duels 4 punten voor Ajax, die ook nog eens een duel meer hebben... Zojuist Feyenoord getrakteerd op een 3-0 nederlaag. Ze staan na 10 duels(zij hebben dus weer 1 duel minder dan mijn PSV) op 7 punten

In de 3e ronde beker van Ajax 2 gewonnen. Europees geen potten kunnen breken tot nu toe.. Chelsea en Napoli verloren en Partizan gelijk.. Denk er over om na dit seizoen te vertrekken bij PSV en naar het buitenland te gaan.. wil uiteraard mijn doel bereiken: in zoveel mogelijk competities kampioen worden
pi_79834969
Omg.
Net krijg ik een berichtje: Het bestuur geeft je geld om vrij te besteden aan transfers, zomaar, klik op accept om het te accepteren. Ik dacht.. oké mooi meegenomen..

Ik trapte erin.
pi_79834993
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:29 schreef DrDentz het volgende:
Omg.
Net krijg ik een berichtje: Het bestuur geeft je geld om vrij te besteden aan transfers, zomaar, klik op accept om het te accepteren. Ik dacht.. oké mooi meegenomen..

[ afbeelding ]

Ik trapte erin.
Ah, je zat in de game ook op 1 april? Hadden ze in vorige versies ook ja
pi_79835055
Oh dus het komt alleen als je 1 april in de game precies op 1 april in het echt speelt? Had 't nooit gezien.
pi_79835183
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:31 schreef DrDentz het volgende:
Oh dus het komt alleen als je 1 april in de game precies op 1 april in het echt speelt? Had 't nooit gezien.
Voor zover ik weet wel.. heb het zelf nog nooit gezien, maar weet wel van mensen van een ander forum die dit een keer gehad hebben toen ze op 1 april in game ook op 1 april zaten..
pi_79838041
Tis nogal een longshot, maargoed
heeft iemand het "Russian Division 2 Ural/Povolzhe Standard Logo Pack" voor FM 08 nog?

Ik heb 'm wel gevonden (hier) maar downloaden lukt niet..

edit: heb eigenlijk maar logo van 1 team nodig (Sokol Saratov)
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_79838673
quote:
Omg.

[ afbeelding ]

Ik trapte erin.
U MAD?
  donderdag 1 april 2010 @ 23:02:50 #233
238141 SevD
Boventitel
pi_79851272
quote:
Omg.

[ afbeelding ]

Ik trapte erin.
Ik kreeg hem ook!
pi_79851402
Ik ga dit weekend maar eens beginnen denk ik. Colchester United gaat het worden.
  vrijdag 2 april 2010 @ 03:14:14 #235
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_79857876
Ik moet 'm weer eens installeren, heb de Australische versie
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_79860526
Seizoen 2015/2016 verloopt tot nu toe zeer goed voor Drachtster Boys. Aan de top komen, zoals vorig seizoen, is vaak makkelijker dan aan de top blijven. Maar ook dit seizoen doe ik weer mee om de titel. Met een 2e plek na 25 wedstrijden gaat het wat dat betreft voortreffelijk. Feyenoord heeft overigens veruit de beste papieren, met 10 punten voorsprong op Drachtster Boys. Maar de 2e plaats geeft recht op Champions League, dus dat zou al een fantastische prestatie zijn.

Het debuut in de Europa League zorgt ook direct voor een grote verrassing. In de groepsfase wist eigenlijk alleen Internazionale het mij moeilijk te maken. De andere ploegen werden simpel opzij gezet, waardoor mijn club de eerste knock-out fase wist te bereiken.

Daarin moest ik het echt wel opnemen tegen Werder Bremen, regerend Europa League-kampioen. En wonder boven wonder wist ik die ploeg te verslaan! De thuiswedstrijd wist ik met 2-1 te winnen. De sensationele uitwedstrijd wist ik uiteindelijk na penalties te winnen:

De bekerwinnaar uitgeschakeld, echt ongelooflijk.

In de 2e knock-out fase tref ik opnieuw een Duitse ploeg: Bayer Leverkusen. Ook al verlies ik die ontmoeting, mijn debuut in de Europa Leauge is meer dan geslaagd.
pi_79860963
Overigens wel grappig dat er naast Drachtster Boys nog een voormalig amateur ploeg in de Eredivisie speelt

Ik sta na een gelijkspel uit tegen FC Groningen, Balazs Dzsudzsak scoorde in de 94e minuut de 2-2 , 4 of 5 verliespunten voor Ajax. CL zal groepsfase mijn eindstation zijn.. moet hopen op een 3e plaats..
pi_79861337
Ja, dat klopt! IJsselmeervogels werd in het eerste seizoen kampioen van de Hoofdklasse B, en wist via de playoffs vervolgens direct te promoveren naar de Jupiler League. Na een aantal jaren in de marge te hebben gespeeld, presteerden ze de laatste 2 jaargangen plotseling heel erg goed. Met promotie naar de Eredivisie als resultaat. Erg leuk om te zien dat er nu 2 voormalig amateurploegen in de Eredivisie voetballen

Fortuna Sittard, Haarlem, FC Omniworld en RKC Waalwijk spelen nu overigens bij de amateurs, terwijl FC Lienden en OJC Rosmalen in de Eerste Divisie voetballen.
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:59:03 #239
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_79862140
Lol, Michael Zullo vertrekt naar Fc Utrecht (in real life). Ik heb hem wel eens in Engeland gehad bij Torquay United..
pi_79866148
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:34 schreef Winski05 het volgende:
Ja, dat klopt! IJsselmeervogels werd in het eerste seizoen kampioen van de Hoofdklasse B, en wist via de playoffs vervolgens direct te promoveren naar de Jupiler League. Na een aantal jaren in de marge te hebben gespeeld, presteerden ze de laatste 2 jaargangen plotseling heel erg goed. Met promotie naar de Eredivisie als resultaat. Erg leuk om te zien dat er nu 2 voormalig amateurploegen in de Eredivisie voetballen

Fortuna Sittard, Haarlem, FC Omniworld en RKC Waalwijk spelen nu overigens bij de amateurs, terwijl FC Lienden en OJC Rosmalen in de Eerste Divisie voetballen.
Lienden? Met of zonder Hans?
Who dat!
pi_79866624
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:34 schreef Winski05 het volgende:

Doet RKC goed.. 2 maal degraderen..
Bij mij draaide RKC het eerste seizoen mee in de subtop.. Tenminste. Seizoen 1 begonnen ze met 10 punten uit 4 duels. Daarna verloren ze een serie duels waardoor ze 17e kwamen. Om vervolgens de weg omhoog in te slaan en een tijdje zelfs 5e te staan. Ze eindigden uiteindelijk als 10e, maar werden eenvoudig behouden voor de eredivisie. VVV degradeerde. Jupiler League en Amateur niveau's heb ik niet ingeladen.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:28:02 #242
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_79871779
Hoe zet je een scoutings netwerk op?

Ik heb wat scouts gekocht en laat ze een beetje de wereld rondwandelen, maar hoe kan je nog meer connecties krijgen met clubs over de hele wereld?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_79871832
Hoe speel ik FM 2010 in een venster ?
Jullie hebben me al eens geholpen bij 09, maar ik weet het niet meer.

In een venster spelen kan ik niet kiezen.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:31:41 #244
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_79871921
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe speel ik FM 2010 in een venster ?
Jullie hebben me al eens geholpen bij 09, maar ik weet het niet meer.

In een venster spelen kan ik niet kiezen.
Nederlands:

FM-logo(rechtsboven)->instelling->weergave &geluid-> eerste instelling bij vensterinstlling

of zo:

http://www.fm-base.co.uk/(...)wed-mode-t22350.html

[ Bericht 11% gewijzigd door gniffie op 02-04-2010 15:39:06 ]
pi_79875050
Oke bedankt.
pi_79875127
Kennen julle Ben Armor, een Tunesier van een jaar of 16/17?
Wat een beest. Heb hem gekocht als VRC bij PSV. Na een half jaar wil Barca, Inter etc. hem al hebben.
U MAD?
pi_79876202
Waar kan ik de clublogo's van de engelse premier league en de duitse bundesliga vinden?

Heb ze alweer gevonden

[ Bericht 44% gewijzigd door Citizen.Erased op 02-04-2010 18:05:26 ]
pi_79876804
Iemand mooie kit en face pack voor mij ?
pi_79881661
Zie forum Managers United en dan downloads
U MAD?
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:06:43 #250
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_79885746
Ik ben met mijn clubbie allemaal spelers voor 20 mil aan het kopen met maandelijkse betalingen. Ben ik dalijk failliet?
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:23:53 #251
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_79886356
Ik ben een aantal seizoenen met AS Moulins bezig nu. Eerste seizoen gelijk al met deze degradatiekandidaat gepromoveerd naar de Ligue 2. Had ik niet verwacht, maar werd 3e wat promotie betekend

Zit nu voor het 2e seizoen in Ligue 2. Eerste seizoen netjes 7e geworden. Nu heb ik alleen een vraag. Mijn onder de 18 spelers spelen in een vriendschappelijke competitie, maar mijn 2e elftal niet. En dit zou ik wel zeer fijn vinden. Is er een mogelijkheid om dit zelf aan te vragen? Of komt dit vanzelf een keer?
I picture your face.. In the back of my eyes
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:27:17 #252
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_79886467
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:23 schreef Moron het volgende:
Ik ben een aantal seizoenen met AS Moulins bezig nu. Eerste seizoen gelijk al met deze degradatiekandidaat gepromoveerd naar de Ligue 2. Had ik niet verwacht, maar werd 3e wat promotie betekend

Zit nu voor het 2e seizoen in Ligue 2. Eerste seizoen netjes 7e geworden. Nu heb ik alleen een vraag. Mijn onder de 18 spelers spelen in een vriendschappelijke competitie, maar mijn 2e elftal niet. En dit zou ik wel zeer fijn vinden. Is er een mogelijkheid om dit zelf aan te vragen? Of komt dit vanzelf een keer?
Even goed opletten. Als het goed is krijg je voor ieder seizoen ergens een uitnodiging om je onder 18 en reserves in te schrijven voor de competitie.
  vrijdag 2 april 2010 @ 22:28:45 #253
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_79886528
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:27 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Even goed opletten. Als het goed is krijg je voor ieder seizoen ergens een uitnodiging om je onder 18 en reserves in te schrijven voor de competitie.
Ja dat weet ik
Ik krijg die alleen voor de onder de 18 spelers. Daarom juist..
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_79887038
Ik heb nu bij Vitesse een speler gekocht die Daddy Ike heet.
pi_79902371
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nu bij Vitesse een speler gekocht die Daddy Ike heet.
komti uit Canada heel toevallig
pi_79910547
Begonnen met Newcastle United, PSV game begon me te vervelen.
Competitie nu 6 wedstrijden oud, 5 winst en 1
gelijkspel. Kan geen spelers kopen helaas, dus heb er maar tqee gehuurd waaronder Barazite.
U MAD?
pi_79911190
Ik ben vanavond met Cochester begonnen, voor mij is huren ook de beste optie. Ik heb nu Toby Alderweireld voor een seizoen en dat is een speler die zonder moeite op dat niveau mee moet kunnen.
pi_79913311
pfft.. 28 schoten waarvan 9 op doel en dan niet scoren.. en uiteraard doet NAC Breda dat dan wel Die hebben daar overigens (uiteraard) maar 11/4 voor nodig

Maar gelukkig heeft Ajax tegen NEC 18 scoten, 1 op doel en geen goals en tegenstander NEC 2 goals Nog 8 duels te gaan blijft mijn voorsprong 11 punten
pi_79917020
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 14:48 schreef kweek89 het volgende:

[..]

komti uit Canada heel toevallig
Nee waarom? Het is een Nigeriaan. Nu wil Ajax hem ook opeens kopen, maar hun bod is lachertje.

Voor 6 ton kunnen ze een shirt krijgen met handtekening van Daddy Ike maar meer ook niet.
  zaterdag 3 april 2010 @ 22:46:01 #260
268260 Dr.Mikey
pi_79917528
Toch pijnlijk om te zien hoe je oud assistent nu als je opvolger zoveel geld over de balk smijt terwijl het mij drie jaar heeft gekost om zo rijk te worden Moet zeggen dat ik minder speel sinds ik van club geswitched ben.
R.I.P DTS.
pi_79917612
Voor het duel met NEC(de nummer 2) vond Vloet het nodig om te zeggen dat wij MOESTEN winnen.. terwijl zij toch op achterstand stonden overigens 2 duels voor het einde de titel binnen gehaald Won zelf van Twente en NEC speelde een dag later gelijk tegen Groningen De 2e titel op rij is een feit.

Maak nog even het seizoen af bij PSV en dan neem ik ontslag en ga ik opzoek naar een nieuwe uitdaging in een ander land
Zo heb ik PSV naar 2 titels geloodst, maar zal ik alle komende club naar maximaal 1 titel loodsen Wil namelijk in zoveel mogelijk landen kampioen worden en daarna mogelijk in 1 land kampioen met verschillende teams
pi_79919576
Inmiddels opgestapt bij PSV en manager van Bosnië geworden.

Qua clubs heb ik nog 2 keuzes..
De makkelijkste manier: Man Utd, vorig seizoen 5e, 44,5m aan transfergeld
De moeilijkere manier: Fulham, vorig seizoen 12e, 28m transfergeld

Beide clubs spreken me heel erg aan maar ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen..
pi_79920135
Na hoeveel seizoenen ben je gestopt bij PSV?
U MAD?
pi_79924330
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 22:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nee waarom? Het is een Nigeriaan. Nu wil Ajax hem ook opeens kopen, maar hun bod is lachertje.

[ afbeelding ]

Voor 6 ton kunnen ze een shirt krijgen met handtekening van Daddy Ike maar meer ook niet.
pi_79924334
quote:
Op zondag 4 april 2010 03:52 schreef kweek89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Owja. Hoe kon ik de associatie met South Park Ike missen.

Ik heb Ruud van Nistelrooy bij Vitesse. Hij is 35 maar ach, het is wel Ruud.
pi_79924470
in mijn ajax game (seizoen 2013/2014, zojuist de titel voor de 5x op rij gepakt + de CL gewonnen door met 6-0 van Leverkusen te winnen. (Barcelona en Bayern eerder uitgeschakeld)

Ruudje tot z'n 35ste gehad heeft 2 seizoenen veel gescoord daarna af en toe als pinch hitter een goaltje gemaakt en toen laten gaan.
pi_79925102
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:58 schreef de_boswachter het volgende:
Na hoeveel seizoenen ben je gestopt bij PSV?
2 seizoenen, waarin ik 2x kampioen werd, 2x kwartfinale beker(Feyenoord en AZ knikkerden mij eruit) en 2x geen potten kunnen breken in groepsfase Europa(4e in EL poule, 4e in CL poule) en 1x de JCS.

Heb overigens voor Fulham gekozen. Ik heb met PSV al de makkelijke manier richting de titel gehad, pakken we nu de wat moeilijkere
pi_79927812
Wow wat een ploeg dat Newcastle.
Speelde uit bij Ipswich met een VC van 19 uit tweede elftal en een VC van 20 die ik af en toe laat invallen. Reden; Heb 4 geschorsten en geblesseerden achterin.
Daarnaast mis ik ook nog twee MC's voor langere tijd waardoor het aanpassen is.

Kwam daar 1-0 achter en scoor na rust 4x
Mede dankzij twee briljante wissels van me

Komende twee wedstrijden tegen de nummer 2 en 3 thuis, QPR en Bristol City.
Ik sta eerste met 7 overwinningen en 2 gelijke spelen
U MAD?
pi_79928201
Newcastle is een heerlijk team! Heb nog geen carriere met ze gedaan in FM10
pi_79939294
Bij de oude FM liet ik de corners altijd naar het strafschopgebied gaan.
Resultaat was dat mijn 2 centrale verdedigers ( eerste paal en duel met doelman ) gewoon 10 goals de man maken.

Bij FM 10 lukt me dit niet.
Moet ik hier alles naar de eerste paal laten gaan ?

Ik speel met de Spurs en die hebben wel goede koppers en hoekschopnemers
pi_79962577
quote:
Op zondag 4 april 2010 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij de oude FM liet ik de corners altijd naar het strafschopgebied gaan.
Resultaat was dat mijn 2 centrale verdedigers ( eerste paal en duel met doelman ) gewoon 10 goals de man maken.

Bij FM 10 lukt me dit niet.
Moet ik hier alles naar de eerste paal laten gaan ?

Ik speel met de Spurs en die hebben wel goede koppers en hoekschopnemers
Ik weet het niet precies..
Wat ik bij PSV wel had dat een van mijn centrale verdedigers regelmatig scoorde.. Die stond op de hoek van het strafschopgebied en dan werd de corner kort genomen en knalde hij hem vanaf rand strafschopgebied erin.. zo scoorde Salcido 5x in het 2e seizoen..
pi_79963030
Wat hebben jullie bij de taktiek ingesteld voor speelstijl? Dus rigide of vloeiend, directe of korte passing, type marking, etc? Ik weet nooit waarop je die keuzes nu moet baseren...
  maandag 5 april 2010 @ 12:33:31 #273
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79963397
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:21 schreef Zocalo het volgende:
Wat hebben jullie bij de taktiek ingesteld voor speelstijl? Dus rigide of vloeiend, directe of korte passing, type marking, etc? Ik weet nooit waarop je die keuzes nu moet baseren...
Ik raad je aan om dit te downloaden en eens door te lezen. Wordt veel in uitgelegd over hoe alles werkt in het spel.
Elite
Tegen TTIP
pi_79964059
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:21 schreef Zocalo het volgende:
Ik doe meestal maar wat Maar vaak pakt het nog goed uit ook. Volgens mij zijn de individuele spelersinstructie veel belangrijker en daar besteed ik dan ook veel meer aandacht aan.
pi_79964142
Die link van Happel ziet er trouwens interessant uit. Ik ga dat ook eens doornemen!
pi_79965700
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik raad je aan om dit te downloaden en eens door te lezen. Wordt veel in uitgelegd over hoe alles werkt in het spel.
Jezus, wat een prachtig project.
pi_79969147
Mooi boekwerk inderdaad
Ik heb het vorige versie ook gebruikt, maar toen had het weinig effect
Hopen dat het nu beter gaat...
pi_79973409
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:07 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies..
Wat ik bij PSV wel had dat een van mijn centrale verdedigers regelmatig scoorde.. Die stond op de hoek van het strafschopgebied en dan werd de corner kort genomen en knalde hij hem vanaf rand strafschopgebied erin.. zo scoorde Salcido 5x in het 2e seizoen..
Die van mij kunnen goed koppen dus ik zet er 1 eerste paal en 1 bij de doelma, maar het lijkt alsof mijn corners er niet komen
Terwijl dit bij FM09 met dezelfde instellingen wel ging.
pi_79979165
ontslagen bij Fulham.. na een korte periode.. Bestuur werd overgenomen en die wilde een andere trainer, in eerste instantie mocht ik blijven.. maar 5 dagen later werd ik toch buiten gekickt..
pi_79984129
Zo

Ik begin altijd na een tijdje mezelf uitdagingen te geven om FM interessant te houden. Mijn vorige uitdaging bestond uit 2 stukken:

- Liverpool FC volledig brits krijgen
- Als manager een grotere erelijst krijgen dan Alex Ferguson

Allebei is nu gelukt, alleen maar britten in de organisatie en ik sta 1e in de Hall of Fame.

Nu, volgende uitdaging: De Graafschap de CL laten winnen Nu alleen nog wat lower league-team-talentjes vinden
pi_79985397
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:42 schreef MMUFC het volgende:
ontslagen bij Fulham.. na een korte periode.. Bestuur werd overgenomen en die wilde een andere trainer, in eerste instantie mocht ik blijven.. maar 5 dagen later werd ik toch buiten gekickt..
Das kut, en beetje jammer van de game i.m.o.
U MAD?
  maandag 5 april 2010 @ 22:49:23 #282
268260 Dr.Mikey
pi_79985731
Ik deel nog steeds de lakens uit bij Valenica alleen is het spijtig dat ik 16 keer op rij niet heb verloren vervolgens wel drie keer verlies en opeens 5de sta in de spaanse competitie Ja de concurrentie is moordend verder heb ik nu een samenwerkings verband met Nac Breda iets waar ik volop gebruik van ga maken aangezien ik wat wonderkinderen bij de selectie heb zitten die ik daar ga laten spelen.
Wonderkinderen zijn echt het geheim voor het spel in de volgende jaren al vind ik ze een stuk lastiger te vinden dan in FM09.
R.I.P DTS.
pi_79989335
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik deel nog steeds de lakens uit bij Valenica alleen is het spijtig dat ik 16 keer op rij niet heb verloren vervolgens wel drie keer verlies en opeens 5de sta in de spaanse competitie Ja de concurrentie is moordend verder heb ik nu een samenwerkings verband met Nac Breda iets waar ik volop gebruik van ga maken aangezien ik wat wonderkinderen bij de selectie heb zitten die ik daar ga laten spelen.
Wonderkinderen zijn echt het geheim voor het spel in de volgende jaren al vind ik ze een stuk lastiger te vinden dan in FM09.
Heb ik ook hoor, ik vind minder makkelijk erg goede talenten dan in FM09, waar ik twee volledige selecties had met goede spelers
pi_79990982
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:19 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Zo

Ik begin altijd na een tijdje mezelf uitdagingen te geven om FM interessant te houden. Mijn vorige uitdaging bestond uit 2 stukken:

- Liverpool FC volledig brits krijgen
- Als manager een grotere erelijst krijgen dan Alex Ferguson

Allebei is nu gelukt, alleen maar britten in de organisatie en ik sta 1e in de Hall of Fame.

Nu, volgende uitdaging: De Graafschap de CL laten winnen Nu alleen nog wat lower league-team-talentjes vinden
Dat doe je wel lekker dan! Met de graafschap kun je het eerste seizoen wel promoveren
pi_79993102
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat doe je wel lekker dan! Met de graafschap kun je het eerste seizoen wel promoveren
t heeft ff geduurd (niet geholpen vanwege t feit dat je met L'pool met gigantische schulden begint. krijg je telkens maar 50% van t transfergeld van je verkopen. Verkoop je n speler voor 12, mag je 6 uitgeven. Frustrerend zaakje :p
pi_79993327
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Das kut, en beetje jammer van de game i.m.o.
Dat is idd zo.. zeker omdat je niet vanwege tegenvallende prestaties(alhoewel die 18e plaats niet meewerkt) ontslagen wordt maar omdat de nieuwe voorzitter een "eigen" manager wilt..

Heb overigens maar een maand zonder club gezeten! Eind oktober ontslagen bij Engelse nummer 18 Fulham, eind november aan de slag bij Italiaanse nummer 17 Sampdoria. Eerste duel onder mijn leiding zal meteen een zware worden.. AC Milan
pi_79993343
Blijft een geweldig spel natuurlijk. Haal je Ebi Smolarek transfervrij en scoort ie iets in van 30 wedstrijden en scoorde 10 goals en 4 assist en nu heeft hij in 8 wedstrijden al 9 goals en 2 assist

Niet te voorspellen maar wel leuk
pi_79994154
Tegenovergestelde heb ik ook vaak. Dat een speler er in 30 wedstrijden 35 maakt en volgend jaar slechts 10 ofzo.
pi_79994246
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:18 schreef Zocalo het volgende:
Tegenovergestelde heb ik ook vaak. Dat een speler er in 30 wedstrijden 35 maakt en volgend jaar slechts 10 ofzo.
Volgens mij zijn dat dan spelers die al een jaar of 30/32 zijn. Als je een speler hebt die begin 30 is maar wel speelt kan je wel houden maar je moet wel een opvolger regelen
pi_79994293
12 wedstrijden - 15 goals. NY heeft 27 goals gescoord dus meer dan de helft komt van Smolarek af
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:12:08 #291
268260 Dr.Mikey
pi_79995262
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:18 schreef Zocalo het volgende:
Herkenbaar en dat heeft niet altijd wat met leeftijden te maken. Zo knalde Ricky Van Wolfswinkel van toen 21 er in een seizoen 35 doelpunten in en in seizoen twee maakt hij in totaal 3 doelpunten.!
R.I.P DTS.
pi_79995775
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dat dan spelers die al een jaar of 30/32 zijn. Als je een speler hebt die begin 30 is maar wel speelt kan je wel houden maar je moet wel een opvolger regelen
Ik had het ook met jongere spelers..
Speelde vrij aanvallen, Toivonen, Cristaldo en Smolarek in de aanval.. scoorden allemaal minimaal 20 keer, waarvan Cristaldo zelfs meer dan 30. Seizoen erna scoorden ze allemaal maar een stuk of 10x

1e duel met Sampdoria 0-1 verloren van AC Milan. Desondanks tevreden aangezien ik maar 2 kansen minder, alleen mijn kansen niet benutte.
2e duel won ik uit met 0-1 bij Catania. Dit was een duel uit de 4e kwallificatieronde van de beker.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:22:57 #293
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79997452
Ach. Lekkere overwinning tegen een club die een divisie hoger speelt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_79997507
Clement Grenier !
-
pi_79997535
Oh dit heeft niks met de post boven die van mij te maken, maar die doet het gewoon ontzettend goed bij mijn SC Bastia .
-
pi_79998421
Ik heb dit lieve negertje . Interesse van AC Milan, Lyon, Liverpool en Real Madrid, maar hij gaat mooi niet weg
-
pi_79998897
Hebben jullie nog tips voor Newcastle van spelers die ik net dit seizoen transfervrij kan oppikken en die je gewoon MoeT halen?
Of anders supertalenten die weinig kosten?

Heb trouwens Barazite gehuurd en die staat nu al op 10 assists na 16 wedstrijden
U MAD?
pi_80003626
De sportiviteitsprijs gaat dit jaar naar de Franse aanvallende middenvelder Sambou Yatabaré.
Je speelt met SC Bastia tegen een collega-promovendus en dus een directe concurrent, Stade Malherbe Caen, en met pijn en moeite ben je op een 1-2 voorsprong gekomen. In de 87e minuut krijg je de kans om de wedstrijd in het slot te gooien. Voor open doel binnen het vijfmetergebied kom je aan de bal.
Maar nee, Sambou Yatabaré ziet in zijn ooghoek dat er een speler van de tegenpartij geblesseerd op de grond ligt en trapt de bal buiten.
-
pi_80004700
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
De sportiviteitsprijs gaat dit jaar naar de Franse aanvallende middenvelder Sambou Yatabaré.
Je speelt met SC Bastia tegen een collega-promovendus en dus een directe concurrent, Stade Malherbe Caen, en met pijn en moeite ben je op een 1-2 voorsprong gekomen. In de 87e minuut krijg je de kans om de wedstrijd in het slot te gooien. Voor open doel binnen het vijfmetergebied kom je aan de bal.
Maar nee, Sambou Yatabaré ziet in zijn ooghoek dat er een speler van de tegenpartij geblesseerd op de grond ligt en trapt de bal buiten.
[ afbeelding ]
Haha! En daardoor nog gelijkgespeeld of dat nog net niet?
pi_80005032
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:35 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Haha! En daardoor nog gelijkgespeeld of dat nog net niet?
Nee, godzijdank bleef het 1-2.
-
pi_80005036
Slotje !!
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')