ehm spel tempo iets omlaag halen maar toch vol op de aanvalquote:Op zondag 21 maart 2010 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Godsamme. Nu in het nieuwe seizoen al 2x uitwedstrijden op rij gehad dat ik na 90 minuten 20 kansen heb gehad en de tegenstander 6/7, en dat ik met 1-0 verlies.
Iemand tips?
OK.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Meestal heb ik tussen de 20 en 25 competities geselecteerd staan en ik heb niet eens zo'n super pc. Enige wat niet lekker loopt is de 3D, maar ik heb ook een hele slechte grafische kaart, dus dat zal meer daar mee te maken hebben.
Wat bij mij werkt bij spelers in een mindere periode is even op de bank zetten en dan langzaam steeds meer weer te laten invallen. Aankopen die je gelijk in de bassis zet zorgen maar zelden gelijk voor Succes bij mij in elk geval niet. Laat hem maar merken dat hij er voor moet vechten.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Welke verborgen stats zorgen dat een speler beter of slechter in een team gaat spelen? In mijn spel heb ik zojuist (2015) Felix Kroos gehaald als vervanger van mijn AM/FC. In het huidige team-setup zou hij ideaal moeten spelen, aangezien al zijn stats hoger zijn dan de speler die nu te oud word om mee te kunnen spelen en hij dezelfde rol uitstekend kan vervullen. Ook zijn persoonlijkheid en dergelijke zit volgens mij wel snor.
Toch blijft hij na een kleine instartperiode (waarin een speler best wat slechter mag presteren van mij) niet echt aan de gang komen. Zijn er nog dingen die ik zou kunnen proberen om hem beter te laten presteren? Ik heb hem al geprobeerd te motiveren door verschillende keren opmerkingen te maken als het minder ging, aanmoedigen tijdens de wedstrijd, afbranden.. etc etc.
Uhuh, dat probeer ik ook met die inwerk-periode. Eerste paar keer na 60 minuten (met voorsprong het liefst) in laten vallen om ervaring op te doen, daarna een aantal wedstrijden om en om met de speler en daarna gewoon basis. Maar misschien is het een goed idee om toch weer even de oude rot terug te halen in de basis.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat bij mij werkt bij spelers in een mindere periode is even op de bank zetten en dan langzaam steeds meer weer te laten invallen. Aankopen die je gelijk in de bassis zet zorgen maar zelden gelijk voor Succes bij mij in elk geval niet. Laat hem maar merken dat hij er voor moet vechten.
Hij zal toch wel beter zijn dan Cisse? Die heeft bij mij in 1 seizoen (23 wedstrijden meegedaan) 0 goals en 1 assist.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Die Christaldo is een mislukkeling
Dan gebruik je hem niet goed. Cisse moet je prikkelen. ik had dit seizoen tot voor de winterstop het geluk dat zowel mijn basis spitsen als Cisse scoorde aan de lopende band.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij zal toch wel beter zijn dan Cisse? Die heeft bij mij in 1 seizoen (23 wedstrijden meegedaan) 0 goals en 1 assist.
opmerking in de krant dat ze tegenvallen,quote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geef hem anders eens de opdracht om te leren van de speler die er eerst stond.
Als je gewoon een kopie wil van de vorige speler moet dat te doen zijn lijkt me.
Ik heb zelf trouwens sinds de winterstop een probleem met scoren.
Mijn aanvallers Van Wolfswinkel en Bernard Parker staan eerste en vierde op de topscoorders lijst maar sinds de winterstop lukt het gewoon niet meer. Enige idee hoe ik ze weer aan het scoren krijg ?
Resevere spitsen Cisse en Castaignos doen het niet veel beter terwijl spits nummer 5 Erasmus gewoon niet goed genoeg is.
Hier, 9 invalbeurten en 4 goals.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij zal toch wel beter zijn dan Cisse? Die heeft bij mij in 1 seizoen (23 wedstrijden meegedaan) 0 goals en 1 assist.
Wat mij opvalt is dat je eigenlijk 3 fases in het spel heb (na 2x 5 jaar spelen met 2 verschillende teams) waar je tactieken niet meer effectief zijn (teams raken dan schijnbaar op je ideeën ingespeeld) en je weer iets nieuws moet verzinnen. Vaak bij aanvang van het seizoen, winterstop en de maart / april / mei periode. Speel je nog steeds met dezelfde tactiek?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geef hem anders eens de opdracht om te leren van de speler die er eerst stond.
Als je gewoon een kopie wil van de vorige speler moet dat te doen zijn lijkt me.
Ik heb zelf trouwens sinds de winterstop een probleem met scoren.
Mijn aanvallers Van Wolfswinkel en Bernard Parker staan eerste en vierde op de topscoorders lijst maar sinds de winterstop lukt het gewoon niet meer. Enige idee hoe ik ze weer aan het scoren krijg ?
Resevere spitsen Cisse en Castaignos doen het niet veel beter terwijl spits nummer 5 Erasmus gewoon niet goed genoeg is.
Dat met die drie fases is inderdaad heel herkenbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat je eigenlijk 3 fases in het spel heb (na 2x 5 jaar spelen met 2 verschillende teams) waar je tactieken niet meer effectief zijn (teams raken dan schijnbaar op je ideeën ingespeeld) en je weer iets nieuws moet verzinnen. Vaak bij aanvang van het seizoen, winterstop en de maart / april / mei periode. Speel je nog steeds met dezelfde tactiek?
Verder is het misschien handig om de wedstrijd wat uitgebreider te volgen, want het kan ook best zijn dat je toevoer verstoord word. Als dat zo is moet je aanpassingen doen op het middenveld. Wat bij mij heel vaak het probleem was dat veel spelers graag op lange afstand schieten, terwijl er maar weinigen zijn die dat echt goed kunnen. Zet die eens in de tactieken helemaal op nul (tenzij een speler echt aanleg heeft) en zet de passing op short en tempo op langzaam als er veel balverlies word geleden.
Hoe behandel jij de financiële bij Feyenoord ?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb Cisse al verpatst voor 3 miljoen![]()
Ik heb nu een Belgische -21 international kunnen halen voor 4 ton, Jelle Vossen. Doet het een stuk beter.
Makaay scoort er trouwens lustig op los bij mij. In het eerste seizoen had ie er ruim 30 gemaakt (27 in de eredivisie, was topscorer) en nu zit ik in november seizoen 2 en weer loopt ie 1 op 1.
Zou ik niet zeggen, als hij echt enkel als back-up functioneert. Dan mag hij niet zoveel invloed hebben op je hoofdteam. Als je hem als goalgetter gebruikt (ik heb er eentje met een goede heading, strenght, finishing en balaanname en de rest zuigt relatief) om zodra de verdediging moe is even het zaakje af te werken, door het fysiek te spelen, ja, dan kan het belangrijk zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat met die drie fases is inderdaad heel herkenbaar.
Maar om me tactiek om het half jaar steeds om te gooien.
Terwijl tot voor kort het juist beste uit mijn spelers haalde. Ik vind dat altijd zo jammer.
Balverlies heb ik geen last van ik heb bijna elke wedstrijd de overhand het is echt puur de afwerking.
En soms de verdediging. Ik heb trouwens in de winterstop mijn backup spits verkocht en geen vervanger gehaald kan het daar ook iets mee te maken hebben ?
Mijn tactiek veranderd echt elke 10 wedstrijden. Ik moet wel bekennen dat ik dan ook constant één tactiek hanteer en geen tactiek voor aanvallende situatie's en verdedigende situatie's hanteer.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Zit in mijn 5e seizoen en heb 3 verschillende clubs gehad en bij de ijsselmeervogels 2 jaar nagenoeg dezelfde tactiek gehad op 2 maanden niet en in die 2 maanden verspeelde ik het kampioenschap.
Bij Deportivo gebruikte ik 4 wedstrijden lang een 442 opstelling terwijl mijn eigen tactiek een 4-1-2-3 is en toen verloor ik 5x dik en werd ontslagen:')
Zit nu bij Preston North End en kwam binnen bij de club toen ze zowat op de laatste plek stonden van het Championship en met mijn tactiek toch nog 2e geworden en speel nu voor het 2e seizoen in de PL.
1e seizoen 13e
23 Seizoen net 1 wedstrijd onderweg.
Dus veranderd nagenoeg nooit mijn tactiek
In het eerste seizoen heb ik de Cler, Landzaat, El Ahmadi, Slory, Biseswar en Bahia allemaal verkocht en Makaay, Giovanni en Tomasson hebben lagere contracten gekregen (en getekendquote:Op maandag 22 maart 2010 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe behandel jij de financiële bij Feyenoord ?
Ik heb elke te dure speler in het eerste seizoen salaris vermindering aangeboden.
Feyenoord heeft trouwens een paar geweldige jeugd spelers in het spel zitten en dan met namen in de verdediging.
Joshua Kingquote:Op maandag 22 maart 2010 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
PSV game loopt weer lekker bij me momenteel.
Even wat aan de taktiek gesleuteld (backs op verdedigen ipv ondersteunen) en ik lijk achterin veel zekerder. Krijg nog amper tegendoelpunten.
Zit nu in December van seizoen 2 en heb 2e ronde CL gehaald door uit bij Stuttgart en Dundee te winnen en tegen AC Milan uit gelijk te spelen.
Competitie sta ik 1ste, bijna gelijk met Ajax en Feyenoord
Alleen een probleem, Christaldo is lang geblesseerd dus heb snel spits nodig. Het liefst een snelle, ervaren man die goed is in afronden. En niet heeeul duurTips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |