Of je geen dikke khadija bent...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sooow hé! Wat een vraag![]()
Waarom wil je dat weten als ik vragen mag
Mhwaa, valt mee hoorquote:
Jawel...rookert bv.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mhwaa, valt mee hoorAl mag er best een paar kilo's van af
![]()
Even serieus, zitten hier überhaupt wel Marokkanen?
O.us, Sjaakz, Marokkaanse18, Mutant01. Maar die zijn net vandaag en gisteren op vakantie blijkbaarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
![]()
Wat Wik zegt, die zijn er nu net nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
![]()
Uhmm, ik gok op 62 kilo's over 163 cm. Zoals je ziet mag er wel wat afquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jawel...rookert bv.
Maar je hebt nog geen ant gegeven op mijn vraag. Hoeveel weeg je..en niet stiekem liegen.
O.us ken ik van zienquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O.us, Sjaakz, Marokkaanse18, Mutant01. Maar die zijn net vandaag en gisteren op vakantie blijkbaar.
Er zijn dus mensen die buiten Fok toch een leven hebbenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat Wik zegt, die zijn er nu net niet
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Uhmm, ik gok op 62 kilo's over 163 cm. Zoals je ziet mag er wel wat afMaar daar wordt hard aan gewerkt...
Die stomkop probeert mij nu ook al te stalkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
O.us ken ik van zienDie fototopic over hem
Zullen we double date doen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef Rookert het volgende:
Als je foto's van Marokkaanse18 ziet ga je huilen denk ik
o.us is een beetje........apart.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoezo datquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef Rookert het volgende:
Als je foto's van Marokkaanse18 ziet ga je huilen denk ik
Maar dan moeten we naar Rotterdamquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zullen we double date doen?
JIj marokkaanse18 ik GRS?
That's freakyquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die stomkop probeert mij nu ook al te stalken. In het echte leven dan.
Nee, dat niet. Maar misschien komt het ooit nog eens van een meet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
That's freakyJullie kennen elkaar in real life?
quote:
Dat valt wel mee... Ga ik nog wel een keer naartoequote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja the place to be....gaan we naar Sorbonne of BED....
Ik bespeur enige tegenzin?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar misschien komt het ooit nog eens van een meet.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je kijken bij Userfoto's in het vorige (niet die nu open is )Hoe zie je er nu uit topic
Op zaterdag?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Het voelt echt niet als een zaterdag..![]()
Net een tentamen gehad :/
Ik durf het bijna niet te zeggen maar..goedquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op zaterdag?![]()
Ik snap die EUR echt niet hoor, je rooster is kut, je tentamens zijn kut, je mag geen juncto's in je wetboek zetten
Maar hoe ging het?
Vreemd dat je dat deeltentamen zo vlak voor je echte tentamen hebtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar..goedMaar het was een deeltentamen en telt maar voor 20 procent mee. Maandag 't echte tentamen van dat vak..en ik moet soort of nog beginnen
Ik vind het ook maar raar..oh well..is toch niks aan te doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat deeltentamen zo vlak voor je echte tentamen hebt. wij hebben hooguit halverwege het vak een deeltentamens.
Maar je kan het. Gewoon keihard leren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar..oh well..is toch niks aan te doen
Je bent onverbeterlijk, begin gewoonquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar..goedMaar het was een deeltentamen en telt maar voor 20 procent mee. Maandag 't echte tentamen van dat vak..en ik moet soort of nog beginnen
Komt omdat jij >1990 geboren bent.quote:
Wel goed bezigquote:Op zondag 21 maart 2010 16:28 schreef G.R.S. het volgende:
Ja zekers! Huiswerk en studeren valt zeker onder nuttig. Leuk is iets anders
Masturberenquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 16:59 schreef Ayca het volgende:
Oke, bedankt voor de tip![]()
Heb je nog andere tips?
Ja, mijn fallusquote:
Ben niet zo lenig...miss dat Ayca wil helpen?quote:
Dan is het geen auto meerquote:Op zondag 21 maart 2010 17:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben niet zo lenig...miss dat Ayca wil helpen?
Omg...rookert lees dit ahahahahquote:
Hey Ayca heb je trouwens een foto van jezelf (vast wel)?quote:
Montelly wil hem vast wel naar je PMen.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
Oh, geen zin om die foto te gaan zoeken.
De eerste de beste georgier waar je op kon komenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij heeft z'n foto eens in het Marokkanen-topic gepost. Hij lijkt op Micheil Saakasjvili.
Nee, dan had ik wel Shota Arveladze genoemd.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De eerste de beste georgier waar je op kon komen?
Sowieso!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel goed bezigMoet je veel doen voor je studie thuis of niet? Of doe jij gewoon meer dan nodig
Teach mequote:Op zondag 21 maart 2010 20:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso!
Neh, valt wel mee eigenlijk. Het is gewoon een kwestie van plannen
Dat had jij ook nodig?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag door naar mijn studiecoördinator
Ahahahahquote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij heeft z'n foto eens in het Marokkanen-topic gepost. Hij lijkt op Micheil Saakasjvili.
Okquote:Op zondag 21 maart 2010 20:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar hij is beter in het uitleggen dan ik
Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet, dat ik een paar Marokkanen-topics ga doorzoeken.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:42 schreef Montelly het volgende:
[quote]Op zondag 21 maart 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
En jij Montelly? Hoe zie jij eruit?
[/quote
ik ben baas...vraag aan rookert. Mijn fotos zijn paar topics terug.
Iets met een motor enzo, heeft ie tenminste ooit iets met power tussen zijn benenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:42 schreef Montelly het volgende:
[quote]Op zondag 21 maart 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
En jij Montelly? Hoe zie jij eruit?
[/quote
ik ben baas...vraag aan rookert. Mijn fotos zijn paar topics terug.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij alleen op marokkaanse meisjes (en dan niet de dikke Rachida's).
Morgen moet ik toevallig om 9 uur beginnen. Dus dat wordt om 4 uur de wekker zettenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok
Hoe laat moet je op als je om 8:30 of 9:00 moet beginnen?
Ja, montelly, hoe wil je dat gaan doen?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
Als hij een Marokkaans meisje wilt trouwen dan moet hij maar leren om van Marokkanen te houden. Hoe wilt hij anders met zijn toekomstige schoonfamilie omgaan?
WTFFFFFFFF!!!!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Morgen moet ik toevallig om 9 uur beginnen. Dus dat wordt om 4 uur de wekker zetten![]()
Ik heb er nu al zin in
Holy shitquote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Morgen moet ik toevallig om 9 uur beginnen. Dus dat wordt om 4 uur de wekker zetten![]()
Ik heb er nu al zin in
Ik heb bindingsangstquote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, montelly, hoe wil je dat gaan doen?
Nee man totaal niet...eerst studie afmaken, carrière, huis en dan pas trouwen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Begint de tijd niet al te dringen?
Goede volgordequote:Op zondag 21 maart 2010 21:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee man totaal niet...eerst studie afmaken, carrière, huis en dan pas trouwen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die stomkop probeert mij nu ook al te stalken. In het echte leven dan.
quote:
Ja, wel lekker! Sparta verloren vandaag maar dat mag de pret niet drukken.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, wel lekker! Sparta verloren vandaag maar dat mag de pret niet drukken.![]()
Wel mooi weer vandaag.
Dat waardeer ik juist, zeker van een toffe gozer als jouquote:
Hoefde niet publiekelijk. Ik zal je niet meer lastigvallen.quote:
Het is niet alsof ik heel serieus was of zo...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat waardeer ik juist, zeker van een toffe gozer als jou.
[..]
Hoefde niet publiekelijk. Ik zal je niet meer lastigvallen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat waardeer ik juist, zeker van een toffe gozer als jou.
[..]
Hoefde niet publiekelijk. Ik zal je niet meer lastigvallen.
Kwam wel zo over, dacht ik eindelijk vrienden gemaakt te hebben in het echte leven...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik heel serieus was of zo...
Anders was je me persoonlijk in cairo in elkaar komen meppen?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Het is dat hij zegt dat het goed is, Wik.
Zie volgende pagina, sahbi.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht dat ous wel tegen een grapje kon. hij heeft dus geen olifantenhuid.
Nee, ik had je wel opgewacht hier in NL.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders was je me persoonlijk in cairo in elkaar komen meppen?
Jammer, geen vakantie in Egypte voor jou.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik had je wel opgewacht hier in NL.
Ik hoef ook helemaal niet naar Egypte. Mijn mooie romantische beeld van Egypte die ik altijd had heb jij verpest.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jammer, geen vakantie in Egypte voor jou.
Maar verder is het hier goed vertoeven hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal niet naar Egypte. Mijn mooie romantische beeld van Egypte die ik altijd had heb jij verpest.
Ja in je villa in een rijke buitenwijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar verder is het hier goed vertoeven hoor.
Wat kan ik hierop antwoorden, je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja in je villa in een rijke buitenwijk.
En de tursu in Egypte is vies.
1-0 voor mij.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat kan ik hierop antwoorden, je hebt gelijk.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Holy shit
Weet niet of ik nu respect moeten hebben of je gewoon voor gek moet verklaren, tering
Ik zou het eerder 'gek' of 'krankzinnig' noemen, maar ook wel doortastend, dat je dit er allemaal voro over hebtquote:
Goh, het is echt vroeg, maar je moet over iets meer dan 6 uur weer opstaanquote:Op zondag 21 maart 2010 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
![]()
Uhmm, normaal wel, maar ik heb geen slaap.
Ik doe dit allemaal voor een droomjob bij EA of Activisionquote:Op zondag 21 maart 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou het eerder 'gek' of 'krankzinnig' noemen, maar ook wel doortastend, dat je dit er allemaal voro over hebt.
Neeeerrrrrrdddddd!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik doe dit allemaal voor een droomjob bij EA of Activision
Hoi, ik ben o.us.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tofquote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah shut up!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neeeerrrrrrdddddd!.
Maar trouwens: als je er serieus over denkt om in Rotterdam op kamers te gaan, moet je je even bij stadswonen inschrijven. Die hebben toch wel de betere en goedkopere kamers in Rotterdam, op de beste plekken.
Nouuuu zeg! Waarom zeg je datquote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goh, het is echt vroeg, maar je moet over iets meer dan 6 uur weer opstaan
Je moet wel wat wachttijd opbouwen, maar dag heb je wel als je toch minstens een jaar wacht. Privé-huren is niet leuk, weet ik uit ervaringquote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah shut up!
Thanks voor de tip! Ik zal er gebruik van maken
Ik gun je een goede nachtrustquote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nouuuu zeg! Waarom zeg je datNu voel ik me verplicht om te gaan slapen
Heeeeeeey!!quote:
Ik ken gewoon geen meisjes die van gamen houdenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar een Marokkaans meisje dat van gamen houdt, zo iemand ben ik nog nooit tegengekomen. Maar ja, ik ben dan ook wereldvreemd.
Aah oke! Achja, ik moet eerst mijn ouders zien om te pratenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet wel wat wachttijd opbouwen, maar dag heb je wel als je toch minstens een jaar wacht. Privé-huren is niet leuk, weet ik uit ervaring.
Ja, maar de Wii vind ik anders, dat is gewoon zo toegankelijk dat je oma het zelfs doetquote:Op zondag 21 maart 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil, maar dat is meer richting de Wii of 'vrolijke' spelletjes.
Gewoon goed zoekenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar een Marokkaans meisje dat van gamen houdt, zo iemand ben ik nog nooit tegengekomen. Maar ja, ik ben dan ook wereldvreemd.
Lees een studieboekquote:Op zondag 21 maart 2010 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lief van je, maar serieus; ik heb gewoon geen slaap
Jij bent Marokkaanse?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heeeeeeey!!
Ik ben GRS, Gary Roach Sanderson als je geïnteresseerd bent waar GRS voor staat![]()
Aangenaam!
Dan krijg je een boek Bestuursrecht van mij, dat is teringsaaiquote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jaa maar dat boek waaruit ik leer is keileuk!!
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan krijg je een boek Bestuursrecht van mij, dat is teringsaai
Zal niet zo heel diep gaan denk ik, maar ik vond het niet zo boeiend om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sheize, ik herinner me opeens dat ik een tentamen heb over bestuursrecht
Ik ga een typische Marokkaanse vraag stellen:quote:
Ik hoop het. Ik weet nog steeds niet hoe ik met een wetbundel om moet gaan na 10 weken:')quote:Op zondag 21 maart 2010 22:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zal niet zo heel diep gaan denk ik, maar ik vond het niet zo boeiend om het zo maar te zeggen
Haha, Marrakechquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga een typische Marokkaanse vraag stellen:
Waar kom jij of jouw ouders vandaan?
Ach, gewoon inhoudsopgave en register goed gebruikenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik weet nog steeds niet hoe ik met een wetbundel om moet gaan na 10 weken:')
Maar ik ga gauw eens naar bed. Dadelijk heb ik helemaal geen nachtrust.
Doeeeeeggg
Ha toevallig dat is ook een typische Turkse vraag!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga een typische Marokkaanse vraag stellen:
Waar kom jij of jouw ouders vandaan?
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:14 schreef Rookert het volgende:
Nee, ik zat net bij Ayça te bedelen, maar dat doe ik standaard
Bij wie?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:12 schreef Montelly het volgende:
AHHAAHHAAHH kijk hem gelijk...
O.us jullie passen echt bij elkaar ahahahah wtf..vrouwelijke o.us
Beantwoord mijn vraag dan eens.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:40 schreef Montelly het volgende:
EEEEWWWWaaaaaaaaaaaaaa eeewwwaaaaaaaaaaaa ewaaaaaaaaaaaaa.............
Hoi
Ga zo trainen...
Jij dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Haha coolArabisch dus!
Ik kom alleen maar Berbers tegen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Gezellig, nóg een Marokkaans smatje.
Daar hoort deze smiley bij:quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Nou, veels te vroeg opgestaan. Kwart voor 4 ipv kwart over 4 wakker geworden. Ik was echt gelijk klaar wakkerquote:
Nopes! Larache lijkt me echt mooi zeg! Lekker aan zee. Fes is ook een stad waar ik ooit naartoe wil gaan!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nou, veels te vroeg opgestaan. Kwart voor 4 ipv kwart over 4 wakker geworden. Ik was echt gelijk klaar wakker![]()
Ik voel de moeheid nu wel komen
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nopes! Larache lijkt me echt mooi zeg! Lekker aan zee. Fes is ook een stad waar ik ooit naartoe wil gaan!
Jij ooit in Marrakech geweest
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, ik ben het wel gewend hoor! Op dit moment is het niet zo'n ramp aangezien het best lekker weer isquote:Op maandag 22 maart 2010 18:40 schreef Ayca het volgende:
[..]ik heb medelijden met je
![]()
Ja, dat heb ik ook welvroeg opstaan lukt wel makkelijk maar daarna
Djema el Fnaquote:Op maandag 22 maart 2010 18:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja
Dat pleintje in de medinaVond ik echt gaaaaaaaaaaaf.
Wel grappig dat alles in Marrakech in zalmkleur is.
Dan ben je nog niet in de medina van Fés geweest, die is pas erg!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Djema el FnaHaha echt superleuk daar! Totdat je iemand van je familie kwijtraakt, dan ben je hem/haar echt kwijt
De teringquote:Op maandag 22 maart 2010 18:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nou, veels te vroeg opgestaan. Kwart voor 4 ipv kwart over 4 wakker geworden. Ik was echt gelijk klaar wakker![]()
Ik voel de moeheid nu wel komen
Pics? Souqs kunnen echt een doolhof zijn, haha.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in de medina van Fés geweest, die is pas erg!
Ik ben dus gewaarschuwdquote:Op maandag 22 maart 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in de medina van Fés geweest, die is pas erg!
Daar heb je zooo gelijk in! Een keer miste ik mijn aansluiting omdat ik doorsliep in de treinquote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
De teringDie oudere treinen (niet-dubbeldekkers) slapen 300x beter dan die harde paarse stoelen in dubbeldekkers
Ik zet altijd een wekker op mijn mobiel 1 a 2 minuten vóór de geplande aankomsttijd. Hij komt vaker te laat dan te vroeg, dus dan zit je altijd wel veilig.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Daar heb je zooo gelijk in! Een keer miste ik mijn aansluiting omdat ik doorsliep in de trein![]()
Haha wat grappig zeg, ook best slimquote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zet altijd een wekker op mijn mobiel 1 a 2 minuten vóór de geplande aankomsttijd. Hij komt vaker te laat dan te vroeg, dus dan zit je altijd wel veilig.
Ik mis die treinen
Gezond verstand heet datquote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha wat grappig zeg, ook best slim![]()
In de winter zul je die treinen echt niet missenVorig jaar was ik 8! uur onderweg van school naar huis
Nouuu, gezond verstand. Misschien is het gewoon beter om niet te slapenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gezond verstand heet dat
Huh, die treinen rijden net zo hard als de dubbeldekkers hoorWaren ook gewoon intercity's, tegen winterweer zijn de meeste treinen niet opgewassen
Welnee, slapen/ogen dicht in de trein is chill, beetje heen en weer geschud worden enzo, soort van wiegenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nouuu, gezond verstand. Misschien is het gewoon beter om niet te slapen![]()
Ja, dat bedoel ik dus. De meeste treinen waren uitgevallen en ik had geen idee waar ik naartoe moest gaan
Totdat je wakker wordt en geen besef hebt van waar je bentquote:Op maandag 22 maart 2010 20:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, slapen/ogen dicht in de trein is chill, beetje heen en weer geschud worden enzo, soort van wiegen
Tja, met die weersvoorspellingen is het soms beter om te beslissen om een dagje te skippenVerder moet je gewoon ook zelf nadenken en niet klakkeloos doen wat de NS omroept, ben weleens een uur eerder thuisgekomen door een route anders dan de NS adviseerde
Utrecht is nóóit een plek om naartoe te gaanquote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Totdat je wakker wordt en geen besef hebt van waar je bentMaar ik snap wat je bedoelt. Ook lekker met muziekje erbij
![]()
That's so true! Ze adviseerden me via Utrecht te gaan. Als er 1 plek is waar je niet naartoe moet gaan in geval van nood, dan is het wel Utrecht
Ben nog nooit in de binnenstad geweest. Wel in dat winkelcentrum, HC geloof ik. Sjees, wat een bende daarquote:Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Utrecht is nóóit een plek om naartoe te gaan.
Ik heb ook altijd de meeste slome muziek opstaan die ik dan heb en dan val ik zo weg, enige kutte is dan als een conducteur binnenstampt om je OV te checkenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Totdat je wakker wordt en geen besef hebt van waar je bentMaar ik snap wat je bedoeld. Ook lekker met muziekje erbij
![]()
That's so true! Ze adviseerden me via Utrecht te gaan. Als er 1 plek is waar je niet naartoe moet gaan in geval van nood, dan is het wel Utrecht
Binnenstad is leuk hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ben nog nooit in de binnenstad geweest. Wel in dat winkelcentrum, HC geloof ik. Sjees, wat een bende daar
Ik herinner me alleen het per ongeluk binnenlopen van de hoerenbuurtquote:Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
Weet je welke stad leuk is?
Alkmaar![]()
Nu ga ik weer
Utrecht is leuk!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Utrecht is nóóit een plek om naartoe te gaan.
Haha, jaa dat heb ik ook zo vaak. Dan lig ik daar lekker half te slapen. 'GOEDEMORGEN DAMES EN HEREN, VERVOERSBEWIJS AUB'. En dan niet eens zachtjes hequote:Op maandag 22 maart 2010 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd de meeste slome muziek opstaan die ik dan heb en dan val ik zo weg, enige kutte is dan als een conducteur binnenstampt om je OV te checken
Nouja, je kan wel overstappen op veel richtingen, maar als Utrecht zelf plat ligt kom je er de eerstkomende uren met geen mogelijkheid meer vandaanJe moet in die situatie dan ook gewoon heel snel al de bus pakken en in beweging blijven, stil blijven staan en als een schaap naar het grote bord gaan kijken is nutteloos
Schiphol is het meest chille station om vertraging te hebben, lekker internationale vibe, veel faciliteiten en je kan altijd nog vliegtuigen gaan kijken ofzo
Ja klopt, dodelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, jaa dat heb ik ook zo vaak. Dan lig ik daar lekker half te slapen. 'GOEDEMORGEN DAMES EN HEREN, VERVOERSBEWIJS AUB'. En dan niet eens zachtjes he![]()
Idd, Utrecht is centraal maarja, ook meteen het meest kwetsbare station van Nederland.
Alsof ik ooit op schiphol terechtkomMaar idd, mensen checken vind ik altijd al leuk om te doen.
Idd, veels te vrolijkquote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja klopt, dodelijkVeel te vrolijk ook voor 's ochtends vroeg
Zeker, maar ik woon er zo'n 20 km vandaan, dus ik kan altijd een bus pakken (ik haat de bus..)
Jij hebt er idd vrij weinig te zoeken, maar denk dat je treinreis sowieso al lang genoeg is
Stap een keer uit als je naar Assen gaat en haal Manneke Pis friet in de Steenstraat, you won't regret itquote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat de wikwakka2 niet kent, dat lust hij niet!
Utrecht is de stad om in te genieten. Zeker in de zomer of laat in de lente wanneer het net lekker warm begint te worden.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat de wikwakka2 niet kent, dat lust hij niet!
Mooi stukje proza.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Utrecht is de stad om in te genieten. Zeker in de zomer of laat in de lente wanneer het net lekker warm begint te worden.
Op kleine terrasjes in de gracht, onderuitgezakt met je gezicht in de zon. Rustig met een mandje brood, tapenade en een fles rosé in gesprek met je vriendin, of een biertje drinkend met vrienden. Zelfs voor de eenzame gluurder met zijn dikke zwarte zonnebril en spa rood is een tafeltje gereserveerd op de hoek van het terras. Recht onder de trap waar roddelende studentes in lente-rokjes getweeën of drieën voorbij zweven.
Bovenlangs gaat de drukte van de stad geruisloos aan je voorbij. Auto's komen er niet, en je zit zo ver onder straatniveau dat het geluid je niet bereikt. Door het water vaart af en toe een bootje langs, of stopt aan het terras voor een praatje met een bekende die even verderop zit.
De sfeer is gemoedelijk. De gesprekken geanimeerd, maar nooit storend luidruchtig. Op het terras aan de overkant van de gracht probeert een oudere man met grijze snor zijn drankje en dat van zijn vrouw (of minnares) te betalen met een briefje van vijftig, maar een plotseling opstekend briesje blaast het geld uit zijn hand, net voor hij het aan de serveerster wil geven. Ze duikt erachteraan, maar grijpt mis en het eindigt in de gracht, waar het langzaam wegzinkt.
Ze kunnen er alle drie om lachen en delen de rekening.
Je moet er toch eens heen gaan Wikky.
Ik wist het, op ieder potje past een dekseltje, hoe heet ze Montelly?quote:
Omg ahahah...........rooaaachhh...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wist het, op ieder potje past een dekseltje, hoe heet ze Montelly?
Ik heb daar zomer's veel gezeten op terrasjes in de gracht. Echt lekker. En wanneer de zon onder begint te gaan en het wat kouder wordt zijn er ook zat leuke restaurantjes te vinden. Thais, Indiaas, Mediterraan...quote:
Misschien moet ik eens wat vrienden ronselen en erheen gaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:26 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb daar zomer's veel gezeten op terrasjes in de gracht. Echt lekker. En wanneer de zon onder begint te gaan en het wat kouder wordt zijn er ook zat leuke restaurantjes te vinden. Thais, Indiaas, Mediterraan...
Tuurlijk wil je dat niet, ze ziet toch wel in dat het te belachelijk voor woorden is dat je 6 uur per dag moet reizenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd, veels te vrolijk![]()
Jaa, das wel gemakkelijker![]()
Had het er net erover gehad met mijn moeder (op kamers wonen). Ze zegt dat ik gewoon van haar af wil zijn
miss lijkt ze een beetje op haar?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom heb je een negerin als usericon genomen?
Ik zou een wat rustiger terrasje zoeken... maar zo ziet het er ongeveer uit:quote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens wat vrienden ronselen en erheen gaan.
Nederlandse binnenstedenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:34 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zou een wat rustiger terrasje zoeken... maar zo ziet het er ongeveer uit:
[ afbeelding ]
Kennen ze niet in Rotterdam hequote:
Die is echt mooi jaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:43 schreef Montelly het volgende:
Kennen jullie deze al??
btw...wat een baas!
Rihanna is cool! Of ben je ook iemand die in de Illuminatie shizzle gelooftquote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom heb je een negerin als usericon genomen?
OMG...nu ben ik officieel verliefd op jou...Marokkaanse die van illuminatie shizzle afweet.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Rihanna is cool! Of ben je ook iemand die in de Illuminatie shizzle gelooft?
Ik zie de link tussen Rihanna en de illuminatie niet meteen, maar het klinkt wel erg interessantquote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wat heeft de Illuminati met Rihanne te maken?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
amateur..verdiep je in materiequote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat heeft de Illuminati met Rihanne te maken?
Sommige mensen hebben echt tijd teveelquote:
Korte mouwen, jas open, verkoudheid voorbij, chillen in parkquote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat een weer he jongens afgelopen dagen
Ja, echt, 25+ graden en geen wolkje aan de luchtquote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat een weer he jongens afgelopen dagen
Kon ie mooi even binnenkoppenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, echt, 25+ graden en geen wolkje aan de lucht.
Ja, dat is ook wel een mooie plek. Nog geen 200 meter afstand van mijn huisquote:
Seriously, echt bullshit verhalen, al is die video van Rihanna, Rude Boy, wel erg opvallendquote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
OMG...nu ben ik officieel verliefd op jou...Marokkaanse die van illuminatie shizzle afweet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |