Tofquote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik doe dit allemaal voor een droomjob bij EA of Activision
Hahah shut up!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neeeerrrrrrdddddd!.
Maar trouwens: als je er serieus over denkt om in Rotterdam op kamers te gaan, moet je je even bij stadswonen inschrijven. Die hebben toch wel de betere en goedkopere kamers in Rotterdam, op de beste plekken.
Nouuuu zeg! Waarom zeg je datquote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goh, het is echt vroeg, maar je moet over iets meer dan 6 uur weer opstaan
Je moet wel wat wachttijd opbouwen, maar dag heb je wel als je toch minstens een jaar wacht. Privé-huren is niet leuk, weet ik uit ervaringquote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah shut up!
Thanks voor de tip! Ik zal er gebruik van maken
Ik gun je een goede nachtrustquote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nouuuu zeg! Waarom zeg je datNu voel ik me verplicht om te gaan slapen
Heeeeeeey!!quote:
Ik ken gewoon geen meisjes die van gamen houdenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar een Marokkaans meisje dat van gamen houdt, zo iemand ben ik nog nooit tegengekomen. Maar ja, ik ben dan ook wereldvreemd.
Aah oke! Achja, ik moet eerst mijn ouders zien om te pratenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet wel wat wachttijd opbouwen, maar dag heb je wel als je toch minstens een jaar wacht. Privé-huren is niet leuk, weet ik uit ervaring.
Ja, maar de Wii vind ik anders, dat is gewoon zo toegankelijk dat je oma het zelfs doetquote:Op zondag 21 maart 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil, maar dat is meer richting de Wii of 'vrolijke' spelletjes.
Gewoon goed zoekenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar een Marokkaans meisje dat van gamen houdt, zo iemand ben ik nog nooit tegengekomen. Maar ja, ik ben dan ook wereldvreemd.
Lees een studieboekquote:Op zondag 21 maart 2010 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lief van je, maar serieus; ik heb gewoon geen slaap
Jij bent Marokkaanse?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heeeeeeey!!
Ik ben GRS, Gary Roach Sanderson als je geïnteresseerd bent waar GRS voor staat![]()
Aangenaam!
Dan krijg je een boek Bestuursrecht van mij, dat is teringsaaiquote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jaa maar dat boek waaruit ik leer is keileuk!!
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan krijg je een boek Bestuursrecht van mij, dat is teringsaai
Zal niet zo heel diep gaan denk ik, maar ik vond het niet zo boeiend om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sheize, ik herinner me opeens dat ik een tentamen heb over bestuursrecht
Ik ga een typische Marokkaanse vraag stellen:quote:
Ik hoop het. Ik weet nog steeds niet hoe ik met een wetbundel om moet gaan na 10 weken:')quote:Op zondag 21 maart 2010 22:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zal niet zo heel diep gaan denk ik, maar ik vond het niet zo boeiend om het zo maar te zeggen
Haha, Marrakechquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga een typische Marokkaanse vraag stellen:
Waar kom jij of jouw ouders vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |