Sowieso!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel goed bezigMoet je veel doen voor je studie thuis of niet? Of doe jij gewoon meer dan nodig
Teach mequote:Op zondag 21 maart 2010 20:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso!
Neh, valt wel mee eigenlijk. Het is gewoon een kwestie van plannen
Dat had jij ook nodig?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag door naar mijn studiecoördinator
Ahahahahquote:Op zondag 21 maart 2010 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij heeft z'n foto eens in het Marokkanen-topic gepost. Hij lijkt op Micheil Saakasjvili.
Okquote:Op zondag 21 maart 2010 20:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar hij is beter in het uitleggen dan ik
Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet, dat ik een paar Marokkanen-topics ga doorzoeken.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:42 schreef Montelly het volgende:
[quote]Op zondag 21 maart 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
En jij Montelly? Hoe zie jij eruit?
[/quote
ik ben baas...vraag aan rookert. Mijn fotos zijn paar topics terug.
Iets met een motor enzo, heeft ie tenminste ooit iets met power tussen zijn benenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:42 schreef Montelly het volgende:
[quote]Op zondag 21 maart 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
En jij Montelly? Hoe zie jij eruit?
[/quote
ik ben baas...vraag aan rookert. Mijn fotos zijn paar topics terug.
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij alleen op marokkaanse meisjes (en dan niet de dikke Rachida's).
Morgen moet ik toevallig om 9 uur beginnen. Dus dat wordt om 4 uur de wekker zettenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok
Hoe laat moet je op als je om 8:30 of 9:00 moet beginnen?
Ja, montelly, hoe wil je dat gaan doen?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
Als hij een Marokkaans meisje wilt trouwen dan moet hij maar leren om van Marokkanen te houden. Hoe wilt hij anders met zijn toekomstige schoonfamilie omgaan?
WTFFFFFFFF!!!!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Morgen moet ik toevallig om 9 uur beginnen. Dus dat wordt om 4 uur de wekker zetten![]()
Ik heb er nu al zin in
Holy shitquote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Morgen moet ik toevallig om 9 uur beginnen. Dus dat wordt om 4 uur de wekker zetten![]()
Ik heb er nu al zin in
Ik heb bindingsangstquote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, montelly, hoe wil je dat gaan doen?
Nee man totaal niet...eerst studie afmaken, carrière, huis en dan pas trouwen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Begint de tijd niet al te dringen?
Goede volgordequote:Op zondag 21 maart 2010 21:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee man totaal niet...eerst studie afmaken, carrière, huis en dan pas trouwen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
O.us ken ik van zienDie fototopic over hem
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die stomkop probeert mij nu ook al te stalken. In het echte leven dan.
quote:
Ja, wel lekker! Sparta verloren vandaag maar dat mag de pret niet drukken.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, wel lekker! Sparta verloren vandaag maar dat mag de pret niet drukken.![]()
Wel mooi weer vandaag.
Dat waardeer ik juist, zeker van een toffe gozer als jouquote:
Hoefde niet publiekelijk. Ik zal je niet meer lastigvallen.quote:
Het is niet alsof ik heel serieus was of zo...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat waardeer ik juist, zeker van een toffe gozer als jou.
[..]
Hoefde niet publiekelijk. Ik zal je niet meer lastigvallen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat waardeer ik juist, zeker van een toffe gozer als jou.
[..]
Hoefde niet publiekelijk. Ik zal je niet meer lastigvallen.
Kwam wel zo over, dacht ik eindelijk vrienden gemaakt te hebben in het echte leven...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik heel serieus was of zo...
Anders was je me persoonlijk in cairo in elkaar komen meppen?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Het is dat hij zegt dat het goed is, Wik.
Zie volgende pagina, sahbi.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht dat ous wel tegen een grapje kon. hij heeft dus geen olifantenhuid.
Nee, ik had je wel opgewacht hier in NL.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders was je me persoonlijk in cairo in elkaar komen meppen?
Jammer, geen vakantie in Egypte voor jou.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik had je wel opgewacht hier in NL.
Ik hoef ook helemaal niet naar Egypte. Mijn mooie romantische beeld van Egypte die ik altijd had heb jij verpest.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jammer, geen vakantie in Egypte voor jou.
Maar verder is het hier goed vertoeven hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal niet naar Egypte. Mijn mooie romantische beeld van Egypte die ik altijd had heb jij verpest.
Ja in je villa in een rijke buitenwijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar verder is het hier goed vertoeven hoor.
Wat kan ik hierop antwoorden, je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja in je villa in een rijke buitenwijk.
En de tursu in Egypte is vies.
1-0 voor mij.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat kan ik hierop antwoorden, je hebt gelijk.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Holy shit
Weet niet of ik nu respect moeten hebben of je gewoon voor gek moet verklaren, tering
Ik zou het eerder 'gek' of 'krankzinnig' noemen, maar ook wel doortastend, dat je dit er allemaal voro over hebtquote:
Goh, het is echt vroeg, maar je moet over iets meer dan 6 uur weer opstaanquote:Op zondag 21 maart 2010 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
![]()
Uhmm, normaal wel, maar ik heb geen slaap.
Ik doe dit allemaal voor een droomjob bij EA of Activisionquote:Op zondag 21 maart 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou het eerder 'gek' of 'krankzinnig' noemen, maar ook wel doortastend, dat je dit er allemaal voro over hebt.
Neeeerrrrrrdddddd!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik doe dit allemaal voor een droomjob bij EA of Activision
Hoi, ik ben o.us.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tofquote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah shut up!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Neeeerrrrrrdddddd!.
Maar trouwens: als je er serieus over denkt om in Rotterdam op kamers te gaan, moet je je even bij stadswonen inschrijven. Die hebben toch wel de betere en goedkopere kamers in Rotterdam, op de beste plekken.
Nouuuu zeg! Waarom zeg je datquote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goh, het is echt vroeg, maar je moet over iets meer dan 6 uur weer opstaan
Je moet wel wat wachttijd opbouwen, maar dag heb je wel als je toch minstens een jaar wacht. Privé-huren is niet leuk, weet ik uit ervaringquote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah shut up!
Thanks voor de tip! Ik zal er gebruik van maken
Ik gun je een goede nachtrustquote:Op zondag 21 maart 2010 22:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nouuuu zeg! Waarom zeg je datNu voel ik me verplicht om te gaan slapen
Heeeeeeey!!quote:
Ik ken gewoon geen meisjes die van gamen houdenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar een Marokkaans meisje dat van gamen houdt, zo iemand ben ik nog nooit tegengekomen. Maar ja, ik ben dan ook wereldvreemd.
Aah oke! Achja, ik moet eerst mijn ouders zien om te pratenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet wel wat wachttijd opbouwen, maar dag heb je wel als je toch minstens een jaar wacht. Privé-huren is niet leuk, weet ik uit ervaring.
Ja, maar de Wii vind ik anders, dat is gewoon zo toegankelijk dat je oma het zelfs doetquote:Op zondag 21 maart 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil, maar dat is meer richting de Wii of 'vrolijke' spelletjes.
Gewoon goed zoekenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar een Marokkaans meisje dat van gamen houdt, zo iemand ben ik nog nooit tegengekomen. Maar ja, ik ben dan ook wereldvreemd.
Lees een studieboekquote:Op zondag 21 maart 2010 22:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lief van je, maar serieus; ik heb gewoon geen slaap
Jij bent Marokkaanse?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heeeeeeey!!
Ik ben GRS, Gary Roach Sanderson als je geïnteresseerd bent waar GRS voor staat![]()
Aangenaam!
Dan krijg je een boek Bestuursrecht van mij, dat is teringsaaiquote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jaa maar dat boek waaruit ik leer is keileuk!!
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan krijg je een boek Bestuursrecht van mij, dat is teringsaai
Zal niet zo heel diep gaan denk ik, maar ik vond het niet zo boeiend om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sheize, ik herinner me opeens dat ik een tentamen heb over bestuursrecht
Ik ga een typische Marokkaanse vraag stellen:quote:
Ik hoop het. Ik weet nog steeds niet hoe ik met een wetbundel om moet gaan na 10 weken:')quote:Op zondag 21 maart 2010 22:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zal niet zo heel diep gaan denk ik, maar ik vond het niet zo boeiend om het zo maar te zeggen
Haha, Marrakechquote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga een typische Marokkaanse vraag stellen:
Waar kom jij of jouw ouders vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |