abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79460740
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Haha wat grappig zeg, ook best slim

In de winter zul je die treinen echt niet missen Vorig jaar was ik 8! uur onderweg van school naar huis
Gezond verstand heet dat

Huh, die treinen rijden net zo hard als de dubbeldekkers hoor Waren ook gewoon intercity's, tegen winterweer zijn de meeste treinen niet opgewassen
pi_79461560
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:54 schreef Rookert het volgende:

[..]

Gezond verstand heet dat

Huh, die treinen rijden net zo hard als de dubbeldekkers hoor Waren ook gewoon intercity's, tegen winterweer zijn de meeste treinen niet opgewassen
Nouuu, gezond verstand. Misschien is het gewoon beter om niet te slapen

Ja, dat bedoel ik dus. De meeste treinen waren uitgevallen en ik had geen idee waar ik naartoe moest gaan
pi_79461719
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:09 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Nouuu, gezond verstand. Misschien is het gewoon beter om niet te slapen

Ja, dat bedoel ik dus. De meeste treinen waren uitgevallen en ik had geen idee waar ik naartoe moest gaan
Welnee, slapen/ogen dicht in de trein is chill, beetje heen en weer geschud worden enzo, soort van wiegen

Tja, met die weersvoorspellingen is het soms beter om te beslissen om een dagje te skippen Verder moet je gewoon ook zelf nadenken en niet klakkeloos doen wat de NS omroept, ben weleens een uur eerder thuisgekomen door een route anders dan de NS adviseerde
pi_79461890
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Welnee, slapen/ogen dicht in de trein is chill, beetje heen en weer geschud worden enzo, soort van wiegen

Tja, met die weersvoorspellingen is het soms beter om te beslissen om een dagje te skippen Verder moet je gewoon ook zelf nadenken en niet klakkeloos doen wat de NS omroept, ben weleens een uur eerder thuisgekomen door een route anders dan de NS adviseerde
Totdat je wakker wordt en geen besef hebt van waar je bent Maar ik snap wat je bedoeld. Ook lekker met muziekje erbij

That's so true! Ze adviseerden me via Utrecht te gaan. Als er 1 plek is waar je niet naartoe moet gaan in geval van nood, dan is het wel Utrecht
pi_79461940
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Totdat je wakker wordt en geen besef hebt van waar je bent Maar ik snap wat je bedoelt. Ook lekker met muziekje erbij

That's so true! Ze adviseerden me via Utrecht te gaan. Als er 1 plek is waar je niet naartoe moet gaan in geval van nood, dan is het wel Utrecht
Utrecht is nóóit een plek om naartoe te gaan .
Cool story, Hansel.
pi_79462277
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ben nog nooit in de binnenstad geweest. Wel in dat winkelcentrum, HC geloof ik. Sjees, wat een bende daar
pi_79462380
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:15 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Totdat je wakker wordt en geen besef hebt van waar je bent Maar ik snap wat je bedoeld. Ook lekker met muziekje erbij

Ik heb ook altijd de meeste slome muziek opstaan die ik dan heb en dan val ik zo weg, enige kutte is dan als een conducteur binnenstampt om je OV te checken

Nouja, je kan wel overstappen op veel richtingen, maar als Utrecht zelf plat ligt kom je er de eerstkomende uren met geen mogelijkheid meer vandaan Je moet in die situatie dan ook gewoon heel snel al de bus pakken en in beweging blijven, stil blijven staan en als een schaap naar het grote bord gaan kijken is nutteloos

Schiphol is het meest chille station om vertraging te hebben, lekker internationale vibe, veel faciliteiten en je kan altijd nog vliegtuigen gaan kijken ofzo
pi_79462414
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ben nog nooit in de binnenstad geweest. Wel in dat winkelcentrum, HC geloof ik. Sjees, wat een bende daar
Binnenstad is leuk hoor Leuke winkels en cafés enzo, Hoog Catharijne is kut
pi_79462914
Weet je welke stad leuk is?

Alkmaar

Nu ga ik weer
pi_79462970
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:33 schreef Ayca het volgende:
Weet je welke stad leuk is?

Alkmaar

Nu ga ik weer
Ik herinner me alleen het per ongeluk binnenlopen van de hoerenbuurt
  maandag 22 maart 2010 @ 20:40:12 #261
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79463261
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Utrecht is leuk!
pi_79463335
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:24 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd de meeste slome muziek opstaan die ik dan heb en dan val ik zo weg, enige kutte is dan als een conducteur binnenstampt om je OV te checken

Nouja, je kan wel overstappen op veel richtingen, maar als Utrecht zelf plat ligt kom je er de eerstkomende uren met geen mogelijkheid meer vandaan Je moet in die situatie dan ook gewoon heel snel al de bus pakken en in beweging blijven, stil blijven staan en als een schaap naar het grote bord gaan kijken is nutteloos

Schiphol is het meest chille station om vertraging te hebben, lekker internationale vibe, veel faciliteiten en je kan altijd nog vliegtuigen gaan kijken ofzo
Haha, jaa dat heb ik ook zo vaak. Dan lig ik daar lekker half te slapen. 'GOEDEMORGEN DAMES EN HEREN, VERVOERSBEWIJS AUB'. En dan niet eens zachtjes he

Idd, Utrecht is centraal maarja, ook meteen het meest kwetsbare station van Nederland.

Alsof ik ooit op schiphol terechtkom Maar idd, mensen checken vind ik altijd al leuk om te doen.
pi_79463592
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:41 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Haha, jaa dat heb ik ook zo vaak. Dan lig ik daar lekker half te slapen. 'GOEDEMORGEN DAMES EN HEREN, VERVOERSBEWIJS AUB'. En dan niet eens zachtjes he

Idd, Utrecht is centraal maarja, ook meteen het meest kwetsbare station van Nederland.

Alsof ik ooit op schiphol terechtkom Maar idd, mensen checken vind ik altijd al leuk om te doen.
Ja klopt, dodelijk Veel te vrolijk ook voor 's ochtends vroeg

Zeker, maar ik woon er zo'n 20 km vandaan, dus ik kan altijd een bus pakken (ik haat de bus..)

Jij hebt er idd vrij weinig te zoeken, maar denk dat je treinreis sowieso al lang genoeg is
pi_79464072
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:40 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Utrecht is leuk!
Wat de wikwakka2 niet kent, dat lust hij niet!
Cool story, Hansel.
pi_79464139
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja klopt, dodelijk Veel te vrolijk ook voor 's ochtends vroeg

Zeker, maar ik woon er zo'n 20 km vandaan, dus ik kan altijd een bus pakken (ik haat de bus..)

Jij hebt er idd vrij weinig te zoeken, maar denk dat je treinreis sowieso al lang genoeg is
Idd, veels te vrolijk

Jaa, das wel gemakkelijker

Had het er net erover gehad met mijn moeder (op kamers wonen). Ze zegt dat ik gewoon van haar af wil zijn
pi_79464166
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Stap een keer uit als je naar Assen gaat en haal Manneke Pis friet in de Steenstraat, you won't regret it
  maandag 22 maart 2010 @ 21:14:47 #267
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79465193
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Utrecht is de stad om in te genieten. Zeker in de zomer of laat in de lente wanneer het net lekker warm begint te worden.

Op kleine terrasjes in de gracht, onderuitgezakt met je gezicht in de zon. Rustig met een mandje brood, tapenade en een fles rosé in gesprek met je vriendin, of een biertje drinkend met vrienden. Zelfs voor de eenzame gluurder met zijn dikke zwarte zonnebril en spa rood is een tafeltje gereserveerd op de hoek van het terras. Recht onder de trap waar roddelende studentes in lente-rokjes getweeën of drieën voorbij zweven.

Bovenlangs gaat de drukte van de stad geruisloos aan je voorbij. Auto's komen er niet, en je zit zo ver onder straatniveau dat het geluid je niet bereikt. Door het water vaart af en toe een bootje langs, of stopt aan het terras voor een praatje met een bekende die even verderop zit.

De sfeer is gemoedelijk. De gesprekken geanimeerd, maar nooit storend luidruchtig. Op het terras aan de overkant van de gracht probeert een oudere man met grijze snor zijn drankje en dat van zijn vrouw (of minnares) te betalen met een briefje van vijftig, maar een plotseling opstekend briesje blaast het geld uit zijn hand, net voor hij het aan de serveerster wil geven. Ze duikt erachteraan, maar grijpt mis en het eindigt in de gracht, waar het langzaam wegzinkt.

Ze kunnen er alle drie om lachen en delen de rekening.

Je moet er toch eens heen gaan Wikky.
pi_79465485
Sjaakz de observeerder

Utrecht is chill ja
pi_79465557
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Utrecht is de stad om in te genieten. Zeker in de zomer of laat in de lente wanneer het net lekker warm begint te worden.

Op kleine terrasjes in de gracht, onderuitgezakt met je gezicht in de zon. Rustig met een mandje brood, tapenade en een fles rosé in gesprek met je vriendin, of een biertje drinkend met vrienden. Zelfs voor de eenzame gluurder met zijn dikke zwarte zonnebril en spa rood is een tafeltje gereserveerd op de hoek van het terras. Recht onder de trap waar roddelende studentes in lente-rokjes getweeën of drieën voorbij zweven.

Bovenlangs gaat de drukte van de stad geruisloos aan je voorbij. Auto's komen er niet, en je zit zo ver onder straatniveau dat het geluid je niet bereikt. Door het water vaart af en toe een bootje langs, of stopt aan het terras voor een praatje met een bekende die even verderop zit.

De sfeer is gemoedelijk. De gesprekken geanimeerd, maar nooit storend luidruchtig. Op het terras aan de overkant van de gracht probeert een oudere man met grijze snor zijn drankje en dat van zijn vrouw (of minnares) te betalen met een briefje van vijftig, maar een plotseling opstekend briesje blaast het geld uit zijn hand, net voor hij het aan de serveerster wil geven. Ze duikt erachteraan, maar grijpt mis en het eindigt in de gracht, waar het langzaam wegzinkt.

Ze kunnen er alle drie om lachen en delen de rekening.

Je moet er toch eens heen gaan Wikky.
Mooi stukje proza.
Cool story, Hansel.
  maandag 22 maart 2010 @ 21:21:37 #270
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_79465621
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_79465701
quote:
Ik wist het, op ieder potje past een dekseltje, hoe heet ze Montelly?
  maandag 22 maart 2010 @ 21:24:06 #272
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_79465785
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:22 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik wist het, op ieder potje past een dekseltje, hoe heet ze Montelly?
Omg ahahah...........rooaaachhh...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  maandag 22 maart 2010 @ 21:26:24 #273
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79465953
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mooi stukje proza.
Ik heb daar zomer's veel gezeten op terrasjes in de gracht. Echt lekker. En wanneer de zon onder begint te gaan en het wat kouder wordt zijn er ook zat leuke restaurantjes te vinden. Thais, Indiaas, Mediterraan...
  maandag 22 maart 2010 @ 21:27:12 #274
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_79466001
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:26 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ik heb daar zomer's veel gezeten op terrasjes in de gracht. Echt lekker. En wanneer de zon onder begint te gaan en het wat kouder wordt zijn er ook zat leuke restaurantjes te vinden. Thais, Indiaas, Mediterraan...
Misschien moet ik eens wat vrienden ronselen en erheen gaan.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')