Daar hoort deze smiley bij:quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Gezellig, nóg een Marokkaans smatje.
Nou, veels te vroeg opgestaan. Kwart voor 4 ipv kwart over 4 wakker geworden. Ik was echt gelijk klaar wakkerquote:
Nopes! Larache lijkt me echt mooi zeg! Lekker aan zee. Fes is ook een stad waar ik ooit naartoe wil gaan!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nou, veels te vroeg opgestaan. Kwart voor 4 ipv kwart over 4 wakker geworden. Ik was echt gelijk klaar wakker![]()
Ik voel de moeheid nu wel komen
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nopes! Larache lijkt me echt mooi zeg! Lekker aan zee. Fes is ook een stad waar ik ooit naartoe wil gaan!
Jij ooit in Marrakech geweest
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Gezellig, nóg een Marokkaans smatje.
Haha, ik ben het wel gewend hoor! Op dit moment is het niet zo'n ramp aangezien het best lekker weer isquote:Op maandag 22 maart 2010 18:40 schreef Ayca het volgende:
[..]ik heb medelijden met je
![]()
Ja, dat heb ik ook welvroeg opstaan lukt wel makkelijk maar daarna
Djema el Fnaquote:Op maandag 22 maart 2010 18:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja
Dat pleintje in de medinaVond ik echt gaaaaaaaaaaaf.
Wel grappig dat alles in Marrakech in zalmkleur is.
Dan ben je nog niet in de medina van Fés geweest, die is pas erg!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Djema el FnaHaha echt superleuk daar! Totdat je iemand van je familie kwijtraakt, dan ben je hem/haar echt kwijt
De teringquote:Op maandag 22 maart 2010 18:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nou, veels te vroeg opgestaan. Kwart voor 4 ipv kwart over 4 wakker geworden. Ik was echt gelijk klaar wakker![]()
Ik voel de moeheid nu wel komen
Pics? Souqs kunnen echt een doolhof zijn, haha.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in de medina van Fés geweest, die is pas erg!
Ik ben dus gewaarschuwdquote:Op maandag 22 maart 2010 18:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in de medina van Fés geweest, die is pas erg!
Daar heb je zooo gelijk in! Een keer miste ik mijn aansluiting omdat ik doorsliep in de treinquote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
De teringDie oudere treinen (niet-dubbeldekkers) slapen 300x beter dan die harde paarse stoelen in dubbeldekkers
Ik zet altijd een wekker op mijn mobiel 1 a 2 minuten vóór de geplande aankomsttijd. Hij komt vaker te laat dan te vroeg, dus dan zit je altijd wel veilig.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Daar heb je zooo gelijk in! Een keer miste ik mijn aansluiting omdat ik doorsliep in de trein![]()
Haha wat grappig zeg, ook best slimquote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zet altijd een wekker op mijn mobiel 1 a 2 minuten vóór de geplande aankomsttijd. Hij komt vaker te laat dan te vroeg, dus dan zit je altijd wel veilig.
Ik mis die treinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |