Shaw: "I would have done the same thing. Except the stealth bombers maybe"quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Toen dat gevecht met Shaw plaats vond dacht ik echt: wat ziet dat er nep uit zeg, kies dan op z'n minst voor betere camera posities om het er realistischer uit te laten zien.
Het was dan ook komisch om te zien dat Morgan er precies hetzelfde over dacht.
Cancel air support, cancel tactical. And the tank, cancel the tank!
Tsja, vind ik ook jammer. Wellicht nemen ze hem alleen in de maling of mag hij alleen in "castle" blijven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar stom dat Morgan nu bij het team hoort.
Morgan gaat een deel van de knulligheid overnemen van Chuck, nu Chuck wat 'volwassener' is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, vind ik ook jammer. Wellicht nemen ze hem alleen in de maling of mag hij alleen in "castle" blijven.
Volgens mij is het gewoon muziek die gecomponeerd is voor de TV-serie.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Cancel air support, cancel tactical. And the tank, cancel the tank!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef planethugo het volgende:
even wennen dat er vandaag geen chuck is
Was vorige week niet de seizoensfinale dan ? Zo leek het mij wel:')quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef planethugo het volgende:
even wennen dat er vandaag geen chuck is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, 26 april is de volgende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |