Dan weet je duidelijk niet hoe het werkt in de USA, qua zenders en ratings.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Een serie als Dexter heeft 1 miljoen viewers.
Probeer je me nu te dissen? Dat is je dan goed gelukt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:49 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Maar dat wordt uitgezonden op een betaalzender, waardoor het in enorme mate illegaal wordt bekeken.
omdat chuck in eerste instantie geen nieuw seizoen zou krijgen? Ze hadden zich maar berekend op 13 afleveringen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:37 schreef Dizer het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Ik kan niet wachten!!! Wat een twist!! Zag het totaal niet aankomen!! FUCK!!!!!
SHAW!! Ik haat je!!!! :Ee:e:e:E:;f![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Waarom voel ik een einde komen aan deze serie met deze plot?
Als de serie deze houding aanhoudt, mag die nog zeker een paar seizoenen door!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
omdat chuck in eerste instantie geen nieuw seizoen zou krijgen? Ze hadden zich maar berekend op 13 afleveringen.
Inderdaad, maar nu niet meer met een naar voorgevoel.quote:
Ik zat hier ook echt helemaal te juichen toen Chuck uit dat gebouw liep en zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nu niet meer met een naar voorgevoel.![]()
Echt, hoe gaaf was deze aflevering... Ga hem zo nog maar een keer kijken denk ik.
De volgende aflevering gaat volgens mij echt van Pure Win gemaakt worden. Al was bij seizoen twee de een na laatste ep ook het best.
Ik toen Shaw die beelden van Sarah te zien kreeg...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zat hier ook echt helemaal te juichen toen Chuck uit dat gebouw liep en zo
Maar serieus... echt... ik ben bang... ik ben bang voor wat komen kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |