Je snapt de TT niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:30 schreef Tegan het volgende:
Wow, was jullie kwijt.
"My name is Sam" ?
Goede aflevering zeg, ben benieuwd hoe het verder gaat, nog nooit zo erg als nu.
Hmmmz.. je hebt gelijk.. ik zou zweren dat ik ergens las dat Mercy een 2e seizoen kreeg (ik zal het ook niet missen overigens) maar kan het nergens vinden!!quote:
Er hoeft maar een contest te zijn en Chuck wint het gradioos.. of ze nou als koppel tegen de immers populaire vamiperen shit moeten of tegen een van de most watched show in history of television Friends.. ze winnen met gemak. En dan nog blijven de ratings dalen en twijfelen ze erover om ermee te stoppen..quote:In the end (and with technological spam-blockers firmly in place), the Chuck lovebirds were able to best Friends' classic Ross and Rachel, 59 percent to 41 percent.
Of course, this is just the latest in what's becoming a long line of Chuck fan victories.
You brought our beloved geeky-chic series back from the brink of cancellation last spring with the help of your crafty Save Chuck campaign (and some tasty Subway). You championed the always adorable Yvonne all the way to the title of Watch With Kristin's Girl on Top. And now you've made soul-mate spies Chuck and Sarah the reigning romance champ.
Maybe boss Josh Schwartz will hear your cry, and finally make Walkertowski (Sarah Walker and Chuck Bartowski) a real couple—you know, the kind with a boyfriend-girlfriend status that is not a covert-op cover?
Dat was dacht ik in eerste instantie wel het plan voor dit seizoen, om kosten te besparen. En met de tanende ratings, zou het daar toch wel op uit kunnen komenquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:57 schreef n0ir het volgende:
Chuck is van een leuk serietje voor erbij veranderd naar mijn favoriete uurtje tv kijken van de week. Ik zou er reclame van NBC voor kijken als dat zou helpen de serie op de buis te houden. Vooralsnog blijf ik duimen.
Ik vind de strijd tussen de zachtaardige Chuck en de superspy Chuck heel leuk. Maar ik hoop niet dat ze de Buy More, Morgan, en Ellie en Awesome te veel naar achter sturen.
hier ook, vooral dit seizoen is het elke week weer vermaak van de bovenste plank, maar ik zie dit seizoen al als een bonus seizoen. Vorig jaar was er ook lang sprake van dat het zou verdwijnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:57 schreef n0ir het volgende:
Chuck is van een leuk serietje voor erbij veranderd naar mijn favoriete uurtje tv kijken van de week.
Het zou nog door kunnen gaan zoals in Alias. Alleen dan hopelijk niet met die sprong van jaren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:48 schreef n0ir het volgende:
Hmm, misschien moet ik dan ook maar zo'n houding aannemen, ervan genieten zolang het er nog is.
Als het dan per sé moet stoppen, hoe zien jullie de allerlaatste aflevering voor je?
De bruiloft van Chuck en Sarah, beiden geen spion, en als laatste mag Ellie ook het geheim weten? Dat hoop ik stiekem.
Chuck scoort aardig wat meer viewers dan menig serie. Ligt er ook aan wat de kosten zijn om de serie te maken. Ik zie iig geen reden om met Chuck te stoppen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
Leuke aflevering, kijkcijfers waren teleurstellend.
EP01 - 3.0 Rating - 7,703 Million Total
EP02 - 2.9 Rating - 7,197 Million Total
EP03 - 2.9 Rating - 7,450 Million Total
EP04 - 2.6 Rating - 7,355 Million Total
EP05 - 2.5 Rating - 6,977 Million Total
EP06 - 2.4 Rating - 6,732 Million Total
EP07 - 2.2 Rating - 6,596 Million Total
EP08 - 2.4 Rating - 6,701 Million Total
EP09 - 2.3 Rating - 6,367 Million Total
EP10 - 1.9 Rating - 5,849 Million Total
EP11 - 1.9 Rating - 5,430 Million Total
De kans op een nieuw seizoen wordt zo wel heel klein.
Promo's moet je nooit kijken idd. Verziekt zomaar een hele aflevering.quote:
Dat valt ook nog wel mee hoor met die viewers, dit zijn niet geweldig veel viewers de laatste 2 eps.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Chuck scoort aardig wat meer viewers dan menig serie. Ligt er ook aan wat de kosten zijn om de serie te maken. Ik zie iig geen reden om met Chuck te stoppen.
Een serie als Dexter heeft 1 miljoen viewersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:19 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat valt ook nog wel mee hoor met die viewers, dit zijn niet geweldig veel viewers de laatste 2 eps.
Maar dat wordt uitgezonden op een betaalzender, waardoor het in enorme mate illegaal wordt bekeken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Een serie als Dexter heeft 1 miljoen viewers.
De kijkcijfers waren dit seizoen tussen de 1,5 en 2,6 miljoen kijkers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan weet je duidelijk niet hoe het werkt in de USA, qua zenders en ratings.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Probeer je me nu te dissen? Dat is je dan goed gelukt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:49 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Maar dat wordt uitgezonden op een betaalzender, waardoor het in enorme mate illegaal wordt bekeken.
omdat chuck in eerste instantie geen nieuw seizoen zou krijgen? Ze hadden zich maar berekend op 13 afleveringen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:37 schreef Dizer het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Ik kan niet wachten!!! Wat een twist!! Zag het totaal niet aankomen!! FUCK!!!!!
SHAW!! Ik haat je!!!! :Ee:e:e:E:;f![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Waarom voel ik een einde komen aan deze serie met deze plot?
Als de serie deze houding aanhoudt, mag die nog zeker een paar seizoenen door!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
omdat chuck in eerste instantie geen nieuw seizoen zou krijgen? Ze hadden zich maar berekend op 13 afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |