Het is ook niet normaal meer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef tim. het volgende:
[..]
Hij had een hazenlip, werd daarmee gepest en heeft daarom zelfmoord gepleegd.
Kippenvel lang niet, maar het was deze keer niet vervelend om te horen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:05 schreef vanBoeschoten het volgende:
Toch voor het eerst een beetje van kippenvel bij Dijkshoorn...
helemaal niet, klopte van geen kantenquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
beetje show van Mei Li natuurlijk, maar het klopte wel qua toetsen
En? Ben je wel eens voor hem opgekomen toen ie gepest werd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef Zwansen het volgende:
Wow, die jongen woonde bij mij in de straat. Zat te kijken naar dat item en zag ineens zijn foto.
Zo zielig zeg.![]()
niet precies natuurlijk, maar wel een beetjequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:28 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
helemaal niet, klopte van geen kanten
Ik werd vroeger ook veel gepestquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef tim. het volgende:
[..]
Hij had een hazenlip, werd daarmee gepest en heeft daarom zelfmoord gepleegd.
Erger nog: het eerste wat besproken werd bij de kanaries, was jawel.. .... een unieke onthoofde kanarie en hoe dat nou tog was gekomen en wie heb gedood en onthoofd zou kunnen hebben... Was zeker de buurman die niet meer tegen het gesnater kon, ha, ha, ha..... ... Ach ja, dood=doodquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
Van een zelfmoord (moedig onderwerp!) naar eh... kanaries?Geluid maar even afgezet.
Zó blij dat ik dat niet heb meegekregen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Erger nog: het eerste wat besproken werd bij de kanaries, was jawel.. .... een unieke onthoofde kanarie en hoe dat nou tog was gekomen en wie heb gedood en onthoofd zou kunnen hebben... Was zeker de buurman die niet meer tegen het gesnater kon, ha, ha, ha..... ... Ach ja, dood=dood
Nou, dat is net zo goed amusement... Maar dan zeg ik: behandel dan geen serieus onderwerp als het alleen maar amusment isquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Doe niet zo overdreven. Het is een amusementsprogramma, geen Ik Mis Je.
Duh.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Doe niet zo overdreven. Het is een amusementsprogramma, geen Ik Mis Je.
Het langste onderwerp zit inderdaad meestal aan het eind, maar volgens mij zit het belangrijkste onderwerp, in ieder geval het meest actuele, altijd in het begin van het programma. In dat opzicht is de verdeling van onderwerpen dus wel rechtvaardig.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En wat nog erger is, is dat het grotere onderwerp met de meeste tijd, dat altijd als laatste komt, ging over een of andere film over de jonge jaren van Jonh Lennon of zo.Besteed dan gewoon goed aandacht aan het pest-zelfmoord onderwerp en neem daar de tijd voor als laatste grote onderwerp. Maar ja, het moet leuk blijven
![]()
quote:Yes I'm lonely wanna die
Yes I'm lonely wanna die
If I ain't dead already
Ooh girl you know the reason why.
In the morning wanna die
In the evening wanna die
If I ain't dead already
My mother was of the sky
My father was of the earth
But I am of the universe
And you know what it's worth
I'm lonely wanna die
If I ain't dead already
The eagle picks my eye
The worm he licks my bones
I feel so suicidal
Just like Dylan's Mr. Jones
Lonely wanna die
If I ain't dead already
Black cloud crossed my mind
Blue mist round my soul
Feel so suicidal
Even hate my rock and roll
Wanna die yeah wanna die
If I ain't dead already
Het fragment dat getoond werd was wel even serious business. De kanarie wassen met een tandenborstel, oprollen in papier en drogen op de verwarming.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:15 schreef Heufd het volgende:
[..]
Mensen die niet serieus doen over kanaries.
Ik dacht even dat ie hem in de frituur ging doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het fragment dat getoond werd was wel even serious business. De kanarie wassen met een tandenborstel, oprollen in papier en drogen op de verwarming.
'k Heb het ze verdomme gemaild ook. Belachelijke actie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:29 schreef Rahl het volgende:
Ik vond het volledig ongepast om Yer Blues te zingen in deze uitzending.
[..]![]()
![]()
Een van de mooiste zelfmoordnummers juist.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:28 schreef Rahl het volgende:
[..]
'k Heb het ze verdomme gemaild ook. Belachelijke actie.
Eens kijken of iemand een ijsblokje durft te gooien naar Lang Lapswansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |