Het is ook niet normaal meer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef tim. het volgende:
[..]
Hij had een hazenlip, werd daarmee gepest en heeft daarom zelfmoord gepleegd.
Kippenvel lang niet, maar het was deze keer niet vervelend om te horen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:05 schreef vanBoeschoten het volgende:
Toch voor het eerst een beetje van kippenvel bij Dijkshoorn...
helemaal niet, klopte van geen kantenquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
beetje show van Mei Li natuurlijk, maar het klopte wel qua toetsen
En? Ben je wel eens voor hem opgekomen toen ie gepest werd?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef Zwansen het volgende:
Wow, die jongen woonde bij mij in de straat. Zat te kijken naar dat item en zag ineens zijn foto.
Zo zielig zeg.![]()
niet precies natuurlijk, maar wel een beetjequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:28 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
helemaal niet, klopte van geen kanten
Ik werd vroeger ook veel gepestquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:50 schreef tim. het volgende:
[..]
Hij had een hazenlip, werd daarmee gepest en heeft daarom zelfmoord gepleegd.
Erger nog: het eerste wat besproken werd bij de kanaries, was jawel.. .... een unieke onthoofde kanarie en hoe dat nou tog was gekomen en wie heb gedood en onthoofd zou kunnen hebben... Was zeker de buurman die niet meer tegen het gesnater kon, ha, ha, ha..... ... Ach ja, dood=doodquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:25 schreef Wickedangel het volgende:
Van een zelfmoord (moedig onderwerp!) naar eh... kanaries?Geluid maar even afgezet.
Zó blij dat ik dat niet heb meegekregen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Erger nog: het eerste wat besproken werd bij de kanaries, was jawel.. .... een unieke onthoofde kanarie en hoe dat nou tog was gekomen en wie heb gedood en onthoofd zou kunnen hebben... Was zeker de buurman die niet meer tegen het gesnater kon, ha, ha, ha..... ... Ach ja, dood=dood
Nou, dat is net zo goed amusement... Maar dan zeg ik: behandel dan geen serieus onderwerp als het alleen maar amusment isquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Doe niet zo overdreven. Het is een amusementsprogramma, geen Ik Mis Je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |