Gelul, hij is gewoon een van de standups die er zijn. En idd was ie te stil, maar he: 1e keer moet kunnen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:21 schreef Adelante het volgende:
Roue Verveer was wel heel erg excuusneger vanavond, had geen enkele toevoeging
Dit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:14 schreef Buitendam het volgende:
Slecht dat de zaak van die SS'er aan bod komt bij de TV draait door, terwijl de zoon van een slachtoffer daar aanwezig is. Bewaar het dan tot morgen.
beetje show van Mei Li natuurlijk, maar het klopte wel qua toetsenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Mooi gezien van de regie: het meespelende pianohandje van Mei Li Vos.
Door onwetende types als ABC moet ik me inhouden voordat ik met spullen richting de TV smijt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Maar ABC is uitgebaard dus die maakt een glorieuze come back.
Zal binnenkort wel weer tafeldame zijn.
Dit is effe om er weer in te komen zeg maar.
Ow gadd.
* Ofyles2 moet deze week Laïla Abid tegenkomen als tafeldame...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja positieve discriminatie, het stokpaardje van links
nou je ziet waar het toe leidt
Inderdaad. Laat dan haar broer zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Door onwetende types als ABC moet ik me inhouden voordat ik met spullen richting de TV smijt.
Gelukkig zit jufvrouw Jannie er ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:48 schreef DrDentz het volgende:
Gaaf dat de popprofessor weer eens aanschuift. Dan verandert de studio toch altijd weer even in een klaslokaaltje.
Hij had een hazenlip, werd daarmee gepest en heeft daarom zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat was er nou met die jongen? Gepest en zelfmoord? Kwam pas in het midden van het gesprek erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |