Jaah.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Och hemel sta ik er bekend om?![]()
Word straks gebeld dus dan hoor ik t
Lol.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mwah, kwam er iets na 11 uur binnen wandelen en normaliter loop ik rond 10 uur al buiten.![]()
Zo maar even de middagwijk doen, zijn ze ook weer blij.
Ik heb nu een vast contract als pbz..quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
In dat geval heb ik een leuke mededeling voor je. Je hebt als ik het goed begrijp 2x een THK-gehad, toen een postbodecontract, en nu een pbz-contract. Dan zit je nu in je 4e contract. Dat betekent dat je met ingang van je huidige contract in vaste dienst zou moeten zijn. (contract voor Onbepaalde Tijd). Mocht je toch een bepaalde tijds-contract hebben dan zou ik toch even navragen bij je vestigingsmanager hoe dat zit, want volgens deel 7 van het Burgerlijk Wetboek heb je wel recht op een vast contract.
Haha, ik ben altijd heel blij met mijn plattegrondjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:04 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Jaah.Gelukkig voor je dat je een bekende wijk hebt. Ikzelf heb eigenlijk altijd wijken die ik wel goed ken. Zaterdags heb ik meestal een vaste autoroute en als ik extra werk heb ik vaak een stadswijk. En alle stadswijken ken ik wel zo'n beetje. Daarnaast worden alle wijken in de dorpen bij ons in het gebied door postbezorgers gedaan, dus daar hoef ik praktisch nooit heen. Een aantal maanden geleden moest ik wel een keer een wijk in zo'n dorpje bezorgen. En dat is best een gezoek dan, maar wel leuk op zich, beetje puzzelen enzo.
Zo heet?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:38 schreef TokenW het volgende:
Morgen 21 graden hier, en dan te bedenken dat we nog maar 2 weken geleden sneeuw hadden. Wel veel regen trouwens, 14,6 mm op maandag en net afgesproken maandag 5 wijken weg te lopen.
Schei uit met je bezorgen in bikiniquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:59 schreef sbientje het volgende:
lekker toch, een hete zomer! post bezorgen in je tnt bikini![]()
hebben jullie trouwens ook gelezen over de TNT sportkleding? Ik snap niet dat daar vraag naar is. Vind die outfit prima, maar als ik ga sporten hoef ik echt niet herkenbaar te zijn als postbodeHet enige waar het me handig voor lijkt is sporttoernooien..
Ze kennen me, ik hanteer de 'zolang het voor 5 uur in de bus ligt' mentaliteit en kan gerust pas om 12 uur met m'n "ochtendwijk" beginnen als ik iets anders te doen heb.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:04 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Lol.Dat ze je dan niet eerder hebben opgebeld met de vraag waar je bleef...
Lol das echt het tegenovergestelde van mijn mentaliteitquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ze kennen me, ik hanteer de 'zolang het voor 5 uur in de bus ligt' mentaliteit en kan gerust pas om 12 uur met m'n "ochtendwijk" beginnen als ik iets anders te doen heb.
Hehe die insteek had ik voorheen ook, maar nu ik op mezelf woon met allerlei huisdieren, ruim 7 medicaties die ingenomen moeten worden die allemaal hun eigen bijwerking hebben maak ik me niet meer zo druk om een uurtje later klaar zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Lol das echt het tegenovergestelde van mijn mentaliteit
"ik wil zo vroeg mogelijk klaar zijn"-mentaliteit
Haha ja dat verklaart al veelquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe die insteek had ik voorheen ook, maar nu ik op mezelf woon met allerlei huisdieren, ruim 7 medicaties die ingenomen moeten worden die allemaal hun eigen bijwerking hebben maak ik me niet meer zo druk om een uurtje later klaar zijn.
Nu 'moet' ik ook minstens een uur lunchen tussen 2 wijken in, anders val ik om en dat is ook niet de bedoeling.![]()
Buiten dat is dit niet mijn hoofdbaantje, ben webdesigner vanuit huis en als daar iets spoed heeft gaat dat voor de post.
Nieuws bij Novum vandaan gepluktquote:TNT overweegt verkoop Nederlandse posttak
TNT nv sluit niet uit dat het zijn Nederlandse postactiviteiten gaat afstoten. Dat schrijft het Financieele Dagblad woensdag.
Volgens het FD zegt TNT "alle opties open te houden". Dinsdag steeg het aandeel ruim 4%, nadat in een rapport van ING werd gewezen naar de "veranderde communicatiestijl" op het gebied van de strategie bij Post.
Een opsplitsing van TNT in Post en Express zou volgens ING in potentie een sterke aanjager voor het aandeel zijn, maar de bank twijfelt of TNT het bedrijf wil opsplitsen zonder druk van aandeelhouders.
Volgens het FD is een volledige verkoop van Post Nederland aan een niet-strategische partij een optie voor TNT. "Maar we leggen ons niet op een uitkomst vast", zegt een woordvoerder tegen de krant.
En laten ze het maar ptt post noemen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:32 schreef gelebeer het volgende:
Laat ze het maar verkopen aan de overheid
Haha.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha, ik ben altijd heel blij met mijn plattegrondjesKan best dat ik er morgen ineens een wijk bij krijg ofzo. Tijdje terug lieten ze me zomaar een buitenwijk doen: "Ja, en dan ga je bij dat huisnummer een laantje in voor dat en dat nummer... en dan een eind verder bij die en die bocht zit weer een laantje..."
![]()
Tegenwoordig kan dat gelukkig wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ze kennen me, ik hanteer de 'zolang het voor 5 uur in de bus ligt' mentaliteit en kan gerust pas om 12 uur met m'n "ochtendwijk" beginnen als ik iets anders te doen heb.
Had je niet af kunnen stappen en haar met stoel en al even opzij kunnen zetten? Had je meteen je punt gemaaktquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Viper86 het volgende:
Gister moest ik trouwens ook een paar straten van een wijk wegbrengen, kwam ik bij een groot huis aan waar een meisje vlak voor de brievenbus op een stoel zat te bellen. Dus ik pak de post van de bundel en houd het 10-15 seconden voor haar neus. Gaat dat mens gewoon verder met bellen.![]()
Uiteindelijk moest ik over mijn stuur en over dat mens heen gebogen de post door de bus douwen....
Pff...
Wat een arrogant wijfquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Viper86 het volgende:
Gister moest ik trouwens ook een paar straten van een wijk wegbrengen, kwam ik bij een groot huis aan waar een meisje vlak voor de brievenbus op een stoel zat te bellen. Dus ik pak de post van de bundel en houd het 10-15 seconden voor haar neus. Gaat dat mens gewoon verder met bellen.![]()
Uiteindelijk moest ik over mijn stuur en over dat mens heen gebogen de post door de bus douwen....
Pff...
Nah, ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze het uiteindelijk wel van me zou pakken toen ik me over haar heen boog, maar blijkbaar heeft ze zoveel br33zers in haar leven gedronken dat ze niet eens meer opmerkt wanneer je iemand moet helpen of gewoon sociaal moet wezen...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had je niet af kunnen stappen en haar met stoel en al even opzij kunnen zetten? Had je meteen je punt gemaakt
Ach nu lopen de mensen ook al te zeuren hoor als het later komt dan ze gewend zijn of ze brengen het vrolijk met een "Wat ben je laat joh", maar heb geregeld 'de mededeling' gekregen dat ze het kantoor wel even zouden bellen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat gelukkig wel.
Vroeger had je denk ik wel een andere mentaliteit bij de klant, als de post er niet voor een bepaald tijdstip was gingen ze gewoon bellen met de klantenserice met de vraag waar de post bleef.
Maar wel klote voor je, dat je zoveel pillen enzo moet innemen.
Nou als het er zo een is dan mag je nog wel uitkijken dat ze je broek niet naar beneden trekt en iets doet in ruil voor een breezerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Nah, ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze het uiteindelijk wel van me zou pakken toen ik me over haar heen boog, maar blijkbaar heeft ze zoveel br33zers in haar leven gedronken dat ze niet eens meer opmerkt wanneer je iemand moet helpen of gewoon sociaal moet wezen...
Ahjoh dat zijn van die mensen die de hele dag niks beters te doen hebben dan op de post wachten. Ook een keer zo iemand die vanuit zijn huis keihard "HČHČ" riep toen ik zo rond vier uur met de post aan kwam. Best slecht voor je humeur zulke mensen, maar eigenlijk zijn ze het niet waard om je aan t ergeren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ach nu lopen de mensen ook al te zeuren hoor als het later komt dan ze gewend zijn of ze brengen het vrolijk met een "Wat ben je laat joh", maar heb geregeld 'de mededeling' gekregen dat ze het kantoor wel even zouden bellen.
En ach, ik leef nog, zo bekijk ik het maar want dat had ook zo anders kunnen aflopen en daar wil ik dan best dagelijks een aantal pillen, spuiten en andere ongein voor nemen.
Haha ja idd. Een keer stond ik bij zo'n brievenbussenmuur en was ik nog post in de bussen aan het doen toen een man ineens hard zei "Wat is dit?!" Dus ik schrok en dacht dat ik een megafout had gemaakt (brief van een bank in de verkeerde bus o.i.d.)quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef Lastpost het volgende:
Waar ik inmiddels wel simpel van wordt zijn die "Geen post, mooi dan ook geen rekeningen" en "Die blauwe mag je houden" opmerkingen, hebben die mensen nou echt het idee dat niemand anders die grap ook maakt?
Blijkbaar niet, want ik maak het vaak genoeg mee met mijn middagwijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef Lastpost het volgende:
Waar ik inmiddels wel simpel van wordt zijn die "Geen post, mooi dan ook geen rekeningen" en "Die blauwe mag je houden" opmerkingen, hebben die mensen nou echt het idee dat niemand anders die grap ook maakt?
Ik sta op zaterdag ook om 8.15 of 8.30 uur buiten. Wel als eerste, maar heerlijk. Moet dan om 6.15 uur beginnen met de postbussen, daarna mijn eigen wijk voorbereiden en nog een schaduwwijk en dan naar buiten met twee wijkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
zo vroeg? Bij ons gaat de eerste pas tussen 10:30 en 11:00 de straat op
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal min of meer. Om half 7 beginnen met vossen, ochtendwijkie voorbereiden en weglopen, dan twee middagwijkjes voorbereiden en één daarvan weglopen en dan is het nog geen eens 12 uur... soms nog wel wat oplos, maar de laatste tijd niet vaak meer...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik sta op zaterdag ook om 8.15 of 8.30 uur buiten. Wel als eerste, maar heerlijk. Moet dan om 6.15 uur beginnen met de postbussen, daarna mijn eigen wijk voorbereiden en nog een schaduwwijk en dan naar buiten met twee wijken
Ik ben ook voor twaalven klaar. Superrelaxt. Hoop dat ik dit de komende maanden behoudquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef Taneli het volgende:
[..]
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal min of meer. Om half 7 beginnen met vossen, ochtendwijkie voorbereiden en weglopen, dan twee middagwijkjes voorbereiden en één daarvan weglopen en dan is het nog geen eens 12 uur... soms nog wel wat oplos, maar de laatste tijd niet vaak meer...
Huh, moeten jullie wel vossen dan? Of bedoel je de rode bakken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Wij krijgen onze post pas tussen 8:45 en 9:00 in 1 trans aangeleverd, dus vroeger beginnen heeft weinig zin.
Vossen wordt elders op het VBG gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Huh, moeten jullie wel vossen dan? Of bedoel je de rode bakken?
En dat is elke dag? Want dan vind ik het nog best laat, rond 9 uur. Half 8/8 uur had beter geweest denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vossen wordt elders op het VBG gedaan
Wij krijgen de rode en blauwe bakken dan aangeleverd
Bij ons moet de VOS om 07:30 klaar zijn en dan krijgen de eersten ook meteen hun bakken aangeleverd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Wij krijgen onze post pas tussen 8:45 en 9:00 in 1 trans aangeleverd, dus vroeger beginnen heeft weinig zin.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En dat is elke dag? Want dan vind ik het nog best laat, rond 9 uur. Half 8/8 uur had beter geweest denk ik.
Hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:50 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij ons moet de VOS om 07:30 klaar zijn en dan krijgen de eersten ook meteen hun bakken aangeleverd.
Nja dan hoef je iig nooit echt vroeg op te staanquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Post voor postbussen en dergelijke is er al wel eerder
Nope. Staat alleen wel tegenover dat je tot halverwege de middag zeker bezig bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nja dan hoef je iig nooit echt vroeg op te staan
Gelukkig ben ik dat nog nooit tegengekomen bedenk ik me net.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb ook zo'n hekel aan mensen die je bij het langslopen aankijken alsof je maar een miezerig postbodetje bent en geen gedag zeggen, nadat je zelf wel gedag hebt gezegd...grr
ik heb dat ook niet, eigenlijk groet iedereen.. Vnd ik ook wel tof. Mensen maken ook makkelijk een praatje met een postbode heb ik het idee, vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat nog nooit tegengekomen bedenk ik me net.Scheelt waarschijnlijk wel dat ik in niet zon rijke buurt bezorg.
Ik loop overigens vrij standaard tot 4 uur en begin om 10 uur, de wijk ligt vaak wel wat eerder klaar, maar ik heb geen zin het risico te lopen te wachten. Bovendien slaap ik liever wat langer dan dat ik eerder klaar ben.
Ik loop niet in een rijke buurt. Ze vinden zichzelf blijkbaar allemaal te goed hier.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat nog nooit tegengekomen bedenk ik me net.Scheelt waarschijnlijk wel dat ik in niet zon rijke buurt bezorg.
Ik loop overigens vrij standaard tot 4 uur en begin om 10 uur, de wijk ligt vaak wel wat eerder klaar, maar ik heb geen zin het risico te lopen te wachten. Bovendien slaap ik liever wat langer dan dat ik eerder klaar ben.
Voor zover ik weet mag je niet parkeren op een plek waar een parkeer/stilstaan verbod aanwezig is. Daarentegen heb je een ontheffing dat je overal mag parkeren zonder hinder te veroorzaken en dat was hier absoluut niet het geval. Hier was dus wel dat verbod aanwezig maar ik moet me aan een tijdschema houden dus moet ik die wagen zo dicht mogelijk bij de klant parkeren. Tsja, als ik morgen het tijdschema niet haal geef ik maar parkeerbeheer de schuld.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:36 schreef sbientje het volgende:
ik dacht dat je met je postauto ontheffing had voor dat soort dingen
Mijn broek wassen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou als het er zo een is dan mag je nog wel uitkijken dat ze je broek niet naar beneden trekt en iets doet in ruil voor een breezer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |